|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t niet, Maar AZ tip ik nog steeds als de verrassing van dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| In de breedte is AZ wel mager hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, ik vind de eerste 16 eigenlijk veel veelzijdiger dan bij ons. Maar we gaan het allemaal meemaken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Echt geweldig voor die Schuurs, na drie jaar geblesseerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ook weer beslist. Een van de moeilijkste uitwedstrijden van het seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit seizoen niet. Deze coach kent de kwaliteiten van zijn team niet. Anders had hij ze wel laten spelen als zijn vorige.
Echt een enorme kogel ontweken dat we deze coach niet hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De supporters schamen zich dood denk ik 1 schot, thuis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel enorm treurig voor correia, stapt in bij Utrecht lekker stap omhoog op het moment Dat v seumeren geldkraan dicht laat
3 beste spelers de deur uit en niks noemenswaardig voor terug, mag hopen hij nog iets mag doen doen anders wel echt rechterrijtje met wat pech tegen degradatie als ze niet uitkijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Psv kan naar hartelust combineren. Utrecht is schattig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoezo sneu. Hij is coach bij Utrecht en dit is zijn materiaal. Nog steeds beter dan 65% van de eredivisie. Maar dit is wat hij ermee doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:Hoezo sneu. Hij is coach bij Utrecht en dit is zijn materiaal. Nog steeds beter dan 65% van de eredivisie. Maar dit is wat hij ermee doet. Mag best wat materiaal voor terug krijgen toch bij vertrek Rodriguez zechiel en el karouani En vast mis ik nog wat,, en was afg seizoen al niet heel sterk ut dus al helemaal flink in kwaliteit ingeleverd
En of ze echt beter zijn dan 65 pr betwijfel ik nu helemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 14:05 schreef bijft007 het volgende:[..] Mag best wat materiaal voor terug krijgen toch bij vertrek Rodriguez zechiel en el karouani En was afg seizoen al niet heel sterk ut dus al helemaal flink in kwaliteit ingeleverd. Dan nog is t meer dan deze trainer de eerste wedstrijden laat zien Voor de rest boeit me Utrecht niet, maar vind t altijd heerlijk om te zien dat trainers veel te snel opgehemeld worden na een leuk seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het gaat vooral om wat je laat zien. En hoe gedisciplineerd je als collectief speelt.
Beide niet gezien. Mag Correia zich aantrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier wedstrijden een punt is gewoon. Schandalig voor Utrecht Maar goed. Boeiend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "Schiet je trouwens ook niks mee op bezig houden andere clubs want ook daar nogal(wat heet) belangrijke spelers weggegaan namelijk." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Weer Bannis die scoort. Nummer 6 in 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Onze concurrenten spelen nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Straks Ajax-PSV. Gaat normaal gesproken aardig wat duidelijk worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt geen idee hoever ze beiden zijn, op de lange termijn kan zomaar een wezenlijk verschil maken geen saibari erbij bij pisvee, al weet je ze altijd nog van goed niveau blijven omdat ze over meerdere spelers beschikken die wat van kunnen
Ajax lijkt me het geheel wel sterker geworden natuurlijk Wel 1 echt erg goeie weg met die belg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dit kan een heel kort verhaal voor Correia gaan worden. Zonde. Maar goed, dat is ook het risico van iemand die altijd (als voetballer en trainer) bij dezelfde club heeft gezeten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit kan een heel kort verhaal voor Correia gaan worden. Zonde. Maar goed, dat is ook het risico van iemand die altijd (als voetballer en trainer) bij dezelfde club heeft gezeten. Tja wist waar hij aan begon neem ik aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou je zeggen. Maar hij zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat de zaken meer zijn kant op zouden vallen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Gelijk al kassa, mooi voor de wedstrijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ook, maar mag best verwachten een Utrecht met hun geldschieter ook wel wat kwaliteit terughaald Of financieel daar ook niet best geen idee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:10 schreef bijft007 het volgende:[..] Ook, maar mag best verwachten een Utrecht met hun geldschieter ook wel wat kwaliteit terughaald Of financieel daar ook niet best geen idee. Er was wel budget voor vuurwerk... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hahaha ja dat dan weer wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dit is toch gewoon een terugspeelbal haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wel een wapen hoor die spits |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Obispo wordt weggezet als een vlieg. Kan je nagaan wat er met Juste en Watanabe zou gebeuren haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Toch lekker zon wedstrijdje kijken nadat je zelf wel won. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Helemaal eens. Als we hadden verloren was ik waarschijnlijk wat anders gaan doen 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Worden teleurstellend weinig harde overtredingen gemaakt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mogen van mij affluiten bij deze stand haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Psv heeft het verdomd zwaar |
|
|
|