|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat zou wel een groot verschil maken ja. En hopelijk kan Diarra het alternatief op die positie zijn. Dan hoef je maar 1 linksbuiten te halen. Dan heb je verder in principe voldoende opties (als Hadj-Moussa niet vertrekt) op beide flanken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die oefenperiode was dan wel aardig maar deze selectie wel eens zien als er steviger gebikkeld moet worden. En hoe fit blijft ieder op den duur? Staat toch weer een reeks van 8 wedstrijden op de rit.
Mag wensen dat het in het najaar er goed uitziet. En anders gaat Dickie weer redden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind er niks meer van. Ik vind wel straks wat van t voetbal en de resultaten En dan is goed goed en ruk ruk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2026 - 16:47 schreef FR-Henk het volgende:Die oefenperiode was dan wel aardig maar deze selectie wel eens zien als er steviger gebikkeld moet worden. En hoe fit blijft ieder op den duur? Staat toch weer een reeks van 8 wedstrijden op de rit. Mag wensen dat het in het najaar er goed uitziet. En anders gaat Dickie weer redden. Denk dat het welklaar is met dickie na de van persie soap.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet meer doen idd. Geen goed signaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De update als bron Feyenoord directie neemt onverantwoord risico,om Read niet te verkopen.... Wat een onzin,ik geloof ook niet dat de ?directie dit roept |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord kijkt naar Spanje en heeft linksback van Real Sociedad op de radar
Feyenoord heeft Javi López in beeld voor de positie van linksback. De 24-jarige verdediger staat onder contract bij Real Sociedad, maar lijkt deze zomer te mogen vertrekken uit San Sebastián. Een mogelijke constructie voor de Rotterdammers is om López op huurbasis naar De Kuip te halen.
López keerde deze zomer terug bij Real Sociedad na een huurperiode bij Real Oviedo. De Spanjaard kwam afgelopen seizoen tot 25 wedstrijden in LaLiga, waarvan twintig als basisspeler. Daarin was hij goed voor één assist. Zijn contract bij Real Sociedad loopt nog door tot medio 2030.
De linksbenige verdediger beschikt inmiddels over ruime ervaring in het Spaanse voetbal. López doorliep een deel van zijn opleiding bij CD Tenerife en maakte in 2017 de overstap naar Deportivo Alavés. Daar debuteerde hij in 2020 op het hoogste niveau. Uiteindelijk speelde hij 92 officiële wedstrijden voor Alavés.
Real Sociedad nam López in de zomer van 2024 over. Spaanse media meldden destijds een transfersom van ongeveer 6,5 miljoen euro, exclusief eventuele bonussen. In zijn eerste seizoen bij de Baskische club speelde de linksback 38 officiële wedstrijden, verdeeld over LaLiga, de Copa del Rey en de Europa League.
Een vaste basisplaats wist López echter niet af te dwingen. Vorige zomer was Real Betis al geïnteresseerd, waarna Real Sociedad uiteindelijk besloot hem zonder koopoptie aan Real Oviedo te verhuren. Inmiddels is hij opnieuw aangesloten bij de selectie van Real Sociedad, waar de concurrentie op de linkerflank groot is.
De interesse in López komt op een moment dat Feyenoord voorlopig beperkt zit in de mogelijkheden op de linksbackpositie. Jordan Bos is langdurig uitgeschakeld, terwijl Gijs Smal pas onlangs weer op het trainingsveld is verschenen en nog tijd nodig heeft voordat hij volledig wedstrijdfit is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima toch, zal je wss zien dat hij het wel heel erg goed gaat doen straks haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wel te prefereren zelfs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat verwacht ik niet. Daarom is t oke. Vind een speler die weg mag bij een club van dit kaliber niet echt een aanwinst voor ons op t eerste oog. zeker niet wanneer een speler van de jeugd op de deur klopt Maar Smal standaard stuk dus tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Overigens ontwikkelt die Naujoks zich ook wel aardig. Nog niet Feijenoord niveau maar wel leuk om te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Feyenoord heeft een openingsbod van Fenerbahçe ontvangen op Ayase Ueda. De Turkse topclub heeft meer dan twintig miljoen euro op tafel gelegd voor de Japanse spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Las van de week al wat over Fener en Ueda. Maar nam het niet helemaal serieus toen. Misschien dat het zoiets moet worden als de Premier League clubs niet komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar als een dergelijk bedrag op tafel ligt, ga je er normaal gesproken wel uitkomen toch? Al dacht ik dat eerlijk gezegd ook bij Read. Daar bewoog Rigaux geen milimeter. Al zullen ze voor Ueda minder vragen natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2026 - 23:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar als een dergelijk bedrag op tafel ligt, ga je er normaal gesproken wel uitkomen toch? Al dacht ik dat eerlijk gezegd ook bij Read. Daar bewoog Rigaux geen milimeter. Al zullen ze voor Ueda minder vragen natuurlijk. Ueda dicht bij vraagprijs gaan ze wel akkoord Gezien leeftijd etc |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Leeftijd, misschien wat twijfel of hij het niveau vast kan houden van afgelopen seizoen, spitspositie is ook zonder hem wel redelijk bezet.
Je zou inderdaad zeggen dat het wel rond moet komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dat geld kan je dan ook weer deels herinvesteren. In een hele goede linksbuiten bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja die is weg, als ze al meer dan 20 zelfs bieden, turkse clubs doen dat wel vaker ook oudere spelers aankopen zonder mogelijk al teveel rest waarde erna
Gaan we dus dan gewoon nog meer dan het dubbele op verdienen dan wat erg lekker is Hoop zelf dan dat tengstedt ook nog club voor komt dan zullen ze nog markt op gaan eerder niet lijkt me
En als die nu ook voorbereiding amper wat gedaan heeft lijkt het erop hij niet een Bruikbare speler voor ons nog gaat zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
20 mil met een bonus of zo. Doei! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als deze deal valt mogen we Kuyt bedanken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijna 28, nog maar 2-jarig contract. Vorig seizoen gepiekt. Ideale moment om er nog een goed bedrag uit te slepen.
En dan zelf doorpakken: Tweede keeper Linksback Linksbuiten
En wat doen we met de spits positie? Ik vind gokken op Ferri en SvP wel een risico. Tengstedt neem ik niet serieus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor ik denk dat als je er een paar miljoen bij doet dat Fehner snel zal doorpakken. Maar dan moet er wel een spits bij komen. Ferri is er nog niet klaar voor en Shaq zie ik nog niet een heel seizoen spelen. Linksbuiten moet echt versterkt worden, linksback vind ik lastig, denk dat huren het beste is. Smal en bos komen straks ook weer terug en Wessels moet je in de competitie wel mee vooruit kunnen denk ik.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Effe los vinden jullie die Marokkaan van NEC gisteren erg goed ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon, die Marrokaan toch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 10:15 schreef MMM het volgende:Bijna 28, nog maar 2-jarig contract. Vorig seizoen gepiekt. Ideale moment om er nog een goed bedrag uit te slepen. En dan zelf doorpakken: Tweede keeper Linksback Linksbuiten En wat doen we met de spits positie? Ik vind gokken op Ferri en SvP wel een risico. Tengstedt neem ik niet serieus. Wel bagger dat je de 1e spits kwijtraakt als de competitie al is begonnen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2e keeper, willen ze die alsnog? Bossin niet goed genoeg dan want geen idee Als ze echt 2e keeper zoeken en mogelijk zelfs eerste gaat zijn telstar Koeman jr bellen, laat wel zien zeker voetballend over bijzonder kwaliteiten te beschikken en langere tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Quaissa zou ik niet doen, maar hee, blijkbaar heeft feyenoord zn keuze al daarop gemaakt en prencipe akkoord met hem dus hopen als Moussa vertrekt hij goed gaat doen dan maar
Maar is echt 1 op 1 qua type ook zie zelf ander type die je ook voor meerdere speltypes kunt gebruiken en betwijfel of hij daarin veel verschilt met moussa (teveel zelf willen doen-ook vroeg bal willen hebben al laag op veld-gebrek snelheid) al is Moussa dan weer wat behendiger lijkt me allemaal
Tegen Zwolle rkc etc wel prima allemaal waar hij niet veel meters hoeft te overbruggen naar goal en rondom 16 kan blijven.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 10:15 schreef MMM het volgende:Bijna 28, nog maar 2-jarig contract. Vorig seizoen gepiekt. Ideale moment om er nog een goed bedrag uit te slepen. En dan zelf doorpakken: Tweede keeper Linksback Linksbuiten En wat doen we met de spits positie? Ik vind gokken op Ferri en SvP wel een risico. Tengstedt neem ik niet serieus. Als Ueda en Tengstedt beide gaan, moet er nog wel eentje bij. Een ervaren spits. Want Ferri en Van Persie zijn jong. En die evt nieuwe jongen moet die 2 niet in de weg lopen. Kan dus op huurbasis. Type Larin misschien. ;) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als 3e misschien dan voor tengstedt die oudere van Sparta n kans, al zie ik hem niet nu ook Sparta erin staan? Ben zn naam kwijt, kapstok spits type is dat, nederlander ook
puur als stormram te gebruiken wss maar goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 10:15 schreef MMM het volgende:Bijna 28, nog maar 2-jarig contract. Vorig seizoen gepiekt. Ideale moment om er nog een goed bedrag uit te slepen. En dan zelf doorpakken: Tweede keeper Linksback Linksbuiten En wat doen we met de spits positie? Ik vind gokken op Ferri en SvP wel een risico. Tengstedt neem ik niet serieus. eens , al zou ik eerst alles op alles zetten om een fatsoenlijke linksbuiten met scorend vermogen te halen , dat is de prioriteit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 12:02 schreef kenny het volgende:[..] eens , al zou ik eerst alles op alles zetten om een fatsoenlijke linksbuiten met scorend vermogen te halen , dat is de prioriteit Precies. Daar hebben we een hele goede nodig. De rest is van ondergeschikt belang. Qua breedte zit je zeker ook met eigen jeugd wel goed. En dan mag voor zo'n jongen best het transferrecord verbroken worden. Dat nu op naam staat van Borges en/of Steijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Casper Tengstedt en Feyenoord stevenen af op een breuk. Een vertrek uit De Kuip lijkt de beste oplossing.
De spits sprak al met Trabzonspor en PAOK Saloniki. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sem ook verkopen. Wordt niet gebruikt, en zakt dus steeds meer in de prijs. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tengstedt en steijn waren van dag een al hersenloze aankopen , tel daar borges bij op en weg 30milj alleen de gedachten al wordt ik nog pissig om die klootzak te kloese |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat je tengstedt en nog wat bankzitters weet te verkopen , er moet versterking bij komen voor de linksbuiten positie
ik zet ook wat vraagtekens bij het aantrekken van die spaanse back , ook weer geen jongen die ons versterkt , terwijl de linksbuiten positie urgenter is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Geloof me, er komen geen versterkingen, moneybal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eerlijk gezegd begin ik je steeds meer te geloven in deze |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
maar goed moneybal of niet je hebt geen linksbuiten , diarra komt gewoon nog veel te kort zeker in de kleine ruimte en van zinkhagel mogen we nog niks van verwachten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Er gaat echt nog wat bijkomen mannen, heb geduld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik hoop vooral dat er een paar gaan en de juiste spelers de kans krijgen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Maakt niet uit zolang het systeem niet klopt.
Blijft teveel ruimte tussen de verdediging en middenveld in de omschakeling van de tegenstander omdat de achterste linie continue achteruit loopt.
Middenvelders moeten hierdoor veel meer meters (onnodig) overbruggen waardoor de tank leeg is in de loop van de wedstrijd.
Dit probleem is er al sinds Slot is vertrokken. Onder Slot werd er verdedigd in een hoge lijn, en bleef de achterste linie rond of net voor de middenlijn verdedigen.
Dit zorgt er dus voor dat de ruimtes klein blijven en je minder hoeft te lopen als speler in de omschakeling.
Het probleem bij Feyenoord is geen kwaliteitsprobleem. Althans niet op het veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeker weten, maar geen versterkingen. |
|
|
|