|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker want die debuteerd aankomend seizoen nog bij Feyenoord 1 als ik al die reacties over hem heb gelezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, goede speler. Stond er ook telkens in grote wedstrijden, dan krijg je zo'n bedrag.
Zag ook dat PSV achter Nijstad aan zit. Lijkt me dat dat ook een jongen is die bij ons op een lijstje staat. Met name ook omdat hij linksbenig is. Misschien dat er een deal te sluiten is met Twente, aangezien wij ook spelers hebben die zij willen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jazeker want die debuteerd aankomend seizoen nog bij Feyenoord 1 als ik al die reacties over hem heb gelezen. Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar gezien de interesse van andere clubs, is dit misschien wel gewoon snel een speler voor het eerste, laten we het hopen. Naast Steijn (en jeugdspelers) hebben we eigenlijk geen directe aanvallende middenvelders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, goede speler. Stond er ook telkens in grote wedstrijden, dan krijg je zo'n bedrag. Zag ook dat PSV achter Nijstad aan zit. Lijkt me dat dat ook een jongen is die bij ons op een lijstje staat. Met name ook omdat hij linksbenig is. Misschien dat er een deal te sluiten is met Twente, aangezien wij ook spelers hebben die zij willen? Hun interesse is toch Zerrouki en Zechiël ? Ja misschien wel de moeite waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. We gaan het zien T ,ben erg nieuwsgierig naar wat ik allemaal heb gelezen over zijn kwaliteiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. Volgens mij las ik O21, maar kans groot dat t snel aansluit bij 1.
Beelden zijn wel smullen, maar ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In eerste instantie vooral die eerste, bij die tweede zal het ook afhangen van zijn niveau op de trainingen en hoeveel andere middenvelders we verkopen, want zoals al gezegd werd, het is druk op het middenveld, met name op de positie van Zëchiel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Volgens mij las ik O21, maar kans groot dat t snel aansluit bij 1. Beelden zijn wel smullen, maar ja De berichten zijn positief in ieder geval. We gaan het zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is trouwens wat WFCGroningen over hem zei, begin deze maand:
- De 17 jarige Hadidi, Een 🇲🇦 CVM/CM van Standard Luik, is contractueel heel ver met de club uit Rotterdam - Gesprekken Targhaline en minuten Schaken, Grootfaam en Kraaijeveld geven vertrouwen en doorslag - Mogelijk Feye 1 in voorbereiding |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Blijkbaar ook niet per se een aanvallende middenvelder, zoals transfermarkt aangaf. Heeft op alle posities op het middenveld wel gespeeld, lijkt het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De volgende stap is embryo's scouten. |
|
|
|