|
|
Stylzz
|
|
|
| Zou ik niet doen. Is toch niet echt geslaagd? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
In Frankrijk geslaagd, in Bologna heeft hij een spits voor zich. Dat kan gebeuren. Maar de minuten die hij daar gemaakt heeft wel heel erg productief (goals/assists). Als we het over toppers binnen onze mogelijkheden hebben dan is hij daar zo'n voorbeeld van denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze gaan niet voor een spits hoor, alleen bij vertrek ueda en ook tengstedt samen, blijft er 1 van is spits positie rond, met svp als extra keus daar. En ja beter alle 2 als ze vertrekken want tengstedt is twijfel geval anderzijds meer kansen gelijk voor svp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Die Ouaissa speelde tweede helft beter dan de 1e, maar ik blijf hem matig vinden. Doet me denken aan Suárez met al die kluts passeeracties (alleen minder goed en minder irritant). Werkethos is niets mis mee maar dat is niet genoeg. En moet Feyenoord hier nou zo’n beetje zijn top aankoop record mee evenaren ?? 10 mio moet ie kosten pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2026 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zelf vind ik het voor het geheel van ons team snelheid en directheid meer van waarde gaat zijn want kun je ze ook beter gebruiken waar je amper helft tegenstander staat
idem Moussa goeie publieks speler verwacht ik hoor (als acties lukken dan) maar vertraagt het spel onbewust ook enorm hier en daar
En wanneer je tegen de betere voetballende clubs speelt en je ze niet rond de 16 meer kunt houden zijn ze vrijwel uitgeschakeld dat is vooral wel gebleken veel wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|