|
|
RenatoBos
|
|
|
| Jij gaat vroeg, ik ga over een uurtje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We rijden om 11 uur weg. Zijn we er rond 1300 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha je wilt niks missen hรจ.. Of ga je nog naar 1908 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Even rustig eten daar met de meiden. Maken er een dagje van. Moet ook parkeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gezellig, ik ga met twee buurmannen van me, die hebben kaartje kunnen bemachtigen. Ik parkeer altijd in de wijk net over het spoor, kwartiertje lopen. Misschien zien we elkaar wel..๐ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 08:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gezellig, ik ga met twee buurmannen van me, die hebben kaartje kunnen bemachtigen. Ik parkeer altijd in de wijk net over het spoor, kwartiertje lopen. Misschien zien we elkaar wel..๐ Haha ik parkeer daar ook. Zitten vandaag op W Kwam gisteravond terug uit Denemarken dus we dachten laten we vandaag weer een paar uur in de auto zitten, zijn t gewend ๐คฃ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Haha ik parkeer daar ook. Zitten vandaag op W Kwam gisteravond terug uit Denemarken dus we dachten laten we vandaag weer een paar uur in de auto zitten, zijn t gewend ๐คฃ Goed bezig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Haha ik parkeer daar ook. Zitten vandaag op W Kwam gisteravond terug uit Denemarken dus we dachten laten we vandaag weer een paar uur in de auto zitten, zijn t gewend ๐คฃ Goed bezig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ๐๐๐ Gestopt bij level 3 . Vind hem eigenlijk een mooie vent met z'n sigaretje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens, vind hem nog zon oude vervlogen tijden trainert, moet je koesteren, en van beide kanten beetje prikkelen is gewoon mooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja beetje Beenhakker achtig haha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| stoma zakken maar thuis laten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Kuip kookt Mooie opstelling. De drie zogenaamd vertrekkende spelers in de basis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit schuin links van je. Op W Zal ff gaan staan ๐ฌ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die speakers blijven klote in t stadion |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Warm in het zonnetje denk ik zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wordt gewoon 5-0 natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| gebroken of gekneuste rib ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Commentaar op One kan echt niet. Vorige wedstrijd steeds de tegenstander afzeiken en nu de scheidsrechter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geen pingel wat mij betreft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wel soeverein ingeschoten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Achterin door de lucht erg zwak hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wel slecht dat dit compleet wordt gemist natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met volle vertrouwen in diarra kan het waarschijnlijk nog best iets moois opleveren, je ziet dat hij overijverig is en graag zich wil bewijzen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ik vind het 2x pech eerlijk gezegt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 15:23 schreef bijft007 het volgende:Met volle vertrouwen in diarra kan het waarschijnlijk nog best iets moois opleveren, je ziet dat hij overijverig is en graag zich wil bewijzen. speelt echt heel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Diarra is je beste aankoop als t zo blijft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zwaait z'n elleboog flink naar achteren he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vorig seizoen ook vaak Meteen weken kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat doet iedereen die kopt maar belangrijk is dat hij helemaal Kraaijenveld niet ziet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 15:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat doet iedereen die kopt maar belangrijk is dat hij helemaal Kraaijenveld niet ziet. Dat weet een aanvaller doorgaans precies |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja is echt jammer. Die bodycheck op Wata was best stevig maar ik vond het geen overtreding |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| vreemd dat er dan zo hard gespeeld wordt...en oh ja fuck ONE |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 15:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja is echt jammer. Die bodycheck op Wata was best stevig maar ik vond het geen overtreding Mag dat dan? Je Schouder in iemand z'n borstkas planten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| wat zitten ze dan te fluiten? |
|
|
|