|
|
kenny
|
|
|
quote: het rommelde nogal met de scouts in de DtK periode , DtK luisterde weinig naar de scouts wat tot onvrede resulteerde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 12:47 schreef kenny het volgende:[..] het rommelde nogal met de scouts in de DtK periode , DtK luisterde weinig naar de scouts wat tot onvrede resulteerde Ja daarom ,de beste zijn vertrokken na een korte periode onder die man |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vraag ik me ook af al echt langere tijd af Of op dat gebied wordt bezuinigd en interne Kennis gebundeld om zo tot spelers te komen of Op geheel andere manier, data bureau of iets ingeschakeld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt , denk aan een Schuiteman |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 12:51 schreef bijft007 het volgende:Vraag ik me ook af al echt langere tijd af Of op dat gebied wordt bezuinigd en interne Kennis gebundeld om zo tot spelers te komen of Op geheel andere manier, data bureau of iets ingeschakeld. denk eerder dat DtK aan zijn eigen bankrekening dacht bij het aantrekken van spelers , hoe kan je een aankoop als Tengstedt verklaren ? past totaal niet in het profiel en systeem om pressie voetbal mee te gaan spelen , daarbij mislukt bij benfica die hem graag wilden lozen je had toch simpel in de data kunnen zien dat hij niet geschikt is daarbij was het geen noodzaak omdat je met Ueda , Larin en v Persie toch al genoeg spitsen had ONVERKLAARBAAR |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 12:59 schreef kenny het volgende:[..] denk eerder dat DtK aan zijn eigen bankrekening dacht bij het aantrekken van spelers , hoe kan je een aankoop als Tengstedt verklaren ? past totaal niet in het profiel en systeem om pressie voetbal mee te gaan spelen , daarbij mislukt bij benfica die hem graag wilden lozen je had toch simpel in de data kunnen zien dat hij niet geschikt is daarbij was het geen noodzaak omdat je met Ueda , Larin en v Persie toch al genoeg spitsen had ONVERKLAARBAAR Maar dat kan niet toch ,aan je eigen bankrekening denken. Hoe in godsnaam kan je jezelf buiten de boeken om verrijken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar dat kan niet toch ,aan je eigen bankrekening denken. Hoe in godsnaam kan je jezelf buiten de boeken om verrijken? Dat is ook niet mogelijk, dit is pure sensatie zucht. En idd er is te veel controle in deze bestuurs systeem, maar ja je mag alles roepen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Inderdaad, hij was behoorlijk belangrijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar dat kan niet toch ,aan je eigen bankrekening denken. Hoe in godsnaam kan je jezelf buiten de boeken om verrijken? Nah ik denk gewoon gokken op verkeerde paarden. Wie weet hoe veel slechte zaakwaarnemers er onderhand in zijn telefoon stonden. Dus ja... geen ervaring en ik ga uit vanuit zijn goede intentie hierin. Spelers aan laten praten? Gebeurt ook in de media, hoogstwaarschijnlijk ook op dat niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:16 schreef R()b het volgende:[..] Nah ik denk gewoon gokken op verkeerde paarden. Wie weet hoe veel slechte zaakwaarnemers er onderhand in zijn telefoon stonden. Dus ja... geen ervaring en ik ga uit vanuit zijn goede intentie hierin. Spelers aan laten praten? Gebeurt ook in de media, hoogstwaarschijnlijk ook op dat niveau. Ik denk dat het spelers zijn die niet in onssysteem passen. Dat zie je als ze weggaan,dat ze dan wel goed worden of veel beter. Borges is links voor maar wordt rechts ingezet en zo zijn er meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:12 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat is ook niet mogelijk, dit is pure sensatie zucht. En idd er is te veel controle in deze bestuurs systeem, maar ja je mag alles roepen droom lekker verder , dit gebeurd wel degelijk ook in het bedrijfsleven , je kan het niet hard maken dat klopt maar de bever vermelde het ook al 1 of 2 jaar terug dat DtK zich verrijkte aan transfers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Juist op die posities gebeurt dat vaak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:25 schreef kenny het volgende:[..] droom lekker verder , dit gebeurd wel degelijk ook in het bedrijfsleven , je kan het niet hard maken dat klopt maar de bever vermelde het ook al 1 of 2 jaar terug dat DtK zich verrijkte aan transfers Zware beschuldiging wat je bron. Als hij dit gedaan zou hebben zou het een strafbaar feit geweest zijn. Dus geen bewijs,er zijn er zat bij de pluche zitters die zo rancuneus zijn dat TK voor de groene tafel had gestaan Maar als jij dit vindt prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:25 schreef kenny het volgende:[..] droom lekker verder , dit gebeurd wel degelijk ook in het bedrijfsleven , je kan het niet hard maken dat klopt maar de bever vermelde het ook al 1 of 2 jaar terug dat DtK zich verrijkte aan transfers Zoiets van als jij Tengstedt aantrekt voor 6 miljoen ,dan stuurt een investeerder van ons 8 bitcoins naar de wallet van je vrouw ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt me ook sterk, veel dingen aan of op te merken geweest hoor bij dtk Maar sommige dingen is echt onzinnig dat te denken
En zit gezien die tijd toen met slot/dtk (gezeur met lekken etc) veel wrok bij bever vooral ook wat je mee moet nemen
Maar kan ook te ver gaan met iemand presteren of gepresteerd heeft Te bekritiseren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 14:04 schreef piet de paler het volgende:[..] Zware beschuldiging wat je bron. Als hij dit gedaan zou hebben zou het een strafbaar feit geweest zijn. Dus geen bewijs,er zijn er zat bij de pluche zitters die zo rancuneus zijn dat TK voor de groene tafel had gestaan Maar als jij dit vindt prima waar heb jij het in godsnaam nou weer over ?? goed lezen piet het valt niet hard te maken is maar in sommige transfers onverklaarbaar ik vind niks prima dat maak jij er van , ik ben niet zo dom om te zeggen dat dit niet gebeurd , het gebeurd juist wel , in de jungle van zaakwaarnemers en transfers is het vrij schimmig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 14:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zoiets van als jij Tengstedt aantrekt voor 6 miljoen ,dan stuurt een investeerder van ons 8 bitcoins naar de wallet van je vrouw ? zou een soort van kunnen ja alleen dan meer uitgekookt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 15:15 schreef kenny het volgende:[..] waar heb jij het in godsnaam nou weer over ?? goed lezen piet het valt niet hard te maken is maar in sommige transfers onverklaarbaar ik vind niks prima dat maak jij er van , ik ben niet zo dom om te zeggen dat dit niet gebeurd , het gebeurd juist wel , in de jungle van zaakwaarnemers en transfers is het vrij schimmig Kijk eens naar de commissarissen, deze hebben een controlerende functie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: die van ons hebben of lopen slapen of hebben geen verstand , hoe kan je het goedkeuren een selectie samen te stellen van 44 contract spelers en dan nog te zwijgen over de salarissen die zijn uitgedeeld
maar droom lekker verder piet , die hele transfer wereld is er een met soms louche zaken met verrijkingen van zaakwaarnemers , deze wereld is vrij schimmig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kom je nu aan deze uit de lucht gegrepen aantijging, alle uitgaves worden goedgekeurd door meerdere personen En dan kan je roepen dat ik droom. Niet overal zit een complot of fraude achter,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 15:33 schreef kenny het volgende:[..] die van ons hebben of lopen slapen of hebben geen verstand , hoe kan je het goedkeuren een selectie samen te stellen van 44 contract spelers en dan nog te zwijgen over de salarissen die zijn uitgedeeld maar droom lekker verder piet , die hele transfer wereld is er een met soms louche zaken met verrijkingen van zaakwaarnemers , deze wereld is vrij schimmig Smorenburg had allang aan de bel moeten trekken. Geeft ook te denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Filipo Kostniets En Alberto Gratiz, volgens de geruchten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Zie dit account vaker voorbij komen. Weet nou niet of hij heel betrouwbaar is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat wel in zn voordeel is het ook een deen is gezien zn account, dus mogelijk wat dichter dit geval bij het 🔥
Maar zelfde met deze jongen en doe Oostenrijker dat er nog aardig wat aan gekneed moet worden
1 zo 1 zou in prencipe niet erg zijn want Sauer was er ook zo 1 Die alleen nogal wat duurder was in dit geval fijn!
Alleen je hoopt een wat verdere jongen ook nog van vrij aardige ploeg en al op goed niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet ik ook niet hoor . Heb precies hetzelfde en Gio zegt ook dat er niks speelt . Maar we zullen het zien of ook maar 1 van de 2 berichten van vandaag waarheid worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 16:37 schreef bijft007 het volgende:Wat wel in zn voordeel is het ook een deen is gezien zn account, dus mogelijk wat dichter dit geval bij het 🔥 Maar zelfde met deze jongen en doe Oostenrijker dat er nog aardig wat aan gekneed moet worden 1 zo 1 zou in prencipe niet erg zijn want Sauer was er ook zo 1 Alleen je hoopt een wat verdere jongen ook nog. Je daarom ook mijn twijfel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een stilte qua geruchten. Zowel inkomend als uitgaand.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Vuurwerk genoeg gehad vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de ideale droomwereld raak je Ivanusec, Borges en Tengstedt nog kwijt.
Dan zou ik het liefst een topper voor linksbuiten halen. En eventueel nog ergens een buitenspeler huren, links- of rechtsbuiten.
We hebben een gigantisch probleem op de flanken. Er moeten er eigenlijk twee bij.
En Ueda hopelijk nog kwijtraken. Daar moet dan een vervanger voor komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| NIEUWS: Lille heeft zich opnieuw in De Kuip gemeld voor Gjivai Zechiël. De Franse topclub zal een flink bod uitbrengen op de uitblinker van Feyenoord, die tegen SC Cambuur wederom scoorde. Na verkoop van Ayyoub Bouaddi is de buidel gevuld. Zo meer @VI_nl 💣🚨🇫🇷 met @Mkrabby ✍️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nee aub niet ,Read niet dan Zechiël zeker niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 21:17 schreef MMM het volgende:NIEUWS: Lille heeft zich opnieuw in De Kuip gemeld voor Gjivai Zechiël. De Franse topclub zal een flink bod uitbrengen op de uitblinker van Feyenoord, die tegen SC Cambuur wederom scoorde. Na verkoop van Ayyoub Bouaddi is de buidel gevuld. Zo meer @VI_nl 💣🚨🇫🇷 met @Mkrabby ✍️ ik las het ook 100milj hebben ze gevangen , zechiel moet je nooit laten gaan , eigen jeugd en een geweldig talent als zechiel zo door gaat wordt het een grote waar je zo 50milj + voor kan vangen ( moet hij wel even bijtekenen ) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En als ze ineens zomaar 30 bieden bv, en tot meer willen gaan Dan wordt het wel echt serieuze shit, liever wordt Moussa nu nog de grote verkoop van 30 +-milj
Maar ja als er geen club meer komt voor en ueda en Moussa tja veel miljoenen die je op andere spelers al afslaat dan zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 20:50 schreef MMM het volgende:In de ideale droomwereld raak je Ivanusec, Borges en Tengstedt nog kwijt. Dan zou ik het liefst een topper voor linksbuiten halen. En eventueel nog ergens een buitenspeler huren, links- of rechtsbuiten. We hebben een gigantisch probleem op de flanken. Er moeten er eigenlijk twee bij. En Ueda hopelijk nog kwijtraken. Daar moet dan een vervanger voor komen. eens , onze hele voorhoede vond ik vandaag vrij dramatisch spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wordt voor Lille geen gemakkelijke opgave om Zechiël nog weg te krijgen uit De Kuip. Middenvelder is drijvende kracht bij Feyenoord in eerste weken van het seizoen. Daarnaast is Dévy Rigaux geen coulante onderhandelaar. Franse topclub zal de absolute jackpot moeten betalen.
Bron: VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet het goedgemaakt met ze. Zechiel voor 20, das n koopje Invanusec erbij voor 5 Tengstedt erbij voor 5 Lotomba erbij voor 5 En Ueda voor 20.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja je zou nu haast wetende hun ook een bizar en veel te hoog bedrag Hebben eruit geperst bij city zelf ook hard to get spelen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Probleem is dat Zechiel een relatief klein contract heeft. En dat, hoewel wij hem veel waard vinden, Fransen daar echt geen 30+ miljoen voor gaan bieden. Maar goed, ik denk dat Feyenoord m ook voor 20M gaat verkopen als hij niet bij wil tekenen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ouaissa in gesprek met PSV schijnt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja weet niet of het klopt, maar psv schijnt interesse te hebben ja
Want mij nogal verbaast,, of willen hem puur voor erbij zoals die verkocht is op links ook was
Wordt niet gelijk gezien als basis lijkt me en daarvoor best dure jongen, of wat moet ie kosten, las ergens 10, maar zal me niet verbazen ze het rond 6-7 weten te houden dan kun je het makkelijker wagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een boevenkop zit erop. Kan zo bij opsporing verzocht. Deze had in in juni al bij elke zandbak en Amerikaanse club aangeboden als Forum TD. |
|
|
|