BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 21 augustus 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Ik schreef al dat ik Bosz overschat vind, maar als je met selectie die verleden jaar
op een haar na kampioen werd en dan kansloos verliest van Willem2 dan heb je niks
bij Ajax te zoeken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:10 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik schreef al dat ik Bosz overschat vind, maar als je met selectie die verleden jaar
op een haar na kampioen werd en dan kansloos verliest van Willem2 dan heb je niks
bij Ajax te zoeken.
Sorry deze snap ik niet.......
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zonder resultaat. Nog 2 van deze wedstrijden en woensdag een slecht resultaat en je kan na anderhalve maand in het seizoen al zeggen dat we voor de beker mogen gaan spelen.
Niet veel anders dan vorig seizoen dus..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

4 titels zijn de stappen vooruit geweest. Of begrijp je dat niet?
Dan zie ik het inderdaad verkeerd want ook tijdens die periode was het voetbal niet optimaal. Dacht dat we konden groeien vooral omdat de bankrekening steeds groter werd en er dus met de juiste investeringen je nog verder kon zijn. Ik snap er denk geen zak van dan. Bij Psv begrijpen ze het beter want denk dat die fluitend naar hun derde kampioenschap gaan en als ze dit jaar weer een ronde verder komen hebben ze het daar blijkbaar wel begrepen.
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Hahahaha oude reltijden herleven Nenam
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Neemt hij Overmars mee dan ?

quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
OPROTTEN BOSZ!!!!

En daarnaast mag Ajax-bestuur zich kapotschamen! Puinhoop op het veld, puinhoop in het stadion omdat een stel omhooggevallen bobo's organisatorisch de zaken niet in orde heeft!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:25 schreef Stanley het volgende:
Hahahaha oude reltijden herleven Nenam
Nee man....veels te weinig tegengas van reltrappers die zijn er niet meer
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Heel simpel... Overmars heeft de grootste stem en is eindverantwoordelijk en is een enorme paardenlul!

Vraagje... waarom zijn positieve zaken zijn verdienste en negatieve zaken plots van het TH ?

Dat jeugd eerder naar Ajax gaat dan naar Chelsea is niet zo heel verwonderlijk gezien het feit dat de Ajax jeugdopleiding wereldwijde faam heeft. En dat is niet de verdienste van Overmars! Verder betaalt Ajax voor jeugdspelers relatief hoge transfersommen.

Dus dan hebben we dit ook opgehelderd..

Overmars is zoals gezegd eindverantwoordelijk als het op transferbeleid aankomt.

Said Ouali had geen stem in het aantrekken van Westermann...Geloof me!

Jij blijft hem maar verdedigen en bent blind voor legio argumenten waarin zijn kutbeleid aangetoond wordt.

En onder zijn bewind zakken we steeds verder weg in plaats van dat we de weg omhoog vinden!

Overigens is het trieste ook nog eens dat het grootste dedeelte van de gevulde bankrekening het resultaat is van verkochte spelers die in het verleden door de voorgangers van Overmars werden aangetrokken. Op de laatste transfer van Poolse vriend na dan.

De miskopen onder zijn verantwoording zijn legio... Zijn bijnamen heeft hij niet voor niets!

Grappig dat hij op dit forum door jou en enkele anderen die het opvallend vaak met jou eens zijn zoveel steun heeft, terwijl hij terecht binnen andere supportersgroepen en zelfs binnen Ajax wel terecht verantwoordelijk wordt gehouden! En niet voor niets want hij is de bepalende factor!!!

Overmars rot op !!!!

quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Ik verdedig helemaal niets. Enige dat ik wel doe, is mensen die medewerkers van Ajax ergens op beoordelen terwijl dat niet terecht is daarop aanspreken.
Overmars is namelijk slechts onderdeel van het TH. En is dus onderdeel van de mensen die bepalen weke spelers er moeten komen en welke niet. Overmars is slechts verantwoordelijk voor het binnenhalen van de namen die ze gezamenlijk besluiten te moeten halen. Maar is weer aan handen en voeten gebonden door de rvc. Die kan namelijk weer doodleuk zeggen dat er te veel contractspelers zijn en dat er eerst verkocht moet worden voordat ze mogen kopen. Daarnaast bepaald overmars het salarisplafond niet.

En dus heeft ook hij te maken met de middelen die hem geboden worden.

Als je dan naar overmars gaat kijken. Dan zijn de jeugdcontracten steeds beter op orde. Worden de grootste talenten in de jeugd aangetrokken waar mogelijk. Jongens als Muric en Cerny stonden namelijk echt in de belangstelling van clubs als Chelsea en real.

Het grootste deel van de contracten van de eerste elftal spelers zijn ook langdurig. Dus ook dat doet ie blijkbaar goed.

De spelers die verkocht worden. Worden verkocht tegen goede bedragen daar waar mogelijk. Er is dit jaar met flink wat spelers goed doorgeselecteerd. En die spelers heeft hij allemaal gesleten.

Daarnaast worden de spelers door hem aangetrokken waar het TH het over eens is. Dus ook dat doet ie goed.

Als je dan kritisch wil zijn, prima maar doe dat dan wel op de juiste zaken.

Ik heb twijfels over bosz. Mocht hij floppen dan is dat ook de directie aan te rekenen.
Ik twijfels over het volledige bestuur en de lijn die men kiest. Waarom moest er afscheid genomen worden van jonk die duidelijk aangeeft dat de lijn jc niet meer gevolgd wordt.
Ik heb twijfels over het oppotten van al dat geld. Wat is daar de reden van en waarom wordt dat niet naar buiten gebracht. Wil men misschien van de beurs af?

Ik had twijfels over de connectie tussen scouting en het TH. Daar is nu iemand voor aangenomen. Die moet dus een eerlijke kans krijgen.
p111
 p111 - zondag 21 augustus 2016 - 22:20   quote  deeplink  
pff dit wordt spannend
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Haha denk je
sebas1
 sebas1 - zondag 21 augustus 2016 - 22:31   quote  deeplink  
De Boer staat na 1 wedstrijd al 3 punten achter de koploper, neem dat hij eruit moet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:31 schreef sebas1 het volgende:
De Boer staat na 1 wedstrijd al 3 punten achter de koploper, neem dat hij eruit moet
Heb je de wedstrijd gezien?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:27 schreef Stanley het volgende:
Neemt hij Overmars mee dan ?

[..]

Als ik daarmee van Bosz af ben wat mij betreft wel! Daarnaast de verantwoordelijken die een puinhoop maken van de hele verhuizing van 410 en de sukkels die verantwoordelijk zijn voor de beveiliging. Want dat zijn helemaal nietsnutten!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan zie ik het inderdaad verkeerd want ook tijdens die periode was het voetbal niet optimaal. Dacht dat we konden groeien vooral omdat de bankrekening steeds groter werd en er dus met de juiste investeringen je nog verder kon zijn. Ik snap er denk geen zak van dan. Bij Psv begrijpen ze het beter want denk dat die fluitend naar hun derde kampioenschap gaan en als ze dit jaar weer een ronde verder komen hebben ze het daar blijkbaar wel begrepen.
Ajax zal ongetwijfeld iets met dat geld willen doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Deze man kan niet eens binnenkomen bij Bochum, omdat hun scoutingsapparaat vindt dat deze jongen bij lange na niet goed genoeg is voor die club. Een club van het tweede niveau in Duitsland. Wordt door zijn oud-trainer van Marwijk afgeserveerd als een onzekere en instabiele verdediger. En bij Ajax een schrikbarend slecht debuut. Die jongen zit nu al niet meer bij de selectie en straalt ook totaal niet het vertrouwen uit dat hij er ooit weer bijkomt. Dit wordt gewoon een nog mindere versie van Heitinga, hij gaat nu hopelijk ook geen wedstrijden meer spelen.
Beter had Verbeek hem wel gehaald. Ging nu onderuit tegen een vierdeklasser in de beker!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 17:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat die het slecht heeft gedaan in zijn eerste wedstrijden is voor mij veel minder belangrijk dan dat zijn eigen coach van Marwijk en dat het scoutingsapparaat van VFL Bochum hem afwijst. Dat zegt naar mijn idee enorm veel. Verbeek kon het niet begrijpen dat die jongen hier zit. We hebben het hier over een club uit de tweede divisie van Duitsland.
Verbeek moet zich bezig houden met zijn eigen ploeg. Schandalig verlies tegen een vierdeklasser in de beker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:46 schreef Stanley het volgende:
Heel simpel... Overmars heeft de grootste stem en is eindverantwoordelijk en is een enorme paardenlul!

Vraagje... waarom zijn positieve zaken zijn verdienste en negatieve zaken plots van het TH ?

Dat jeugd eerder naar Ajax gaat dan naar Chelsea is niet zo heel verwonderlijk gezien het feit dat de Ajax jeugdopleiding wereldwijde faam heeft. En dat is niet de verdienste van Overmars! Verder betaalt Ajax voor jeugdspelers relatief hoge transfersommen.

Dus dan hebben we dit ook opgehelderd..

Overmars is zoals gezegd eindverantwoordelijk als het op transferbeleid aankomt.

Said Ouali had geen stem in het aantrekken van Westermann...Geloof me!

Jij blijft hem maar verdedigen en bent blind voor legio argumenten waarin zijn kutbeleid aangetoond wordt.

En onder zijn bewind zakken we steeds verder weg in plaats van dat we de weg omhoog vinden!

Overigens is het trieste ook nog eens dat het grootste dedeelte van de gevulde bankrekening het resultaat is van verkochte spelers die in het verleden door de voorgangers van Overmars werden aangetrokken. Op de laatste transfer van Poolse vriend na dan.

De miskopen onder zijn verantwoording zijn legio... Zijn bijnamen heeft hij niet voor niets!

Grappig dat hij op dit forum door jou en enkele anderen die het opvallend vaak met jou eens zijn zoveel steun heeft, terwijl hij terecht binnen andere supportersgroepen en zelfs binnen Ajax wel terecht verantwoordelijk wordt gehouden! En niet voor niets want hij is de bepalende factor!!!

Overmars rot op !!!!

[..]

Het is exact andersom. Mensen schrijven hem de positieve dingen enkel toe omdat hij voor dingen verantwoordelijk wordt gehouden waar hij dat helemaal niet is.
En dus krijg je dat soort zinloze discussies.

Leuk overigens dat andere mensen een andere mening hebben. Maar dat boeit me eerlijk gezegd niks.

De helft van de post reageer je helemaal niet op trouwens. Opvallend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verbeek moet zich bezig houden met zijn eigen ploeg. Schandalig verlies tegen een vierdeklasser in de beker!
Zijn scouting heeft hem zijn ploeg gegeven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn scouting heeft hem zijn ploeg gegeven.
Snap überhaupt niet waarom de mening van dit soort nono's wordt gevraagd. Maar ja, iedereen wil graag praten over onze club! Ben zijn stunt in de bekerwedstrijd nog niet vergeten.
sebas1
 sebas1 - maandag 22 augustus 2016 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien?
Ja
enough
 enough - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:43   quote  deeplink  
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2









0.0114650