|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker, nog een wonder dat hij er geen lintje voor heeft gekregen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar goed, was uiteraard maar een voorbeeld, dat hij niet altijd de weg van de minste weerstand koos. Verder niet zo spannend natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik hoop op een top seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik hoop het VV. Let wel, met Arne konden ook zij het tij bij Liverpool niet keren. Gio is een gentleman, Sipke niet het type nan vuist op tafel.
Hoe zouden zij een selectie in een zware periode scherp kunnen houden? Dickie bellen?
Maar hun aanstelling is prima hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 20:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik hoop het VV. Let wel, met Arne konden ook zij het tij bij Liverpool niet keren. Gio is een gentleman, Sipke niet het type nan vuist op tafel. Hoe zouden zij een selectie in een zware periode scherp kunnen houden? Dickie bellen? Maar hun aanstelling is prima hoor. Daarvoor zit John er natuurlijk ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK dan niet, maar geloof dat hij best zich netjes uit kan drukken. Ook dat hij grote dingen niet uit de weg gaat blijkt wel als je trainer bij Feyenoord wil worden met zijn welbespraakte achterban. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kuijt had er speciaal een boek overgeschreven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: John zal over enige tijd wel zijn boek 'Inside-Feyenoord outside'uit laten brengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 20:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] John zal over enige tijd wel zijn boek 'Inside-Feyenoord outside'uit laten brengen. Dan weten we eindelijk wat hij al die jaren gedaan heeft bij Feyenoord! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Snitchen boven in het maasgebouw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan je nagaan wat een strijd dat geweest moet zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad. Daar is nooit echt duidelijkheid over gegeven. 'Cultuurbewaker' is zo'n algemene term. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kuijt voetbalde op dat moment ook als een natte krant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 16:25 schreef MMM het volgende:Nieuwsbericht wel matig. Kent de club en dat soort geneuzel. Had liever wat gelezen over aanvallend en aantrekkelijk voetbal, dat willen we weer terug. Nou. Op je wenken bediend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 20:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] John zal over enige tijd wel zijn boek 'Inside-Feyenoord outside'uit laten brengen. Het nadeel van die helden van vroeger in staf en/of bestuur. 99 % krijgt vroeg of laat de kat. Gaat ten koste van de glans. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging in het interview met Feyenoord One over een hoop dingen, maar Gio noemde ook specifiek de grootte van de selectie, dat dat kleiner moet. In ieder geval wel nogmaals de bevestiging dat het een thema is dat intern leeft binnen Feyenoord. Bij Rigaux, Eenhoorn en nu ook Gio in ieder geval.
Verder geen spannende uitspraken, dat is ook niet zijn stijl natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou hij predikt aanvallend voetbal Das al een belofte |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dickie is dan niet meer welkom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Welke trainer zou vooraf wat anders beweren:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt een groot verschil met hoe Gio een vraag beantwoord en hoe Rigaux dat doet. Die eerste langer van stof, hang een algemeen verhaal op. Hoop "uhs". Die laatste is heel direct, heel concreet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Rigaux beantwoorde nog even de vraag of dit niet een opzetje om Hulshoff over een aantal jaar door te schuiven als hoofdcoach. Dat is niet besproken althans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Mis eigenlijk het stukje over visie op huidige grote selectie en evt. aanpak. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beide zaken kwam wel even kort aan bod, maar Gio is nergens echt heel concreet geworden kan ik je verklappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Volgens mij vonden ze de selectie wel te groot |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat klopt wel ja. Dat werd door beide benoemd. Gio zei dat het voor een trainer prettig is dat er veel spelers zijn, maar ook dat ze de selectie gaan inkrimpen. Rigaux ging er iets verder op in en had het over spelers die aan het einde van hun cyclus komen bij Feyenoord of een vertrekwens hebben.
Meest interessante opmerking op dat gebied was eigenlijk nog van Rigaux in antwoord op de blessurevraag. Ik parafraseer (kan me zijn exacte woorden niet herinneren), maar het kwam er op neer dat ze op zoek zijn naar meer fitte spelers. Wat ik interpreteerde als de intentie om met name de brekebeentjes te lozen. En te vervangen voor spelers die wel altijd fit zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2026 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat klopt wel ja. Dat werd door beide benoemd. Gio zei dat het voor een trainer prettig is dat er veel spelers zijn, maar ook dat ze de selectie gaan inkrimpen. Rigaux ging er iets verder op in en had het over spelers die aan het einde van hun cyclus komen bij Feyenoord of een vertrekwens hebben. Meest interessante opmerking op dat gebied was eigenlijk nog van Rigaux in antwoord op de blessurevraag. Ik parafraseer (kan me zijn exacte woorden niet herinneren), maar het kwam er op neer dat ze op zoek zijn naar meer fitte spelers. Wat ik interpreteerde als de intentie om met name de brekebeentjes te lozen. En te vervangen voor spelers die wel altijd fit zijn. Okee, in ieder geval enige -globale- richting. Las ook dat -naast wens van meer fitte spelers- ook de medische staf onder analyse komt. Logisch, was extreem seizoen in dat kader.
Tenslotte Shaqueel van Persie. Benieuwd of ontslag pa daadwerkelijk invloed zal hebben. Kan het me niet voorstellen, maar goed. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2026 - 15:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tenslotte Shaqueel van Persie. Benieuwd of ontslag pa daadwerkelijk invloed zal hebben. Kan het me niet voorstellen, maar goed. Denk het ook niet direct. Maar hij lijkt me wel weer zo'n type die over 2 jaar niet bij wil tekenen en gratis de deur uitloopt. Daar ligt dus mooie taak voor onze Belgische vriend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu al theorietjes in de media dat Sipke gelijk de benen neemt zodra Slot weer ergens aan de slag gaat en hem belt. Arme Gio. Heeft er nog geen bal gerold, krijg je dat gezeik weer hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2026 - 16:32 schreef netsurfer het volgende:[..] Denk het ook niet direct. Maar hij lijkt me wel weer zo'n type die over 2 jaar niet bij wil tekenen en gratis de deur uitloopt. Daar ligt dus mooie taak voor onze Belgische vriend. Ja die kans is groot maar misschien voelt hij zich wel bevrijd zonder zijn vader |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Prima trainer, aldus Grok. |
|
|
|