|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk moeten kinders gewoon altijd hun eigen vragen bedenken En zeggen wat ze zouden willen vragen en niet via pappie enzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Wie heeft de grootste piemel in de kleedkamer? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Haha, komt v. Geil weer mee hè. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 - 17:28 schreef bijft007 het volgende:Eigenlijk moeten kinders gewoon altijd hun eigen vragen bedenken En zeggen wat ze zouden willen vragen en niet via pappie enzo. Dit was de kleinzoon van Valentijn Driesen denk ik 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ayase Ueda and Tsuyoshi Watanabe are back at Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha je wordt grijs ouwe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aan de zijkanten haha ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie is dat sex na je 50ste alleen maar spannender word.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je weetniet meer of het een orgasme is, een beroerte of gewoon kramp..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Of je hem wel of niet omhoog krijgt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je weetniet meer of het een orgasme is, een beroerte of gewoon kramp.. 😂😂😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T's ook wat minder strak allemaal... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je weetniet meer of het een orgasme is, een beroerte of gewoon kramp.. Pffff Hahaha nou dat belooft nog wat voor me.
Ben nog 2 weekjes 49...🤨😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Feyenoord heeft van Sporting Charleroi gewonnen: 3-1. Toch is het duel met Charleroi de minst overtuigende overwinning tot nu toe in de voorbereiding. Tactische analyse van een duel waarin Feyenoord het moeilijk heeft en wat Giovanni van Bronckhorst kan leren van het duel met de Belgen.
Tot nu toe is het in de voorbereiding vooral over de positieve dingen van Feyenoord gegaan. Hoewel ook tegen Charleroi veel dingen goed gaan, zijn een aantal dingen ook niet op orde tegen de Belgische ploeg. Drie redenen waarom Feyenoord het moeilijk heeft met Charleroi.
I. Gehussel in de pressing Tot nu toe heeft Feyenoord in de oefenwedstrijden onder Van Bronckhorst druk gezet vanuit een 4-4-2 formatie. Dat was aanvankelijk ook het idee tegen Sporting Charleroi. Dat werkte echter niet goed omdat de Belgen een middenvelder lieten uitzakken in de laatste lijn. Daardoor kwam rechtsbuiten Shaqueel van Persie een aantal keer in moeilijke keuzes terecht. De rechtsbuiten heeft in de 4-4-2 formatie de opdracht om de linksback van Charleroi op te vangen, alleen komt de uitgezakte middenvelder vrij op het moment dat Van Persie geen druk zet.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Je ziet het talent van de Rotterdammers in bovenstaand moment over zijn schouder kijken naar de back die hij in principe moet dekken, terwijl de uitgezakte middenvelder van de Belgen aan de bal is. Moet hij hier drukzetten? Of moet hij zijn back volgen?
Dat wordt op een gegeven moment opgelost door over te schakelen naar een andere vorm van pressen. Van Persie moet vanaf de omzetting drukzetten op de rechter centrale verdediger en Givairo Read stapt door op de linksback. Hierdoor kan Feyenoord koppeltjes maken op het middenveld en de middenvelder van Charleroi volgen.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Toch gaat dit ook niet naar tevredenheid van Van Bronckhorst. Na de drinkpauze wisselt de trainer van Feyenoord weer naar 4-4-2. Luciano Valente komt na de korte break weer naast Nacho Ferri om druk te zetten en Van Persie blijft weer op de flank. Toch zorgt die 4-4-2 voor een probleem op het middenveld.
II. Ondertal op middenveld Tegen drie middenvelders staan de twee centrale middenvelders van Feyenoord namelijk in ondertal. Daardoor heeft Charleroi veel meer balbezit dan Feyenoord normaal gesproken lief is.
Ondersteunend beeld bij het artikel© VI PRO Hierboven zie je dit probleem voor Feyenoord op het tactiekbord. De Belgen hebben op het middenveld een speler meer dan de Rotterdammers, waardoor er altijd eentje vrijstaat. Het is afhankelijk van Oussama Targhalline wie dan die vrije man is.
Ondersteunend beeld bij het artikel© VI PRO Ondersteunend beeld bij het artikel© VI PRO Hieronder een aantal van deze voorbeelden met wedstrijdbeelden:
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Om dit op te lossen, liggen twee mogelijkheden voor handen:
1: Valente moet sneller terugsluiten om de passlijn eruit te halen.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Valente is niet snel genoeg met terugsluiten om de passlijn naar de as eruit te halen
2: Een van de centrale verdedigers moet doordekken om de aantallen gelijk te maken. De vraag is hoe Van Bronckhorst dit in de toekomst wil oplossen. Dit kan namelijk niet tegen betere tegenstanders gebeuren.
III. Read op een eiland Op rechts heeft Feyenoord een vaste dynamiek dat Read vroeg in de opbouw een hoge positie inneemt, waardoor de rechtsbuiten juist aan de binnenkant als extra aanvallende middenvelder komt te spelen.
Tegen Charleroi begint Van Persie als rechtsbinnen. Alleen is in zijn spel te zien dat hij gewend is om als spits te spelen. Wanneer Read op rechts aan de bal komt, is Van Persie vaak niet in de buurt om daar combinaties op te zetten. Hierdoor heeft Feyenoord moeite om veel kansen te creëren tegen de laagvlieger uit België.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Read bevindt zich namelijk vaak op een eiland op rechts. Van Persie staat meestal al diep en kiest vaak voor loopacties in plaats van dat hij zich aanspeelbaar maakt. De Rotterdammers kunnen op deze manier op de rechterkant geen korte combinaties aangaan om Charleroi uit elkaar te spelen. Feyenoord komt in de eerste helft tot slechts vier schoten, waarvan één op doel.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Feyenoord One Na een ruim half uur wordt Van Persie gewisseld en komt Sem Steijn in de ploeg. Steijn is een speler die ook de neiging heeft om diep te gaan, dus verandert er weinig aan het spel van Feyenoord.
In de vorige duels heeft Calvin Stengs op rechtsbuiten indruk gemaakt omdat hij aan de binnenkant creativiteit bracht. Bij Feyenoord ontbreekt het verder in de selectie aan creatieve spelers, dus zijn de kwaliteiten van de linkspoot duidelijk van waarde geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Thanks Kenny.
Heb jij een abonnement op VI PRO? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: yep , wil het vaak opzeggen maar toch wel leuk de beetje inhoudelijke verslagen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dus Stengs er maar gewoon bijbouden ,loopt ook over een seizoen uit zijn contract. En kan nog belangrijk worden zolang hij fit blijft. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 00:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Dus Stengs er maar gewoon bijbouden ,loopt ook over een seizoen uit zijn contract. En kan nog belangrijk worden zolang hij fit blijft. aub niet hoor leon , het is wachten op de volgende blessure |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is bijna een zekerheid maar als hij de helft kan spelen kan hij nog weleens een leuke bijdragen gaan leveren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 12:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat is bijna een zekerheid maar als hij de helft kan spelen kan hij nog weleens een leuke bijdragen gaan leveren. Het is een kosten baten analyse. Als er een club komt die meer dan 5M biedt dan cashen als het onder de 2M uitkomt dan zou ik hem er misschien wel bijhouden. Mits Moussa vertrekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tuurlijk niet. Die vangt veel te veel salaris voor de minuten die hij gaat maken Daarnaast heeft hij de club meerdere malen belachelijk gemaakt op de socials Dus oprotten ermee en neem Zerrouki mee |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:Tuurlijk niet. Die vangt veel te veel salaris voor de minuten die hij gaat maken Daarnaast heeft hij de club meerdere malen belachelijk gemaakt op de socials Dus oprotten ermee en neem Zerrouki mee Ik kijk niet naar de meeste socials, beerput. Controverse, conflict zoeken, stoken, uit de context plaatsen, polarisatie....dat is het verdienmodel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 13:01 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik kijk niet naar de meeste socials, beerput. Controverse, conflict zoeken, stoken, uit de context plaatsen, polarisatie....dat is het verdienmodel. T waren zijn reacties |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die waren gericht op v Persie. Dan begeeft hij zich in goed gezelschap hier.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 13:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Die waren gericht op v Persie. Dan begeeft hij zich in goed gezelschap hier.. Niet alleen ook al eerder. Maar goed. Als jij zo’n etterpuist erbij wil houden. Prima. Is binnen een maand stuk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet alleen ook al eerder. Maar goed. Als jij zo’n etterpuist erbij wil houden. Prima. Is binnen een maand stuk Dat laatste is waarschijnlijk ja en voor mij hoeft hij niet perse te blijven maar ik kies er voor om er wat zakelijker naar te kijken en me zo op te laten jutten door de socials. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 13:15 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat laatste is waarschijnlijk ja en voor mij hoeft hij niet perse te blijven maar ik kies er voor om er wat zakelijker naar te kijken en me zo op te laten jutten door de socials. Niet DE socials. ZIJN socials Dat is nogal een verschil De rest is allemaal ruis |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Daarnaast is het toch ook een inschatting van de huidige (medische) staf om te bepalen hoe groot zij het risico achten? Ik vermoed dat zij wel afscheid van hem willen nemen. Zij werken elke dag met hem en weten hoe de vlag er fysiek en mentaal bijhangt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 12:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat is bijna een zekerheid maar als hij de helft kan spelen kan hij nog weleens een leuke bijdragen gaan leveren. ga ik aan ene kant wel in mee maar ik vind het ook zo'n verschrikkelijke slapzak , kan als hij fit is erg goed voetballen maar laat het veel te weinig zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O ja tuurlijk 🙈 Over 2 weken feestje ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet je nou bepaalde spelers niet thuis laten van het trainingskamp?
Waarom zou je Kasanwirjo, Ivanusec, Stengs nog meenemen?
32 man mee nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je had ze al lang weg moeten sturen. Of apart laten trainen Maar toen ik T drie weken geleden zei vond men t gek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Enig idee hoe het werkt als je gewaardeerde medespelers als oud vuil behandeld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dat zijn ze niet. Bovenstaande drie waren bijvoorbeeld heel vorig seizoen weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2026 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar dat zijn ze niet. Bovenstaande drie waren bijvoorbeeld heel vorig seizoen weg Ja als ze elkaar nier zouden kennen ,dan schrijft Valente ook niet op Stengs zijn insta (blijf nou) En als jou collega slecht behandeld word terwijl zijn lichaam hem in de steek liet kan jij weleens de volgende zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo werkt t toch ook in t voetbal. T is geen sociale instelling Mee laten doen terwijl iedereen weet dat je weg mag/moet is toch hetzelfde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat je weg mag is gewoon normaal inderdaad . En Zerrouki hadden ze ook aan de overkant bij Mc Donalds mogen plaatsen van mij. Ik denk alleen niet dat het zo werkt bij een goede club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gebeurt beide. Wat goed is, ach, als je genoeg betaalt komen spelers wel. Misschien de twijfelgevallen niet 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ja misschien wel ,ik weet het niet maar hoop dat het goed gaat komen allemaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat is op dit moment de sterkste opstelling met de huidige spelers?
1: Ernst Read Watanabe Marmol Bos Vanhoutte Zechiel Steijn Moussa Ueda Sauer
2: Read Watanabe Marmol Bos Targ Zechiel Ferri Moussa Ueda Diarra
3: Read Watanabe Marmol Bos Vanhoutte Valente Steijn Moussa Ueda Borges
Vaste Subs: Moder, Stengs, Ahmedhozic, Lotomba, Smal, Diarra, Kraaijeveld
Anders?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Sliti nog niet verkocht/verhuurd toch? Of heb ik dat mogelijk gemist🤔 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2026 - 12:42 schreef CobusIII het volgende:Wat is op dit moment de sterkste opstelling met de huidige spelers? 1: Ernst Read Watanabe Marmol Bos Vanhoutte Zechiel Steijn Moussa Ueda Sauer 2: Read Watanabe Marmol Bos Targ Zechiel Ferri Moussa Ueda Diarra 3: Read Watanabe Marmol Bos Vanhoutte Valente Steijn Moussa Ueda Borges Vaste Subs: Moder, Stengs, Ahmedhozic, Lotomba, Smal, Diarra, Kraaijeveld Anders? ernst read watanabe marmol bos vanhoute zechiel valente moussa ueda borges |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| er mag of beter gezegd moet wat beweging komen in weggaande en nieuwe inkomende spelers , er moet gewoon kwaliteit bij anders gaat ook gio het niet redden |
|
|
|