|
|
van geil
|
|
|
quote: Das wel extreem weinig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind ik ook karig, zou 1 winst plus 1 gelijk of 4 keer gelijk zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| 1 potje winst en een gelijkspel inderdaad. Het is nu reëel, alles meer aan punten is meegenomen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldige loting! Vrij kansloos..dat wel,maar kijk er wel naar uit👌 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hebben niks in de CL te zoeken. Kloof tussen absolute top en de rest wordt steeds groter. Ik vind de EL leuker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van dit soort tegenstanders word je alleen maar sterker. Zelfs bij verlies . Elke punt is meegenomen (€€€€€€€) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T's vaak zo dat je tegen sterke tegenstanders verrast en de zwakkere punten laat leggen gek genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 - 14:32 schreef VVout het volgende:T's vaak zo dat je tegen sterke tegenstanders verrast en de zwakkere punten laat leggen gek genoeg. Precies. Komt goed. Ik denk dat de Cl qua resultaat erg mee zal vallen. In de competitie vrees ik het andersom. We gaan het allemaal wel zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom denk ik dat. Omdat je spelers niet hoeft op te peppen voor CL En dat er velen hopen zo een aanbieding elders te krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 - 15:12 schreef van geil het volgende:Waarom denk ik dat. Omdat je spelers niet hoeft op te peppen voor CL En dat er velen hopen zo een aanbieding elders te krijgen. Dat op zekers, als je een mooie transfer wil ga je op dat podium voluit ja.
quote:"Wij moeten elke wedstrijd als team tot het gaatje gaan", blikt de aanvoerder van Feyenoord vooruit op de Europese campagne. "Je komt er niet mee weg om af en toe te wandelen. Deze uitspraak zegt eigenlijk al alles en daar ga je tegen kleine tegenstanders op je gat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Morgen het speelschema en nieuws over passe-partout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zin aan Camp Nou heb ik nooit bewust meegemaakt. Echt hele mooie tegenstanders |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie het heel somber in. Wellicht dat we een paar punten kunnen pakken. In alle linies komen we te kort op CL-niveau. Dat is niet verrassend, de kloof is gewoon te groot. Tegen Barca gaan we de teil in met minimaal 4-0. Volgens mij leer je niet veel van zo'n wedstrijd behalve dan dat je als voetballer en als team dat niveau nooit zal aantikken. Gek als het klinkt maak ik me nog het meest zorgen om het middenveld op dit niveau. In de eredivisie je sterkste linie. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had gehoopt zelf tijd Iniesta (stiekem fan van toendertijd) dit was, had ik best veel voorover om vakantie gelijk dan te boeken als het mogelijk werk was dan Maar nog steeds wel fantastisch natuurlijk Barça met het vernieuwde Camp nou😄
Camp nou zelf 2 keer geweest, thuis juve ch League wedstrijd paar jaar terug En LaLiga wedstrijd Villarreal, maar toen had ik graag verrekijker gehad, zat toen erg hoge gedeelte waar ik wel over stadion heen kon kijken dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 - 14:57 schreef van geil het volgende:[..] Precies. Komt goed. Ik denk dat de Cl qua resultaat erg mee zal vallen. In de competitie vrees ik het andersom. We gaan het allemaal wel zien. Afgelopen seizoen was dat dus andersom en niks te vertellen tegen de maar net iets grotere al, denk dat dat zorgwekkender is dat je niks extras kunt brengen waar je minder te verliezen hebt. Daarom voor mij zon extreem kut seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Schema lijkt niet bepaald gunstig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
9 september naar Barcelona om mee te beginnen dus.
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/clubs/52749--feyenoord/
9 Sep,18:45 FC Barcelona - Feyenoord
14 Oct,18:45 Feyenoord - Como 1907
21 Oct,21:00 Real Betis - Feyenoord
3 Nov,21:00 Feyenoord - FC Internazionale
24 Nov,21:00 Feyenoord - FC Porto
8 Dec,18:45 Viking FK - Feyenoord
19 Jan,18:45 Galatasaray - Feyenoord
27 Jan,21:00 Feyenoord - RB Leipzig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Inter ook vrij vroeg. Je had de grote jongens beter wat later op de kalender gehad, als ze hun punten al binnen hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 - 18:05 schreef tomson het volgende:Inter ook vrij vroeg. Je had de grote jongens beter wat later op de kalender gehad, als ze hun punten al binnen hebben. Ach in het begin zit de druk er ook nog niet op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo kun je het ook zien. Ligt een beetje aan de resultaten natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gunstiger zou zijn Barça laatste pot als ze al door zijn, met gedachte ze jeugd erin zetten dan maar ach, hebben we ze in het begin alvast maar gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Teken ik voor, nog teveel afg seizoen ervoor int koppie
Hoop dat we nu meer ploeg hebben dat ook is kan verassen tegen de grotere clubs Tegen De kleintjes in eredivisie geloof ik het wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De computer. 59 procent dat Feyenoord doorgaat. 63 procent voor PSV |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Alweer tegen Gimemez in de CL lijkt het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik lees heel veel wisselende dingen. Kwam ook op X wat tegen die Feyenoord op plaats 32, of iets, liet komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles op de CL. de competitie is toch verloren zaak. Counteren is de boodschap. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik kijk er totaal niet naar uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze kun je alvast met pen noteren:
Wanneer er tijdens de Champions League-wedstrijden opnieuw wanordelijkheden plaatsvinden, is de kans groot dat de Gerard Meijer-tribune bij een volgende Europese wedstrijd gesloten moet blijven. Feyenoord wijst supporters nadrukkelijk op dat risico. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klinkende maatregel. Maar zo verdomde laat. Enne...Wat wordt er verstaan onder 'wanordelijkheden'? Terwijl je vuurwerk afstekt geen scheet laten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit ook zwaar te twijfelen om een passe-partout te nemen, Inter en porto thuis worden waardeloze wedstrijden want die twee komen niet om te voetballen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:Zit ook zwaar te twijfelen om een passe-partout te nemen, Ingrid en porto thuis worden waardeloze wedstrijden want die twee komen niet om te voetballen.. Nee is met Ingrid vaak, de vuile slet.
En als je op DNZ staat loop je zo tegen een leeg vak aan en ben je je geld kwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee is met Ingrid vaak, de vuile slet. En als je op DNZ staat loop je zo tegen een leeg vak aan en ben je je geld kwijt. Pfff Ingrid..😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Laat Henk het niet horen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:Zit ook zwaar te twijfelen om een passe-partout te nemen, Inter en porto thuis worden waardeloze wedstrijden want die twee komen niet om te voetballen.. Ik twijfel eigenlijk alleen omdat je weet dat de gele zijde weer een wedstrijd zonder publiek wacht. Passé partout is 200 euro, 50 euro per wedstrijd dus. Vind ik een schappelijke prijs hoor maar niet als ik er niet in mag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 16:21 schreef MMM het volgende:[..] Ik twijfel eigenlijk alleen omdat je weet dat de gele zijde weer een wedstrijd zonder publiek wacht. Passé partout is 200 euro, 50 euro per wedstrijd dus. Vind ik een schappelijke prijs hoor maar niet als ik er niet in mag.. Das ook een reden die inderdaad meespeelt. Zit net ff te kijken, tegen inter begin november ben ik op vakantie.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das ook een reden die inderdaad meespeelt. Zit net ff te kijken, tegen inter begin november ben ik op vakantie.. Jij bent ook nooit thuis :D Fijne vakantie(s) ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Uitschrijven. We doen niet mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Bus parkeren en gewoon ondergaan |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Alleen al deze transferperiode een saldo op dit moment van PLUS 30 mln. Worden er PLUS 38 mln, aan voorlopige CL inkomsten rond 8 september op de rekening gestort.
Maar ik lees dat we klaar zijn, misschien nog 'n Aldi aanbieding buitenkansje als we geluk hebben.
Dit brengt de media nu.
En dit is óf een prachtig rookgordijn waar ik over 36 uur hard om lach. Of het is inderdaad zo en dan staat definitief vast dat we een vieze boevenclub zijn, met eindeloze stromen geld die in het niets verdwijnen, gebeurt eigenlijk al min of meer sinds jaren 70. Wat mij betreft dat iedere wedstrijd in ieder geval écht vuurwerk😊 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Como koopt nog ff Kean voor een miljoen of 35 😅 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja en dan nog denken dat het een 'walk over' wordt tegen Como want Feyenoord is een topclub (wereldbeker gewonnen in 1970). |
|
|
|