|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gaat er weer iemand op de enkel van Diarra staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Leek vanaf hier eerst een tikkie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even een flink applaus voor ST Juste. Als hij zo speelt is t revelatie van dit seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hahahah en dan Kraaijeveld geel geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Scheidsrechter is niet wijs |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Buitenspel, naja het was ook geen pingel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Slecht dat de grens dat buitenspel niet ziet zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Gaat hier niet om winnen of verliezen, maar of er aardig gespeeld wordt. We zijn wat dat betreft afhankelijk van de meningen vanaf de tribune. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Speelt verassend goed ja, heb het ook opgemerkt👍 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , doet zijn best |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeer leerzaam middagje voor hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik krijg nog niet een vertrouwd gevoel bij Ernst . Die bal in het begin raakte nog de paal en die bal was zo traag dat hij die gewoon had moeten hebben. Valente loopt soms veelste lang met de bal en wisselde goede met mindere dingen af. Read zit met zijn hoofd al in Rome. Vanhoutte het gif dat we echt missen zo nu en dan. Diarra ziet er echt heel goed uit .Ongelovelijk dat hij vorig seizoen geen echte kansen en vertrouwen kreeg op basis van deze 45 minuten . verders best tevreden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik vermaak mij wel wat ik gezien heb , mooie aanvallen en spelvreugde wat ze op de mat leggen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik krijg nog niet een vertrouwd gevoel bij Ernst . Die bal in het begin raakte nog de paal en die bal was zo traag dat hij die gewoon had moeten hebben. Valente loopt soms veelste lang met de bal en wisselde goede met mindere dingen af. Read zit met zijn hoofd al in Rome. Vanhoutte het gif dat we echt missen zo nu en dan. Diarra ziet er echt heel goed uit .Ongelovelijk dat hij vorig seizoen geen echte kansen en vertrouwen kreeg op basis van deze 45 minuten . verders best tevreden. eens |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Linksback moet er dus asap komen want uit keuzes komt Wessels nog tekort vanuit staf blijkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 16:05 schreef bijft007 het volgende:Linksback moet er dus asap komen want uit keuzes komt Wessels nog tekort vanuit staf blijkt. eens marmol is geen back |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik krijg nog niet een vertrouwd gevoel bij Ernst . Die bal in het begin raakte nog de paal en die bal was zo traag dat hij die gewoon had moeten hebben. Valente loopt soms veelste lang met de bal en wisselde goede met mindere dingen af. Read zit met zijn hoofd al in Rome. Vanhoutte het gif dat we echt missen zo nu en dan. Diarra ziet er echt heel goed uit .Ongelovelijk dat hij vorig seizoen geen echte kansen en vertrouwen kreeg op basis van deze 45 minuten . verders best tevreden. Ja en zon vermoeden kon je al wel hebben na 0 vertrouwen gegeven rvp in nieuwelingen, dan schakel je ze uit zonder je het beseft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja vernomen ,was een behoorlijke paniek zo te horen. Begrijp alleen dat publiek niet . Zo'n persoon heeft dan alleen baat bij rust en adequaat handelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 16:07 schreef bijft007 het volgende:[..] Ja en zon vermoeden kon je al wel hebben na 0 vertrouwen gegeven rvp in nieuwelingen, dan schakel je ze uit zonder je het beseft ja echt heel bijzonder ,had ook al zo'n gevoel dat er veel meer in die jongen zat . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja vooral dat, en iemand zelf actie ondernemen totdat Medici er is, dat moet er in elke situatie gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is ook Moussa. Die ziet zijn man vertrekken en laat m gewoon lopen Geweldige redding |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop echt dat die nog verkocht wordt. Tijd voor vers bloed. |
|
|
|