|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 13:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weer geruchten tussen Feyenoord en Twente. Nu Van Rooij als mogelijke opvolger van Read. Ze moeten die Nijstad halen maar ik denk dat ze daar alweer te laat mee zijn (Heb dat een jaar geleden al gepost overigens). |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 13:39 schreef Leuv het volgende:[..] Ze moeten die Nijstad halen maar ik denk dat ze daar alweer te laat mee zijn (Heb dat een jaar geleden al gepost overigens). Lijkt logisch. En jij postte het al toen ie nog bij O19 zat? Dan was je er vroeg bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als ik bij de zoekfunctie op Nijstad zoek, zie ik dat niet terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hij is in de war met Rots |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Rots was ook prima geweest. Nee Nijstad is wel een pareltje, dat was die in de jeugd ook al. Daarom staan alle grote clubs al voor hem in de rij Wij scouten volledig verkeerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt erop dat het verhaal Kitolano niet meer speelt. Die was van de winter nadrukkelijk in beeld, zegt hij zelf nu ook. Maar hij is inmiddels transfervrij (of over een paar weken althans) en het lijkt erop dat er momenteel nog geen club is die heel concreet is, waar hij zelf ook heen wil. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Rots broertje die back dan mag ik hopen, zn broer speelt al jaren lang op hem zn topniveau, Kan ook niet beter ook niks mis mee overigens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 13:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weer geruchten tussen Feyenoord en Twente. Nu Van Rooij als mogelijke opvolger van Read. Geen zaken mee doen! Leer nou eens van het verleden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gouka zegt dat Feyenoord af wil van Borges, Tengstedt en Lotomba. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoorde t ook ja. Met de Kanttekening dat Borges nu waarschijnlijk wel dik verlies zou betekenen. Maar de lijst is nog zo veel langer joh. Dissidenten zoals Zerrouki, Stengs, (Zechiël?) maar ook jongens als Sloey, Carrillo, en Plug . Er loopt nog zoveel rond...pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 21:53 schreef tomson het volgende:[..] Hoorde t ook ja. Met de Kanttekening dat Borges nu waarschijnlijk wel dik verlies zou betekenen. Maar de lijst is nog zo veel langer joh. Dissidenten zoals Zerrouki, Stengs, (Zechiël?) maar ook jongens als Sloey, Carrillo, en Plug . Er loopt nog zoveel rond...pffff Er moet wel een mannetje of 20 gaan inderdaad. Maar goed, bij Borges en Tengstedt was het standpunt nog niet direct duidelijk. Nu misschien meer, al moet je ook maar weer afwachten hoeveel hiervan speculatie is van Gouka.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat van Gouka was een mening |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De dure aankopen die het minst gebruikt zo ongeveer dus wel logisch. Een lekker pijnpuntje om op te drukken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou me niet verbazen, maar het is wel interessant dat met name Borges en Tengstedt genoemd worden. Misschien zit er een kern van waarheid in, misschien is het pure speculatie. Hoe dan ook, het is niet alleen concluderen dat ze niet voldoen, maar ook direct aangeven dat het er uberhaupt niet in zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ik vind bij Borges kan je dat niet zeggen nog. Al zal t wel zo zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Beide zaten wel net achter 2 spelers die ongenaakbaar waren in de ogen van de trainer. En fit bleven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat gevoel heb ik bij Diarra . |
|
|
|