|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2026 - 13:00 schreef piet de paler het volgende:Misschien volgen er meer Marocs, en is daarom el Bakati aangetrokken. Omdat deze misschien deze jongens beter begrijpt. Er loopt zat goed spul in Noord Afrika Zou wat zijn als er ineens een heel peloton naffers kwam, Bakati de marocjesfluisteraar. Goh wat zullen we dan jammeren als het ramadan of Afrika cup is. Al zou het wel fijn als die marocjes international zouden zijn he 😉 Ik zal er zelf wel een korte hh onder zetten, is dat ook weer geregeld. H. H. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkoop er eerst maar eens 32. Wat een bagger loopt er rond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ouarghi op huurbasis naar Dordt. Nog 42 contractspelers waarvan 1 verhuurd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Quaissa van nec n groot gerucht,, 1 op 1 vervanger van Moussa dan lijkt me, heel technisch begaafd ook, niet heel snel en wel in de bal dacht ik wat ik er van gezien heb
Zou wel fijn zijn ze ook specifiek zoeken voor n rappe op randje buitenspel spelende buitenspeler die je weg kan sturen als middenvelder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Aleks Zeković, wie kent hem niet, gaat Feyennord verlaten voor Partizan Belgrado. Nog 41 contractspelers waarvan 1 verhuurd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Bijlow heeft verlenging contract bij Genoa gekregen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lol ja was veelbelovend maar daarna nooit meer iets van gehoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Steven Benda is dit seizoen gehuurd van Fullham. Transferprofiel is 1 miljoen euro en contract loopt tot 30 juni dit jaar uitgaande van de gegevens van zijn transferprofiel. Hij heeft 1 invalbeurt gehad.Op het eerste gezicht kan Feyenoord gezien zijn transfersom hem zo overnemen maar ik weet alleen niet hoe hij in het verleden heeft gekeept. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lekker afscheid van nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tawfik Bentayeb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ken hem ook niet, heeft wel een hoop goals gemaakt dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we alsjeblieft beginnen met Welly. ik doneer er een fruitmand bij voor de liefhebber. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 23:04 schreef van geil het volgende:Laten we alsjeblieft beginnen met Welly. ik doneer er een fruitmand bij voor de liefhebber. Eens, bij een aantal gewoon je verlies pakken, het is niet anders.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
42 voetballers nog. t gros gewoon afschrijven, en weg, Het is niet anders door onze DTK.
Pak je verliezen, pak hier en daar wat miljoenen. En zet een goed kwalitatieve selectie neer van een man of 24. Dan verdien je dat wel terug op termijn. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Inderdaad, nog 41 contractspelers waarvan 1 verhuurd. Die trainer moet heel snel komen, want die zal ook iets te zeggen willen hebben over eventuele aankopen. Veel van de 41/42 selectiespelers komen duidelijk te kort, die kan en moet je nu al zien te lozen. Er moest nog zo ontzettend veel gebeuren, elke komende dag zou er nieuw transfernieuws kunnen/moeten zijn. Ben benieuwd met hoeveel contractspelers we het seizoen in gaan. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Feyenoord moet zien dat ze Danilho Doekhi aantrekken van Union Berlin. Het is bekend dat er veel concurrentie is, maar hij is transfervrij en beschikbaar. Met het oog op deelname aan de Champions League een interessante optie voor de defensie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2026 - 22:47 schreef ras het volgende:Feyenoord moet zien dat ze Danilho Doekhi aantrekken van Union Berlin. Het is bekend dat er veel concurrentie is, maar hij is transfervrij en beschikbaar. Met het oog op deelname aan de Champions League een interessante optie voor de defensie. Die is in afgelopen jaren wel vaker voorbij gekomen inderdaad. Zal best wat opties hebben nu. En niet onbelangrijk hij is een rechtspoot. Daarvan hebben we er centraal achterin een hoop. We zoeken denk ik vooral 1 of 2 linkspoten (misschien dat Jeng daar 1 van kan zijn) om naast Watanabe of Beelen te kunnen spelen. En dan hebben we ook nog Achmedhodzic, St. Juste en Kraaijeveld. Allemaal rechtsbenig. Trauner is er ook nog een paar weken, maar dat zal toch wel het laatste zijn? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kansloos. Zo veel geld voor een keeper zie ik niet. Feyenoord is hot qua name dropping. Op zich positief |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En weer een Belg. Charles Vanhoutte, OGC Nice. En een link met Pocognocci Ik word er nu al beu van. Slappe frieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanhoutte ken ik niet. Artikel op FR12 wel interessant:
Vanhoutte staat bekend als een betrouwbare en tactisch sterke middenvelder. Zijn grootste kwaliteiten liggen in zijn positionering, passing en verdedigende arbeid. In Frankrijk kreeg hij regelmatig lof voor zijn vermogen om het spel te organiseren, het tempo te bewaken en de balans binnen een elftal te bewaren. Analisten omschrijven hem als een speler die weinig fouten maakt en vooral waarde toevoegt door rust aan de bal en slimme keuzes in balbezit
Qua profiel, als ik het zo lees, wel iets wat we nu missen. Wel al bijna 28. Dus ik zou er niet teveel voor betalen.
Op naar nog 40 namen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Inzetten op binnenhalen van het gehele middenveld van PSG. Alles minder dan dat moet gezien worden als falen van de staf en leiden tot vertrek. Dit dient geregeld te worden voor de voorbereiding. Daarnaast moet Pep ook worden losgeweekt, want dat is toch wel het minimale niveau wat Feijenoord moet nastreven. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:20 schreef MMM het volgende:Vanhoutte ken ik niet. Artikel op FR12 wel interessant: Vanhoutte staat bekend als een betrouwbare en tactisch sterke middenvelder. Zijn grootste kwaliteiten liggen in zijn positionering, passing en verdedigende arbeid. In Frankrijk kreeg hij regelmatig lof voor zijn vermogen om het spel te organiseren, het tempo te bewaken en de balans binnen een elftal te bewaren. Analisten omschrijven hem als een speler die weinig fouten maakt en vooral waarde toevoegt door rust aan de bal en slimme keuzes in balbezit Qua profiel, als ik het zo lees, wel iets wat we nu missen. Wel al bijna 28. Dus ik zou er niet teveel voor betalen. Op naar nog 40 namen. Waarom zijn we toch gestopt met het halen van spelers onder de 23 waar later nog flinke winst op kan worden gemaakt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:40 schreef CobusIII het volgende:Inzetten op binnenhalen van het gehele middenveld van PSG. Alles minder dan dat moet gezien worden als falen van de staf en leiden tot vertrek. Dit dient geregeld te worden voor de voorbereiding. Daarnaast moet Pep ook worden losgeweekt, want dat is toch wel het minimale niveau wat Feijenoord moet nastreven. 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:55 schreef netsurfer het volgende:[..] Waarom zijn we toch gestopt met het halen van spelers onder de 23 waar later nog flinke winst op kan worden gemaakt? Ja daar heb je wel een punt inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:55 schreef netsurfer het volgende:[..] Waarom zijn we toch gestopt met het halen van spelers onder de 23 waar later nog flinke winst op kan worden gemaakt? Daarom, plus. Willen we straks echt 2-7-1 spelen ofzo? Loos eerst maar een zooi middenvelders voor we weer met middelmatige Belgische bejaarden aankomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| We hebben alleen Targhalline als 6. Dus ik begrijp wel dat daar iets bij moet. Even los van deze naam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog heb je er meer alleen die voldoen misschien niet of willen niet
Maar ze zijn er nog wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:Vooralsnog heb je er meer alleen die voldoen misschien niet of willen niet Maar ze zijn er nog wel Als je puur naar het middenveld kijkt misschien. Maar als 6 toch niet zo zeer? Als je puur kijkt naar de invulling van het middenveld heb je veel te veel spelers in de ‘8’ rol: Valente, Hwang, Moder, Zechiël.
Ik heb het Hwang verhaal op 6 nooit begrepen.
Er moet inderdaad wel geruimd worden op het middenveld. Hwang en Moder zou ik zien te slijten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zerrouki is er ook nog. Volgens mij trappelen er ook wat jonge jongens om t daar te proberen.
Je hebt gelijk hoor, maar dat dit de eerste naam/positie is vind ik wat gek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 09:53 schreef Stylzz het volgende:Zerrouki is er ook nog. Volgens mij trappelen er ook wat jonge jongens om t daar te proberen. Je hebt gelijk hoor, maar dat dit de eerste naam/positie is vind ik wat gek Ah ja die was ik vergeten. Er eigenlijk al vanuitgaande dat die vertrekt, gezien de uitspraken. Is er vanuit de jeugd wat aan het doorkomen voor de 6 positie?
Het was ook niet direct de eerste positie die ik in gedachte had. Linksbuiten en rechtsbuiten lijken me een hogere prioriteit hebben. Maar we gaan het zien, zal nog genoeg voorbij gaan komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende naam is er al.
Is een nieuwe trainer niet stap 1? En dan pas de spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Misschien is die trainer er al haha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zouden ze Poldervaart doorschuiven? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou wat zijn haha😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Tot nu toe zijn het alleen maar geruchten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:20 schreef MMM het volgende:Vanhoutte ken ik niet. Artikel op FR12 wel interessant: Vanhoutte staat bekend als een betrouwbare en tactisch sterke middenvelder. Zijn grootste kwaliteiten liggen in zijn positionering, passing en verdedigende arbeid. In Frankrijk kreeg hij regelmatig lof voor zijn vermogen om het spel te organiseren, het tempo te bewaken en de balans binnen een elftal te bewaren. Analisten omschrijven hem als een speler die weinig fouten maakt en vooral waarde toevoegt door rust aan de bal en slimme keuzes in balbezit Qua profiel, als ik het zo lees, wel iets wat we nu missen. Wel al bijna 28. Dus ik zou er niet teveel voor betalen. Op naar nog 40 namen. Dat ik het mag meemaken: de focus wordt gelegd op een 6 en eindelijk een directe vervanger van Wieffer.
Het mocht even duren. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 08:55 schreef netsurfer het volgende:[..] Waarom zijn we toch gestopt met het halen van spelers onder de 23 waar later nog flinke winst op kan worden gemaakt? Volgens mij staan er genoeg onder contract. Wil je alleen opleiden voor andere clubs of ook echt pesteren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Psv loopt financieel weer ruim uit . Bod van Bayern van ruim 50 miljoen op Saibari |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik denk nieuwe keeper Michel Preud'homme |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 09:46 schreef MMM het volgende:[..] Als je puur naar het middenveld kijkt misschien. Maar als 6 toch niet zo zeer? Als je puur kijkt naar de invulling van het middenveld heb je veel te veel spelers in de ‘8’ rol: Valente, Hwang, Moder, Zechiël. Ik heb het Hwang verhaal op 6 nooit begrepen. Er moet inderdaad wel geruimd worden op het middenveld. Hwang en Moder zou ik zien te slijten. Moder zou het in principe wel moeten kunnen, op 6. Maar misschien dat ze alles wat vaak ziek, zwak en misselijk is gaan slijten. Wellicht dat ze op het middenveld in bijvoorbeeld alleen Steijn, Valente en Targhalline toekomst zien? Aangevuld met eigen jeugd als Zëchiel, Kraaijeveld en Van den Elshout? Daar moet nog wel wat ervaring bij in dat geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ilian Hadidi is dus binnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aanvallende middenvelder, 17 jaar. Mij niet helemaal duidelijk of hij al voor het eerste gehaald wordt of voor O21?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|