|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Niet tevreden met nieuw contract aanbod van feyenoord kant zou het gerucht zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat , en dat hij zijn basisplaats kwijt is zal meewegen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met dank aan Devy dan, die jaagt m eigenlijk naar de uitgang met Vanhoutte |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind ik niet hoor ace , je kan ook de concurrentie aan gaan daar wordt jezelf ook een betere speler van , dubbele bezetting horen bij een topclub , daarbij zie ik hem vanhoutte wel uit de basis spelen , maar je moet wel de wil hebben om bij feyenoord te willen spelen anders gewoon exit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Logisch. Feyenoord heeft iemand voor zijn positie gehaald, zetten m wissel en vragen dan of hij wil verlengen KOEKOEK |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Dan is timing best raar, concurentie daarintegen is juist goed lijkt me toch, de trainer kiest vervolgens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 21:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Logisch. Feyenoord heeft iemand voor zijn positie gehaald, zetten m wissel en vragen dan of hij wil verlengen KOEKOEK Koekoek inderdaad. En nogmaals, er was zoveel te doen. waarom in godsnaam gelijk Vanhoutte ? Dat was absoluut geen prioriteit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mwao goede speler maar vanhoutte is voor onze talenten wat beter. 400.000 gekost is 16 miljoen waard, kan een hele mooie winst worden. Jammer maar als je niet wil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aldus ESPN.
Feyenoord ontkent tegenover Telegraaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ESPN is toch een serieuze bron En Feyenoord ontkent niet, maar herkent zich er niet in, maar zegt niet waarin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat Feyenoord juist bij hem zo ageert, lijkt ook meteen aan te geven dat de vertrekverhalen mbt andere spelers waarschijnlijk wel kloppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ahmedhodzic naar Burnley volgens bever.
‘Deal nearly break-even – and medical booked.’
Prima. Weer een aardig salarisbedrag vrij en een hele beperkte speler kwijt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wij zijn de enige club die zonder winst spelers naar Engeland laten gaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, de interesse komt van het tweede niveau in Engeland. Waar hij al speelde. Op zich geen slechte verdediger, alleen niet de juiste match qua profiel wat Feyenoord daar zoekt. Niet veel aanleiding om te denken dat hij nu opeens meer waard zou zijn geworden. Of minder, want hij heeft wel veel gespeeld vorig seizoen. Alles in ogenschouw genomen is het vrij logisch dat hij ongeveer hetzelfde moet kosten als dat Feyenoord vorig jaar voor hem heeft neergelegd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Hoop voor ons dat het toch 7 miljoen Engelse pond is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 06:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, de interesse komt van het tweede niveau in Engeland. Waar hij al speelde. Op zich geen slechte verdediger, alleen niet de juiste match qua profiel wat Feyenoord daar zoekt. Niet veel aanleiding om te denken dat hij nu opeens meer waard zou zijn geworden. Of minder, want hij heeft wel veel gespeeld vorig seizoen. Alles in ogenschouw genomen is het vrij logisch dat hij ongeveer hetzelfde moet kosten als dat Feyenoord vorig jaar voor hem heeft neergelegd. Ik vind het belachelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze kopen een potentiële basisspeler van een CL deelnemer Een club uit Engeland En er waren meer gegadigden En wij maken nul winst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Potentiële basisspeler. Hou toch eens op.
Verdedigend heel matig, aan de bal zeer zeer beperkt. Echt een bagger aankoop van Te Kloese geweest. Ik ben al blij dat we het aankoopbedrag terug krijgen voor dit soort shit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet niks onder voor de rest. Deelde daarna in de malaise.
Schandalig als je richting Engeland hier geen winst op kan maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Weer zwaar onder de marktwaarde. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die Belg is een lichtgewicht en zal nooit de TD worden die we nodig hebben en ons verder gaat brengen. Accepteer dan gewoon zijn gestuntel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 09:51 schreef Leuv het volgende:Die Belg is een lichtgewicht en zal nooit de TD worden die we nodig hebben en ons verder gaat brengen. Accepteer dan gewoon zijn gestuntel. Ik kan toch vaak een glimlach niet onderdrukken bij jouw posts. Misschien moet je je naam veranderen in Leuk.
Maar goed, om er dan toch een beetje serieus op in te gaan, je hebt vast gelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Is er een doorverkooppercentage bedongen op Anal? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit is echt een vraag voor die Geile. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, ik ken zijn fixaties.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:Doet niks onder voor de rest. Deelde daarna in de malaise. Schandalig als je richting Engeland hier geen winst op kan maken. Als jij iets tweedehands wil kopen, de verkoper wil het dolgraag kwijt. Betaal jij dan als koper de hoofdprijs of zal de verkoper genoegen nemen met minder omdat hij er dolgraag van af wil?
Ik oordeel pas over zijn verkopen bij de belangrijke spelers.
Dit is Te Kloese puin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is dit niks voor ons Kazuyoshi Miura? Waarschijnlijk niet veel restwaarde meer, maar wel goaltjesgetter. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 10:26 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik kan toch vaak een glimlach niet onderdrukken bij jouw posts. Misschien moet je je naam veranderen in Leuk. Maar goed, om er dan toch een beetje serieus op in te gaan, je hebt vast gelijk. Tsja laten we alle aan-, en verkopen maar blijven bekritiseren maar zoals ik verleden jaar al heb gezegd. Het lag niet aan van Persie maar nu ook niet aan de van Bronckhorst of de spelers. Het ligt echt aan het bestuur, het beleid en de visie die er is. Dat moeten we gewoon accepteren en hopen dat Eenhoorn er iets aan gaan veranderen. Tussen hoop en vrees.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ahmedhodzic is geen puin. En geen hoogvlieger. Passing, opbouwend, overzicht zeer matig. Blind uitverdedigen, naar voren knallen. En dan neem je je verlies. Maar wel 7 miljoen terug en stuk salarisruimte.
Dus Devy....Wat komt er? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 11:06 schreef Leuv het volgende:[..] Tsja laten we alle aan-, en verkopen maar blijven bekritiseren maar zoals ik verleden jaar al heb gezegd. Het lag niet aan van Persie maar nu ook niet aan de van Bronckhorst of de spelers. Het ligt echt aan het bestuur, het beleid en de visie die er is. Dat moeten we gewoon accepteren en hopen dat Eenhoorn er iets aan gaan veranderen. Tussen hoop en vrees. Een td en een trainer hebben echt wel regelmatig overleg. Ze moeten immers wel een gelijkluidende visie hebben om dat in sportief beleid en resultaat om te kunnen zetten.
Robin en Gio heb ik nooit horen klagen. Dan ben je het er mee eens of je hebt geen ballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 11:09 schreef FR-Henk het volgende:Ahmedhodzic is geen puin. En geen hoogvlieger. Passing, opbouwend, overzicht zeer matig. Blind uitverdedigen, naar voren knallen. En dan neem je je verlies. Maar wel 7 miljoen terug en stuk salarisruimte. Dus Devy....Wat komt er? Als je niet kan verdedigen en niet kan opbouwen, wat ben je dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je geen netwerk hebt Als je niet goed kunt verkopen. Als je niet goed kunt inkopen. Wat ben je dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand kan troep voor veel geld verkopen.
Pas als hij net als DtK z’n parels voor te weinig laat gaan, oordeel ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is bijna knap om iets onder de marktwaarde in Engeland te slijten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik overdeven. Hij heeft zeker in 2025 bij Feyenoord laten zien dat hij met Watanabe een degelijk verdedigingsduo was. Overwinningen en weinig tegendoelpunten. Okee, tegen wat mindere tegenstanders, maar mede hij hield het aantal kansen van de opponent gering. Als back up zou hij dit seizoen nog een rol kunnen vervullen, maar dat wil hij zelf natuurlijk niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dan moet Te Kloese wel een hele goede TD zijn als hij een speler met een waarde van 18 miljoen kan halen voor 6,9 miljoen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| eens hoor het zo makkelijk je pijlen op rigaux af te vuren , het beleid van DtK heeft gezorgd dat we in deze situatie zitten , rigaux moet eerst puin ruimen en krijgt daarvoor nu al het gezeik in zijn schoenen geschoven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vind ik overdeven. Hij heeft zeker in 2025 bij Feyenoord laten zien dat hij met Watanabe een degelijk verdedigingsduo was. Overwinningen en weinig tegendoelpunten. Okee, tegen wat mindere tegenstanders, maar mede hij hield het aantal kansen van de opponent gering. Als back up zou hij dit seizoen nog een rol kunnen vervullen, maar dat wil hij zelf natuurlijk niet. Aan de bal zelden zo’n beperkte verdediger gezien in ons shirt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan ben je of een lapzwans, of in nood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als dit ook al troep/puin is, dan is de rest chemisch afval waarmee Priske en Robin t moesten doen. Nou gaan we eens kijken wat hij voor Targ binnenhaalt. Een van de dikke voldoendes afgelopen jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aan de bal beperkt ja, maar puur verdedigend was het dat eerste half jaar okee. Daarna kwam de klad erin. Bij hem, team rondom, van Persie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het is sowieso knap om iets in England te slijten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Aan de bal beperkt ja, maar puur verdedigend was het dat eerste half jaar okee. Daarna kwam de klad erin. Bij hem, team rondom, van Persie. T gaat ook nergens over om mensen op hun passing te beoordelen als t hele elftal onbereikbaar is en volledig niet tot voetballen komt. Staan we nu te juichen om een Belg die de bal van links naar rechts kan verplaatsen.
Poehee |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:50 schreef van geil het volgende:Als dit ook al troep/puin is, dan is de rest chemisch afval waarmee Priske en Robin t moesten doen. Nou gaan we eens kijken wat hij voor Targ binnenhaalt. Een van de dikke voldoendes afgelopen jaar. Als de contractverlengingsgesprekken niet goed verlopen zal je moeten verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, de excuses beginnen al. Zelf veroorzaakt weliswaar, maar niet door de Feyenoord bril. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is toch geen excuus maar niet meer dan logisch. Zaakwaarnemer Targh weet dat er veel interesse is en (veel) meer geld te verdienen is bij andere clubs. Ze gaan dus hoog in de boom zitten bij de contractbespreking. Voor feijenoord zitten daar natuurlijk grenzen aan. Als ze er niet uitkomen dan zal je moeten verkopen. Voor 0,5M gekocht, moet zeker 10M+ opleveren. maar we gaan het zien, niets is nog zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond Targ nog geen geweldenaar, maar benaderde de aloude Karim-de-stofzuiger steeds meer. In deze selectie een sleutelkwaliteit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| eens ik zie hem ook liever blijven en liefst bijtekenen , maar als hij zelf weg wil en niet voor feyenoord wil spelen is exit mits goede transfersom het beste voor alle partijen |
|
|
|