|
|
CobusIII
|
|
|
| v Persie dan maar in de basis. Kunnen we dat sprookje ook weer snel doorprikken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Direct dopen tot 1e spits |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Heb je die bandages gezien? Is net fit genoeg voor 30 minuten zonder een bal te raken of duel aan te gaan. Het is een mega talent, maar niet fit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat kan fysiek gezien nog niet.
Er moet gewoon een spits bij. Een goede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 21:37 schreef Alexmem het volgende:Heb je die bandages gezien? Is net fit genoeg voor 30 minuten zonder een bal te raken of duel aan te gaan. Het is een mega talent, maar niet fit. Loopt Read ook mee |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Yup. En dat was te zien. Die was na een minuut of 60 ook meer Benidorm Basterd dan proefvoetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar dan kan je dus starten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kwetsbare spelers laten invallen. een slechter idee bestaat niet bij profvoetbal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gewoon starten. Stap voor stap..Ferri laten invallen wanneer nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 21:37 schreef Alexmem het volgende:Heb je die bandages gezien? Is net fit genoeg voor 30 minuten zonder een bal te raken of duel aan te gaan. Het is een mega talent, maar niet fit. Gewoon doordonderen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je kan starten als je langer kan spelen dan 30 minuten. Hopelijk is dat nu zo. Dat was kennelijk niet zo. En verder vrees ik dat Ferri Maat de voorkeur krijgt voorlopig. Ik hoop het zelf iig niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hete breinaalden in je oogballen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik dus totaal niet, ook gewoon betrokken geweest bij goals. T was niet super, maar zeker voldoende |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2026 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:Vond ik dus totaal niet, ook gewoon betrokken geweest bij goals. T was niet super, maar zeker voldoende Is gewoon niet scherp genoeg bij invalbeurten. Lijkt wel of hij niet meteen naar het tempo kan schakelen. Krijgt een eenvoudige één op één kans die hij met zijn skills gewoon moet maken. maar hij mist dan nog de concentratie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is een beetje standaard bij invallers. Daarentegen houdt ie dusdanig goed de bal vast dat de 0-6 eruit komt. Dat is ook kwaliteit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Hij straalt geen gretigheid uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dusdanige perceptie kan je niet over discussiëren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Vond m best goed invallen, die kans had er in gemoeten. maar voetbalde weer lekker mee. |
|
|
|