|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een 10 hoor hatrick en een assist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij laat steeds meer van zn klasse zien. Onbetwiste MOTM tegen Twente |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan samen met Read poseren met de MOTM bokaal. Deelt de eer met de aangever/aanjager.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:31 schreef tomson het volgende:En dan samen met Read poseren met de MOTM bokaal. Deelt de eer met de aangever/aanjager.. DIT. Dat tekent em ook als persoon.
Mooi! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij heeft zichzelf een goede dienst bewezen buiten dat hij erg goed speelde heeft zijn marktwaarde weer verhoogd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze jongen ga ik echt missen als hij einde seizoen vertrekt. Die vreugde altijd is zo mooi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:32 schreef kenny het volgende:hij heeft zichzelf een goede dienst bewezen buiten dat hij erg goed speelde heeft zijn marktwaarde weer verhoogd En ons daarmee ook..👌 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 17:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Deze jongen ga ik echt missen als hij einde seizoen vertrekt. Die vreugde altijd is zo mooi Echt he.
Robin zei t net ook, zo is ie ook op de training.
Mooi kereltje! (En altijd fit) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat weekje rust heeft hem goed gedaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb m in t begin zo vervloekt met dat geduikel toen. Is een hele andere speler nu |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 17:22 schreef tomson het volgende:Ik heb m in t begin zo vervloekt met dat geduikel toen. Is een hele andere speler nu Yesss
 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 17:20 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Echt he. Robin zei t net ook, zo is ie ook op de training. Mooi kereltje! (En altijd fit) Ik hou het meeste van dit soort spelers . opportunistisch,snel ,creatief en een mooi schot |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Prima wedstrijd, zit in een goede flow
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Als naast Napoli Atalanta ook Paixao wil hebben, laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. De hoofdprijs vragen en geen genoegen nemen met 30 miljoen. Paixao is namelijk veel meer waard en Feyenoord kan veel meer beuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Contract tot 2029. Dat moet inderdaad wat opleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwaar ondergewaardeerd op transfermarkt, 17 dacht ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord vraagt 30milj , dus komt het weer uit op 25 en oplopende bonussen , ze leren het ook niet he , je kan ook eens beginnen met 50milj interesse is er genoeg |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon minimaal 40, anders houden, contract tot 29 dus geen stress om te moeten verkopen. (Zo moet je het althans verkopen naar de geinteresseerden toe) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige buitenspeler eigenlijk die we hebben.Qua betrouwbaarheid. Dikke lul allemaal , 50 plus, anders opdonderen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 - 20:25 schreef van geil het volgende:De enige buitenspeler eigenlijk die we hebben.Qua betrouwbaarheid. Dikke lul allemaal , 50 plus, anders opdonderen. Idd, en buiten zijn assists en doelpunten doet ie ook het gevraagde werk en samen met Hancko de fitste speler die we hebben de laatste jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 - 20:31 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Idd, en buiten zijn assists en doelpunten doet ie ook het gevraagde werk en samen met Hancko de fitste speler die we hebben de laatste jaren. Yep, En ook niet gek gezien de leeftijden van velen, en totale onervarenheid met meerdere duels in een week. Feyenoord moet meer ervaren spelers halen die gewend zijn aan dat ritme, en goals kunnen maken. We kopen allemaal spelers die misschien aardig kunnen mee ballen, maar niet of nauwelijks scoren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Igor is al aan het voorgenieten...
 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar had Geile een spiegel voor geposted waar ie netjes op past. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 - 18:01 schreef ras het volgende:Als naast Napoli Atalanta ook Paixao wil hebben, laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. De hoofdprijs vragen en geen genoegen nemen met 30 miljoen. Paixao is namelijk veel meer waard en Feyenoord kan veel meer beuren. Feyenoord hè? 30 is max ,als alles meezit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zelfs op 60 procent doet ie t weer hoor! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Flink lang contract nog, kunnen we echt wel aardig boven waarde voor vragen denk ik, afhankelijk geïnteresseerden natuurlijk, laat hem maar lekker blijven eigenlijk anders moet je voorin wel erg veel doen straks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Speler van het seizoen inmiddels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
On fire, in top 3 topscorers inmiddels.
Hopelijk blijft ie zo de rest van t seizoen, echt een verschil maakt dat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij loopt altijd te lachen, de spelvreugde knalt er van af. Wie heeft hem eigenlijk gescout ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schrok al dat er een melding kwam dat ie stuk was. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet kapot te krijgen paixao, zelfs met alleen een 3e been swingt hij nog😬😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze is overal weer prima onderschept daarnet.
Voorbeeld in geleverde arbeid voor velen.
TOP! |
|
|
|