BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:26 schreef Stanley het volgende:
Klopt Remco,

Ik ben naar jouw maatstaf zeker geen Ajaccied. Maar ook naar mijn eigen maatstaf.
Ik erger mij groen en geel aan die omhooggevallen mannetjes die niet functioneren.

En Overmars is de grootste die niet functioneert. Hij bepaalt de hoogte van het aankoopbudget niet maar wel de invulling van dit budget!

Af en toe misbruik ik het forum om mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken. Om hier dag en nacht te vertoeven gaat mij te ver.

Ik hou bovendien van discussie maar jij bent niet open en eerlijk. Jij houdt rekening of beter gezegd jij laat je leiden door niet relevante emoties en dan ontstaat er een situatie waarin een open discussie niet meer mogelijk is.

Overmars heeft als voetballer heel veel waarde gehad voor Ajax. Maar in zijn huidige functie maakt hij meer kapot dan dat hij goed doet...

Hij heeft geen oog voor talent.
Hij is niet doortastend en vist daarom achter het net.
Hij is verkeerd zuinig.
Hij is alles behalve creatief! Had die Jamaicaan bijvoorbeeld vorig jaar gekocht en uitgeleend...

Ik ben tot slot zeker veel minder fanatiek dan vroeger. Nu vind ik mijn gezin veel belangrijker. Maar mijn gevoel voor Ajax blijft in mij en daarom die irritatie!

[..]

Nee man....jij moet meer op het forum .....jij je frustraties kwijt en ik vermaak me kostelijk ;-)
Beetje spice op het forum mis ik al tijden
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niks mis mee.....ik ga er wel eens tegenin ook al ben ik het ermee eens.
Puur om te fokken, ligt eraan hoe recalcitrant ik ben en dat ben ik van nature.

Vroeger hapte Remco altijd nu is de lol eraf.....Eide krijg ik niet gauw uit de tent tenzij ik over politiek ga beginnen
Haha. Ik denk je inmiddels (goed) te kennen. Geen punt, ik houd zelf ook wel van een beetje jennen en iemand uit de tent (proberen) te lokken. Mensen om mij heen, zowel mijn gezin als collega's, alsmede mijn oude studievrienden, waarmee ik een dispuutgroep heb, vinden mij sterk in mijn taalvaardigheid en mijn spitsvondigheid om mensen kwaad te krijgen... (Dat is overigens niet mijn eigen waarneming...) Dus Peet, blijf lekker jezelf!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 augustus 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is het toch met jou dat zoveel mensen de neiging hebben om tegen je te gaan schelden als ze het niet met argumenten kunnen winnen?

hahaha xD
moa
 moa - zondag 21 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
1 Zwaluw maakt nog geen zomer, wel een leuke wedstrijd gezien!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:47 schreef moa het volgende:
1 Zwaluw maakt nog geen zomer, wel een leuke wedstrijd gezien!
Voor jou wel....maar nu nog Almelo vriend op dat ku(ns)t gras maar zie jullie wel winnen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 14:13   quote  deeplink  
OPROTTEN BOSZ!!!!

En daarnaast mag Ajax-bestuur zich kapotschamen! Puinhoop op het veld, puinhoop in het stadion omdat een stel omhooggevallen bobo's organisatorisch de zaken niet in orde heeft!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
OPROTTEN BOSZ!!!!

En daarnaast mag Ajax-bestuur zich kapotschamen! Puinhoop op het veld, puinhoop in het stadion omdat een stel omhooggevallen bobo's organisatorisch de zaken niet in orde heeft!!
Tijd voor een revolutie.....op de barricades tetereteeee aanvallen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tijd voor een revolutie.....op de barricades tetereteeee aanvallen
Wordt vaak geklaagd over sfeer, maar dat krijg je als je als club een bewind voert ala de leider van Noord-Korea.
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:
Echte verandering vergt het doen van een paar stappen terug. Dat moet echter niet te lang duren.
Wat vind jij niet te lang?
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Standaard tekst van jou op reacties van Remco (en Eide)
Hij heeft een behoorlijke bruine arm tot aan zijn schouders aan toe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Wat vind jij niet te lang?
Blijkbaar de winterstop! Ik vind 5 verliespunten na 3 wedstrijden al teveel! We lopen weer lekker achter de concurrentie aan! Punten verspelen tegen Roda en Willem II. Sorry maar dat accepteer ik niet in thuiswedstrijden!
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tijd voor een revolutie.....op de barricades tetereteeee aanvallen
Met Bobby als onze Maarschalk
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:22 schreef hjf het volgende:

[..]

Hij heeft een behoorlijke bruine arm tot aan zijn schouders aan toe.
Nou, nou jij hebt lef. Ervaring met bruine armen? Ik niet namelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar de winterstop! Ik vind 5 verliespunten na 3 wedstrijden al teveel! We lopen weer lekker achter de concurrentie aan! Punten verspelen tegen Roda en Willem II. Sorry maar dat accepteer ik niet in thuiswedstrijden!
Yep dat vind ik ook....en als je Singraven tegen W2 laat invallen kan je ook kiezen voor Nouri en Tete niet opstellen dan kom je als trainer veels te kort
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar de winterstop! Ik vind 5 verliespunten na 3 wedstrijden al teveel! We lopen weer lekker achter de concurrentie aan! Punten verspelen tegen Roda en Willem II. Sorry maar dat accepteer ik niet in thuiswedstrijden!
Ik had een week of 2 geleden voorspeld, dat we met de winterstop 18 punten achter staan op de koploper. We zijn hard op weg. Als JC dit vanuit zijn graf ziet, dan draait hij zich meteen weer om.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:25 schreef hjf het volgende:

[..]

Met Bobby als onze Maarschalk
Dan vlucht ik naar Syrië....draai ik de boel om
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:26 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou, nou jij hebt lef. Ervaring met bruine armen? Ik niet namelijk.
Nou. Gezien je posts zou ik dat niet te hard zeggen hoor.
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan vlucht ik naar Syrië....draai ik de boel om
Is het dan niet beter dat Bobby naar Syrië gaat en jij hier blijft?
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:28 schreef hjf het volgende:

[..]

Nou. Gezien je posts zou ik dat niet te hard zeggen hoor.
Wat is er mis met mijn posts?? Dat ik het zo nu en dan eens ben met sommigen???
Jij nooit?? Als ik jou was zou ik even teruglezen. Kan geen kwaad.
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:29 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wat is er mis met mijn posts?? Dat ik het zo nu en dan eens ben met sommigen???
Jij nooit?? Als ik jou was zou ik even teruglezen. Kan geen kwaad.
Je bent het standaard eens met Remco en Eide. En ik soms wel maar niet altijd. Dat is het verschil.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Oohhh ja, wat speelde ze dinsdag toch slecht, terwijl ze nog aan het systeem moeten wennen. En opeens kunnen ze er allemaal niets meer van, omdat Overmars Ziyech niet haalt.
Nee je heb gelijk ze zijn geweldig...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:36 schreef hjf het volgende:

[..]

Je bent het standaard eens met Remco en Eide. En ik soms wel maar niet altijd. Dat is het verschil.
Ik ben het inderdaad vaak met hen eens. Zij hebben goede inzichten en kunnen dat uitstekend verwoorden. Maar dat ik het "standaard" met hen eens ben is gewoon gelogen. Maar lul jij maar lekker mee met sommige anderen. Geen punt hoor. Ik dus bruine armen, jij twee witte voetjes...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers lijken nu een stuk vrijer als voorheen.
Vrijer? Zowel tegen Roda als tegen W2 liepen ze er angstig bij je voelde puntverlies gewoon aankomen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Is het dan niet beter dat Bobby naar Syrië gaat en jij hier blijft?
Valt een hoop te dweilen daar dus je hebt gelijk....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:
Echte verandering vergt het doen van een paar stappen terug. Dat moet echter niet te lang duren.
Heb je hem weer met zijn stappen terug dat doen we al meerdere seizoenen. Na 4 kampioenschappen moet je vooruit. Dat lukte toen niet en dus moet je nu weer achteruit..
enough
 enough - zondag 21 augustus 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Straks moet Bosz nog geflankeerd worden door Hiddink en Advocaat om het zooitje weer op de rit te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Waar ik banger voor bent is dat straks Cerny weg is en die rioolrat zou inmiddels nog meer gemotiveerder
zijn om tete ergens anders onder te brengen .(omdat ie minder speelt)
Gaat niet alleen om de punten nu wat al kut is ..,maar ook om spelers door dat blijvende geschuif en geen vastigheid in elke linie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:47 schreef enough het volgende:
Straks moet Bosz nog geflankeerd door Hiddink en Advocaat om het zooitje weer op de rit te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Waar ik banger voor bent is dat straks Cerny weg is en die rioolrat zou inmiddels nog meer gemotiveerd
zijn om tete ergens anders onder te brengen .(omdat ie minder speelt)
Gaat niet alleen om de punten nu wat al kut is ..,maar ook om spelers door dat blijvende geschuif en geen vastigheid in elke linie.
Helemaal gelijk.....durf het bijna niet te zeggen maar vGaal weet wel raad met deze selectie
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:40 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben het inderdaad vaak met hen eens. Zij hebben goede inzichten en kunnen dat uitstekend verwoorden. Maar dat ik het "standaard" met hen eens ben is gewoon gelogen. Maar lul jij maar lekker mee met sommige anderen. Geen punt hoor. Ik dus bruine armen, jij twee witte voetjes...
Je hebt vast honger. Je hapt ook overal op hé? Zat je maar te stangen. Eide was gisteren van mening dat sarcasme niet aan mij besteed was. LOL.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Je hebt vast honger. Je hapt ook overal op hé? Zat je maar te stangen. Eide was gisteren van mening dat sarcasme niet aan mij besteed was. LOL.
Haha. Oké is goed. Daar ben ik dan mooi ingetrapt. Sorry...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Je hebt vast honger. Je hapt ook overal op hé? Zat je maar te stangen. Eide was gisteren van mening dat sarcasme niet aan mij besteed was. LOL.
Hahahahahaha.....hey ouwe rus, kan je het mee doen.
hjf en ik hebben je op de korrel.......hahahahahahahaha
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahahaha.....hey ouwe rus, kan je het mee doen.
hjf en ik hebben je op de korrel.......hahahahahahahaha
Gaan we mij uitlachen? ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:56 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Gaan we mij uitlachen? ;)
Ja......hap hap hap, dat zal lekker smaken ;-)
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:26 schreef Stanley het volgende:
Klopt Remco,

Ik ben naar jouw maatstaf zeker geen Ajaccied. Maar ook naar mijn eigen maatstaf.
Ik erger mij groen en geel aan die omhooggevallen mannetjes die niet functioneren.

En Overmars is de grootste die niet functioneert. Hij bepaalt de hoogte van het aankoopbudget niet maar wel de invulling van dit budget!

Af en toe misbruik ik het forum om mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken. Om hier dag en nacht te vertoeven gaat mij te ver.

Ik hou bovendien van discussie maar jij bent niet open en eerlijk. Jij houdt rekening of beter gezegd jij laat je leiden door niet relevante emoties en dan ontstaat er een situatie waarin een open discussie niet meer mogelijk is.

Overmars heeft als voetballer heel veel waarde gehad voor Ajax. Maar in zijn huidige functie maakt hij meer kapot dan dat hij goed doet...

Hij heeft geen oog voor talent.
Hij is niet doortastend en vist daarom achter het net.
Hij is verkeerd zuinig.
Hij is alles behalve creatief! Had die Jamaicaan bijvoorbeeld vorig jaar gekocht en uitgeleend...

Ik ben tot slot zeker veel minder fanatiek dan vroeger. Nu vind ik mijn gezin veel belangrijker. Maar mijn gevoel voor Ajax blijft in mij en daarom die irritatie!

[..]

Kerel. Ik verdedig helemaal niets. Enige dat ik wel doe, is mensen die medewerkers van Ajax ergens op beoordelen terwijl dat niet terecht is daarop aanspreken.
Overmars is namelijk slechts onderdeel van het TH. En is dus onderdeel van de mensen die bepalen weke spelers er moeten komen en welke niet. Overmars is slechts verantwoordelijk voor het binnenhalen van de namen die ze gezamenlijk besluiten te moeten halen. Maar is weer aan handen en voeten gebonden door de rvc. Die kan namelijk weer doodleuk zeggen dat er te veel contractspelers zijn en dat er eerst verkocht moet worden voordat ze mogen kopen. Daarnaast bepaald overmars het salarisplafond niet.

En dus heeft ook hij te maken met de middelen die hem geboden worden.

Als je dan naar overmars gaat kijken. Dan zijn de jeugdcontracten steeds beter op orde. Worden de grootste talenten in de jeugd aangetrokken waar mogelijk. Jongens als Muric en Cerny stonden namelijk echt in de belangstelling van clubs als Chelsea en real.

Het grootste deel van de contracten van de eerste elftal spelers zijn ook langdurig. Dus ook dat doet ie blijkbaar goed.

De spelers die verkocht worden. Worden verkocht tegen goede bedragen daar waar mogelijk. Er is dit jaar met flink wat spelers goed doorgeselecteerd. En die spelers heeft hij allemaal gesleten.

Daarnaast worden de spelers door hem aangetrokken waar het TH het over eens is. Dus ook dat doet ie goed.

Als je dan kritisch wil zijn, prima maar doe dat dan wel op de juiste zaken.

Ik heb twijfels over bosz. Mocht hij floppen dan is dat ook de directie aan te rekenen.
Ik twijfels over het volledige bestuur en de lijn die men kiest. Waarom moest er afscheid genomen worden van jonk die duidelijk aangeeft dat de lijn jc niet meer gevolgd wordt.
Ik heb twijfels over het oppotten van al dat geld. Wat is daar de reden van en waarom wordt dat niet naar buiten gebracht. Wil men misschien van de beurs af?

Ik had twijfels over de connectie tussen scouting en het TH. Daar is nu iemand voor aangenomen. Die moet dus een eerlijke kans krijgen.
enough
 enough - zondag 21 augustus 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal gelijk.....durf het bijna niet te zeggen maar vGaal weet wel raad met deze selectie
Dat denk ik ook
(laat ik het verleden ook maar laten rusten met Cruijff)
Ik dacht dat ie ooit nog eens terug wou komen naar AJAX in een ? functie ..Het moment nu zou ideaal zijn .
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat is het toch met jou dat zoveel mensen de neiging hebben om tegen je te gaan schelden als ze het niet met argumenten kunnen winnen?

hahaha xD
Geen idee. Ik vermaak me wel.

Het weer hier is niet best. Beetje zwemmen op de camping vandaag en tussendoor beetje appen en het Ajax volgen. Ik vermaak me echt kostelijk.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja......hap hap hap, dat zal lekker smaken ;-)
Haha. Kanibaal. Je bent strafbaar, vriend ;)

Maar ik zet de PC op zwart. Werk aan de winkel... Fijne dag verder!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Wat vind jij niet te lang?
Wisselvallig presteren en geen kampioen worden kan ik mee leven. Zolang er maar een lijn voorwaarts te zien is.

Die moet je dus blijven zien. Ga je het huidige niveau nog twee maanden zien. Is bosz weg.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar de winterstop! Ik vind 5 verliespunten na 3 wedstrijden al teveel! We lopen weer lekker achter de concurrentie aan! Punten verspelen tegen Roda en Willem II. Sorry maar dat accepteer ik niet in thuiswedstrijden!
Klinkt altijd zo stoer. Dat accepteer ik niet.

Blijkbaar accepteer je het wel. Want je doet er niks aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Ik verdedig helemaal niets. Enige dat ik wel doe, is mensen die medewerkers van Ajax ergens op beoordelen terwijl dat niet terecht is daarop aanspreken.
Overmars is namelijk slechts onderdeel van het TH. En is dus onderdeel van de mensen die bepalen weke spelers er moeten komen en welke niet. Overmars is slechts verantwoordelijk voor het binnenhalen van de namen die ze gezamenlijk besluiten te moeten halen. Maar is weer aan handen en voeten gebonden door de rvc. Die kan namelijk weer doodleuk zeggen dat er te veel contractspelers zijn en dat er eerst verkocht moet worden voordat ze mogen kopen. Daarnaast bepaald overmars het salarisplafond niet.

En dus heeft ook hij te maken met de middelen die hem geboden worden.

Als je dan naar overmars gaat kijken. Dan zijn de jeugdcontracten steeds beter op orde. Worden de grootste talenten in de jeugd aangetrokken waar mogelijk. Jongens als Muric en Cerny stonden namelijk echt in de belangstelling van clubs als Chelsea en real.

Het grootste deel van de contracten van de eerste elftal spelers zijn ook langdurig. Dus ook dat doet ie blijkbaar goed.

De spelers die verkocht worden. Worden verkocht tegen goede bedragen daar waar mogelijk. Er is dit jaar met flink wat spelers goed doorgeselecteerd. En die spelers heeft hij allemaal gesleten.

Daarnaast worden de spelers door hem aangetrokken waar het TH het over eens is. Dus ook dat doet ie goed.

Als je dan kritisch wil zijn, prima maar doe dat dan wel op de juiste zaken.

Ik heb twijfels over bosz. Mocht hij floppen dan is dat ook de directie aan te rekenen.
Ik twijfels over het volledige bestuur en de lijn die men kiest. Waarom moest er afscheid genomen worden van jonk die duidelijk aangeeft dat de lijn jc niet meer gevolgd wordt.
Ik heb twijfels over het oppotten van al dat geld. Wat is daar de reden van en waarom wordt dat niet naar buiten gebracht. Wil men misschien van de beurs af?

Ik had twijfels over de connectie tussen scouting en het TH. Daar is nu iemand voor aangenomen. Die moet dus een eerlijke kans krijgen.
Oeps helemaal mee eens (alla Paffie).....geen speld tussen te krijgen in een gewoon bedrijf is Overmars HR.....voor de oudere onder ons....personeelzaken
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vrijer? Zowel tegen Roda als tegen W2 liepen ze er angstig bij je voelde puntverlies gewoon aankomen..
Er lukken hee weinig dingen. Maar aanvallend vind ik het beel vrijer ogen dan voorheen. Als je zegt dat spelers aan het zoeken zijn naar de juiste lijnen zou ik zeggen dat je gelijk hebt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Wisselvallig presteren en geen kampioen worden kan ik mee leven. Zolang er maar een lijn voorwaarts te zien is.

Die moet je dus blijven zien. Ga je het huidige niveau nog twee maanden zien. Is bosz weg.
Alsjeblieft, zeg 1 maand! ;-)
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb je hem weer met zijn stappen terug dat doen we al meerdere seizoenen. Na 4 kampioenschappen moet je vooruit. Dat lukte toen niet en dus moet je nu weer achteruit..
4 titels zijn de stappen vooruit geweest. Of begrijp je dat niet?
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:47 schreef enough het volgende:
Straks moet Bosz nog geflankeerd worden door Hiddink en Advocaat om het zooitje weer op de rit te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Waar ik banger voor bent is dat straks Cerny weg is en die rioolrat zou inmiddels nog meer gemotiveerd
zijn om tete ergens anders onder te brengen .(omdat ie minder speelt)
Gaat niet alleen om de punten nu wat al kut is ..,maar ook om spelers door dat blijvende geschuif en geen vastigheid in elke linie.
Muric is al weg.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oeps helemaal mee eens (alla Paffie).....geen speld tussen te krijgen in een gewoon bedrijf is Overmars HR.....voor de oudere onder ons....personeelzaken
En jij maar roepen dat je er niks van snapt.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft, zeg 1 maand! ;-)
We gaan het zien vriend.

Ik ben nooit voor of tegen geweest.

Het voetbal dat hij wil spelen staat me zeker aan. Of hij de man is die dit met Ajax kan bereiken vraag ik me nu wel af.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

We gaan het zien vriend.

Ik ben nooit voor of tegen geweest.

Het voetbal dat hij wil spelen staat me zeker aan. Of hij de man is die dit met Ajax kan bereiken vraag ik me nu wel af.
Nu al? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij maar roepen dat je er niks van snapt.
Ik roep zoveel zie mijn aantal post maar ik zeg niet alles.....ik ben de dorpsgek van het forum en daar voel ik mij het prettigst bij.....iemand moet die taak op zich nemen.
Af en toe zeg ik weet zinnigs....
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:03 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Kanibaal. Je bent strafbaar, vriend ;)

Maar ik zet de PC op zwart. Werk aan de winkel... Fijne dag verder!
Fijne dag kerel. Werk ze. Ben ik ook aan het doen. Het is toch klote weer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu al? ;-)
Het is nu pas !!!....ik zag het van begin af aan al niet zitten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:13 schreef hjf het volgende:

[..]

Fijne dag kerel. Werk ze. Ben ik ook aan het doen. Het is toch klote weer.
Hier schijnt de zon.....tis maar wat je klote vindt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2









0.0099139