|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2026 - 21:00 schreef MMM het volgende:[..] Zeker waar. Maar juist dan zoek je een spits die een kleine kans nodig heeft om er één te maken. Zoals ajax uit had hij echt de 1-1 moeten maken toen. En deels moet ik ook mijn fout toegeven hoor. Want 25 goals had ik hem nooit gegeven. Maar nu cashen gezien het aantal goals en zijn leeftijd lijkt me verstandig. Dat laatste lijkt me ook en zit nu ook alweer een tijdje bij Feyenoord, niet altijd als basisspeler, maar toch. Dit is wel het moment, dan kan je in principe nog een jaar of 5 in een grote competitie spelen, dus veel langer wachten zou ik als ik hem was ook niet doen. Als hij die ambitie heeft tenminste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor iemand die zoveel goals heeft gemaakt is het raar dat ik geen fan ben van hem. Hij verdient zeker een beter. Ik hoop ook dat hij een mooie transfer gaat maken ,maar ik hoop ook dat er een goede spits voor terug komt . Eentje die oorlog maakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Santi terughalen van de zomer ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Linssen linksbuiten voor de breedte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan er niks meer van |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies, daarom haalbaar ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mist in Italië natuurlijk een type Mats Deijl. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kieft : Ueda kan niet tippen aan Ronaldo zn statistieken. Euh..ok. Maar Ronaldo krijgt ook alle ballen anders maakt ie zn teamgenoten af :) Ayase is een veel te aardige bedeesde gozer. Kijk hoe vaak AHM de bal niet af gaf maar uit alle hoeken en standen schoot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is helemaal niets voor ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zonder hem hadden we onder de neuzen gestaan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb veel wedstrijden terug gezien, met Pelle, Van Persie in de spits. Deze spitsen kon je mee doorvoetballen, en legden veel balletjes voor anderen klaar. Als ik dan deze Donkey Kong zie, die net n regenton op zijn kop heeft gehad zie lopen op het veld, wat een contrast. Een assist dacht ik, in twee seizoenen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 17:18 schreef van geil het volgende:Ik heb veel wedstrijden terug gezien, met Pelle, Van Persie in de spits. Deze spitsen kon je mee doorvoetballen, en legden veel balletjes voor anderen klaar. Als ik dan deze Donkey Kong zie, die net n regenton op zijn kop heeft gehad zie lopen op het veld, wat een contrast. Een assist dacht ik, in twee seizoenen. eens , hij kan afmaken en is een erg goede kopper maar in het meevoetballen vrij matig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zag hem ook al voorbij komen op het AD, zou het helemaal kick vinden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Je kan niet zomaar uitsluiten op basis van wat we van Oranje gezien hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Gaat hij wel spelen dan in de basis? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Volgens mij is hij vaste basisklant daar ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ok, dacht dat er een betere spits was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net zoals die scheids van gisteren werd afgestraft @Geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die geeft voorlopig geen rode kaart, of penalty's meer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Klopt, ze willen haar nu kantoor baan als mede var geven, maar dat heeft ze geweigerd want nogal problemen om te zitten is het gerucht😋 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dumfries was nogal enthousiast ja, als afsluiter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voorlopig nog elke maand Geile, zo oud was ze nog niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| serieuze interesse uit Engeland dus doe je best |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zou erg mooi zijn als we hem kunnen slijten , een goede afmaker maar meevoetballend mager en blessure gevoelig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Zou net zo mooi zijn als er een minstens goede vervanger wordt aangetrokken. Goals en balvaardiger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2026 - 13:48 schreef kenny het volgende:[..] zou erg mooi zijn als we hem kunnen slijten , een goede afmaker maar meevoetballend mager en blessure gevoelig Alleen maar tegen de kleintjes, ik vind het echt niets. Als hij niet scoort echt nutteloos op het veld. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zou toch mooi zijn he hem ook voor stuk meer zelfs weet te verkopen je hem kocht gezien zn leeftijd ook al, zal geen records zijn maar dikke winst op hem moet je natuurlijk doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 18:52 schreef van geil het volgende:[..] Alleen maar tegen de kleintjes, ik vind het echt niets. Als hij niet scoort echt nutteloos op het veld. tegen de kleintjes word je kampioen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 18:52 schreef van geil het volgende:[..] Alleen maar tegen de kleintjes, ik vind het echt niets. Als hij niet scoort echt nutteloos op het veld. eens , voetballend vrij magertjes , ik zie hem ook liefst vertrekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Het wk is nog niet voorbij he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hoeveel balcontacten heeft ie gehad, kunnen er nooit veel geweest zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Jammer, toch geen hattrick |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twee mooie goals en een goede assist.
Kassa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik hoop het, denk dat de tegenstander totaal niet aanspreekt, maar elke miljoen meer is er een. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben weinig actief de laatste tijd hier. Gebruik daarom dit topic om aan te geven dat ik zeer te spreken ben over de ontwikkelingen binnen de club. Op alle gebied.
Maar vooral om nog even andere supporters er op te wijzen dat we gewoon een spits van internationale allure binnen de selectie hebben. Want zoals er hier gesmuld wordt van Messi, Mbappe, Haarland, Gapko. Zo gaan overal in de wereld nu ook de beelden over de klasse van Ueda rond.
Vaak aangegeven dat de beste man er 1 van het gevoelige soort is, daarom acht ik de kans dat ie blijft zeer groot.
Maar anders een zeer hoge transfersom icm -toenemende- geruchten dat de 2e/3e spits van Mexico wil gaan proberen om z'n carriere te redden. Onze Santi ziet ook dat de man die nog niet zo lang geleden op 1908 achter hem stond nu vol in de schijnwerpers staat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| man van de wedstrijd , lekker en goed gedaan , tegen zweden zie ik hem ook wel scoren en goed spelen , verdedigend vrij zwak die zweden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Enige en grootste minpunt qua verkoopwaarde zal zijn zn leeftijd (aug wordt hij 28)
Dat gaat ongetwijfeld zn uiteindelijke verkoopwaarde drukken,, en feyenoord kijkt daar ook naar lijkt me,, en zal hem ook wel moeten/willen verkopen nu hij er gewoon goed op staat en je er nog mooi bedrag voor kunt beuren,
En mooi bedrag gezien zn leeftijd? Boven de 20 dan hopelijk al weer je niet wat die engelsen van plan zijn en daar hoop je dan op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2026 - 12:02 schreef kenny het volgende:man van de wedstrijd , lekker en goed gedaan , tegen zweden zie ik hem ook wel scoren en goed spelen , verdedigend vrij zwak die zweden Viel mee ook op ja, na de eerste goal(s) zag je van zon afstand dekken zonder druk op de bal. zeker bij die Gakpo goal goed zichtbaar, niks geen druk ook op de bal,, echt zeer matig als team verdedigden ze in ieder geval gister.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Live niets van gezien, maar afgaande op de samenvatting speelde hij heel goed. Was bij al het gevaar betrokken. En zichzelf beloond met twee knappe goals en ditto assist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnen al veel engelse en duitse clubs achter m aan te zitten en zich al gemeld te hebben ook.
Dus. Volgend seizoen hebben we vrijwel zeker een andere eerste spits. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, maar ergens wel goed toch nu je er nog dubbele voor misschien kan vangen, al vind ik hem ook beter hij soms lijkt en of gebruikt kan worden in ons systeem door die goals of acties hij zo nu en dan maakt.
want is toch wel een echte goed voetballende vrij complete spits, al is hij inderdaad wat bowie zegt een gevoelig type kun je wel concluderen die je het volste vertrouwen moet geven en dan echt goed kan opbloeien/renderen bij je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|