|
|
bijft007
|
|
|
Klopt ja, tegen gehele top 5-6 waren we feyenoord onwaardig afg seizoen dus spits ook amper iets van kans gehad zelf door aanvoer
Vind ueda bij ons 6/10 ook niet echt heel bijzonder, wel paar wedstrijden geweest hij wel echt hele mooie dingen deed waar je hoop kreeg maar nooit echt structureel en ook tegen de betere clubs niet die extra waarde zeg maar, al heeft het allemaal ook te maken we vrij statisch en voorspelbaar waren in ons spel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Continu vorig seizoen zelfde beeld: Ueda krijgt lange, vaak lukrake bal vanuit verdediging om onder druk uit te komen. In 75% van de gevallen kon Ueda het geen vervolg geven. Dat ligt niet sec aan hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Heeft de baltechniek van een Sumo worstelaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wilt zelf graag naar de PL.
Ik geloof echt niet dat er PL clubs zijn die deze bijna 28 jarige speler, met veel gebreken, willen hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2026 - 22:15 schreef MMM het volgende:Wilt zelf graag naar de PL. Ik geloof echt niet dat er PL clubs zijn die deze bijna 28 jarige speler, met veel gebreken, willen hebben. Het enige wat hij kan is aardig koppen, en dan naar de PL willen. Echt he, mooie competitie zeggen ze, veel centjes denken ze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wordt daar natuurlijk compleet vermorzeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Hij ligt nu al 80 minuten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan deze aub nog snel verkocht worden? Ik weet het niemand ziet Ferri behalve ik zitten ,maar we gaan het dan toch proberen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| 30M€ was er toch geboden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee een ruime 20 miljoen. Ik zeg doen Leuv
ps hij wil zelf wachten op een pl club. Waarschijnlijk voor het geld want komt bij geeneen club aan spelen toe daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut speler. Laat er alsjeblieft snel een bod komen.
20 miljoen gelijk doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Betere spits hebben we (nog) niet. Shaqueel is nog niet zover. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee een ruime 20 miljoen. Ik zeg doen Leuv ps hij wil zelf wachten op een pl club. Waarschijnlijk voor het geld want komt bij geeneen club aan spelen toe daar Alles boven de 15M€ direct doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daarom moet er ook een eerste spits komen.
Ferri had niet gehaald moeten worden. Tenzij je ‘m als vervanger Tengstedt ziet. Maar wel prijzig dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 17:23 schreef MMM het volgende:Daarom moet er ook een eerste spits komen. Ferri had niet gehaald moeten worden. Tenzij je ‘m als vervanger Tengstedt ziet. Maar wel prijzig dan. Rigaux had niet gehaald moeten worden. Die heeft geen enkel voetbalverstand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik vind het niet alleen een slechte spits, maar ook een grote irritatie om naar te kijken, dat verontwaardigde koppie, constant aan zijn bandje en haren , weg ermee man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 17:28 schreef van geil het volgende:Ik vind het niet alleen een slechte spits, maar ook een grote irritatie om naar te kijken, dat verontwaardigde koppie, constant aan zijn bandje en haren , weg ermee man. Slechte spits? Topscorer ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hopelijk komt er nog een uit de prem met een tientje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk. Raak je niet kwijt.
Armoedige speler. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Pieken en dalen met deze gast. Vorig seizoen gepiekt, schijnbaar is het nu weer tijd voor het dal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Snap de reacties niet zo. Toch weer een doelpunt en belangrijk bij een ander doelpunt. begint een beetje op een hetze te lijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 09:02 schreef CobusIII het volgende:Snap de reacties niet zo. Toch weer een doelpunt en belangrijk bij een ander doelpunt. begint een beetje op een hetze te lijken. Zo een beetje bij iedereen zijn er met een hetze bezig. Niks deugd meer.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens Cobus en Renato. Vorig seizoen topscoorder en nu, hoewel nog niet in ritme, al weer van waarde Maar het eeuwige geouwehoer en gezaag hier gaat maar door Dit kenmerk van een deel van de aanhang irriteert mij meer dan wat fakkels en gillende keukenmeisjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn cijfers liegen er niet om ,maar ik vind het gewoon niks om naar te kijken. Gelukkig voor hem was zijn nieuwe concurent nog 2x slechter. t is wat 't is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ook door dit Leon. Kon een veelvoud van wat ie bij ons krijgt gaan verdieben daar. Maar deze aparte Japanner is, mede door de Japanse fysio en natuurlijk Watanabe, inmiddels meer Feyenoorder dan veel zgn jongens van Zuid bij elkaar opgeteld Daarom ook meer respect voor hem svp. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 11:43 schreef Bowie het volgende:Ook door dit Leon. Kon een veelvoud van wat ie bij ons krijgt gaan verdieben daar. Maar deze aparte Japanner is, mede door de Japanse fysio en natuurlijk Watanabe, inmiddels meer Feyenoorder dan veel zgn jongens van Zuid bij elkaar opgeteld Daarom ook meer respect voor hem svp. Eens hoor Bowie ,ik weet dat je gelijk heb! Ook vaker gezien dat we iemand vervangen hadden willen zien en we met de opvolgende speler erop achteruit gingen. Dit seizoen scoren tegen 020 en 040 en hij krijg een standbeeld. Zolang hij zich niet kan onderscheiden in grote wedstrijden komt hij alleen nog niet voor in mijn persoonlijke top favorietjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 09:02 schreef CobusIII het volgende:Snap de reacties niet zo. Toch weer een doelpunt en belangrijk bij een ander doelpunt. begint een beetje op een hetze te lijken. Een kinderhand is gauw gevuld.
Speelde echt slecht. Maar jij mag nog een jaartje genieten van ‘m want die blijft wel denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 12:37 schreef MMM het volgende:[..] Een kinderhand is gauw gevuld. Speelde echt slecht. Maar jij mag nog een jaartje genieten van ‘m want die blijft wel denk ik. Tegen de slechtste verdediging verloor hij wederom elk duel. Het was echt erbarmelijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was gister wel echt enorm slecht dat is gewoon zo, zit er zoiezo nog niet lekker In begin seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zal ondanks z'n statistieken nooit onomstreden zijn. Maar wel de enige fatsoenlijke spits in de selectie... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Dat ook, maar het helpt ook niet als een beperkte verdediger uitsluiten zn fysiek er vol ingooit. En als je een blinde rechtsbuiten hebt die hierdoor de aanval volkomen vertraagt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat vaak op onmogelijk aan te spelen posities. Mooi voorbeeld, die voorzet van Zechiel in de eerste helft. werkelijk perfect. en meneer staat tweede paal achter twee man. Zechiel keek m verbaasd aan, Ueda deed even verontschuldigend zijn armpjes omhoog, om even later weer precies dezelfde actie te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 14:19 schreef van geil het volgende:Staat vaak op onmogelijk aan te spelen posities. Mooi voorbeeld, die voorzet van Zechiel in de eerste helft. werkelijk perfect. en meneer staat tweede paal achter twee man. Zechiel keek m verbaasd aan, Ueda deed even verontschuldigend zijn armpjes omhoog, om even later weer precies dezelfde actie te maken. Eens ,ook een keer een voorzet van rechts,wat doet Ueda. Die gaat links van een boomlange verdediger staan. Daarbij ook nog 2 met handen vragen om de bal op het moment de bal gegeven word en daardoor geen goede aanname kon maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Ueda sloft en dat irriteert mij |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zeker op dit moment ook Ueda niet helemaal lekker in zit zou ik Ferri ook wat meer vertrouwen geven en erin zetten tegen clubs aks Cambuur, had gekund afg zondag vanaf begin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens ,ook een keer een voorzet van rechts,wat doet Ueda. Die gaat links van een boomlange verdediger staan. Daarbij ook nog 2 met handen vragen om de bal op het moment de bal gegeven word en daardoor geen goede aanname kon maken. Klopt 😁 Diara was ook de pingel niet gegund. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij wees ook een keer waar hij de bal wilde hebben. Toen hij m kreeg had tie m niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 17:47 schreef bijft007 het volgende:Zeker op dit moment ook Ueda niet helemaal lekker in zit zou ik Ferri ook wat meer vertrouwen geven en erin zetten tegen clubs aks Cambuur, had gekund afg zondag vanaf begin. Ik zou ook het liefst Ferri willen zien. Zal er ook niet gelijk staan maar geef m wat tijd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stein kan ook nog. Ik vind alles een betere optie inmiddels |
|
|
|