BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2026-2027

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2026 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2026 - 23:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Eens. Idealiter heb je die ruimte natuurlijk wel, maar helaas is de selectie op dit moment simpelweg te groot.
dank eens!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2026 - 23:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Neemt niet weg dat het inderdaad jammer is dat er nu even geen
ruimte is om jeugd in te passen ,maar dat is gewoon logisch
Dat is helemaal niet logisch en gewoon een keuze.
Wat logisch is, is dat spelers nog niet allemaal verkocht zijn.
Maar een blinde ziet aankomen dat t met veel speler waarschijnlijk niet gaat lukken en je ze weer moet gaan verhuren.
Kans is groot dat je zelf nog t meeste van t salaris moet gaan ophoesten dan.

Die spelers moet je nu gewoon de wacht aanzetten en/of op een achteraf veldje laten trainen.
De spelers waar je mee door wilt en/of toekomst in zit, daar start je mee.

De keuze dit niet te doen is er 1 van de zachte aanpak. Lief hoor, maar je gaat nu tijd en moeite steken in iets waar je niks mee gaat doen en je ontneemt je een uitstekende mogelijkheid om je talenten aan het werk te zien en een enorme boost te geven.

Ik hoop dat ze hier snel anders in gaan zitten, want t is natuurlijk geen sociale werkplaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door Stylzz --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 07:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar een blinde ziet aankomen dat t met veel speler waarschijnlijk niet gaat lukken en je ze weer moet gaan verhuren.

Die spelers moet je nu gewoon de wacht aanzetten en/of op een achteraf veldje laten trainen.

De keuze dit niet te doen is er 1 van de zachte aanpak. Lief hoor, maar je gaat nu tijd en moeite steken in iets waar je niks mee gaat doen en je ontneemt je een uitstekende mogelijkheid om je talenten aan het werk te zien en een enorme boost te geven.

Ik hoop dat ze hier snel anders in gaan zitten, want t is natuurlijk geen sociale werkplaats.
Onzin. Zo werkt dat niet. Je hebt als club een contract met die spelers getekend en dat moet je nakomen ook. En ze op een achteraf veldje zetten.. we kennen een club uit Noord-Holland die niet zo lang geleden nog spelers naar 'kleedkamer 2' verwees. Hoe liep dat af? Zijn die spelers allemaal verkocht op dat moment? Nee dus. Er zijn er een aantal verhuurd, waarvan er een aantal gewoon weer teruggekomen zijn deze zomer. Dus die aanpak heeft ook niet het effect wat jij in gedachte hebt.

En dan kun je afgeven op verhuur en dat je dan nog een deel van het salaris moet betalen. Het contract ontbinden zoals jij al eerder benoemd hebt, kost je het volledige salaris. Dus dan is verhuur nog altijd goedkoper. En wat voor voorbeeld geef je dan naar andere clubs? Bij Feyenoord kun je gratis shoppen. Je wil toch ook nog iets van de investering eruit halen.

Maar goed..ik geloof vooral dat de azijn bij jou wel enorm in de aanbieding is de laatste tijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2026 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 07:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Van iedereen en mij hadden ze niet eens meer terug hoeven komen.
Alleen geen idee wat de reden is dat het gaat zoals het gaat.
Blij mee nee maar het is even niet anders omdat we de reden niet weten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2026 - 10:11   quote  deeplink  
Het grappige is dat ik door jou berichten te lezen veel
genuaceerder ben geworden als dat ik vroeger was 😂

@Stylzz
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 10:41   quote  deeplink  
Ja. Dat was ik eerst omdat je hoopte dat er iets veranderende.
Maar t is gewoon hetzelfde. En t gekke is omdat de poppetjes veranderd zijn is t nu opeens verstandig.

Ga ik niet in mee
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 09:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Onzin. Zo werkt dat niet. Je hebt als club een contract met die spelers getekend en dat moet je nakomen ook. En ze op een achteraf veldje zetten.. we kennen een club uit Noord-Holland die niet zo lang geleden nog spelers naar 'kleedkamer 2' verwees. Hoe liep dat af? Zijn die spelers allemaal verkocht op dat moment? Nee dus. Er zijn er een aantal verhuurd, waarvan er een aantal gewoon weer teruggekomen zijn deze zomer. Dus die aanpak heeft ook niet het effect wat jij in gedachte hebt.

En dan kun je afgeven op verhuur en dat je dan nog een deel van het salaris moet betalen. Het contract ontbinden zoals jij al eerder benoemd hebt, kost je het volledige salaris. Dus dan is verhuur nog altijd goedkoper. En wat voor voorbeeld geef je dan naar andere clubs? Bij Feyenoord kun je gratis shoppen. Je wil toch ook nog iets van de investering eruit halen.

Maar goed..ik geloof vooral dat de azijn bij jou wel enorm in de aanbieding is de laatste tijd.
Mentaliteit. Moet anders.
Je laat die gasten gewoon trainen conform contract. Alleen niet met de kern.
Verder praat je met ze over afloop en geef je duidelijk aan ‘hier is geen toekomst voor je’.
Een signaal. Die geef je juist nu. Zitten gasten tussen die vuil over de club uitgestort hebben en jij vindt dat we moeten blijven. Knuffelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2026 - 10:50   quote  deeplink  
Nee maar juist van jou zou je verwachten dat je zou schrijven
dat de nieuwe mensen de tijd verdienen om zich te kunnen bewijzen,en dat
het proces van puinruimen en het proces van opnieuw ontwikkelen tijd nodig heeft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
het proces van puinruimen en het proces van opnieuw ontwikkelen tijd nodig heeft.
Dat is zo. Maar niet waarvan je a weet dat t geen zin heeft
Daar moet de botte bijl in.
De jeugd is je toekomst. Dit echt een enorm slecht signaal
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 juni 2026 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar niet waarvan je a weet dat t geen zin heeft
Daar moet de botte bijl in.
De jeugd is je toekomst. Dit echt een enorm slecht signaal
Hoeveel jeugd heeft psv in het eerste rond lopen? Ik denk eigenlijk dat wij meer met eigen jeugd doen dan psv?
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:56 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Hoeveel jeugd heeft psv in het eerste rond lopen? Ik denk eigenlijk dat wij meer met eigen jeugd doen dan psv?
Dat is t punt niet. T gaat niet om de nieuwe aankopen.
Maar wat er nu loopt en waarvan je weet t voldoet al jaren niet.
Daar heb ik t over.

De aankopen zal vast een idee achter zitten. Dat gaan we zien, al ben ik totaal niet enthousiast nog
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mentaliteit. Moet anders.
Je laat die gasten gewoon trainen conform contract. Alleen niet met de kern.
Verder praat je met ze over afloop en geef je duidelijk aan ‘hier is geen toekomst voor je’.
Een signaal. Die geef je juist nu. Zitten gasten tussen die vuil over de club uitgestort hebben en jij vindt dat we moeten blijven. Knuffelen
En dat is precies wat ze in amsterdam gedaan hebben. Niet met de kern mee laten trainen, maar 'kleedkamer 2'. En hoe heeft dat geholpen? Een Wijndal bleef gewoon en streek zijn salaris op. Een aantal spelers zijn uiteindelijk verhuurd, waarvan de meesten deze zomer gewoon weer teruggekeerd zijn bij ze. Het idee dat jij hebt, werkt zo niet. Je kunt wel aangeven dat er geen toekomst is, maar dan moeten er nog steeds clubs zijn die de spelers over willen nemen.

Waar heb ik het over knuffelen? Ik zal nergens beweren dat je spelers als Ivanusec en Stengs moet pamperen, knuffelen of behouden. Alleen je moet het wel met enige fatsoensnormen doen. En ik ben ervan overtuigd dat Rigaux en v. Bronckhorst die spelers echt wel gaan vertellen dat er geen toekomst bij ons is. Dat ze niet aan spelen gaan toekomen. Maar dat is wat anders dan ze op een achterafveldje neerzetten en kleineren. En dat zou niet eens je gewenste effect geven.

Maar goed, als je spelers in een ander topic al 'wandelende gezwellen' gaat noemen, dan is het gesprek eigenlijk ook wel klaar. Ronduit walgelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hij was genuanceerder over RvP en Te Kloese dan dat hij is over alle mensen die nu net binnen zijn. Het is één grote bak negativiteit. Zo jammer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 12:50   quote  deeplink  
Ja. Harder moet je zijn.
Niet die pamper mentaliteit meer.
Gewoon zeggen, beste knul je doet niet meer mee. Je mag je fit houden, maar kans op speeltijd is nul.
Ga op zoek naar een andere club, laat je zaakwaarnemer met een voorstel komen, maar je komt niet meer in onze plannen voor.
Dat is helemaal niet respectloos. Dat is duidelijk.
En een gezwel als Stengs moet je gewoon zeggen, hier heb je geld. Opzouten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hij was genuanceerder over RvP en Te Kloese dan dat hij is over alle mensen die nu net binnen zijn. Het is één grote bak negativiteit. Zo jammer.
Nogmaals. Omdat gewoon hetzelfde blijft gebeuren.
Dezelfde type aankopen. Dezelfde keuzes.
Je verwacht verandering. Je krijgt Gio.
Je verwacht aankopen die ons beter maken, je krijgt de Belgische Hwang.

T kan werken. Maar de signalen zijn gewoon helemaal niet positief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door Stylzz --
MMM
 MMM - zondag 28 juni 2026 - 12:54   quote  deeplink  
Van Bronckhorst sluit jeugd niet uit; Feyenoord kiest voor bewuste aanpak

https://www.fr12.nl/nieuws/van-bronckhorst-sluit-jeugd-niet-uit-feyenoord-kiest-voor-bewuste-aanpak

feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Harder moet je zijn.
Niet die pamper mentaliteit meer.
Gewoon zeggen, beste knul je doet niet meer mee. Je mag je fit houden, maar kans op speeltijd is nul.
Ga op zoek naar een andere club, laat je zaakwaarnemer met een voorstel komen, maar je komt niet meer in onze plannen voor.
Dat is helemaal niet respectloos. Dat is duidelijk.
En een gezwel als Stengs moet je gewoon zeggen, hier heb je geld. Opzouten.
En je denkt serieus dat de boodschap niet gebracht zal worden dat ze niet meer gaan spelen? Misschien dat Gio eerst zelf een oordeel wil vormen, maar als ze er niets in zien, dan wordt dat echt wel gezegd. Rigaux stond bij Brugge ook bekend als een man die echt wel hard kon zijn. Geef ze eens de kans.

En wat je zegt over Stengs en andere spelers.. je kunt het blijven herhalen. Ik vind het echt ongelofelijk beschamend, triest en walgelijk dat je zulke woorden gebruikt. Het blijven mensen, ook al hebben ze zich negatief uitgelaten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nogmaals. Omdat gewoon hetzelfde blijft gebeuren.
Dezelfde type aankopen. Dezelfde keuzes.
Je verwacht verandering. Je krijgt Gio.
Je verwacht aankopen die ons beter maken, je krijgt de Belgische Hwang.

T kan werken. Maar de signalen zijn gewoon helemaal niet positief.
Wat betreft Gio had ik ook iets anders verwacht, ja. Vanhoutte wil ik eerst weleens zien.
En je kunt de signalen niet positief vinden. Wat jij allemaal schrijft, is heel iets anders dan wat twijfel of 'eerste signalen zijn niet positief'. Je loopt alles af te branden tot in de meest rare bewoordingen over spelers aan toe. Breng eens wat nuance aan. Dit slaat nergens op.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 juni 2026 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:54 schreef MMM het volgende:

https://www.fr12.nl/nieuws/van-bronckhorst-sluit-jeugd-niet-uit-feyenoord-kiest-voor-bewuste-aanpak

Heel goed! Zo zie je dat er wel degelijk over nagedacht is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:54 schreef MMM het volgende:

Mooi stukje opinie. ( geen bron)
Ik hoop t

Maar geloof t pas als ik t zie

bijft007
 bijft007 - zondag 28 juni 2026 - 13:31   quote  deeplink  
Mooi hoor, maarrr het kijken en geven van kansen van jeugd moet ook wel zo zijn
Ze er echt klaar voor zijn, kijkend naar afg seizoen bijvoorbeeld wordt je niet vrolijk van met bijvoorbeeld het gedoe met sliti en slory die er overduidelijk niet klaar voor waren

En omdat die eigen jeugd waren hoe matig ook speelden bleven staan, had dan hie dan ook diarra en Borges meer kansen gegeven spelers die al bij een club zaten op beter niveau.

Kortom alleen jeugd die er echt klaar voor zijn anders wordt het genant.
MMM
 MMM - zondag 28 juni 2026 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi stukje opinie. ( geen bron)
Ik hoop t

Maar geloof t pas als ik t zie
Bever is de bron.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 13:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Bever is de bron.
🤣
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juni 2026 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 12:56 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En wat je zegt over Stengs en andere spelers.. je kunt het blijven herhalen. Ik vind het echt ongelofelijk beschamend, triest en walgelijk dat je zulke woorden gebruikt. Het blijven mensen, ook al hebben ze zich negatief uitgelaten.
Eens, denk dat ie z’n lol eruit haalt, pubergedrag
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, denk dat ie z’n lol eruit haalt, pubergedrag
Tja. Dat boeit me dan ook weer niet.
Dat soort gasten verpesten de club van binnenuit.
En raad eens wat dat ook doet.

T is dus een prima metafoor
En eigenlijk zijn t er drie:
Zerrouki
Stengs
Zechiel

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juni 2026 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 14:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tja. Dat boeit me dan ook weer niet.
Dat soort gasten verpesten de club van binnenuit.
En raad eens wat dat ook doet.

T is dus een prima metafoor
En eigenlijk zijn t er drie:
Zerrouki
Stengs
Zechiel
Weet ook dat het je niet boeit, of het een prima metafoor is of niet, jij weet dat je er mensen mee raakt en toch doe je het. Ik vind het echt walgelijk dit gedrag wat totaal niet past bij jou. Je bent er door verschillende al op aangesproken en toch blijf je het doen, vind het heel jammer..
Voor de rest vind ik je een prima gast, lees je reacties, discussies graag dit maar mag je wat mij betreft achterwege laten, 1001 benamingen om die gasten mee te vergelijken, deze zijn echt niet nodig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 14:34   quote  deeplink  
Prima. Dan is t vuilnis. Ook goed. Boodschap is. Je moet er vanaf.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juni 2026 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 14:34 schreef Stylzz het volgende:
Prima. Dan is t vuilnis. Ook goed. Boodschap is. Je moet er vanaf.
💋😉

Eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door RenatoBos --
MMM
 MMM - zondag 28 juni 2026 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 13:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

🤣
Mwah. Je kan lachen, mijn favoriet is het ook niet maar heeft tot dusver alle primeurs weer..
bijft007
 bijft007 - zondag 28 juni 2026 - 17:13   quote  deeplink  
Komt echt wel is voor dat hij wel is wat weet natuurlijk of goed heeft

Gaat er zoals veel dingen hoe breng je het en ga je ermee om, beetje tegen het betweterige aan zeg maar, + eigen belang van jezelf boven belangen van de club stellen is een no go!

Hij voelt zichzelf zo belangrijker dan 1 ieder en ook zelfs binnen de club

En als supporter als hij dat echt is, is dat triest, doe normaal dan doe je al gek genoeg
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 17:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Mwah. Je kan lachen, mijn favoriet is het ook niet maar heeft tot dusver alle primeurs weer..
Ja, maar dan snap ik dit stuk beter.
Is opinie
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2026 - 20:08   quote  deeplink  
Smoesjesverhaal
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2026 - 10:04   quote  deeplink  
Nah ja. Vandaag officieel starten.
laten we m even positief inschieten. We krijgen er drie spelers bij, een die we niet hebben in de selectie (LCV) en twee naar mijn idee breedte versterkingen.
Moeten er binnen nu en 4 weken zeker 14 weg zijn. Verhuurd of verkocht.

Let's go.
bijft007
 bijft007 - maandag 29 juni 2026 - 12:58   quote  deeplink  
Gelukkig wachte fwyenoord daar ook niet teveel op, al hopen ze nu op snelle beweging rond Moussa om voorin zijkanten wat te kunnen doen lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 juni 2026 - 16:06   quote  deeplink  
Vanuit financieel oogpunt vind ik het aankoopbeleid eigenlijk heel behoorlijk binnen Feijenoord. De stap om het aankoopbeleid ook af te stemmen en in balans te brengen met een voetbalfilosofie is nog niet/onvoldoende gemaakt. Ik heb wel er wel vertrouwen in dat deze staf de stap uiteindelijk wel kan maken. Nog niet meteen want je hebt te maken met een erfenis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juni 2026 - 23:50   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-rond-met-hoegee-trainer-versterkt-technische-staf-van-van-bronckhorst
tomson
 tomson - dinsdag 30 juni 2026 - 00:24   quote  deeplink  
Techniek, keeper- en interim hoofdtrainer ervaring.
Deze man kunnen we wel een manusje van alles noemen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 12:41   quote  deeplink  
Feyenoord training wordt live uitgezonden: https://one.feyenoord.nl/live/305383
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 12:43   quote  deeplink  
Sauer en Beelen op het veld, maar trainen apart. Nieuwkoop en Smal trainen binnen.

Allevier de aanwinsten (inclusief Hadidi) doen mee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2026 - 12:55   quote  deeplink  
Lol nieuw seizoen zelfde Nieuwkoop
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 12:55   quote  deeplink  
Bij de groep: Achmedhodzic, Berger, Borges, Bossin, Deijl, Diarra, Ferri, Ivanusec, Hadidi, Ka, Kasanwirjo, Kraaijeveld, Lotomba, Marmol, Plug, Read, Sliti, Slory, Steijn, Stengs, St. Juste, Targhalline, Tengstedt, Vanhoutte, Van den Elshout, Van Persie, Wellenreuther, Wessels, Zechiël

Apart: Beelen, Moder, Nieuwkoop, Sauer, Smal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Lol nieuw seizoen zelfde Nieuwkoop
hahaha, sommige dingen veranderen nooit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 12:58   quote  deeplink  
Het zijn trouwens Bakkati en Hulshoff die de training doen. Gio en De Wolf meer op afstand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - donderdag 02 juli 2026 - 13:11   quote  deeplink  
Sauer? Ook nog steeds ziek zwak misselijk of wat was er met hem want dan wel vrij lang eruit geelegen tot nu,, zou een nieuwe rechts en linksbuiten halen en diarra en Sauer uitzoeken wie daar achter komt op links want Sauer is allerminst zeker hij het aankan nog steeds

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 13:18   quote  deeplink  
Partijvorm:

Wellenreuther
Read-St. Juste-Kraaijeveld-Deijl
Targhalline-Vanhoutte-Valente
Slory-Ferri-Diarra

Tegen:

Bossin
Lotomba-Kasanwirjo-Marmol-Plug
Zechiel-Steijn-Van den Elshout
Stengs-Tengstedt-Sliti
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 13:11 schreef bijft007 het volgende:
Sauer? Ook nog steeds ziek zwak misselijk of wat was er met hem want dan wel vrij lang eruit geelegen tot nu,, zou een nieuwe rechts en linksbuiten halen en diarra en Sauer uitzoeken wie daar achter komt op links want Sauer is allerminst zeker hij het aankan nog steeds
Blijkbaar nog steeds herstellende van die blessure van vorig jaar ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 13:27   quote  deeplink  
Eerste goal van Ferri ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juli 2026 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Eerste goal van Ferri ;)
En nummer 2, topspits!
VVout
 VVout - donderdag 02 juli 2026 - 13:28   quote  deeplink  
Nacho dipt ze er lekker in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juli 2026 - 13:29   quote  deeplink  
hahaha onze eigen live reporter langs de lijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2026-2027

0.1667201