|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ik zou er toch nog wat miljoenen meer vragen voor Zechiël |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi dat ie er is SvP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sowieso doen Denk alleen niet dat je t krijgt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Weinig basismateriaal in de tweede helft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Speelt goed. Van Persie ook opvallend! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gaan we opeens uit standaard situaties scoren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die heeft een prettige 1e wedstrijd zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Haha er is gewoon een Var |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Gelukkig maar want die plek hebben we hard nodig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| kunnen we geen pruik kopen voor Deijl en hem naar Lille sturen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima begin zie ik qua resultaat eerste (nikszwggende) oefenduelletje Ga vandaag festival, ja in deze hitte😅 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Het oogt allemaal veel beter, prima wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wessels. Niemand meer nodig achter Bos en Smal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Leuke pot gezien. Gio lekker doorbouwen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoe was, Ferri? Is het zon sterke spits in de punt die goed op zn poten staat? Eerste indrukken dan want nog maar begin natuurlijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoop gewoon dat het gouden combi kan zijn met de 10 en of buitenspelers die er rondom kunnen shinen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was dat dezelfde jongen als die jou enkele weken/maanden terug opviel bij O19? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook als bos minimaal 3-4 maanden eruit ligt met ch League? Lijkt me te groot risico met hem dan best wat wedstrijden erin, anderzijds zeker backs moet je kunnen opleiden dus goed genoeg Is oud genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop dat rigaux de selectie vlug kan uitdunnen , voor gio toch ook veel beter om gericht met een vaste groep te kunnen werken gio is een gentleman en gunt iedereen minuten maar het begint nu tijd te worden om naar je basis en vaste groep te gaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We schijnen een piece manager te hebben :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zal toch ook maar eens een abbootje Feyenoord one gaan pakken. De FOMO begint toch te knagen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Deze oefenwedstrijdjes kan je vaak elders wel gratis zien. De tegenstander zendt het vaak ook ergens uit namelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 22:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Deze oefenwedstrijdjes kan je vaak elders wel gratis zien. De tegenstander zendt het vaak ook ergens uit namelijk. Nou was ik vandaag toch op pad dus had ik de tijd toch niet . Ik kreeg op m'n telefoon bij de goals wel meldingen van google. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb niets gezien vandaag 😕 Na wat ik lees deden de aankopen het wel aardig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hebben alleen maar aankopen zowat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 22:54 schreef tomson het volgende:Zal toch ook maar eens een abbootje Feyenoord one gaan pakken. De FOMO begint toch te knagen... Als je belang hebt, kan ik je wel wat sturen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon legioen lid worden. Zit erbij |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Jep heb het ook, ga vanmiddag is terug kijken wedstrijd, of iig samenvatting. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is toch samen gegaan, dacht dat ik daar laatst mail over kreeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rob Dieperink overleden.
RIP |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh my, das heftig. Daar moet iets bijzonders achter zitten zo tijdens t WK na zijn situatie.
RIP. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vrees wel zelfmoord, in hem zn situatie, maar wel triest zulke dingen ook al zou hij schuldig zijn, is ook niet niks die beschuldigingen aan zn adres ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce