|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Maar ongetwijfeld met (mondelinge(?))afspraken. Toch blij mee! Nu SvP nog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar zullen vast wel een paar toezeggingen naar Zechiël bv ingebakken zijn. Dat is geloof ik wel standaard als een club graag iets bij een speler (of trainer) gedaan wil krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zechiël ondanks goal en assist kritisch: "Daar liet ik geen kwaliteit zien"

Gjivai Zechiël blijft zijn goede vorm laten zien, zo ook tijdens het uitduel tegen NEC, waar de middenvelder goed was voor één goal en twee assists. Voor de camera van ESPN reageert Zechiël op de overwinning.
"Ik ben dankbaar om mezelf weer te laten zien. Als team hebben we vandaag gewonnen," begint hij. De middenvelder blonk samen met Luciano Valente wederom uit vandaag. De twee teamgenoten weten elkaar goed te vinden, maar van een 'koningskoppel' wil hij niet spreken. "We zijn een goed duo, zo ook bij zijn goal. Mijn tegenstander was snel, dus moest ik wegdraaien. Gelukkig liep Valente mee om hem uiteindelijk erin te schieten."
Zijn tweede assist was op de jonge Jerayno Schaken, die een droomdebuut beleefde. "Dat was een geweldige goal, hij werkt en traint hard dus dan is dit mooi om te zien," geeft de middenvelder aan. Op de vraag of zijn goal wel op zijn naam moet, reageert hij resoluut. "Hij moet op mijn naam, als ik hem niet raak, gaat hij er niet in."
Echter is de middenvelder ook kritisch op zichzelf, zoals bij het moment waarop hij oog in oog stond met de keeper en niet wist te scoren. "Het was een raar moment. Ik kopte de bal te hard vooruit, daar liet ik geen kwaliteit zien." Ook realiseert hij dat het spel nog beter moet. "De volgende stap is om de wedstrijd te blijven controleren, ook de laatste 10 minuten. Volgende week moet het niveau hoger zijn."
Zechiël sluit af met een duidelijke reactie over de aandacht rondom Anis Hadj Moussa. "De trainer probeerde vooral de focus te leggen op de wedstrijd, dus dat konden we eigenlijk wel loslaten. Er gebeurt veel rond Anis op dit moment, maar niemand staat boven het team. Daar moeten wij ons niet op focussen. We zien komende week wel wat er gaat gebeuren." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor de beeldvorming en teambuilding wel graag de speler bedanken die je jou assist bezorgde. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Fijn joch. Lekkere speler. Nog wel veel balverlies en een beetje traag. Net als Valente. Helaas. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hopelijk laat god hem niet in de steek trouwens, moeten er niet aan denken😉 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerlijk delen met Weghorst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bovenaan het eredivisie lijstje met zowel goals als assists. Heel productief begonnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hij heeft menig forumlid verrast :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Yep moeten we (ik) zeker erkennen! is normaliter geen abctje van afg seizoenen Top 8 club naar ons hetzelfde kunnen doen
Maar deze jongen gaat als een malle door waar hij bij utr mee gestopt is Op weer hoger niveau en druk
Heel knap!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Volgend jaar naar Barca 40 miljoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maal 2 😁
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| die is volgend seizoen vertrokken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Denk dat het voor van de winter allemaal op de rails staat eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Deze gaat in de gaten gehouden worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Hij was de enige waarvan het leek alsof hij tijd over had in zijn acties. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mits hij dit kan vasthouden , volgens mij 8n 2 e helft onzichtbaar, en bij Fc U kreeg hij in het seizoen ook een terugval |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en het oogt moeiteloos, had zo met de andere partij kunnen meedoen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind het iig een hele fijne speler om naar te kijken sinds hij niet als (echte) 6 meer speelt. Jongens als hij en Valente (en ook HM) mogen ook fouten maken. Ze maken namelijk ook het verschil. Pas twee goalgetters erbij in (van de 3 Steijn, Ferri en SvP) en je hebt een heerlijk elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Laat hem eerst maar bij ons een paar seizoentjes vlammen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Precies, laten we zelf eens profijt van zo'n gozert hebben. Mag ie over 2 jaar een mooie club uitkiezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eerst maar eens bijtekenen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar een jaartje erbij, tot 2029 nu.
Had 2030 gehoopt. Nu moet je ‘m eigenlijk van de zomer wel verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Denk dat t wel gebeurt sowieso maar sta je wel sterk in de onderhandelingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Denk dat t wel gebeurt sowieso maar sta je wel sterk in de onderhandelingen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Had al sinds vorig jaar in het eerste kunnen spelen.
Ik hoop dat de club eindelijk eens lering trekt uit een situatie als deze.
Het zal wel niet, maar ach.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2026 - 18:29 schreef DMD het volgende:[..] Had al sinds vorig jaar in het eerste kunnen spelen. Ik hoop dat de club eindelijk eens lering trekt uit een situatie als deze. Het zal wel niet, maar ach. Ik denk het wel hoor ,anders hadden ze hem wel naar Lille laten gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat meer om hoe ze dit met toekomstige talenten zullen aanpakken denk ik . Als er volop geld is lijkt bijna elke TD het in de kop te krijgen en hun eigen jeugr te vergeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is afwachten maar t is al bekend dat zowel Eenhoorn als Rigaux graag eerst kijken in de eigen keuken. Of het echt zo is moet indd nog blijken op termijn,maar ik heb er wel vertrouwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door tomson -- |
|
|
|