|
|
bijft007
|
|
|
Zou kunnen zijn het verschil tussen het spel maken of niet, hebben wij het echt stuk lastiger mee tegen elk team eigenlijk totnog toe,, een nec is wel een team met relatief veel balbezit.
Ikzelf vandaag al wat ch league wedstrijden opgezet,, de eerste is/was best vermakelijk aek-lask al is dat niet echt beiden top top ch league niveau natuurlijk maar wel vermakelijke pot eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2026 - 20:34 schreef tomson het volgende:Hehehe daar tekenen we voor... Feit is wel dat Excelsior nu gewoon een verliespunt minder heeft dan ons. Echt razend knap. Kleine correctie : NEC maakt de 2-2. Blijven we toch op ons plekkie hahaha We staat er weer boven 2 - 2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2026 - 20:34 schreef bijft007 het volgende:Zou kunnen zijn het verschil tussen het spel maken of niet, hebben wij het echt stuk lastiger mee tegen elk team eigenlijk totnog toe,, een nec is wel een team met relatief veel balbezit. Ikzelf vandaag al wat ch league wedstrijden opgezet,, de eerste is/was best vermakelijk aek-lask al is dat niet echt beiden top top ch league niveau natuurlijk maar wel vermakelijke pot eigenlijk. zag een stukje Brugge maar dacht Excelsior is ook leuk haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2026 - 20:17 schreef tomson het volgende:[..] Hoppa... en de 1-2 voor Excelsior. Goed bezig de Kralingse boefjes. Plaatst onze wedstrijd tegen NEC misschien ook wel in een ander perspectief ? Wel een behoorlijk andere opstelling bij NEC toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Brugge , dat klinkt als de keileweg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eredivisie is best vermakelijk zo nu en dan, en nog geen absolute must see nog ch League
Zometeen ueda met lille tegen betis, en inter tegen real madrid dan mogelijk wel mooi affiche, al vind ik meestal Italiaans voetbal mehh. Andere zijn dortmund-vilarreal en porto-city.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wat lult doe Kamperman nou tegen van Gassel ? Met z'n je staat derde. Pardon ? Daar staan wij hoor hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En ja hoor, eerste ch league treffer ueda! Voorzet en ueda ongedekt inkoppen maar.
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon een goed begin, goede zin, frisse energie. Met de maanden ebt het weg naar sjokken en sloffen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij flikte het gewoon haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt me een overtreding? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| mwa, ze glijden aan de andere kant allebei. Was ook niet echt een slimme actie van Dest, je moet ook een beetje wegblijven van dat soort duels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blijkbaar niet en dan was het handelen van Geert niet zo Lit L L |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerst de bal ofniet?
normaal altijd doorspelen dus nu ook, gewoon erna niet goed verdedigd Vind psv maar mwa momenteel, kan zomaar zijn ze voor wat hoger niveau ze saibari wel e ht Gaan missen, maar goed is maar helftje natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik dacht dat ze beiden de bal niet raakte |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lekker verdedigd wel 😅 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lopen wel veel oude mannen bij Shaktar ,zijn er 3 nog grijzer dan me buurman .En die is al 70 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Even kijken of je buurman wel thuis is dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zit op basketbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kan haast niet anders of psv gaat gewoon winnen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja denk ook nog wel, naar moeilijker dan verwacht of ik dacht in ieder geval Shaktar wel wat stugger en beter dan ik dacht toch wel, lopen een paar rond die wel wat kunnen daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou voor alles beter zijn als dat ook gebeurd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het is wel 1 en al toneelspel aan beide kanten, gadver |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Domper voor lampjes eerste pot zo Deze had eigenlijk al 3 punten op moeten leveren wil je kans doorgaan vergroten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ja helaas voor ze ,vooraf had ik gedacht dat ze wel zouden winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als je wat wil dan moet je zo'n potje wel winnen eigenlijk. PSV zal misschien wel teleurgestelder moeten zijn met hun wedstrijd dan wij met die van gisteren. Omdat daar het verlies al was ingecalculeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als je wat wil dan moet je zo'n potje wel winnen eigenlijk. PSV zal misschien wel teleurgestelder moeten zijn met hun wedstrijd dan wij met die van gisteren. Omdat daar het verlies al was ingecalculeerd. Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Eens zo voelt het ook inderdaad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zo het is weer schakelkanaaltje tijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nou dacht misschien laten die kazen wel puntjes leggen, niet dus! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik had niet anders verwacht tegen Willem 2. Die zijn wel zo vreselijk zwak. Stengs schiet net huizenhoog over, das weer wel fijn om te zien 😜 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 20:46 schreef tomson het volgende:[..] Ik had niet anders verwacht tegen Willem 2. Die zijn wel zo vreselijk zwak. Stengs schiet net huizenhoog over, das weer wel fijn om te zien 😜 Vond dat ook heerlijk om te zien. Ook weer last van de ziekte van ik, meer haar op zijn schedel dan zijn pik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wel grappig trouwens z'n tweeling bij Jong AZ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja en dan broer 1 de assist op broer 2 he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 20:46 schreef tomson het volgende:[..] Ik had niet anders verwacht tegen Willem 2. Die zijn wel zo vreselijk zwak. Stengs schiet net huizenhoog over, das weer wel fijn om te zien 😜 toch weer 1-1 🥳🥳🥳 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En daar maakt willem 2 de 1-1 ! En nog door Devin Haen ook 👌 |
|
|
|