|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker want die debuteerd aankomend seizoen nog bij Feyenoord 1 als ik al die reacties over hem heb gelezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, goede speler. Stond er ook telkens in grote wedstrijden, dan krijg je zo'n bedrag.
Zag ook dat PSV achter Nijstad aan zit. Lijkt me dat dat ook een jongen is die bij ons op een lijstje staat. Met name ook omdat hij linksbenig is. Misschien dat er een deal te sluiten is met Twente, aangezien wij ook spelers hebben die zij willen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jazeker want die debuteerd aankomend seizoen nog bij Feyenoord 1 als ik al die reacties over hem heb gelezen. Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar gezien de interesse van andere clubs, is dit misschien wel gewoon snel een speler voor het eerste, laten we het hopen. Naast Steijn (en jeugdspelers) hebben we eigenlijk geen directe aanvallende middenvelders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, goede speler. Stond er ook telkens in grote wedstrijden, dan krijg je zo'n bedrag. Zag ook dat PSV achter Nijstad aan zit. Lijkt me dat dat ook een jongen is die bij ons op een lijstje staat. Met name ook omdat hij linksbenig is. Misschien dat er een deal te sluiten is met Twente, aangezien wij ook spelers hebben die zij willen? Hun interesse is toch Zerrouki en Zechiël ? Ja misschien wel de moeite waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. We gaan het zien T ,ben erg nieuwsgierig naar wat ik allemaal heb gelezen over zijn kwaliteiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Maar had zijn debuut nog niet gemaakt voor Standard. Dus wie weet bij welk team hij in eerste instantie aan gaat sluiten. Feyenoord 1, O21? O19 zou ook nog kunnen. Volgens mij las ik O21, maar kans groot dat t snel aansluit bij 1.
Beelden zijn wel smullen, maar ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In eerste instantie vooral die eerste, bij die tweede zal het ook afhangen van zijn niveau op de trainingen en hoeveel andere middenvelders we verkopen, want zoals al gezegd werd, het is druk op het middenveld, met name op de positie van Zëchiel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Volgens mij las ik O21, maar kans groot dat t snel aansluit bij 1. Beelden zijn wel smullen, maar ja De berichten zijn positief in ieder geval. We gaan het zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is trouwens wat WFCGroningen over hem zei, begin deze maand:
- De 17 jarige Hadidi, Een 🇲🇦 CVM/CM van Standard Luik, is contractueel heel ver met de club uit Rotterdam - Gesprekken Targhaline en minuten Schaken, Grootfaam en Kraaijeveld geven vertrouwen en doorslag - Mogelijk Feye 1 in voorbereiding |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Blijkbaar ook niet per se een aanvallende middenvelder, zoals transfermarkt aangaf. Heeft op alle posities op het middenveld wel gespeeld, lijkt het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De volgende stap is embryo's scouten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 09:46 schreef MMM het volgende:[..] Als je puur naar het middenveld kijkt misschien. Maar als 6 toch niet zo zeer? Als je puur kijkt naar de invulling van het middenveld heb je veel te veel spelers in de ‘8’ rol: Valente, Hwang, Moder, Zechiël. Ik heb het Hwang verhaal op 6 nooit begrepen. Er moet inderdaad wel geruimd worden op het middenveld. Hwang en Moder zou ik zien te slijten. Ik lees in het AD ook al dat Hwang en Moder verkocht mogen worden. Begrijpelijk wel gezien blessurehistorie bij hen. En inderdaad, ik vind dat we alleen Targhalline als '6' hebben. Ik ga er vanuit dat Zerrouki ook gaat vertrekken. Helemaal niet raar wat mij betreft om een iets meer ervaren speler erbij te hebben in de selectie. En dan heb je de '6' ook weer dubbel bezet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet.
Gelukkig is Dennis weg ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, dat is blijkbaar deze jongen inderdaad. Dat oogt niet zo lekker nee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ouaissa komt maar weer eens voorbij. Volgens het AD heeft Feyenoord van de week een bod ingediend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die Belgische middenvelder, doe eens niet! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jij kent hem? Of wil je het aantal Belgen laag houden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Belg Baard 27 1 interland Al maanden op de bank bij Nice. Scoort nooit. En ja, ook verdedigers moeten af en toe eens scoren. Dat zijn ook altijd de betere vaardige spelers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon een smul Belgin op pad sturen en voetbalsterren laten aftappen, kan je ze opkweken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 17:06 schreef van geil het volgende:[..] Belg Baard 27 1 interland Al maanden op de bank bij Nice. Scoort nooit. En ja, ook verdedigers moeten af en toe eens scoren. Dat zijn ook altijd de betere vaardige spelers. Zijn inderdaad wel wat dingen die tegen hem spreken ja, al vind ik die baard niet zo relevant ;)
En qua speeltijd was hij eigenlijk alleen de laatste 5 wedstrijden invaller ipv basis. Ook niet onbelangrijk, hij is eigenlijk nauwelijks blessures tegengekomen in zijn carriere.
Ik ken hem verder niet natuurlijk, maar ik vind wel dat we afgelopen jaar niet goed de ruimtes bespeelden tussen verdediging en middenveld. Zowel in aanvallend opzicht als verdigend opzicht. Targhalline was nog het meest effectief daar, maar de rest vond ik er allemaal niet goed mee omgaan. En als je de verhalen hoort, zou Vanhoutte dat juist wel goed moeten kunnen. Misschien dat Rigaux ook zoiets heeft waargenomen.
Anyway, wie zal zeggen wat er van al deze geruchten klopt. Zal ongetwijfeld een hoop onzin tussen zitten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat vinden we van Nacho Ferri ? in de weinige beelden van hem lijkt het een sterke lange (1.92) spits met een goede pegel en kopsterk , met 21 jaar kan hij zich nog verder ontwikkelen
persoonlijk is hij al akkoord dus zal waarschijnlijk wel gaan komen , ik heb wel vertrouwen in Rigaux die de belgische competitie goed kent |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niks. Slechtere stars dan Ueda |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Word geen eerste spits natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dan hebben we m helemaal niet nodig als je SvP al hebt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
SvP, die in recente jaren telkens een zware blessure oploopt, daar kan je toch niet blind op bouwen toch? Als eerste of tweede spits?
Tengstedt zal wellicht een club zoeken waar hij eerste spits is. Dan heb je Ferri en Van Persie achter Ueda (of zijn vervanger). |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Lijkt mij een goede tweede spits die spanjaard. Je eerste spits haal je als ueda weg gaat. RvP is een groot talent, maar die zou ik lekker een jaar verhuren. Excelsior ofzo. Vleiguren maken, volgend jaar erbij halen. Zelfde weg als Zechiel laten bewandelen misschien wel. Die laatste gaan we veel aan hebben dit seizoen verwacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Vooralsnog is iedereen er nog En die knakker uit de frietkot competitie voegt nul extra’s toe
Weinig geïmponeerd door wat we tot nu toe voorgeschoteld krijgen. Hoop maar dat t gelul is. DtK niveau |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat je bij DtK en RvP nooit zo zuur was zoals je nu al een week bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik had gehoopt op beter. T is nu oude wijn in nieuwe zakken.
En we hebben geen trainer of wedstrijden. Dus geen idee waar je t over hebt nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat jullie blij worden van de geruchten Eerst maar eens een hele sloot lozen
En dan graag echte versterkingen. Liefst niet uit de Aviko competitie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat ben ik wel volledig met je eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Maar er is nog niets concreets gebeurt eigenlijk qua transfers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Gelukkig maar 😬 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Inkomend vind ik dat prima, maar er hadden er toch al weg twee handen vol weg mogen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Denk dat t WK hier debet aan is |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ontspannen, geef het de tijd. Spelers met een relatief hoog salaris even weg doen, is niet makkelijk. Dat kost tijd, je moet maar een club vinden en de speler moet het goedkeuren. En dat zo'n 20x...... Verder, geloof niet wat er allemaal op internet wordt geschreven over eventuele nieuwe spelers, want anders had Feyenoord er nu al 20 nieuwe gehaald... Ontspannen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Als Vooralsnog is iedereen er nog En die knakker uit de frietkot competitie voegt nul extra’s toe Weinig geïmponeerd door wat we tot nu toe voorgeschoteld krijgen. Hoop maar dat t gelul is. DtK niveau Dat laatste valt toch niets over te zeggen, tenzij je die jongens heb zien spelen? En België zit qua van de competitie niveau niet ver Nederland. Een hoop jongens spreken bovendien Nederlands, dus het lijkt mij juist een hele logische competitie om versterkingen te zoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t vergelijkbaar is hebben we er dus niets te zoeken Dan zijn de echt goede onbetaalbaar en alles eronder is subtop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou, 75 procent moet naar clubs die geen WK voetballers halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Maar op een of andere manier gebeurt er bijna helemaal niks |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achter de schermen des te meer. Eerst lozen, heb je ook meer zicht op totaalbudget. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Het geld moet in beweging komen voordat clubs die onder de top zitten zaken kunnen gaan doen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Wij zijn minder als suptop, dus prima om ook belgie te verkennen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik had gehoopt op beter. T is nu oude wijn in nieuwe zakken. En we hebben geen trainer of wedstrijden. Dus geen idee waar je t over hebt nu Ik wacht nog even af. |
|
|
|