|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 12:57 schreef van geil het volgende:Wat een boevenkop zit erop. Kan zo bij opsporing verzocht. Deze had in in juni al bij elke zandbak en Amerikaanse club aangeboden als Forum TD. Rest van het seizoen als uitsmijter in het uitvak zetten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja, Leuk zoals gister
wat op voorhand goed bedoeld is om Overleden iemand te eren vervolgens andere vakken in de hens te gooien + op veld En je eigen keeper letterlijk en figuurlijk een warm welkom te heten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Was ik al bang voor, dat dit bij een grootverdiener zou gebeuren. Hopelijk wil hij toch nog voetballen en komt er een oplossing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon een keiharde Bogarde move en het verbaast me niks.. Een broodvoetballer waar weinig emoties bij te bespeuren zijn. Deze vibe gaf hij anderhalf jaar ook al af, ongemotiveerd en een beetje apathisch. Hij heeft het voetbal min of meer opgegeven om een hele dure uitkeringtrekker te zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 13:18 schreef MMM het volgende:Was ik al bang voor, dat dit bij een grootverdiener zou gebeuren. Hopelijk wil hij toch nog voetballen en komt er een oplossing. water bij de wijn doen , ik begrijp best dat feyenoord nog wat wil terug verdienen maar je moet door selecteren en schoon schip maken , dan kost het maar geld
DtK heeft een aardige puinhoop achter gelaten en verliet het zinkende schip , feyenoord zit er mee in de shit dit wordt een jaar van een a twee stappen achteruit zetten om er met goed beleid weer twee of drie vooruit te zetten
ik zie het met nog een week te gaan niet dat we nog even 7 bankzitters weten te verkopen en dan ons nog weten te versterken
ik denk dat wij dit seizoen ons er maar bij moeten neerleggen en accepteren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat laatste, ja. Daarna uitleg van Devy waarom Feyenoord deze maanden zo passief handelde. |
|
|
|