BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 20:56   quote  deeplink  
De Wolf nog steeds niet
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 juli 2026 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:
De Wolf nog steeds niet
Die heeft ook weinig tijd met al dat bijklussen
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2026 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:
De Wolf nog steeds niet
😂😂😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juli 2026 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2026 - 12:23 schreef kenny het volgende:

[..]

eens , gio zal best aanvallend gaan spelen maar met de handrem erop ,
ik ben blij met gio maar vind het nog steeds een gemiste kans om dick schreuder als coach te hebben , ik volg hem al sinds zijn pec tijd , deze coach brengt op het puntje van je stoel voetbal en dan met de kuip erachter had top kunnen zijn
Die had ook mogen komen van mij maar met alles wat Gio erbij heeft gekregen
denk ik toch de betere keuze.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2026 - 20:59   quote  deeplink  
IMG-3089.webp

Giovanni van Bronckhorst wil Feyenoord komend seizoen met meer intensiteit, agressiviteit en passie laten voetballen. De trainer werkt tijdens het trainingskamp in Tubeke met een omvangrijke selectie, maar benadrukt dat de Rotterdammers voldoende kwaliteit moeten behouden om mee te strijden om de landstitel.

''Ik wil een Feyenoord zien dat met een hoog ritme speelt, met hoge intensiteit en met veel passie'', vertelt Van Bronckhorst in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Vast aan de bal, niet bang om te voetballen en waar het kan direct spelen. Verdedigend moeten we ons mannetje staan. Je kan niet uit staan, je moet altijd aan staan. Met z'n allen kunnen aanvallen én verdedigen. Dat is het nieuwe voetbal.''

De oefenmeester gebruikt onder meer tactische trainingen, teambesprekingen en videobeelden om zijn speelwijze duidelijk te maken. ''De mindset van spelers willen we veranderen naar hoe wij het willen. Als we vooruit kunnen, dan willen we zo snel mogelijk vooruit. En als we verdedigen, kunnen we geen spelers hebben die toekijken. We moeten allemaal proberen de bal te veroveren. Die mindset is de basis.''

Feyenoord reisde met 32 spelers naar België. Tijdens de ochtendtraining stonden 28 spelers op het veld. Volgens Van Bronckhorst is dat momenteel nog werkbaar, omdat niet iedereen volledig inzetbaar is. ''We komen nu nog een beetje uit, omdat we spelers hebben die niet helemaal fit zijn. Die kunnen we tegen elkaar inwisselen. Maar uiteindelijk wil je dat alle spelers alles in een training kunnen doen.''

''Het is een heel grote groep waar ik mee moet werken en de positie van elke speler verschil. Het belangrijkste is dat je duidelijk bent naar ze over hun toekomst. Zolang ze bij Feyenoord zijn, zijn het mijn spelers. Maar hoe dichter we bij de start van het seizoen komen, hoe meer ik voor jongens kies die zullen spelen.''

Kwaliteit behouden
Ayase Ueda, Anis Hadj Moussa en Givairo Read worden genoemd als spelers die goed in de markt liggen. Van Bronckhorst waarschuwt echter dat Feyenoord niet zomaar al zijn waardevolle spelers kan verkopen. ''We hebben heel veel spelers die goed in de markt liggen. Als je die allemaal verkoopt, heb je veel geld, maar te weinig kwaliteit in de selectie. Uiteindelijk moeten we wel een elftal hebben dat om het kampioenschap gaat strijden. Als Anis Hadj Moussa en Ayase Ueda nog bij Feyenoord zijn als de competitie start, zou ik gek zijn om niet met ze te spelen.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2026 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juli 2026 - 21:10   quote  deeplink  
hoopvol
kenny
 kenny - woensdag 22 juli 2026 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
hoopvol
zeker , laten we hopen op slotbal 2.0
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2026 - 21:19   quote  deeplink  
Moet komende twee oefenwedstrijden dan wel al meer blijken dan
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 21:34   quote  deeplink  
Hij zegt dus eigenlijk, die Ferri is stukken minder dan Ueda
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juli 2026 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:16 schreef kenny het volgende:

[..]

zeker , laten we hopen op slotbal 2.0
Dat zou lekker zijn ,het is dan alleen heel erg jammer dat Bos
nu juist geblesseerd is .
Met read op rechts en Bos op links had lekker geweest
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juli 2026 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:34 schreef van geil het volgende:
Dat kan iedereen wel verzinnen toch
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2026 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:34 schreef van geil het volgende:
Is bijna altijd zo toch? Voor elke (goede) basisspeler koop je niet direct dezelfde kwaliteit terug, maar een speler die er (snel) kan komen. Zijn wat uitzonderingen natuurlijk, zoals Hancko. Maar verder hebben ze vaak wat aanlooptijd nodig. Zeker als ze nog vrij jong zijn.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 21:44   quote  deeplink  
Nou, ik vond Ueda al een drama, dat beloofd wat.
Normaliter probeer je een speler voor een betere of minimaal gelijkwaardige te vervangen.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 21:51   quote  deeplink  
Mag toch hopen dat van Persie minimaal tweede spits is.
Dan haal je toch geen derde spits voor 7 miljoen, of ben ik nu gek?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2026 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:44 schreef van geil het volgende:
Nou, ik vond Ueda al een drama, dat beloofd wat.
Normaliter probeer je een speler voor een betere of minimaal gelijkwaardige te vervangen.
Ueda heeft een hele lange aanlooptijd nodig gehad ja. Maar vorig seizoen was hij wel in orde natuurlijk.

En als je een basisspeler voor pakweg 20/30 miljoen verkoopt, dan is zijn vervanger zelden al direct beter of uberhaupt van hetzelfde niveau. Omdat we qua inkomende transfers in een andere vijver vissen. Een meer betaalbare vijver.

En soms lukt het, dan heb je een betere te pakken. Of een gelijkwaardige. Maar meestal is het er 1 die er kan komen.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:51 schreef van geil het volgende:
.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2026 - 21:54   quote  deeplink  
Maar eens zien of Gio het tij kan keren. Na Robin kan het alleen maar beter.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2026 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:52 schreef van geil het volgende:

[..]

.
Ferri is een lantaarnpaal die niet scoort.
Ueda een dwerg die niet kan mee voetballen
Tengsted weet net hoe ie zijn eigen naam moet schrijven.

RvP zou ik gewoon basis maken. Die andere twee verkopen.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 21:55   quote  deeplink  
Ja, idem hier.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2026 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2026 - 21:51 schreef van geil het volgende:
Het lijkt mij dat Ferri gehaald is met het oog op het waarschijnlijke vertrek van Ueda. Als die toch nog 1 seizoen blijft dan moet Tengstedt wel weg. Anders is het teveel. Je wil inderdaad Van Persie wel uitzicht geven op speeltijd.

Zo is Ueda ook gehaald natuurlijk, die kwam al voordat Santi vertrok, die ging pas anderhalf seizoen later. Dan zullen ze of Ferri een groot talent vinden en/of denken dat Ueda waarschijnlijk nog gaat en niet in de laatste weken van de transferperiode nog een nieuwe spits willen zoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2026 - 21:58   quote  deeplink  
Van Persie is nog maar beperkt belastbaar. En bovendien nog erg blessuregevoelig. Met alleen hem en Ferri het seizoen ingaan is te weinig. Met anderhalve spits een dubbel programma spelen is vragen om problemen.

Wel is het belangrijk dat Van Persie veel gaat spelen. Als eerste invaller, soms in de basis.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2026 - 22:01   quote  deeplink  
Moet gewoon je beoogde eerste spits worden
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2026 - 22:02   quote  deeplink  
Ja
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2026 - 22:06   quote  deeplink  
Niet vanaf het begin. Die gozer kan een half uur spelen. Sowieso is zijn fysieke gestelheid een punt van aandacht. Tweede spits lijkt me veel logischer, soms ook starten ivm dubbel programma, misschien in de loop van het seizoen meer.
van geil
 van geil - donderdag 23 juli 2026 - 19:51   quote  deeplink  
Cashen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2026 - 23:36   quote  deeplink  

https://youtu.be/1t4xbDkXejo?is=bsoA8K1T_4GpTMns
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 juli 2026 - 00:00   quote  deeplink  
Hele fijne persoonlijkheid deze man !
Er is geen ander die beter bij de club past als Gio.
VVout
 VVout - vrijdag 24 juli 2026 - 11:25   quote  deeplink  
Heerlijk om z'n rustige persoonlijk aan het woord te zien. Hoop dat ie het snel op de rit krijgt en er wat moois ontstaat.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2026 - 19:12   quote  deeplink  
Van Bronckhorst ziet tactische mogelijkheden: ''Deze spelers kunnen schakelen''

IMG-0372.webp

Giovanni van Bronckhorst kijkt met een positief gevoel terug op de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Rayo Vallecano. De trainer zag zijn ploeg steeds beter in de wedstrijd komen en was tevreden over de intenties, de gecreëerde kansen en de manier waarop Feyenoord uiteindelijk voor de overwinning bleef spelen.

''Mijn gevoel na de wedstrijd is goed, over een groot deel van de wedstrijd. Je merkt toch dat je tegen een tegenstander van kwaliteit speelt. Ze zijn heel makkelijk aan de bal en daar hadden we in het begin moeite mee'', vertelt Van Bronckhorst na afloop in gesprek met Feyenoord ONE. ''In het eerste half uur creëren we in bepaalde fases hele grote kansen. Shaqueel een keer bij de tweede paal en Zechiël met een schot vanaf de penaltystip. In die fase waren we goed.''

De trainer zag vervolgens dat Feyenoord verdedigend enkele keren niet goed stond. ''Daarna stonden we achterin een paar keer niet goed, ook bij de tegengoal. Read moet eigenlijk meelopen en dat zijn momenten waar we van leren. In de tweede helft hebben ze het laatste half uur eigenlijk geen kans meer gehad. Dat is heel knap tegen een tegenstander die snel speelt. Iedereen heeft zijn minuten gemaakt en uiteindelijk winnen we. Winnen is niet het allerbelangrijkste, maar ik zag wel dat de jongens voor de winst gingen. Dat vind ik een goede intentie. Al met al ben ik heel positief.''

Shaqueel van Persie begon in de basis en speelde een half uur mee. 'Het is een heel groot talent en dat laat hij vandaag weer zien. Hij heeft een opbouw die iets anders is dan die van de andere spelers. Daarom hebben we ervoor gekozen om hem te laten starten en een half uur te laten spelen. Voor hem is dat beter, omdat hij dan een langere warming-up kan doen. Je ziet dat hij kwaliteit heeft en nu moeten we zorgen dat we het steeds verder uitbouwen. Dat hij een positieve invloed heeft op het spel, mag duidelijk zijn. Hij heeft de laatste jaren geen negentig minuten volgemaakt. Dat is iets waar we voor moeten uitkijken in zijn begeleiding.''

Ook over het middenveld was Van Bronckhorst tevreden. Zechiël en Valente kregen opnieuw een belangrijke rol in de opbouw van Feyenoord. ''Iedereen heeft zijn energie erin gestopt. Het middenveld met Zechiël en Valente bestaat uit twee spelers die het spel kunnen versnellen. De afstemming moet af en toe nog iets beter, ook ten opzichte van Charles. Dan speel je er makkelijker doorheen. Je ziet wel de intenties die we hebben om van achteruit de vrije man te vinden. Daardoor kun je het spel snel naar de andere kant verplaatsen en de buitenspelers in een één-tegen-één-situatie krijgen, met loopacties achter de verdediging. Dat ging een paar keer goed, maar daarin moeten we nog verbeteren.''

Volgens Van Bronckhorst begint het middenveld na vier weken voorbereiding steeds meer vorm te krijgen. Daarbij beschikt de trainer nog niet over zijn volledige selectie. ''Dat is logisch als je vier weken bezig bent. Je kijkt naar de selectie, waarin je Ueda, Hadj Moussa en Watanabe nog mist. We hebben dus nog wat achter de hand. Zij zullen volgende week ook minuten gaan maken. Van den Elshout maakt nog een mooie goal met een goede loopactie. We hebben een middenveld dat vrij compleet is, waarbij we per wedstrijd kunnen kijken wat we nodig hebben. We zoeken altijd naar een extra vrije man op het middenveld. Het kan dus per wedstrijd wisselen hoe we het aanpakken. Vandaag speelden we meer met één zes en tegen Club Brugge met twee zessen. Deze spelers hebben het vermogen om dat te doen en tijdens de wedstrijd daarin te schakelen.''

Van Bronckhorst bevestigt dat Feyenoord duidelijk in beeld heeft op welke posities de selectie nog versterkt kan worden. ''Ja, zeker. We hebben dat duidelijk voor ogen. Devy is daar druk mee bezig en kijkt waar we iets kunnen doen. Dit is de dynamiek waarin we nu kunnen zitten. Welke positie? Dat hebben we in beeld, maar dat is Devy zijn taak'', sluit de trainer met een glimlach af.
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 juli 2026 - 10:27   quote  deeplink  
Wat hoop biedt is dat hij blijkbaar tactisch kan schakelen tijdens de wedstrijd.
DMD
 DMD - maandag 27 juli 2026 - 12:49   quote  deeplink  
Dit wordt het seizoen waarop men hopelijk in ziet dat de rol van een assistent trainer enorm overschat wordt.

Heb er 0 vertrouwen in dat plaats 1 of 2 erin zit. Puur op basis van de resultaten van v.Bronckhorst in zijn eerdere stint bij Feyenoord & de resultaten bij de clubs die die erna heeft getraind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juli 2026 - 13:03   quote  deeplink  
onderschat wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - dinsdag 28 juli 2026 - 13:03   quote  deeplink  
Kenny, heb jij deze voor ons? https://www.vi.nl/pro/giovanni-van-bronckhorst-terug-in-de-kuip-welk-afbreukrisico-loop-ik-dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.1386640