|
|
piet de paler
|
|
|
| En hij gebruikt een goed scheermes😀😀😀😀 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze week Ueda verkocht en deze apeler dan op 9. Succes gegarandeerd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar je moet rekening houden met zijn fysieke kant.
Kan je dus geen heel seizoen op rekenen.
Er moet een spits bij. De vraag is of Ferri gehaald had moeten worden als die nu nog niet rijp is als eerste spits.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Veel te vroeg voor deze conclusies . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee echt een bizarre aankoop. Zo vroeg in de fase ook. Je had spelers moeten halen die je direct beter maken.
Voor mij is dat tot op heden alleen Marmol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor, een club als Feyenoord moet geen gokjes meer doen op cruciale posities. Dat moneybal kan mn rug op, we zijn geen AZ @ Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee echt een bizarre aankoop. Zo vroeg in de fase ook. Je had spelers moeten halen die je direct beter maken. Voor mij is dat tot op heden alleen Marmol Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 19:10 schreef van geil het volgende:Nee hoor, een club als Feyenoord moet geen gokjes meer doen op cruciale posities. Dat moneybal kan mn rug op, we zijn geen AZ @ Leon Ik loop er verders ook nog niet warm van hoor ,maar het is wat mij betreft veelste vroeg voor conclusies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik loop er verders ook nog niet warm van hoor ,maar het is wat mij betreft veelste vroeg voor conclusies. Is ook. Maar als je zo invalt. Zelfs basis zaken gingen mis. Dan is je ondergrens echt heel laag. Zorgelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Is ook. Maar als je zo invalt. Zelfs basis zaken gingen mis. Dan is je ondergrens echt heel laag. Zorgelijk Ik vond hem traag ogen . Daar hou ik niet zo van want dat vond ik bij Ueda ook niks toen hij bij ons begon. We zien wel ,tis in iedergeval een aankoop uit dezelfde categorie . We moeten hopen op betere wedstrijden van hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat zou hij van de salarissen van Tengstedt, Carillo en Ferri vinden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gewoon in de spits zetten en opwaarderen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ueda verkopen, Tengsted ook. Van Persie fit maken en basis laten spelen. Spaanse spits van ons ideaal als stormram. Contract van SvP uuteraardenorm opwaarderen, die ruumte komt er zeker als onze Jap en Deen weg zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| "Fit maken"...het is geen brommer waar je wat onderdelen zo ff vervangt he.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zondag gewoon mee beginnen, had afgelopen week al moeten gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan nog niet of net wel 45 minuten spelen. Niet ideaal om dan te beginnen.
Ik hoop dat ze hem rustig brengen zodat we over een aantal weekjes optimaal kunnen genieten van hem. We moeten z’n fysiek niet vergeten in deze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is veel veiliger fysiek voor hem om mee te starten. Lekker boeien als dan Ueda er net voor rust in moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Moet toch huilen zijn voor hem als je gepasseerd wordt voor een houthakker als Nacho |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die waarschijnlijk vergeleken met hem een fortuin verdiend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| rustig terug brengen , heeft nu al een paar lelijke zware blessures gehad en deze jongen is er niet bij gebaad om hem voor de leeuwen te gooien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Dit is echt een topper in spe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij kon tegen Sparta nog niet eens een kwartiertje drukzetten. Fysiek is hij nog ver van waar hij moet zijn. Zijn technische kwaliteiten ziet iedereen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Je kan in je eentje ook moeilijk druk zetten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kwamen meerdere gevaarlijke voorzetten omdat hij het liet lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahah oke Ik dacht dat we t over druk zetten hadden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het 1 sluit het ander niet uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb tijdens de wedstrijd een andere observatie gedaan Ook gedeeld toen, maar morgen weer een nieuwe wedstrijd hopelijk met meer minuten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel belangrijk dat hij minuten blijft krijgen ja. Hopelijk ook op een moment dat hij meer in zijn kracht kan komen. Als de samenhang binnen Feyenoord wegvalt en hij moet alleen achter zijn man aanlopen, dan heb je niet veel aan hem, kan je beter iemand als Van den Elshout brengen. Maar aanvallend kan hij dit seizoen al een voorname bijdrage gaan hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gewoon in de tweede helft brengen en dan wel vroeg en niet de 75 minuut of zo. Is de tegenstander al wat vermoeid en kan ie makkelijker renderen lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Net als afgelopen weekend. Dat was top tussen al die verse krachten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar dat lag aan de hitte hè 😮💨 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik denk dat er meer aan de hand is met van Persie dan we wellicht weten. Volgens mij is vriend en vijand erover eens dat hij bijzonder veel talent heeft. Ook binnen Feyenoord. Toch krijgt hij relatief weinig speelminuten. Volgens mij heeft hij een veel grotere fysieke achterstand dan sommige van ons denken. Feit is dat hij de afgelopen drie jaar stil heeft gestaan in zijn fysieke ontwikkeling. Met name inhoud, kracht en wedstrijdhardheid. Dat zien ze volgens mij ook op het trainingsveld en zijn daardoor voorzichtig. De verwachtingen rondom deze jongen zijn torenhoog. Dat is ook meteen het grote gevaar. Wellicht is het voor hem dan ook verstandig om het pad van Zechiel te bewandelen en minuten gaan maken bij andere clubs dmv verhuur. Ik ben bang dat we hem anders helemaal naar de knoppen helpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Moussa/ Ueda durven wisselen voor v Persie ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik blijf erbij, je kunt gezien zijn fysiek veel beter beginnen met hem. Invallen is veel en veel zwaarder fysiek en mentaal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Voorlopig heeft hij alleen als spits impact gemaakt. Laat m daar dan ook invallen ipv die Giraffe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Op rechts of links kans geven |
|
|
|