BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Lang Dest en Schouten waren voor Ajax haalbaar geweest. Dan ziet de wereld er al heel anders uit hè.
Ik hoef ze niet terug eerlijk gezegd.. schouten is een ander verhaal maar hebben we nu tahirovic voor, die is niet slecht toch ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daarom zie ik Vos ook in de basis beginnen.

Al is het alleen al om te zieken richting Mislintat
Steijn vond hem nog niet goed genoeg tenopzichte van wat er was (dus ook minder dan de aankopen)
remco k
 remco k - vrijdag 08 september 2023 - 17:45   quote  deeplink  
Ik zit net even te kijken. Maar unuvar als invaller op linksbuiten in 78 minuten dit seizoen. 3 keer ingevallen en al 2 assists.

Sontje Hanssen als rechtsbuiten een assist en een goal in iets meer dan 200 minuten.

Beiden bij clubs waar gewoon minder goals worden gemaakt.

Nu zegt het natuurlijk niet super veel, maar deze jongens hadden afgelopen seizoen echt al kansen en minuten moeten maken bij Ajax, dit zijn beiden echt super talenten geweest en misschien nog steeds. Dan zouden ze nu gewoon de nummers twee zijn op de beide vleugels en hadden we echt niet zoveel hoeveel betalen voor een Forbs en Mikautadze.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 september 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 17:45 schreef remco k het volgende:
Ik zit net even te kijken. Maar unuvar als invaller op linksbuiten in 78 minuten dit seizoen. 3 keer ingevallen en al 2 assists.

Sontje Hanssen als rechtsbuiten een assist en een goal in iets meer dan 200 minuten.

Nu zegt het natuurlijk niet super veel, maar deze jongens hadden afgelopen seizoen echt al kansen en minuten moeten maken bij Ajax, dit zijn beiden echt super talenten geweest en misschien nog steeds. Dan zouden ze nu gewoon de nummers twee zijn op de beide vleugels en hadden we echt niet zoveel hoeveel betalen voor een Forbs en Mikautadze.
Hier ben ik het volledig mee eens, hebben ze ook geen aanpassings problemen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 17:45 schreef remco k het volgende:

Eens..

Idem met Vos Fitz godts gorter salah, die niet goed genoeg zouden zijn en waarvoor dus aankopen moesten komen..

Als deze jongens nu echte kansen zouden krijgen waren zoveel aankopen niet nodig geweest en had de selectie niet zoon vreemdelingen legioen geweest..

Maar wie geeft ze de kans niet en spreekt openlijk bijv uit dat een vos bijv nog niet goed genoeg is.. idem met Salah (die ook gewoon aangeeft dat een deel dit als negatief heeft ervaren)

Zo zonde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 september 2023 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens..

Idem met Vos Fitz godts gorter salah, die niet goed genoeg zouden zijn en waarvoor dus aankopen moesten komen..

Als deze jongens nu echte kansen zouden krijgen waren zoveel aankopen niet nodig geweest en had de selectie niet zoon vreemdelingen legioen geweest..

Maar wie geeft ze de kans niet en spreekt openlijk bijv uit dat een vos bijv nog niet goed genoeg is.. idem met Salah (die ook gewoon aangeeft dat een deel dit als negatief heeft ervaren)

Zo zonde..
Daar gaan we weer, de nieuwelingen zijn net binnen, die wil hij eerst aan het werk zien, zou ik ook gedaan hebben.
Echt logisch hoor, en geloof me al die namen die jij opnoemt gaan heus nog wel spelen misschien worden ze zelfs basisspeler.

Nogmaals we zijn 4 wedstrijden onderweg, wacht nou eerst eens af voordat je kritiek levert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 september 2023 - 10:42   quote  deeplink  
Ik heb gisteren het drietal Hato, Rensch en Taylor een geweldige wedstrijd zien spelen bij Jong Oranje.

De intensiteit bij deze gasten lag hoog, ik hoop dat ze dit voortzetten bij Ajax
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2023 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 10:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar gaan we weer, de nieuwelingen zijn net binnen, die wil hij eerst aan het werk zien, zou ik ook gedaan hebben.
Echt logisch hoor, en geloof me al die namen die jij opnoemt gaan heus nog wel spelen misschien worden ze zelfs basisspeler.

Nogmaals we zijn 4 wedstrijden onderweg, wacht nou eerst eens af voordat je kritiek levert.
Jack lees nogmaals.. De aankopen zijn gekomen terwijl dit er nog loopt en nog niet goed genoeg zouden zijn volgens Steijn... Wat Remco ook al aangaf deze jongens verdienen veel meer minuten (idem voor een unuvar afgelopen seizoen en misschien zelfs dit seizoen) dan wat ze nu gaan krijgen..

Zoals ik al zei.. zonde
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 september 2023 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 11:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jack lees nogmaals.. De aankopen zijn gekomen terwijl dit er nog loopt en nog niet goed genoeg zouden zijn volgens Steijn... Wat Remco ook al aangaf deze jongens verdienen veel meer minuten (idem voor een unuvar afgelopen seizoen en misschien zelfs dit seizoen) dan wat ze nu gaan krijgen..

Zoals ik al zei.. zonde
Zeg kerel nogmaals mochten ze wel goed genoeg zijn komt dit van zelf boven drijven, ik heb naast Steyn Maduro hoog staan, dus..................
p111
 p111 - zaterdag 09 september 2023 - 16:32   quote  deeplink  
Zowel Hansen en Unavar waren het laatste half jaar nou niet bepaald in topvorm,Hansen is nu anders gaan leven volgens hem zelf is nu veel meer met het voetbal bezig.Unavar heb ik gewoon mijn twijfels over,te weinif fysiek en te veel circus voetbal,maar misschien heeft hij meer tijd nodig,ik hoop voor hem en voor Ajax dat hij het gaat redden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2023 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 11:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeg kerel nogmaals mochten ze wel goed genoeg zijn komt dit van zelf boven drijven, ik heb naast Steyn Maduro hoog staan, dus..................
Vraag ik het anders... Had je liever eigen jeugd als 2de keus gezien of de aankopen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 september 2023 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 18:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vraag ik het anders... Had je liever eigen jeugd als 2de keus gezien of de aankopen ?
Niet van die lompe vragen stellen gast, schei toch uit je bent geen moer veranderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2023 - 22:19   quote  deeplink  
Hahaha zeker wel ! Leuke is dat je Remco gelijk geeft maar hier tegen ik gaat.. terwijl het precies het zelfde is 🤣 wel grappig trouwens kerel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:
Hahaha zeker wel ! Leuke is dat je Remco gelijk geeft maar hier tegen ik gaat.. terwijl het precies het zelfde is 🤣 wel grappig trouwens kerel..
Remco stelt geen vragen, ik heb niets met Remco en/of met jou, ik heb mijn eigen visie

Wel ben ik het vaker met Remco eens dan met jou om eerlijk te zijn, inhoudelijk is hij verder

Jij hebt al een oordeel klaar voordat er goed en wel gevoetbald is en blijft daar in verschrikkelijk eigenwijs, moet altijd het laatste woord hebben
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Remco stelt geen vragen, ik heb niets met Remco en/of met jou, ik heb mijn eigen visie

Wel ben ik het vaker met Remco eens dan met jou om eerlijk te zijn, inhoudelijk is hij verder

Jij hebt al een oordeel klaar voordat er goed en wel gevoetbald is en blijft daar in verschrikkelijk eigenwijs, moet altijd het laatste woord hebben
En ik heb ook mijn eigen visie.. en dat is dat Steijn verder had kunnen zijn en dat jeugd te snel afgeschreven word zoals een vos en Salah waardoor Sven aankopen moest doen door Steijn... En nogmaals ik zeg NERGENS dat Steijn geen kans krijgt want ik was blij met zijn aanstelling omdat ik Sparta vorig jaar heb zien spelen.. maar als je nu al jeugdspelers afvalt (niet goed genoeg) en ook de aankopen bekritiseerd vind ik dat geen goede zaak, en dag mag ik vinden.. ook al was het van Gaal zou ik dit zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ik heb ook mijn eigen visie.. en dat is dat Steijn verder had kunnen zijn en dat jeugd te snel afgeschreven word zoals een vos en Salah waardoor Sven aankopen moest doen door Steijn... En nogmaals ik zeg NERGENS dat Steijn geen kans krijgt want ik was blij met zijn aanstelling omdat ik Sparta vorig jaar heb zien spelen.. maar als je nu al jeugdspelers afvalt (niet goed genoeg) en ook de aankopen bekritiseerd vind ik dat geen goede zaak, en dag mag ik vinden.. ook al was het van Gaal zou ik dit zeggen
Mag hoor, gaat zo lekker door zou ik zo zeggen...
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 01:43   quote  deeplink  
Precies ! Doe ik ook zeker kerel... Jammer dat je eigenlijk geen eigen mening hebt anders had je nooit enkel op mij gereageerd met een identieke mening hierover dan Remco.. of durf je de confrontatie niet aan met Remco en ben ik een makkelijkere target ? (Niks naar jou Remco of wie ook) of moet ik je citeren ? MEH

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 10 september 2023 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2023 - 11:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als dat boven komt drijven heb je teveel geld uitgegeven voor bank spelers.
p111
 p111 - zondag 10 september 2023 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb je er wel is aan gedacht dat die jeugdspelers echt nog niet goed genoeg zijn ? Ik vind Salah echt nog tekort komen en Vos zit gewoon bij de selectie op de bank maar zal nog wel wat tekort komen,in Vos heb ik trouwens meer vertrouwen,maar hij ziet ze ook trainen he,daar haal je ook een hoop uit.Bij Hato zie je meteen de extra klasse,ook in jong Oranje steekt hij er boven uit.Dus gewoon geduld als ze goed zijn komen ze er wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 09:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat boven komt drijven heb je teveel geld uitgegeven voor bank spelers.
Volledig eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 01:43 schreef nummer10 het volgende:
Precies ! Doe ik ook zeker kerel... Jammer dat je eigenlijk geen eigen mening hebt anders had je nooit enkel op mij gereageerd met een identieke mening hierover dan Remco.. of durf je de confrontatie niet aan met Remco en ben ik een makkelijkere target ? (Niks naar jou Remco of wie ook) of moet ik je citeren ? MEH
Ik heb zeker wel een mening anders geef ik toch geen reacties, mijn mening is dat je heel kortzichtig bent.
Eerst sta je achter het trainerskoppel Steyn Maduro, en na 4 wedstrijden val je ze al weer af

Al jaren heeft de trainer het hier gedaan bij jou, ook al wordt die trainer meerdere malen kampioen, of weet je niet wat je schrijft hier

Ik sta nog steeds achter Steyn en Maduro hoor, ik ben niet zo ongeduldig als jij ondanks dat zijn uitspraken niet altijd gelukkig zijn.

Ik lees hier geen identieke mening van jou en Remco. snap overigens niet dat je hem er bij haalt, kinderlijk om hem er bij te betrekken.

Remco roept hier toch nergens over een eventuele andere trainer, jij komt gelijk met Grim aan zetten terwijl het seizoen net begonnen is.

Remco en ik hebben niet altijd dezelfde mening, wat betreft Taylor zitten we absoluut niet op 1 lijn, en dat laten we weten tegen over elkaar maar maar wat doet dit er toe ?

Maar ik hou er over op, want het begint me te irriteren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 10:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Heb je er wel is aan gedacht dat die jeugdspelers echt nog niet goed genoeg zijn ? Ik vind Salah echt nog tekort komen en Vos zit gewoon bij de selectie op de bank maar zal nog wel wat tekort komen,in Vos heb ik trouwens meer vertrouwen,maar hij ziet ze ook trainen he,daar haal je ook een hoop uit.Bij Hato zie je meteen de extra klasse,ook in jong Oranje steekt hij er boven uit.Dus gewoon geduld als ze goed zijn komen ze er wel.
Nou zeg je wat tegen hem, geduld hahahaha hahaha hahaha
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 10 september 2023 - 11:43   quote  deeplink  
Dit vind ik nou een goede discussie! Deze moeten ze bij ons intern ook voeren, elke dag als het aan mij ligt.
Het is de kip en het ei verhaal...als de jeugd goed genoeg is, hoef je niet te kopen. Als je gaat kopen heb je dus geen jeugd die goed genoeg is, enz.
Wie mag dit bepalen? En op basis waarvan? In principe deden Overmars en Ten Hag dit samen....nu Steijn met Sven. Alleen bij de laatste 2 lijkt er geen gezonde samenspraak te zijn en dan moet er toezicht zijn van bovenaf. Alleen moet je daar dan wel voetbalmensen hebben zitten. En dat is wat er nu wordt aangepast in de bestuurslaag om te beginnen. Althans dat is mijn hoop.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 11:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel een mening anders geef ik toch geen reacties, mijn mening is dat je heel kortzichtig bent.
Eerst sta je achter het trainerskoppel Steyn Maduro, en na 4 wedstrijden val je ze al weer af

Al jaren heeft de trainer het hier gedaan bij jou, ook al wordt die trainer meerdere malen kampioen, of weet je niet wat je schrijft hier

Ik sta nog steeds achter Steyn en Maduro hoor, ik ben niet zo ongeduldig als jij ondanks dat zijn uitspraken niet altijd gelukkig zijn.

Ik lees hier geen identieke mening van jou en Remco. snap overigens niet dat je hem er bij haalt, kinderlijk om hem er bij te betrekken.

Remco roept hier toch nergens over een eventuele andere trainer, jij komt gelijk met Grim aan zetten terwijl het seizoen net begonnen is.

Remco en ik hebben niet altijd dezelfde mening, wat betreft Taylor zitten we absoluut niet op 1 lijn, en dat laten we weten tegen over elkaar maar maar wat doet dit er toe ?

Maar ik hou er over op, want het begint me te irriteren..
Huh ik begin over grim ?? 🤣🤣 Dat was Akas, over meer dna binnen Ajax te krijgen en hij altijd goed voetbal laat zien bij de clubs waar die heeft gezeten.. heb enkel gezegd dat ik hem wel eens bij Ajax wou willen zien en hem al eens benoemt had.. ik heb NERGENS gezegd dat Steijn eruit moest voor Grim..

nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 10:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Dus dan komen er aankopen die pas later gehaald konden worden ivm het geld, maar daarmee zijn er veel weer niet mee eens en word het een vreemdelingen legioen 🤔 snap jij hem nog ?

Laten we hopen dat Steijn de juiste keuzes maakt en het elftal draaiend kan krijgen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 11:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Huh ik begin over grim ?? 🤣🤣 Dat was Akas, over meer dna binnen Ajax te krijgen en hij altijd goed voetbal laat zien bij de clubs waar die heeft gezeten.. heb enkel gezegd dat ik hem wel eens bij Ajax wou willen zien en hem al eens benoemt had.. ik heb NERGENS gezegd dat Steijn eruit moest voor Grim..
Ongelooflijk wat ben jij een kleuter!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat ben jij een kleuter!
Jeugd had meer kans moeten hebben ipv aankopen.. (wat heel dubbel is bij jou, jeugd meer kans maar jeugd niet goed genoeg dus aankopen, maar aankopen heb je een vreemdelingen legioen waar je het weer niet mee eens bent 🤔) raar wat wil je nu ?

En zoals ik al vaker heb gezegd maar je begrijpt het niet helemaal of je waait met alle winden mee .. ik vind (en dat is MIJN mening) dat Steijn beter spel had moeten laten zien, en nogmaals voor jou, hij hoeft niet weg maar moet zeker de aankomende maanden beter veld spel laten zien.. niet zoveel gevraagd toch ?

Zo de wind waait, waait mijn jasje..

p111
 p111 - zondag 10 september 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens..

Zo zonde..
Gelul ze zijn nog niet goed genoeg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jeugd had meer kans moeten hebben ipv aankopen.. (wat heel dubbel is bij jou, jeugd meer kans maar jeugd niet goed genoeg dus aankopen, maar aankopen heb je een vreemdelingen legioen waar je het weer niet mee eens bent 🤔) raar wat wil je nu ?

En zoals ik al vaker heb gezegd maar je begrijpt het niet helemaal of je waait met alle winden mee .. ik vind (en dat is MIJN mening) dat Steijn beter spel had moeten laten zien, en nogmaals voor jou, hij hoeft niet weg maar moet zeker de aankomende maanden beter veld spel laten zien.. niet zoveel gevraagd toch ?

Zo de wind waait, waait mijn jasje..
Nu zeg je het anders en ben ik het gedeeltelijk eens, jij waait nu ergens mee maar goed.

Gedeeltelijk omdat je weer geen geduld toont, Je citeert "Steyn had beter spel moeten laten zien" daar ben ik het absoluut niet mee eens.

En ik weiger om WEER te gaan zeggen waar dit aan ligt...je begrijpt het niet of het leest niet terug...man man
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 18:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nu zeg je het anders en ben ik het gedeeltelijk eens, jij waait nu ergens mee maar goed.

Gedeeltelijk omdat je weer geen geduld toont, Je citeert "Steyn had beter spel moeten laten zien" daar ben ik het absoluut niet mee eens.

En ik weiger om WEER te gaan zeggen waar dit aan ligt...je begrijpt het niet of het leest niet terug...man man
Dan is toch het enige waarin we verschillen van mening ?

Ik vind dat we met de oude selectie beter hadden moeten voetballen.. en jij vind dit niet, en dat is prima toch..
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 17:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Gelul ze zijn nog niet goed genoeg
Dus zijn we het eens met 12 nieuwe aankopen toch ? Dan moeten we niet gaan roepen dat het een vreemdelingen legioen is want dan was dat dus nodig..

Heb je mij trouwens nog niet over horen klagen, maar ee heel groot deel wel..

Teveel aankopen, maar de jeugd is niet goed genoeg..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 september 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan is toch het enige waarin we verschillen van mening ?

Ik vind dat we met de oude selectie beter hadden moeten voetballen.. en jij vind dit niet, en dat is prima toch..
Nee dan lees je weer verkeerd, ik maak geen verschil, met wie ze ook spelen je moet ze de tijd geven ongeduld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2023 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - maandag 11 september 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus zijn we het eens met 12 nieuwe aankopen toch ? Dan moeten we niet gaan roepen dat het een vreemdelingen legioen is want dan was dat dus nodig..

Heb je mij trouwens nog niet over horen klagen, maar ee heel groot deel wel..

Teveel aankopen, maar de jeugd is niet goed genoeg..
Nummer 10 je weet dat ik geen tegenstander van jou ben. Maar in deze vind ik toch dat je het niet goed voor ogen hebt en begrijp ik je vertrouwen in die dataduitser niet!

Hij heeft voor een vermogen aan spelers geïnvesteerd. Hierbij is hij volledig en dan ook echt volledig zijn eigen koers gaan varen.

Hij is volledig voorbij gegaan aan de technische staf die met de spelers moeten werken en vooral voorbij gegaan ook aan de afdeling scouting.

En scouting vertegenwoordigd toch echt wel voor mij de kern van Ajax.... talenten / high potentials scouten. Deze met zorg en aandacht opleiden en in Ajax 1 laten instromen. Successen beleven en verkopen.

Hij komt binnen en slaat alles en iedereen over, dat kan niet. En zeker niet met het uitgegeven budget dat op zijn naam staat. Los of het goed uitvalt of niet. Zijn werkwijze deugt niet. Er lopen nu 12 nieuwe buitenlandse voetballers rond die nog niets bewezen hebben, dan kan je net zo goed eigen jeugd inpassen die wel al een voorsprong hebben doordat ze al jaren bij Ajax rondlopen.

Hiermee bevestig je ook het bestaansrecht van de jeugd en maak je dat toekomstige high potentials voor Ajax blijven kiezen.

Nu gaan ze steeds vaker naar AZ en zelfs Heerenveel... Moet niet mogen!
nummer10
 nummer10 - maandag 11 september 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2023 - 13:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nummer 10 je weet dat ik geen tegenstander van jou ben. Maar in deze vind ik toch dat je het niet goed voor ogen hebt en begrijp ik je vertrouwen in die dataduitser niet!

Hij heeft voor een vermogen aan spelers geïnvesteerd. Hierbij is hij volledig en dan ook echt volledig zijn eigen koers gaan varen.

Hij is volledig voorbij gegaan aan de technische staf die met de spelers moeten werken en vooral voorbij gegaan ook aan de afdeling scouting.

En scouting vertegenwoordigd toch echt wel voor mij de kern van Ajax.... talenten / high potentials scouten. Deze met zorg en aandacht opleiden en in Ajax 1 laten instromen. Successen beleven en verkopen.

Hij komt binnen en slaat alles en iedereen over, dat kan niet. En zeker niet met het uitgegeven budget dat op zijn naam staat. Los of het goed uitvalt of niet. Zijn werkwijze deugt niet. Er lopen nu 12 nieuwe buitenlandse voetballers rond die nog niets bewezen hebben, dan kan je net zo goed eigen jeugd inpassen die wel al een voorsprong hebben doordat ze al jaren bij Ajax rondlopen.

Hiermee bevestig je ook het bestaansrecht van de jeugd en maak je dat toekomstige high potentials voor Ajax blijven kiezen.

Nu gaan ze steeds vaker naar AZ en zelfs Heerenveel... Moet niet mogen!
Ik snap je heel goed Akas en ben zelf voorstander van eigen jeugd en dat weet je.. maar wat had Sven (ben niet perse voorstander van hem, moge dat duidelijk zijn) dan moeten doen als Steijn aangeeft dat de jeugd nog niet klaar is en hij aankopen nodig heeft ?

Dat de aankopen niet beter zijn weten we simpel weg ook nog niet..

In de media roepen ze dat hij iedereen voorbij is gegaan van de scouting, maar dat weten we simpel weg ook niet.. ik lees ook dat Sven juist overal zijn info vandaan haalt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 september 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Steyn heeft donderdag pas zijn selectie compleet, zo duurt het wel even voordat hij een uitgebalanceerd team heeft.

Aanstaande zondag wacht Twente uit
p111
 p111 - woensdag 13 september 2023 - 09:47   quote  deeplink  
We hebben El Ghazi op de toekomst lopen een rechterspits ,Lijkt mij dat je in iedergeval met een zeer gemotiveerde El Ghazi wel een kado binnen heb gekregen,mits hij een redelijk salaris zou eisen.Nu hebben we niks Berghuis is eigenlijk meer een zwervende 10.En Prop heeft mij nog niet kunnen bekoren op rechts.
Pietje
 Pietje - woensdag 13 september 2023 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 09:47 schreef p111 het volgende:
We hebben El Ghazi op de toekomst lopen een rechterspits ,Lijkt mij dat je in iedergeval met een zeer gemotiveerde El Ghazi wel een kado binnen heb gekregen,mits hij een redelijk salaris zou eisen.Nu hebben we niks Berghuis is eigenlijk meer een zwervende 10.En Prop heeft mij nog niet kunnen bekoren op rechts.
Vergeet El Ghazi, die gaat naar Manchester United omdat Anthony daar voorlopig niet meer welkom is in verband met (vermeend) huiselijk geweld.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2023 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 11:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vergeet El Ghazi, die gaat naar Manchester United omdat Anthony daar voorlopig niet meer welkom is in verband met (vermeend) huiselijk geweld.
Nee die wouden hem niet, en terecht ook.. als dit het niveau is wat men wel graag ziet komen dan mag diegene niks meer zeggen over de aankopen van Sven 🤣
p111
 p111 - woensdag 13 september 2023 - 12:44   quote  deeplink  
Wat heb je nu dan voor een niveau lopen op rechter spits.Hij is transfervrij en heeft in het verleden ook goeie tijden gekend,We kopen een duitser voor 5 miljoen uit de tweede liga die geen baal kan aannemen,op rechts hebben we buiten Berghuis niks en je kan niks meer kopen,dus mocht hij goedkoop zijn hij heeft altijd gescoord en ook nog dit seizoen bij PSV is een noodgreep.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2023 - 14:37   quote  deeplink  
In zijn Ajax tijd zwaar overschatte wannabee Ronaldo, daarna niks tot amper iets laten zien en bij psv ook het merendeel op de bank gezeten..

Welke Duitser bedoel je overigens ? Medic ? Deed het gewoon prima als backup met een wereld goal
p111
 p111 - woensdag 13 september 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 14:37 schreef nummer10 het volgende:
In zijn Ajax tijd zwaar overschatte wannabee Ronaldo, daarna niks tot amper iets laten zien en bij psv ook het merendeel op de bank gezeten..

Welke Duitser bedoel je overigens ? Medic ? Deed het gewoon prima als backup met een wereld goal
Oke 1 wereldgoal die hij nooit meer maakt en voor de rest op de bank blijft,en nu heb je geen backup op rechts !!!
remco k
 remco k - woensdag 13 september 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 14:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Oke 1 wereldgoal die hij nooit meer maakt en voor de rest op de bank blijft,en nu heb je geen backup op rechts !!!
Anders had je geen backup rechts centraal.
p111
 p111 - woensdag 13 september 2023 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Anders had je geen backup rechts centraal.
Het gaat er niet om dat Medic er is ,het gaat er om dat hij miljoenen heeft gekost als backup,en El Ghazi kost je alleen salaris evt als backup op rechts achter evt Berghuis.Dus loop je weinig risico,bij PSV in 32 wedstrijden bijna altijd als invaller 9 Goals gescoord,vind ik niet eens slecht,dus wat voor een risico loop je dan.
remco k
 remco k - donderdag 14 september 2023 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2023 - 23:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat Medic er is ,het gaat er om dat hij miljoenen heeft gekost als backup,en El Ghazi kost je alleen salaris evt als backup op rechts achter evt Berghuis.Dus loop je weinig risico,bij PSV in 32 wedstrijden bijna altijd als invaller 9 Goals gescoord,vind ik niet eens slecht,dus wat voor een risico loop je dan.
Dat zeg ik ook niet. In vind het wel een interessante keuze. Enige waar ik niet van hou is dat wij dan echt verder gaan met een jongen die geen contract kon krijgen in Eindhoven.
p111
 p111 - donderdag 14 september 2023 - 09:12   quote  deeplink  
Klopt maar die hebben op rechts 2 spelers lopen die beter zijn,en wij hebben die niet .Het is het overdenken waard.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 22:19   quote  deeplink  
Heb het niet gezien maar Diant Ramaj schijnt goed gekeept te hebben bij Jong Ajax, goed genoeg voor het eerste elftal volgens de supporters 🙈🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 september 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Donny van de Beek huren voor de 10 positie zou ik op dit moment niet verkeerd vinden, is creatief, vind vaak een opening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb het niet gezien maar Diant Ramaj schijnt goed gekeept te hebben bij Jong Ajax, goed genoeg voor het eerste elftal volgens de supporters 🙈🤣🤣
Kan het erger ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 september 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kan het erger ?
Het kan altijd erger
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het kan altijd erger
Haha ja alles kan... Wat ik wel kut vind... Gorter bij goahead toen en de Gorter nu..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.1030669