Op zondag 21 augustus 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:[..]
Kerel. Ik verdedig helemaal niets. Enige dat ik wel doe, is mensen die medewerkers van Ajax ergens op beoordelen terwijl dat niet terecht is daarop aanspreken.
Overmars is namelijk slechts onderdeel van het TH. En is dus onderdeel van de mensen die bepalen weke spelers er moeten komen en welke niet. Overmars is slechts verantwoordelijk voor het binnenhalen van de namen die ze gezamenlijk besluiten te moeten halen. Maar is weer aan handen en voeten gebonden door de rvc. Die kan namelijk weer doodleuk zeggen dat er te veel contractspelers zijn en dat er eerst verkocht moet worden voordat ze mogen kopen. Daarnaast bepaald overmars het salarisplafond niet.
En dus heeft ook hij te maken met de middelen die hem geboden worden.
Als je dan naar overmars gaat kijken. Dan zijn de jeugdcontracten steeds beter op orde. Worden de grootste talenten in de jeugd aangetrokken waar mogelijk. Jongens als Muric en Cerny stonden namelijk echt in de belangstelling van clubs als Chelsea en real.
Het grootste deel van de contracten van de eerste elftal spelers zijn ook langdurig. Dus ook dat doet ie blijkbaar goed.
De spelers die verkocht worden. Worden verkocht tegen goede bedragen daar waar mogelijk. Er is dit jaar met flink wat spelers goed doorgeselecteerd. En die spelers heeft hij allemaal gesleten.
Daarnaast worden de spelers door hem aangetrokken waar het TH het over eens is. Dus ook dat doet ie goed.
Als je dan kritisch wil zijn, prima maar doe dat dan wel op de juiste zaken.
Ik heb twijfels over bosz. Mocht hij floppen dan is dat ook de directie aan te rekenen.
Ik twijfels over het volledige bestuur en de lijn die men kiest. Waarom moest er afscheid genomen worden van jonk die duidelijk aangeeft dat de lijn jc niet meer gevolgd wordt.
Ik heb twijfels over het oppotten van al dat geld. Wat is daar de reden van en waarom wordt dat niet naar buiten gebracht. Wil men misschien van de beurs af?
Ik had twijfels over de connectie tussen scouting en het TH. Daar is nu iemand voor aangenomen. Die moet dus een eerlijke kans krijgen.