|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt klasse, in alle opzichten..
Ook altijd zijn taken uitvoerend en altijd fit.
Echte prof! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zandbakscouts op de tribune |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komen ze net als jij het land uit bent... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan wel eens zijn laatste pot zijn geweest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde een prima seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt de redding geweest dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Erg goed seizoen idd, had een mindere periode weet ik nog dat hij paar wedstrijden er niet lekker in zat ik dacht voor winterstop n poos
maar dat weet je überhaupt met buitenspelers, in zulke gevallen is het raadzaam zo nu en dan wat te rouleren maar je hebt 0 vervangers gehad daar maar dat was ook periode je overal wel wat spelers tekort kwam en ga je sneller mee in het algehele niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eigenlijk gewoon op Hancko gestemd. De enigste waar ik me nauwelijks aan geërgerd heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als door jou Igor verliest, zink ik je boot🤬 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Na, stond ruim bovenaan zag ik en kan altijd nog met een WimXXX adres nog een keer stemmen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 14:54 schreef VVout het volgende:[..] Na, stond ruim bovenaan zag ik en kan altijd nog met een WimXXX adres nog een keer stemmen. Vroeger had je de Wims hier voor het uitkiezen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 13:51 schreef VVout het volgende:Eigenlijk gewoon op Hancko gestemd. De enigste waar ik me nauwelijks aan geërgerd heb. Snap ik hoor.
Maar voor de zekerheid ookmaar Igor
gekozen.
Mag gewoon geen enkele van een ander worden.
Top 3 gewoon Feyenoord.
Paixao, Hancko, Steijn
Die Perisicis al met pensioen dus telt ni👊👊👊

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hopelijk volgend seizoen ook een 9. Bij ons. Maar ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genoten van je dit seizoen.
Dank kanjer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2024 - 20:11 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind het onbegrijpelijk. Is nu je beste buitenspeler, maar dat zegt meer over de rest. In de ideale wereld heeft Feyenoord op zowel links- als rechtsbuiten een betere speler dan Paixão lopen. Ik vond hem vorig seizoen al te vaak te mager presteren. Dit seizoen, ondanks nog wel aardig wat assists volgens mij, echt ver ondermaats. Dit zou eigenlijk je speler voor de breedte moeten zijn, als je als club echt omhoog wil. Goed om jezelf ook eens terug te halen als je er naast zat.
Waanzinnig ontwikkeld, voornamelijk in de tweede seizoenshelft echt van een heel hoog niveau.
Paixão in zijn huidige doen is niet direct te vervangen voor ons. Kanjer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
16 goals en 14 assists in 34 Eredivisie wedstrijden.
Waanzinnige cijfers. En ook in elk duel gespeeld dus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Één van de weinige echte toppers in dit team.
In cijfers maar ook qua instelling, geeft altijd alles, ook verdedigend.
Voorbeeld voor velen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2025 - 20:01 schreef MMM het volgende:[..] Goed om jezelf ook eens terug te halen als je er naast zat. Waanzinnig ontwikkeld, voornamelijk in de tweede seizoenshelft echt van een heel hoog niveau. Paixão in zijn huidige doen is niet direct te vervangen voor ons. Kanjer. 💪 Absoluut, was ook een periode voor winterstop waar hij er niet lekker in zat, maar nu is hij onze belangrijkste speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Igor Paixão is wederom opgenomen in de voorselectie van Brazilië. De aanvaller heeft een indrukwekkend seizoen achter de rug bij Feyenoord, maar dat leidde nog niet tot een definitieve uitnodiging voor zijn land, waar de concurrentie tenslotte hevig is. De nieuwe bondscoach Carlo Ancelotti heeft hem echter in het vizier, dus mogelijk zit zijn eerste officiële oproep er nu echt aan te komen.
Op 26 mei maakt Ancelotti, die op die dag officieel begint aan zijn nieuwe functie als bondscoach, zijn definitieve selectie bekend. Ook voor Feyenoord zou het mooi zijn als Paixão daar deel van uitmaakt. De verwachting is dat de topscorer deze zomer vertrekt, waarbij een debuut in de Braziliaanse selectie zijn marktwaarde waarschijnlijk nog wat zal opkrikken.
Brazilië speelt in juni een tweetal kwalificatieduels voor het WK van 2026. Ecuador (uit) en Paraguay (thuis) zijn daarin de tegenstanders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel weer weg gaan voor een fooi, te betalen in vier termijnen en de rest in bonussen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik meen ergens 30 M te hebben gelezen, zou dat echt belachelijk vinden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dus, echt helemaal !@#$%^&* |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En daar gaat dan ook nog een deel van naar Coritiba.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe lang ligt hij nog vast eigenlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2029 las ik, 30 miljoen plus eventuele bonussen, die vrijwel nooit gerealiseerd worden. En dat gaat zeker niet alleen naar Feyenoord. Napoli lijkt dit bedrag te hoog te vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In dit geval is t ruk dat t geen international is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gouden Schoen naar Paixão na sterk Eredivisie-seizoen

Igor Paixão is verkozen tot Voetballer van het Jaar over het seizoen 2024-2025. De Braziliaanse aanvaller van Feyenoord kreeg de meeste stemmen van een jury bestaande uit 35 oud-internationals van Oranje. Met 96 punten bleef hij medegenomineerden Sem Steijn (FC Twente, 73 punten) en David Hancko (Feyenoord, 49 punten) ruim voor. Dit meldt De Telegraaf.
Paixão kende een ijzersterk seizoen bij Feyenoord. Ondanks een moeizame eerste seizoenshelft onder de inmiddels vertrokken trainer Brian Priske, was de Braziliaan in topvorm. Hij kwam in alle 34 competitiewedstrijden in actie en was direct betrokken bij dertig doelpunten: zestien keer scoorde hij zelf, veertien keer leverde hij een assist.
De prijsuitreiking vond zondagavond plaats na de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. In aanwezigheid van hoofdtrainer Robin van Persie kreeg Paixão te horen dat hij de prestigieuze prijs gewonnen had. De Gouden Schoen die hij op het veld droeg, wordt nu bewerkt door een goudsmid. Tijdens een officieel moment later deze zomer krijgt hij het gepersonaliseerde exemplaar overhandigd.
Paixão is de vierde Braziliaan die de Gouden Schoen wint sinds de invoering van de prijs in 1981. Eerder gingen Romario (1989), Maxwell (2004) en Afonso Alves (2007) hem voor. “Ik ben trots op Igor dat hij is uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar,” zei Van Persie na afloop. “Hij verdient deze prijs. Hij is niet alleen een fantastische aanvaller, hij is ook een geweldige jongen om elke dag mee te werken.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Als er tussentijds iets is gekomen voor me, hoor ik dat wel van Dennis''

Igor Paixão is door De Telegraaf uitgeroepen tot winnaar van de Gouden Schoen. De Braziliaanse aanvaller van Feyenoord volgt Orkun Kökcü op als tweede Feyenoorder in drie seizoenen die de prestigieuze prijs in ontvangst neemt. Paixão speelde een sleutelrol in het afgelopen Eredivisie-seizoen en bleef het hele jaar fit, waarin hij zestien keer scoorde en veertien assists leverde.
''Jaaaa, Orkun (Kökcü) werd gekozen als Voetballer van het Jaar toen we kampioen werden'', weet de 24-jarige buitenspeler zich nog te herinneren in gesprek met De Telegraaf. ''Maar Orkun was natuurlijk ook een fantastische speler dat seizoen voor ons. En dat is hij nu weer bij Benfica. Ik denk dat de Gouden Schoen voor hem toen heel belangrijk is geweest.''
Kökcü maakte na het winnen van de Gouden Schoen de overstap naar SL Benfica. Of Paixão nu ook een transfer overweegt? De Braziliaan houdt zich voorlopig op de vlakte. ''Het zou kunnen gebeuren… Maar het seizoen zit er net op. Ik stap nu op het vliegtuig en ga vakantie vieren. Ik laat het volledig in handen van Feyenoord. Dennis (te Kloese, algemeen directeur, red.) weet wat goed is voor mij en wat goed is voor de club. Ik moet ook even bijkomen in mijn vakantie. Ik heb veel wedstrijden gespeeld.''
De verwachtingen zijn dat Paixão een transfer gaat maken. De aanvaller wordt in verband gebracht met clubs uit Italië na zijn sterke optreden in de Champions League. Zijn contract in De Kuip loopt nog door tot medio 2029, waardoor de Rotterdammers sterk staan in de onderhandelingen. "Als ik terugkom, ga ik me in eerste instantie richten op een nieuw seizoen met Feyenoord. Als er tussentijds iets is gekomen voor me, hoor ik dat wel van Dennis. Een transfer is geen obsessie. Ik focus me nu niet op andere dingen.”
Dankbaarheid en Braziliaanse droom Paixão is trots op de erkenning. 35 oud-internationals vonden de buitenspeler van Feyenoord de beste speler in de Eredivisie. ''Je wil niet weten hoe dankbaar ik ben dat ik heb gewonnen. Ik zou die oud-voetballers één voor één willen bedanken. Tegelijkertijd weet ik zelf dat ik het hele seizoen elke dag ongelooflijk hard heb gewerkt. Ik heb veel in mijzelf geïnvesteerd en dan is het ook mooi dat het er allemaal uitkomt.''
De aanvaller is bovendien opgenomen in de voorselectie van het Braziliaans elftal. ''Ik wacht af wat het vervolg is. Ik hou van mijn land en het nationale team is het hoogste wat je kan bereiken. Maar ik reis nu eerst naar Coritiba, de plek waar ik woonde. Beetje raar eigenlijk voor een vakantie, want hier in Nederland wordt het nu lekker zomer en ga ik naar de kou toe. Coritiba is in het zuiden van Brazilië en daar wordt het nu gewoon winter.'' |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Super! Zou goud zijn je hem op hancko na nog 1 jaar weet te behouden en selectie verder kunt versterken,, maar dat zal een illusie zijn vrees ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Toppert in alles deze jongen, kunnen velen een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:42 schreef Leuv het volgende:[..] Ik vind het helemaal niets nee. Het rent en loopt en doet maar heeft geen enkel overzicht en verkwanselt merendeel van de aanvalsopzetten. Mmmmmmmmmmm |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2023 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:Passeert linksom en rechtsom. Dat is zijn grootste dreiging. Twee keer een bal panklaar teruggelegd. Als daar ook nog goals uit gaan komen. Groei briljant. En blijven staan op je voeten. .was in t begin ook echt dramatisch |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuk om te zien hoe " kenners" voetballers afkraken.... Het is jullie vergeven . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het was inderdaad dramatisch de eerste seizoenen. maar eigenlijk net als Sinistera zich ontpopt tot een hele waardevolle speler. het zou zo maar kunnen dat het met Moussa net zo gaat. het jammere is dat als ze op volle sterkte zijn de club gaan verlaten. brengt natuurlijk wel centjes op. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Begin, misschien half jaar, maar heeft zich echt well snel bewezen hoor..
Ook mentaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is nooit gestopt met omvallen hoor hahaha |
|
|