|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 16:57 schreef van geil het volgende:Je kunt nog 6 trainers wegsturen voor 6 miljoen. Maar ik zou eerst eens naar het onderliggende probleem kijken. Idioot dure slechte selectie. eens , rigaux is hard bezig te ruimen , probleem is dat er bar weinig interesse is in onze bankzitters hopelijk is er nog wat mogelijk , met deze selectie wordt het een treurig seizoen en moet je blij wezen als je derde kan worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook de supporters beginnen in kampen uiteen te vallen. T is vanaf minuut 1 doodstil in t stadion. Verschillende groepen willen andere kanten op met support.
Wordt op veel fronten een boeiend seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 07:52 schreef Stylzz het volgende:Ook de supporters beginnen in kampen uiteen te vallen. T is vanaf minuut 1 doodstil in t stadion. Verschillende groepen willen andere kanten op met support. Wordt op veel fronten een boeiend seizoen En wat zingen die eencelligen dan….
🎼de keeper van Den Haag van Den Haag van Den Haag.. en z’n dildo..
Verdomme twintig jaar geleden van de Postma dat deed, die keeper die er nou staat moe5 oom wel denken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat was wel heel bijzonder inderdaad. Totaal niet relevant meer.
En bij een 2-2 stand werd het ook nog gezongen. Weinig reden om jolig te gaan doen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Op televisie heb ik echt alleen ADO gehoord |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou inderdaad, Had ESPN hun filter aan staan dan? Ik heb ook alleen Ado publiek gehoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis niet gek. Eenhoorn, Gio gekomen. Jaaa! Robin en Dennis weg. Jaaa!
Voor velen de verwachting dat alles beter gaat worden. En dan met zeer gemengd gemoed zien dat het niet te zien is.
Dat wordt nog langer geduld hebben. Misschien wel heel veel langer.
Troost: Gio kan het alleen maar beter maken. Eenhoorn zal dat gaan doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Tja, als Troost dat zegt 🙊 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| 1 troost is dat vertrouwen na afg seizoen al vrij ver gedaald was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Sjaak is hij die niet genoemd wil worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moeten de microfoons bij de groene zijde staan, weg bij de gele zijde, misschien bang voor bepaalde spreekkoren. Word echt wel gezongen hoor vanaf de gele zijde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan moeten de microfoons bij de groene zijde staan, weg bij de gele zijde, misschien bang voor bepaalde spreekkoren. Word echt wel gezongen hoor vanaf de gele zijde. Denk ik ook. Hoorde in de samenvatting ook vooral ADO.
Er werd inderdaad wel gezongen maar de sfeer is echt al 2 jaar ruk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Er wordt vooral niet meer massaal gezongen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt. Heel zonde.
Prestaties zullen ook meespelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Jammer inderdaad. En op tv hoorde je inderdaad bijna alleen maar Ado. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eigenlijk een regulier Feyenoord-seizoen. Je kunt bijna stellen dat de tussenjaren de Succesjaren zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 09:11 schreef Stylzz het volgende:Eigenlijk een regulier Feyenoord-seizoen. Je kunt bijna stellen dat de tussenjaren de Succesjaren zijn. Het is idioot want bij iets slimmer investeren had dit helemaal niet gehoeven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Seizoen zit er al op. Dit word een kansloos jaar, nog erger dan afgelopen twee seizoenen.
Plek 3 zou een WONDER zijn. CL gaat heel pijnlijk worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 12:54 schreef MMM het volgende:Seizoen zit er al op. Dit word een kansloos jaar, nog erger dan afgelopen twee seizoenen. Plek 3 zou een WONDER zijn. CL gaat heel pijnlijk worden. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Kuip gaat langzaam maar zeker leeglopen. Let maar op. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: het zal niet storm lopen met de CL kaarten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio als de ver/oplosser. Gio als doekje voor het bloeden. Gio vraagt Dickie het over te nemen.
Wat wordt het? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien krijgen we een scenario als met de Vrij, Indi en Gini De jeugd gaat kansen krijgen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik zie geen jeugd dat een doelpunt kan maken, een mannetje kan uitspelen of niet de stempel postbode heeft. Daar hadden we op moeten investeren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:Gio als de ver/oplosser. Gio als doekje voor het bloeden. Gio vraagt Dickie het over te nemen. Wat wordt het? RvP is geslachtofferd om het wanbeleid van anderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 18:57 schreef Leuv het volgende:[..] Ik zie geen jeugd dat een doelpunt kan maken, een mannetje kan uitspelen of niet de stempel postbode heeft. Daar hadden we op moeten investeren. Hm. Die zijn er wel, maar oprecht nog te jong denk ik. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dus hadden we daar op moeten inzetten. De jeugd die we hebben had wel de posities van alle aankopen kunnen innemen, Een appeltaart zonder appels is geen appeltaart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. We zijn weer Feyenoord. T is wat t is. Een seizoen vol chagrijn in. Kan t alleen maar meevallen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Heeft het wanbeleid er ook voor gezorgd dat die met een B elftal in de EL startte?
V.Persie had de duurste selectie van Feyenoord allertijden onder z'n hoede en heeft werkelijk r*k gepresteerd. De aankopen vorig jaar waren matig, maar met een goede trainer aan het roer had je wellicht de helft van de aankopen nog voor een OK bedrag kunnen verkopen.
Doordat vorig jaar dramatisch was, zowel voetballend als op het technische vlak zit je deze transferperiode & de komende tijd met de gebakken peren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Europees vorig seizoen was gewoon een schande en ook met dat materiaal,, en niet kunnen winnen of überhaupt keer gelijk spelen tegen top 6 eredivisie gebeurt ook zelden dus ook zeldzaam slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 08:35 schreef DMD het volgende:[..] Heeft het wanbeleid er ook voor gezorgd dat die met een B elftal in de EL startte? V.Persie had de duurste selectie van Feyenoord allertijden onder z'n hoede en heeft werkelijk r*k gepresteerd. De aankopen vorig jaar waren matig, maar met een goede trainer aan het roer had je wellicht de helft van de aankopen nog voor een OK bedrag kunnen verkopen. Doordat vorig jaar dramatisch was, zowel voetballend als op het technische vlak zit je deze transferperiode & de komende tijd met de gebakken peren. Ja dat is de oorzaak van het wanbeleid. Dat kun je geen enkele trainer kwalijk nemen. Daarom zal ook GvB een heel zwaar seizoen krijgen en er over een half jaar 10 jaar ouder uitzien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kampioen worden we niet. Maar denk dat er best wat in deze selectie zit. Laten we zeggen dat t interessant wordt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Selectie is niet heel verkeerd. Valse start helpt niet, maar als Gio/Sipke nog wat meer naar de balans, kracht en individuele kwaliteiten spelersgroep vs daarbij passend speltype, zoekt is een 3e plek een goed richtpunt. De CL lijkt mij passé. Maar dat zal na 4 wedstrijden blijken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 13:54 schreef Stylzz het volgende:Kampioen worden we niet. Maar denk dat er best wat in deze selectie zit. Laten we zeggen dat t interessant wordt Ik zou mijn focus bij onder 21 en onder 19 gaan leggen. Die wedstrijden kun je beter gaan bezoeken dan het eerste |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 14:05 schreef Leuv het volgende:[..] Ik zou mijn focus bij onder 21 en onder 19 gaan leggen. Die wedstrijden kun je beter gaan bezoeken dan het eerste Mondjes maat oa Zinhagel, v Persie, en die 2 jonge verdedigers dus er wordt ook hier aan gewerkt. Maar zo zwak is dit team echt niet, Verdediging staat,middenveld goed, alleen voor in is het ( nog) niet goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor de liefhebber. Ik ben er wel blij mee icm bovenstaande actie. |
|
|
|