|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Mooi man, alle nlse clubs Europees gehaald nu toch dacht ik, groepsfase. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Prima, hebben we (de top 5 ? ) doordeweeks allemaal wat om handen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 6 zelfs. 2 clubs per toernooi.
Champions League: Feyenoord, PSV Europa League: AZ, NEC Conference League: Ajax, Twente |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En goede zaak, we hebben Europees een aantal goede seizoenen nodig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb alleen een hard hoofd in wat onze bijdrage betreft. Pluspunt: het kan alleen maar meevallen met dit uitgangspunt:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 - 21:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 6 zelfs. 2 clubs per toernooi. Champions League: Feyenoord, PSV Europa League: AZ, NEC Conference League: Ajax, Twente Het aantal verminderd wel de punten, is een deelsom. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 - 21:30 schreef tomson het volgende:[..] Ik heb alleen een hard hoofd in wat onze bijdrage betreft. Pluspunt: het kan alleen maar meevallen met dit uitgangspunt:) Zo is het ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat klopt. Maar dat was al op voorhand. Dus dat Twente en Ajax zich vanavond plaatsen, heeft daar geen invloed op. Volgend jaar nog slechts 5 ploegen een Europees ticket, dus dan gedeeld door 5. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet of er wel wel eens eerder zoveel clubs Europa poulefase zaten, denk eigenlijk van niet dus best leuk vd keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Weer ouderwets naar t schakelkanaaltje kijken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leuk he😄 leuk begin lui op het bankje van het weekend, als ik niks om handen heb doe ik dat ook graag, en moet zeggen daar kan ik hansie erg goed pruimen, duet hij gewoon leuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 - 20:18 schreef bijft007 het volgende:Leuk he😄 leuk begin lui op het bankje van het weekend, als ik niks om handen heb doe ik dat ook graag, en moet zeggen daar kan ik hansie erg goed pruimen, duet hij gewoon leuk. Dit is waar Hansie thuishoort. Weet alles over de KKD. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bannis scoort al zn 4e voor Vitesse dit seizoen. Netjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En een assist erbij.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Leuk hoor, wel mooi als oud jeugd spelers elders wel op hun plek zitten qua niveau en alsnog misschien via omwegen net telkens iets hoger niveau kunnen halen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En mog een tweede goal hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Nou nog een, en we kopen hem |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Soms vraag je je wel eens af of spelers dan het bij ons niet alsnog weten te redden Maar is echt stiekem nog wel behoorlijk niveau en druk verschil wat zeer moeilijk Blijkt waar er veel voorbeelden van intussen zijn vanuit kkd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Rotterdamse burenruzie. Hup Sliti! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Sliti doet het! En wat een goal zeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Goed voor de transferwaarde zullen we maar zeggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik hoop steeds dat hij bij ons z'n draai vindt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoop ik voor al onze eigen jeugd. Maar ik schat de kans (voorlopig) niet heel hoog in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Was ff vergeten dat Plug daar ook rondloopt 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die staat voor de verandering eens niet meer bij ons op de loonlijst 😜 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Komt die kaaskop opvallend goed mee weg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Shirtjes van Fiorentina gezien? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Mooi jubileum shirtje hoor👌 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker lomp Zwolle. pingel binnen 3 minuten En nog maar een pingel erbij, binnen 20 minuten. Echt walk over wedstrijden die laatste 2 van vandaag. Alleen Excelsior- Sparta was een spannende pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bizar, ook netjes afgewerkt zo te zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Helaas alleen nog maar kindemaatjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
180 eurie😲
Daarvan bij elke verkoop 35 naar ons en 35 naar Slavia praag zeker om het bijna plagiaat shirt te mogen dragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| WTF. Net als die NL oranje shirts voor 160, 170 eu. Knettergek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor twee euro handmatig gemaakt door Chinese kinderen. Dezelfde die in mijnen grondstoffen delven voor onze elektrische auto's. De wereld anno 2026. Alle vervuilende auto's gaan naar Afrika, om dezelfde uitstoot in dezelfde atmosfeer af te stoten. En de accu berg gaat gigantische milieuschade opleveren. Koekoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Slot ziet Zwolle gelijkmaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sneu voor PEC. Ze maken er iig weer een wedstrijd van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Slaat nergens op, je zou ze uit protest links moeten laten liggen op grote schaal uit Tunesië productie ofzo Voor hoogstens 20 euro +- p shirt kun je nagaan wat er aan verdiend wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Leuk begin voor ze, maar ja, is vaker met az zo, had gedacht ze vorig seizoen echt is mee zouden doen liep ook nie echt zo. |
|
|
|