|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t niet, Maar AZ tip ik nog steeds als de verrassing van dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| In de breedte is AZ wel mager hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, ik vind de eerste 16 eigenlijk veel veelzijdiger dan bij ons. Maar we gaan het allemaal meemaken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Echt geweldig voor die Schuurs, na drie jaar geblesseerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ook weer beslist. Een van de moeilijkste uitwedstrijden van het seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit seizoen niet. Deze coach kent de kwaliteiten van zijn team niet. Anders had hij ze wel laten spelen als zijn vorige.
Echt een enorme kogel ontweken dat we deze coach niet hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De supporters schamen zich dood denk ik 1 schot, thuis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel enorm treurig voor correia, stapt in bij Utrecht lekker stap omhoog op het moment Dat v seumeren geldkraan dicht laat
3 beste spelers de deur uit en niks noemenswaardig voor terug, mag hopen hij nog iets mag doen doen anders wel echt rechterrijtje met wat pech tegen degradatie als ze niet uitkijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Psv kan naar hartelust combineren. Utrecht is schattig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoezo sneu. Hij is coach bij Utrecht en dit is zijn materiaal. Nog steeds beter dan 65% van de eredivisie. Maar dit is wat hij ermee doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:Hoezo sneu. Hij is coach bij Utrecht en dit is zijn materiaal. Nog steeds beter dan 65% van de eredivisie. Maar dit is wat hij ermee doet. Mag best wat materiaal voor terug krijgen toch bij vertrek Rodriguez zechiel en el karouani En vast mis ik nog wat,, en was afg seizoen al niet heel sterk ut dus al helemaal flink in kwaliteit ingeleverd
En of ze echt beter zijn dan 65 pr betwijfel ik nu helemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 14:05 schreef bijft007 het volgende:[..] Mag best wat materiaal voor terug krijgen toch bij vertrek Rodriguez zechiel en el karouani En was afg seizoen al niet heel sterk ut dus al helemaal flink in kwaliteit ingeleverd. Dan nog is t meer dan deze trainer de eerste wedstrijden laat zien Voor de rest boeit me Utrecht niet, maar vind t altijd heerlijk om te zien dat trainers veel te snel opgehemeld worden na een leuk seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het gaat vooral om wat je laat zien. En hoe gedisciplineerd je als collectief speelt.
Beide niet gezien. Mag Correia zich aantrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier wedstrijden een punt is gewoon. Schandalig voor Utrecht Maar goed. Boeiend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "Schiet je trouwens ook niks mee op bezig houden andere clubs want ook daar nogal(wat heet) belangrijke spelers weggegaan namelijk." |
|
|
|