BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij hebt een kwijlbakkie nodig als die naam valt. En ik maak jou duidelijk wat beleid voeren is en daar vervolgens achter staan.

En je bij Ajax in de kleine ruimte moet spelen.
Kwijlen ga ik als het goed is over een jaar of 20 pas weer doen, maar nu je het zegt: ik vind Ziyech een hele goede voetballer, met creativiteit en een steekpass en ja het is maar zeer de vraag of hij dit bij Ajax ook zou kunnen, maar hetzelfde geldt voor Nouri zodra hij voor Ajax 1 uit mag komen. Daarnaast maak je mij helemaal niets duidelijk. Ik heb altijd geleerd dat beleid dat niet werkt bijgesteld moet worden en anders moet je je bedrijfsdoelstellingen bijstellen en vooral niet meer lullen over het aansluiting zoeken met de Europese subtop. ben het nooit met het huidige beleid eens geweest en zal dat ook nooit worden. Met een veredeld jeugdelftal ga je het nooit redden in het moderne voetbal, met een gezonde mix kun je misschien zo nu en dan een leuk succesje boeken in een voetbalwereld die totaal verziekt is door het grote geld.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Op ja wacht, 1 ding!!

OPROTTEN BOSZ!!!
Sssst jij zou je muil houden:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Op ja wacht, 1 ding!!

OPROTTEN BOSZ!!!
Eens....
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:40 schreef Stanley het volgende:
Je hebt helemaal gelijk....

Maar eh... Hoeveel megatalenten hebben ons de afgelopen jaren al niet verlaten omdat hun megatalenten er toch niet helemaal uitkwamen.

We kunnen sowieso een heel Skandinavisch elftal opstellen van megatalenten die in de paraktijk toch niet zo mega bleken te zijn.

Dat die Nouri zo geweldig is wil ik best geloven.... Maar was het criteria van onze Marc Overloser niet kijken wie er op dit moment verder is..?

Jij en anderen kunnen lullen, verdedigen en discussiëren tot je scheel ziet.

Ik kijk naar het zoveelste verlies tegen een degradatie club en alle oorwassingen van de laatste jaren waarin we afgeslacht werden door Salzburg, PEC fucking Zwolle en Vitesse.

Wij zijn derderangs aan het worden omdat we het beleid laten bepalen door debielen en imbecielen en dat is mijn heldere mening!

[..]

Walgelijk dat je een man die zo veel voor Ajax betekend heeft een echte Ajacied is zo moet gaan noemen. Dan ben je zelf het woord Ajacied niet waardig.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hierachie. Bij Ajax springt er niemand echt bovenuit. En dan maakt leeftijd echt niks uit
Als dat zo is, welk veredeld jeugdteam heeft sinds de oprichting van de Champions League deze al een keer gewonnen? Waren allemaal teams met een gezonde mix aan jeugd en ervaring, of met zo veel geld dat ze iedere topvoetballer op konden kopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door pth --
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Leeftijd maakt niet uit. Seedorf bijvoorbeeld was al ervaren op zn 18e
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:56 schreef aaadjuh het volgende:
Leeftijd maakt niet uit. Seedorf bijvoorbeeld was al ervaren op zn 18e
Hoe vaak in de 15 jaar komt dat voor? En Seedorf was op die leefdtijd al sterker gebouwd als alle huidige spelers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Ztjes --
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:56 schreef aaadjuh het volgende:
Leeftijd maakt niet uit. Seedorf bijvoorbeeld was al ervaren op zn 18e
Dat ben ik helemaal met je eens, maar die stond niet in elftallen met nog 7 á 8 jonkies die dit ervaringsniveau nog niet hadden.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:58 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hoe vaak in de 15 jaar komt dat voor?
Vaak genoeg, sommige spelers spelen op hun 18e als een ervaren iemand terwijl er ook veel 25 jarigen spelen als een debutant!!!!
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Nu kan 'jeugd' voetbal best heel leuk zijn. In de Olympische finale gebeurd nu al meer dan in 90 minuten Ajax - Willem II.
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Maak jij dat uit LOSER!!!

Jij bent ook een van die nietwitten die altijd alles verdedigt wat die Overmars verkeerd doet!
En de voetballer Overmars staat hier niet ter discussie.

Wel de clubverklotende Dagelbert Overmars!

Oja.. en hoe is het van Basten vergaan...en Van Gaal...? Precies.

Haal je kop eens uit de komt van Overmars en zie dat hij niet geschikt is!

quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Walgelijk dat je een man die zo veel voor Ajax betekend heeft een echte Ajacied is zo moet gaan noemen. Dan ben je zelf het woord Ajacied niet waardig.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 23:02 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Vaak genoeg, sommige spelers spelen op hun 18e als een ervaren iemand terwijl er ook veel 25 jarigen spelen als een debutant!!!!
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:56 schreef aaadjuh het volgende:
Leeftijd maakt niet uit. Seedorf bijvoorbeeld was al ervaren op zn 18e
Geen enkele speler op die leeftijd is een "ervaren" speler. Er zijn genoeg die prima kunnen functioneren met ervaring om hen heen.
Zelfs Messi niet, op die leeftijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ztjes --
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:12   quote  deeplink  
Jij, Remco en anderen hier dichten jezelf bepaalde voorrechten toe op het forum die nergens op gebasseerd zijn en dan heb je nog enkele meelopers om het kracht bij te zetten!

Overmars blinkt als beleidsbepaler uit in mislukkingen en Traoré komt 0,0 uit zijn Koker!

We kunnen niet eens meer in de eredivisie domineren... Maar blijf jij hem maar verdedigen omdat hij rond 1995 een goede voetballer was !

Ik ben echt super pissed off dat jullie de voetballer Overmars blijkbaar dusdanig veel credits toedichten dat hij onze mooie club als beleidsbepaler mag verkutten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Stanley --
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Een hele goede voetballer is niet per definitie een hele goede trainer, datzelfde geld voor het besturen van een club die pretendeert een topclub te willen zijn. Voorbeelden te over. Dat doet niets af aan grote voetbalprestaties uit het verleden, maar wil ook zeker niet zeggen dat de daarom geen commentaar op iemand mag hebben in een andere hoedanigheid waar hij zijn topprestaties kennelijk niet kan herhalen.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 23:17 schreef pth het volgende:
Een hele goede voetballer is niet per definitie een hele goede trainer, datzelfde geld voor het besturen van een club die pretendeert een topclub te willen zijn. Voorbeelden te over. Dat doet niets af aan grote voetbalprestaties uit het verleden, maar wil ook zeker niet zeggen dat de daarom geen commentaar op iemand mag hebben in een andere hoedanigheid waar hij zijn topprestaties kennelijk niet kan herhalen.
Waarom moet Overmars hier de schuld van krijgen? Volgens mijn waren er gisteren minimaal 9 man die het af lieten weten. Moeten die allemaal aan de kant gezet worden dan? En al die ervaring waar zo om geroepen wordt, ik denk dat Veldman ( met de meeste ervaring ) het slechtst speelden van allemaal. Staat op de plek van Tete omdat hij aanvallend meer brengt, nou gisteren dus ook niet. Ze hebben Dinsdag laten zien dat ze het wel konden, alleen de doelpunten bleven uit. ( kwaliteit zit er dus wel in het team ) En oja wij die in jullie ogen alles goed praten van Overmars zijn net zo ziek van zo,n partij als jullie die alles afbranden en alles denken beter te weten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 07:58 schreef riveco het volgende:

[..]

Waarom moet Overmars hier de schuld van krijgen? Volgens mijn waren er gisteren minimaal 9 man die het af lieten weten. Moeten die allemaal aan de kant gezet worden dan? En al die ervaring waar zo om geroepen wordt, ik denk dat Veldman ( met de meeste ervaring ) het slechtst speelden van allemaal. Staat op de plek van Tete omdat hij aanvallend meer brengt, nou gisteren dus ook niet. Ze hebben Dinsdag laten zien dat ze het wel konden, alleen de doelpunten bleven uit. ( kwaliteit zit er dus wel in het team ) En oja wij die in jullie ogen alles goed praten van Overmars zijn net zo ziek van zo,n partij als jullie die alles afbranden en alles denken beter te weten.
Hoe vaak moet je er nog ziek van zijn voor dat je besef dat de huidige selectie gewoon niet compleet genoeg is? Wie is daar verantwoordelijk voor?
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 23:07 schreef Stanley het volgende:
Maak jij dat uit LOSER!!!

Jij bent ook een van die nietwitten die altijd alles verdedigt wat die Overmars verkeerd doet!
En de voetballer Overmars staat hier niet ter discussie.

Wel de clubverklotende Dagelbert Overmars!

Oja.. en hoe is het van Basten vergaan...en Van Gaal...? Precies.

Haal je kop eens uit de komt van Overmars en zie dat hij niet geschikt is!

[..]
Ja dat maak ik voor mezelf zeker wel uit ja. Mensen die onze helden van weleer op zon manier aanspreken vind ik geen Ajacied. En dus ben jjj voor mij geen Ajacied. Dat bepaal ik zelf ja. Mooi toch.

Je hebt het Maas over overmars. Maar die haalt slechts de spelers die het TH wil zien. En dus begrijp je blijkbaar helemaal niet hoe onze club in elkaar zit.

remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 23:12 schreef Stanley het volgende:
Jij, Remco en anderen hier dichten jezelf bepaalde voorrechten toe op het forum die nergens op gebasseerd zijn en dan heb je nog enkele meelopers om het kracht bij te zetten!

Overmars blinkt als beleidsbepaler uit in mislukkingen en Traoré komt 0,0 uit zijn Koker!

We kunnen niet eens meer in de eredivisie domineren... Maar blijf jij hem maar verdedigen omdat hij rond 1995 een goede voetballer was !

Ik ben echt super pissed off dat jullie de voetballer Overmars blijkbaar dusdanig veel credits toedichten dat hij onze mooie club als beleidsbepaler mag verkutten!
Ik dicht mezelf hier helemaal niets toe. Anders dan het feit dat ik hier vrijuit mijn mening mag net zoals jij dat mag doen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Op zaterdagavond kan ik nooit naar voetbal kijken. Visites bij ons of bij anderen... Bij thuiskomst de uitslag op teletekst gezien... Dat mag niet, dit mag nooit... Ik ben er serieus kapot van. Ik ben er compleet ziek van.

Ik heb inmiddels de samenvatting gezien: in (grote) delen worden weggespeeld in je eigen ArenA door -met alle respect- Willem II, de ploeg die op dat moment nog geen enkel punt had... Godverdomme, wat doet dat een pijn.

Je kunt niet alles op het bordje leggen van Bosz. (Sorry Bosz-haters). Ik heb een aantal spelers cruciale fouten zien maken die je normaal gesproken alleen maar bij de F-jes ziet. Onbegrijpeleijk!

En Eide, bedankt voor je "wedstrijdverslag" en updates voor Remco. Nu ben ik ook helemaal bij.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je er nog ziek van zijn voor dat je besef dat de huidige selectie gewoon niet compleet genoeg is? Wie is daar verantwoordelijk voor?
Oohhh ja, wat speelde ze dinsdag toch slecht, terwijl ze nog aan het systeem moeten wennen. En opeens kunnen ze er allemaal niets meer van, omdat Overmars Ziyech niet haalt.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:17 schreef Pavlov14 het volgende:
Op zaterdagavond kan ik nooit naar voetbal kijken. Visites bij ons of bij anderen... Bij thuiskomst de uitslag op teletekst gezien... Dat mag niet, dit mag nooit... Ik ben er serieus kapot van. Ik ben er compleet ziek van.

Ik heb inmiddels de samenvatting gezien: in (grote) delen worden weggespeeld in je eigen ArenA door -met alle respect- Willem II, de ploeg die op dat moment nog geen enkel punt had... Godverdomme, wat doet dat een pijn.

Je kunt niet alles op het bordje leggen van Bosz. (Sorry Bosz-haters). Ik heb een aantal spelers cruciale fouten zien maken die je normaal gesproken alleen maar bij de F-jes ziet. Onbegrijpeleijk!

En Eide, bedankt voor je "wedstrijdverslag" en updates voor Remco. Nu ben ik ook helemaal bij.
Kijk zo kan het ook. Top reactie, en ook de mensen die verder positief zijn werden er niet vrolijk van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:17 schreef Pavlov14 het volgende:
Op zaterdagavond kan ik nooit naar voetbal kijken. Visites bij ons of bij anderen... Bij thuiskomst de uitslag op teletekst gezien... Dat mag niet, dit mag nooit... Ik ben er serieus kapot van. Ik ben er compleet ziek van.

Ik heb inmiddels de samenvatting gezien: in (grote) delen worden weggespeeld in je eigen ArenA door -met alle respect- Willem II, de ploeg die op dat moment nog geen enkel punt had... Godverdomme, wat doet dat een pijn.

Je kunt niet alles op het bordje leggen van Bosz. (Sorry Bosz-haters). Ik heb een aantal spelers cruciale fouten zien maken die je normaal gesproken alleen maar bij de F-jes ziet. Onbegrijpeleijk!

En Eide, bedankt voor je "wedstrijdverslag" en updates voor Remco. Nu ben ik ook helemaal bij.
Ik leg alles op het bordje van Bosz en douw als het moet het met een vork naar binnen
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik leg alles op het bordje van Bosz en douw als het moet het met een vork naar binnen
Ik leg het op het bordje van onze beleidsmakers.
Ook zij hebben Bosz aangenomen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:30 schreef riveco het volgende:

[..]

Kijk zo kan het ook. Top reactie, en ook de mensen die verder positief zijn werden er niet vrolijk van.
Ik heb er natuurlijk wel een nachtje over kunnen slapen, riveco. Hoe ik gisteren, tijdens en vlak na de wedstrijd zou hebben gereageerd weet ik niet...;)

Maar eerlijk is eerlijk, Bosz laat Ajax voetballen (behalve gisteren dan) zoals ik het graag wil zien, met veel druk naar voren, dominant op de helft van de tegenstander, attractief met veel flair. De consequentie is het risico op veel tegendoelpunten, maar dat vind ik niet erg zolang je er maar (minstens) één meer dan je tegenstander scoort.

Maar gisteren was een regelrechte wanvertoning door de dienstdoende spelers, zoals bijvoorbeeld Joël Veltman.
Sneu voor Traoré die volgens mij geen enkele bruikbare bal heeft gekregen...

Echt waar, ik ben er ziek van.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik leg alles op het bordje van Bosz en douw als het moet het met een vork naar binnen
Dat moet je helemaal zelf weten. Voor mij is hij de Ajax-trainer die Ajax z'n (arrogante) smoel probeert terug te laten krijgen: dominantie met veel flair. Het moet een keer gaan lukken, maar dan moeten de spelers wel uitvoeren wat hij Bosz wil en opdraagt.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 21 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Spelers gaan niet expres zonder inzet spelen maar voor mij is het een raadsel dat veel
spelers zich niet verder ontwikkelen en sommige zelfs slechter gaan spelen.
En wat het beleid van Ajax betreft het is elk jaar belachelijk dat op het laatst nog
spelers verkocht worden vraag gewoon 50 miljoen voor Cillesen en kijk of Barcelona dan nog
interresse heeft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maar eerlijk is eerlijk, Bosz laat Ajax voetballen (behalve gisteren dan) zoals ik het graag wil zien, met veel druk naar voren, dominant op de helft van de tegenstander, attractief met veel flair. De consequentie is het risico op veel tegendoelpunten, maar dat vind ik niet erg zolang je er maar (minstens) één meer dan je tegenstander scoort.

Moet je dan wel de spelers voor hebben en die heeft hij niet....dat zie zelfs ik wel, tis gvd Barcelona niet.

Ongeschikt die vent.....opbokken ermee
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet je dan wel de spelers voor hebben en die heeft hij niet....dat zie zelfs ik wel, tis gvd Barcelona niet.

Ongeschikt die vent.....opbokken ermee
Die spelers kunnen dat wel leren! Zo dom zijn ze toch ook niet? Een beetje speler moet uit de voeten kunnen met meerdere systemen.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb er natuurlijk wel een nachtje over kunnen slapen, riveco. Hoe ik gisteren, tijdens en vlak na de wedstrijd zou hebben gereageerd weet ik niet...;)

Maar eerlijk is eerlijk, Bosz laat Ajax voetballen (behalve gisteren dan) zoals ik het graag wil zien, met veel druk naar voren, dominant op de helft van de tegenstander, attractief met veel flair. De consequentie is het risico op veel tegendoelpunten, maar dat vind ik niet erg zolang je er maar (minstens) één meer dan je tegenstander scoort.

Maar gisteren was een regelrechte wanvertoning door de dienstdoende spelers, zoals bijvoorbeeld Joël Veltman.
Sneu voor Traoré die volgens mij geen enkele bruikbare bal heeft gekregen...

Echt waar, ik ben er ziek van.
Ook ik ben er ziek van hoor en iedereen die een Ajax hart heeft, we moeten gewoon hopen dat ze de opwaartse lijn te pakken krijgen en vast houden. Ja ik ben me er van bewust dat het kort dag is, en misschien zelfs te kort.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:44 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Die spelers kunnen dat wel leren! Zo dom zijn ze toch ook niet? Een beetje speler moet uit de voeten kunnen met meerdere systemen.
Misschien sommige....mits ze vrij in hun hoofd mogen/kunnen spelen, en daar heb ik mijn bedenkingeng over.
Alles gaat in opdracht....hele boekwerken worden door gespit voordat ze beginnen cq invallen
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet je dan wel de spelers voor hebben en die heeft hij niet....dat zie zelfs ik wel, tis gvd Barcelona niet.

Ongeschikt die vent.....opbokken ermee
Salzburg lukt het ook zonder die top spelers.

Geef het toch de tijd. Iig tot de winterstop of het moet echt de spuigaten uit lopen.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien sommige....mits ze vrij in hun hoofd mogen/kunnen spelen, en daar heb ik mijn bedenkingeng over.
Alles gaat in opdracht....hele boekwerken worden door gespit voordat ze beginnen cq invallen
Spelers lijken nu een stuk vrijer als voorheen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Salzburg lukt het ook zonder die top spelers.

Geef het toch de tijd. Iig tot de winterstop of het moet echt de spuigaten uit lopen.
Die tijd hebben we domweg niet....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers lijken nu een stuk vrijer als voorheen.
Blijf van de Pernod af gek....ga karpers speren in een beekje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Nenam_tiL --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:48 schreef riveco het volgende:

[..]

Ook ik ben er ziek van hoor en iedereen die een Ajax hart heeft, we moeten gewoon hopen dat ze de opwaartse lijn te pakken krijgen en vast houden. Ja ik ben me er van bewust dat het kort dag is, en misschien zelfs te kort.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar ik ben van mening dat je iemand een eerlijke kans moet geven. En die kans krijgt Peter Bosz van mij. Ik ben vooral blij dat we eindelijk verlost zijn van dat oeverloze breedtespel onder Frank de Boer, dat oeverloze "tikkie-breed-tikkie-terug" spel.

Afgelopen dinsdag, thuis tegen Rostov, heb ik toch echt genoten. Alleen de einduitslag viel tegen, maar het spelniveau vond ik fantastisch. En dat waren toch min of meer dezelfde spelers als gisteren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:00 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. Maar ik ben van mening dat je iemand een eerlijke kans moet geven. En die kans krijgt Peter Bosz van mij. Ik ben vooral blij dat we eindelijk verlost zijn van dat oeverloze breedtespel onder Frank de Boer, dat oeverloze "tikkie-breed-tikkie-terug" spel.

Afgelopen dinsdag, thuis tegen Rostov, heb ik toch echt genoten. Alleen de einduitslag viel tegen, maar het spelniveau vond ik fantastisch. En dat waren toch min of meer dezelfde spelers als gisteren.
Gisteren was ook tikkie-breed-tikkie terug en in geen velde of wege Frank de Boer gezien
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gisteren was ook tikkie-breed-tikkie terug en in geen velde of wege Frank de Boer gezien
Daar was ook niemand het mee eens. Bosz was woedend op z'n spelers en wil dat nooit meer zien, zei hij
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die tijd hebben we domweg niet....
Natuurlijk wel. De club bestaat niet ineens niet meer met een minder eerste half jaar.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Blijf van de Pernod af gek....ga karpers speren in een beekje
Toch is het echt zo.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Salzburg lukt het ook zonder die top spelers.

Geef het toch de tijd. Iig tot de winterstop of het moet echt de spuigaten uit lopen.
Helemaal eens!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Echte verandering vergt het doen van een paar stappen terug. Dat moet echter niet te lang duren.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien sommige....mits ze vrij in hun hoofd mogen/kunnen spelen, en daar heb ik mijn bedenkingeng over.
Alles gaat in opdracht....hele boekwerken worden door gespit voordat ze beginnen cq invallen
Die "boekwerken" waren er ook bij De Boer/Spijkerman hoor. De spelers werden door de trainers van vorig jaar ook helemaal volgestopt met opdrachten: vooral veel breed/terug, lekker veel balbezit, soms wel 80%... Niet om aan te zien.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Die boekwerken zijn er bij alle trainers. Was vroeger niet anders.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:08 schreef remco k het volgende:
Die boekwerken zijn er bij alle trainers. Was vroeger niet anders.
Yep. Volgens mij is Louis van Gaal daar ooit mee begonnen in Nederland.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:05 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Helemaal eens!
Standaard tekst van jou op reacties van Remco (en Eide)
sebas1
 sebas1 - zondag 21 augustus 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Op ja wacht, 1 ding!!

OPROTTEN BOSZ!!!
Volgens mij stond De Boer 11 en 13 punten achter in zijn eerste 2 seizoenen(met een betere selectie)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Standaard tekst van jou op reacties van Remco (en Eide)
Eens! ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Tja... als ik het met iemands mening eens ben, dan schrijf ik dat...
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
Klopt Remco,

Ik ben naar jouw maatstaf zeker geen Ajaccied. Maar ook naar mijn eigen maatstaf.
Ik erger mij groen en geel aan die omhooggevallen mannetjes die niet functioneren.

En Overmars is de grootste die niet functioneert. Hij bepaalt de hoogte van het aankoopbudget niet maar wel de invulling van dit budget!

Af en toe misbruik ik het forum om mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken. Om hier dag en nacht te vertoeven gaat mij te ver.

Ik hou bovendien van discussie maar jij bent niet open en eerlijk. Jij houdt rekening of beter gezegd jij laat je leiden door niet relevante emoties en dan ontstaat er een situatie waarin een open discussie niet meer mogelijk is.

Overmars heeft als voetballer heel veel waarde gehad voor Ajax. Maar in zijn huidige functie maakt hij meer kapot dan dat hij goed doet...

Hij heeft geen oog voor talent.
Hij is niet doortastend en vist daarom achter het net.
Hij is verkeerd zuinig.
Hij is alles behalve creatief! Had die Jamaicaan bijvoorbeeld vorig jaar gekocht en uitgeleend...

Ik ben tot slot zeker veel minder fanatiek dan vroeger. Nu vind ik mijn gezin veel belangrijker. Maar mijn gevoel voor Ajax blijft in mij en daarom die irritatie!

quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 13:21 schreef Pavlov14 het volgende:
Tja... als ik het met iemands mening eens ben, dan schrijf ik dat...
Niks mis mee.....ik ga er wel eens tegenin ook al ben ik het ermee eens.
Puur om te fokken, ligt eraan hoe recalcitrant ik ben en dat ben ik van nature.

Vroeger hapte Remco altijd nu is de lol eraf.....Eide krijg ik niet gauw uit de tent tenzij ik over politiek ga beginnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2









0.0136580