|
|
Stylzz
|
|
|
Was in dit geval geen eigen jeugd Vorig seizoen overstap gemaakt van NEC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2026 - 16:42 schreef CobusIII het volgende:Ik zit al een tijdje na te denken wat de vervolgauto gaat worden. - benzine...mag je straks geen stad in - Hybride, betaal je blauw aan WB - Elektrisch?...Elk model is na een maand alweer verouderd Ik heb dit jaar een geweldige Z4 en een M440i xdrive gekocht. Ik kies dus nog even voor benzine na hybride en elektrisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als je het zo leest zou het ook een tactiek kunnen zijn om Napoli tot medewerking te dwingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Begint erop te lijken inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lukaku naar Fener.
Nog niet van Ueda af dus. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben bang dat we er helemaal niet vanaf komen
ik ben bang dat er heel weinig beweging komt in onze selectie , tijd tikt langzaam weg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: volgens mij staat de komst van Lukaku niet in de weg van de mogelijke transfer van Ueda, kan me vergissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hebben net Muriqi gehaald uit Spanje voor 15 miljoen. Lukaku komt er nu aan.
En dan ook Ueda nog? Geloof ik niks van, 3 spitsen halen in 1 window.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Kan me niet voorstellen dat Lukaku eerste spits wordt.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Lukaku 33 (6M) en zwaar over the hill. Muriqu 32 jaar 15 miljoen. Die beuren nog een jaartje een leuk salaris. Ueda eerste spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Lukaku gaat daar niet heen om tweede spits te worden natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd een beetje t probleem van spelers bij ons die niet voldoen. Al jaren. Verdienen voor Feyenoord begrippen normaal, maar krijgen dat natuurlijk nergens anders.
Hopelijk komen we daar eens vanaf, ook huidige aankopen als Nacho |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me ook een beetje een ‘gezocht’ artikel. Als je kijkt hoeveel salaris al weggegaan is sinds december. Dus of dat is al weer gevuld met de nieuwe aanwinsten… of? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Is ook zo wat je zegt. Er is ruim 3x zoveel salaris wat weg is gegaan bespaard t.o.v. wat de nieuwe spelers verdienen. Maar je zit ook om de tafel met een hoop spelers/talenten, die gaan ook allemaal (veel) meer verdienen. Lastig, maar wel verstandig handelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De slechtst presterende spelers verdienen het meesten . Ik begrijp wel dat ze daar vanaf willen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ouaissa stuk lees ik net? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Viel net geblesseerd uit, denk wel meeval, maar kan juist redding zijn hij langer eruit ligt. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Ben er totaal niet van onder de indruk ! Geen Feyenoord niveau. Mag schoenen van Moussa nog niet strikken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook niet en nooit geweest eigenlijk net goed genoeg nec, bij twijfels ook zeker niet doen en zeker niet subtop nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Psssst NEC
Kasanwirjo Deijl
KOPEN? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doen we Nieuwkoop erbij, gratis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pssst nec, kasanwirjo is alles kunnert, kan rechts links echt overal en vervangt al je blessure problemen,, een alles in 1 spelert, maar wel beter voor zekerheid deijl erbij dan zit je echt geramt. En Nieuwkoop krijg je er standaard gratis bij als dank voor aankoop!
En bij ons geldt de regel: niet goed geld kwijt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en we hebben als kers op de taart nog n spits, n bijtertje. Type Suarez. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het verbaast me wel eigenlijk dat er zo weinig geruchten zijn over een potentiele linksbuiten. De rest van de selectie is vooral nog 2-3 backups of tijdelijke opties (keeper, linksback, misschien nog 1 positie). Zolang er geen bepalende spelers vertrekken. Dat zal allemaal wel. Maar deze selectie heeft een topper linksvoor nodig, maar waar zijn de wilde geruchten? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zijn ze bezig maar is er geen lek? Is er geen geld? Zijn ze tevreden met wat er nu loopt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zal wel de linksbuiten van de komende tegenstander worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo lang er niks van waarde gaat verwacht ik misschien alleen een linksbuiten Een linksachter zou ik geldverspilling vinden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:Zo lang er niks van waarde gaat verwacht ik misschien alleen een linksbuiten Een linksachter zou ik geldverspilling vinden Ook geen huur ter overbrugging? Zou best kunnen dat Bos de rest van het kalenderjaar moet missen. Of althans een groot deel ervan.
Dan leg je je er min of meer bij neer dat Marmol daar een groot deel van de tijd gaat spelen. Kan op zich wel, we hebben genoeg centrale verdedigers. Al is hij de enige linkspoot.
En is Bossin goed genoeg als tweede keeper, mocht Ernst over een maand alles afscheuren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal is bijna weet fit. Je hebt Marmol en Wesels achter de hand. Zou t gewoon niet doen. Keeper. Mwah. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het verbaast me wel eigenlijk dat er zo weinig geruchten zijn over een potentiele linksbuiten. De rest van de selectie is vooral nog 2-3 backups of tijdelijke opties (keeper, linksback, misschien nog 1 positie). Zolang er geen bepalende spelers vertrekken. Dat zal allemaal wel. Maar deze selectie heeft een topper linksvoor nodig, maar waar zijn de wilde geruchten? onze sjakie troost is weg dat scheelt al veel met het uitlekken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:Zo lang er niks van waarde gaat verwacht ik misschien alleen een linksbuiten Een linksachter zou ik geldverspilling vinden eens , linksachter is nu wel op te vangen , smal komt ook terug en geef die wessels maar wat meer minuten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:Smal is bijna weet fit. Je hebt Marmol en Wesels achter de hand. Zou t gewoon niet doen. Keeper. Mwah. Smal heeft wel heel veel minuten gemist in twee jaar bij ons. Vond zelfs Wessels ook niet heel overtuigend invallen tegen Sparta. Marmol vond ik er wel goed. Het kan, valt wel genoeg voor te zeggen, maar je komt er wel relatief snel in de problemen denk ik. En het betekent misschien ook dat je een extra verdediger moet houden. Iemand als Achmedhodzic misschien, als Marmol vaak naar links moet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Keepers is ook dun. Mocht Ernst in september een zware blessure oplopen dan moet je de rest van het kalenderjaar afmaken met Bossin en Berger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien dat dat het is. Of misschien speelt er ook gewoon weinig. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik denk dat ze in nood gewoon weer schuiven met Deijl en Lotomba. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede keeper Linksback (Marmol moet centraal, Bos voorlopig out, Smal altijd wat) TOP linksbuiten
Dat moet er gebeuren als er niemand meer vertrekt. En dan nog heb ik m’n twijfels bij voornamelijk de breedte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Als t zo blijft vind ik t inkomend echt de slechtste transfer window van de clubs die iets kunnen betekenen in de competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En uitgaand eigenlijk ook wel |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 - 22:10 schreef van geil het volgende:Als t zo blijft vind ik t inkomend echt de slechtste transfer window van de clubs die iets kunnen betekenen in de competitie. eens tot nu toe erg teleurstellend , inkomend en ook uitgaand , maar wat doe je eraan als er 0,0 interesse is in het brandhout waar je vanaf moet
we zitten mooi opgescheept met de erfenis van DtK , duidelijk is dat er een gezonde salaris huishouding moet komen |
|
|
|