|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, uit pot 3 en 4 de wat betere ploegen ontlopen en je maakt misschien een realistische kans. Als je zelf enigszins op niveau bent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Paar clubs tel ik moet kunnen winnen toch pisvee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Oprotten met die Turken hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Helaas. Worden twee pittige uit pot 3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Leipzig thuis, die kunnen we hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zien wel hoe die ervoor staan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het wordt Galatasaray of Lille geloof ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Leipzig afstraffen voor wat ze Geertruida hebben aangedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Como uit pot 4 is echt ruk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Galatasaray uit, Como thuis, Viking uit die kunnen we hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Como is een One season wonder |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Redelijk gemiddelde loting. Had beter, had slechter gekund. Voldoende tegenstanders waar wat mogelijk is, als je zelf op niveau bent. Als je dat niet bent, is elke loting een heel moeilijk verhaal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Had liever Stavanger en shaktar maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja hoor. Gemiddeld gezien wat je kan verwachten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fantastische loting. Jammer wel dat we er zo treurig voorstaan. Dit is echt m to do pot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Viking uit inderdaad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volledige loting:
Thuis: Inter, Porto, Leipzig en Como. Uit: Barca, Betis, Galatasaray en Viking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima loting. zeker hoe we er nu voor staan. Ik denk dat drie punten wel mogelijk moet zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Gelukkig! Bied hier en daar perspectief, maar heb nog vorig seizoen Europees Goed in het geheugen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Is het gekke gedachte om barca uit niet op te komen dagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gunstige loting. Ik denk 1 overwinning en een gelijkspel. En vuurwerk op de tribune. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Leuke wedstrijden als je een fatsoenlijke selectie had gehad. Ik denk oprecht nul punten voor ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 🎵 🎶We krijgen voetbal les, we krijgen voetbal les🎵 🎶 ( 3 ×) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Tegen Barcelona. 1-1, Gio wekt medelijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan kijk je niet dan kijk je niet tralalalala |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heerlijke loting vol symboliek en mogelijkheden om te gaan verrassen in de CL. Kijk er naar uit!!!!!! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Alleen Barça uit voetbal les, de rest zullen we wel mindere sommige zijn lijkt me Maar Barça uit dat kan wel eens pijnlijk worden
Maar porto gala en die Duitsers mooie affiches en hope daar punte kan snoepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Barcelona is niet het team dat meer energie verspilt dan nodig |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ach kameraden, niet te klein denken. Was het niet een bekende NL voetballer die daar jaren heeft gespeeld en zei, de bal is rond, de rest is onzeker. En denk bv aan Man City uit, 2 jaar geleden. Toen waren we ook niks volgens dit forum en zij zo ontzettend sterk. Stonden zelfs op een moment met 3-0 achter!! Hoe is dat ook afgelopen??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Zowel Bayern als Manchester was met bizar veel geluk en kunst én vliegwerk Op papier leuke resultaten Maar speel die wedstrijden nog honderd keer en je verliest ze 99keer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 - 19:56 schreef Bowie het volgende:Ach kameraden, niet te klein denken. Was het niet een bekende NL voetballer die daar jaren heeft gespeeld en zei, de bal is rond, de rest is onzeker. En denk bv aan Man City uit, 2 jaar geleden. Toen waren we ook niks volgens dit forum en zij zo ontzettend sterk. Stonden zelfs op een moment met 3-0 achter!! Hoe is dat ook afgelopen??? Die selectie was zoveel beter dan wat er nu rondloopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zechiel gaat naar Barca. let maar op. |
|
|
|