|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 12:57 schreef van geil het volgende:Wat een boevenkop zit erop. Kan zo bij opsporing verzocht. Deze had in in juni al bij elke zandbak en Amerikaanse club aangeboden als Forum TD. Rest van het seizoen als uitsmijter in het uitvak zetten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja, Leuk zoals gister
wat op voorhand goed bedoeld is om Overleden iemand te eren vervolgens andere vakken in de hens te gooien + op veld En je eigen keeper letterlijk en figuurlijk een warm welkom te heten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Was ik al bang voor, dat dit bij een grootverdiener zou gebeuren. Hopelijk wil hij toch nog voetballen en komt er een oplossing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon een keiharde Bogarde move en het verbaast me niks.. Een broodvoetballer waar weinig emoties bij te bespeuren zijn. Deze vibe gaf hij anderhalf jaar ook al af, ongemotiveerd en een beetje apathisch. Hij heeft het voetbal min of meer opgegeven om een hele dure uitkeringtrekker te zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 13:18 schreef MMM het volgende:Was ik al bang voor, dat dit bij een grootverdiener zou gebeuren. Hopelijk wil hij toch nog voetballen en komt er een oplossing. water bij de wijn doen , ik begrijp best dat feyenoord nog wat wil terug verdienen maar je moet door selecteren en schoon schip maken , dan kost het maar geld
DtK heeft een aardige puinhoop achter gelaten en verliet het zinkende schip , feyenoord zit er mee in de shit dit wordt een jaar van een a twee stappen achteruit zetten om er met goed beleid weer twee of drie vooruit te zetten
ik zie het met nog een week te gaan niet dat we nog even 7 bankzitters weten te verkopen en dan ons nog weten te versterken
ik denk dat wij dit seizoen ons er maar bij moeten neerleggen en accepteren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat laatste, ja. Daarna uitleg van Devy waarom Feyenoord deze maanden zo passief handelde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ontzettend flauw van Gouka om Ivanusec eruit te pikken. Die heeft zich al twee keer laten verhuren en is twee keer niet gelukt. Natuurlijk wil hij niet per se meteen inleveren. Dus dan moet Feyenoord boter bij de vis doen. En hij is slechts één voorbeeld. Er zijn er meer. Wat een matige journalistiek om hem dan zo neer te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je nu gewoon 4 miljoen voor Welly had gevraagd, was dit geen probleem meer. En dit is inderdaad het extreemste poppetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:Wat ontzettend flauw van Gouka om Ivanusec eruit te pikken. Die heeft zich al twee keer laten verhuren en is twee keer niet gelukt. Natuurlijk wil hij niet per se meteen inleveren. Dus dan moet Feyenoord boter bij de vis doen. En hij is slechts één voorbeeld. Er zijn er meer. Wat een matige journalistiek om hem dan zo neer te zetten. 1x verhuurd maar ben het verders wel met jou eens. Had het verschil bijgelegd voor de max van 2 seizoenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tja.. niets verkocht dus we kunnen niet zo heel veel :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| En wk roeien is vandaag begonnen😲😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja afwachten zoals altijd. Zoals Ueda afgelopen zondag speelde zal je hem niet missen Ik hoop op V Persie in de spits, ik geloof niet dat je bij verkoop van onze Japan vrind ,een hele goede kan kopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zoals we al opmerkten de afgelopen dagen sorry mate.
Ik ben bang dat het alleen bij saneren blijft. Feyenoord kan beter een datum prikken waarin je de selectie intact gaat houden. CL staat voor de deur, dat is ook nog een beste kluif om daar wat uit te halen. Dus ja... wil je ze wel verkopen, en willen ze zelf nog wel aangezien we toch in de CL spelen.
Als je het team wil boosten, dan hou je Ueda,Moussa en Read sowieso een half jaar bij je. En in de tussentijd je ontdoen van de ballast. Volgens mij is dat nu bezig, en Read die was laatst al duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gelukkig hebben we Ferri voor 9 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Halverwege het seizoen roepen we " Nacho Nacho"😀 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja die held van jou , heeft de organisatie flink geruïneerd. Volgend seizoen worden de cijfers nog erger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoorde een van de analisten de naam Lammers noemen ,als Je Ueda zou vertrekken Is dat een optie of onzin ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 - 15:47 schreef piet de paler het volgende:Ik hoorde een van de analisten de naam Lammers noemen ,als Je Ueda zou vertrekken Is dat een optie of onzin ? Pure speculatie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar is wel een typische bord op schoot scouting natuurlijk 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat is het ook maar denk je dat hij zou passen en scoren bij ons? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Na Pelle kijk ik nergens meer raar van op! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
| Guidetti en Pelle waren opzwepers, mannen met pit die iedereen beetje op konden peppen. Zie Lammers meer als ideale schoonzoon (die niet veel doelpunten maakt). |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ja zou wel passen denk ik. Maar in salaris wel een dure optie vermoed ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geruchten zijn nog maar moeilijk te vinden met al die vuurwerk berichten. Gelukkig heeft Cambuur een passende straf gevonden en zijn de Tukkers niet welkom bij de volgende wedstrijd van Cambuur thuis😂😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goed zo. In Enschede kunnen ze al helemaal niet met vuurwerk omgaan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Oehhhh zieke punchline! :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| PSV wil Lammers, dus die kunnen we afstrepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vrij onzinnig lijkt me, Ueda, van Persie, Ferri. En Tengstedt hangt ook nog rond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze volg ik echt niet, nog n spits? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ah toch nog een 6de spits op de valreep. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh, ueda dan toch out!😲 En tengstedt package deal
Of we sparen spitsen, of gewoon deze op lijstje mocht tengstedt/ueda vertrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Telegraaf die SvP naar de uitgang schrijft |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Huh echt, die komt daar toch vandaan en soortje van mislukt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja en 18 media die het van Persie verhaal kopie/plakken. Zielig ook :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat moeten we met nog een spits?
Twee buitenspelers!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt een wild west verhaal, even snel wat mensen gesproken en dit was nieuws voor hun
Aldus bever |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
We geven -terecht- altijd hoog op over Arne Slot, maar tussen ‘zijn’ aankopen zaten wel een paar missers zeg; van de Belt, Zeroukki, Kasanwirjo en als klapper Ivanusec die niet weg wil omdat hij nergens zoveel kan verdienen als bij Feyenoord. Zeg maar een ‘mislintatje’. En waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2026 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|