|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En als hij de spelerslijst erbij pakt, ziet hij een handvol concurrenten voor dezelfde positie. Vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat zijn twijfels heeft of hij niet derde keus gaat worden. Achter Valente en Moder bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als je goed genoeg speelt kan de trainer niet om je heen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En als hij de spelerslijst erbij pakt, ziet hij een handvol concurrenten voor dezelfde positie. Vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat zijn twijfels heeft of hij niet derde keus gaat worden. Achter Valente en Moder bijvoorbeeld. Ja ook dat ,wat mij betrefd dan snel een verbeterd contract aanbieden. En Moder ook het nieuws geven dat hij mag uitkijken naar een nieuwe club. Dan heeft Valente er echt een grote kluif aan als concurent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is een parel. Blij dat Devy 10 plus weigerde tot nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 positieve puntjes van Zechiël deze wedstrijd.
1 als eerste zijn mooie strakke passes en zijn overzicht. 2 Na de duw op Deijl nam hij het op voor zijn teamgenoot. 3 Spel stoppen bij een blessure van een tegenstander in een niets zeggend potje. 4 De lach op zijn gezicht bij de dubbele kramp bij een belg die behandeld werd door Diarra en Lotomba.
Als hij blijft kan hij de concurentie strijd van Valente weleens gaan winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 positieve puntjes van Zechiël deze wedstrijd.
1 als eerste zijn mooie strakke passes en zijn overzicht. 2 Na de duw op Deijl nam hij het op voor zijn teamgenoot. 3 Spel stoppen bij een blessure van een tegenstander in een niets zeggend potje. 4 De lach op zijn gezicht bij de dubbele kramp bij een belg die behandeld werd door Diarra en Lotomba.
Als hij blijft kan hij de concurentie strijd met Valente weleens gaan winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 15:35 schreef Leon FR1908 het volgende:4 positieve puntjes van Zechiël deze wedstrijd. 1 als eerste zijn mooie strakke passes en zijn overzicht. 2 Na de duw op Deijl nam hij het op voor zijn teamgenoot. 3 Spel stoppen bij een blessure van een tegenstander in een niets zeggend potje. 4 De lach op zijn gezicht bij de dubbele kramp bij een belg die behandeld werd door Diarra en Lotomba. Als hij blijft kan hij de concurentie strijd van Valente weleens gaan winnen. eens , voetbalt zo makkelijk kan ook de strijd aan gaan met targ en vanhoutte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbalt inderdaad heel erg makkelijk Ps ja hij kan ook met hun concureren ,hoop dat hij blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Voetbalt inderdaad heel erg makkelijk Ps ja hij kan ook met hun concureren ,hoop dat hij blijft. hoop ik ook leon , whang vertrekt al en moder mag weg dan wordt de spoeling dun daarbij is het een heerlijke speler |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik denk dat hij zeker genoeg minuten kan gaan maken bij ons. Zeker als Moder ook nog vertrekt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:59 schreef DMD het volgende:Wat een goede speler is dit zeg. Deze jongen graag erbij houden, heeft gewoon een kans voor een basisplaats. Is gewoon je beste talent en had al eerder de kans moeten krijgen.
Roep het alleen al 3 jaar ;).
Deze jongen kan je voor een record bedrag verkopen over 2 jaar. Kan zowel op 6,8 of 10. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En als hij de spelerslijst erbij pakt, ziet hij een handvol concurrenten voor dezelfde positie. Vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat zijn twijfels heeft of hij niet derde keus gaat worden. Achter Valente en Moder bijvoorbeeld. Is alleen beter dan Valente en Moder.
Valente word beter geacht, omdat het een aankoop is. Moder wordt beter geacht, omdat? Wellicht omdat die uit de PL kwam, waar die vooral in de ziekenboeg zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 15:58 schreef kenny het volgende:[..] hoop ik ook leon , whang vertrekt al en moder mag weg dan wordt de spoeling dun daarbij is het een heerlijke speler Zo is dat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Deze gast kan geweldig voetballen, maar heeft t in de media niet goed gedaan. Ook wel wat geframed allicht. Geef eens een lekker interview, stel m op en verleng zn contract. Ajb. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je dat filmpje bekijkt van Trabelsi op X lijkt t heel wat. Maar heb vandaag Zechiel echt super vaak het spel zien vertragen, te lang door dribbelen of t balletje diep niet durven/kunnen geven. Was wel een van de betere op t veld de tweede helft, dat wel.
Hopelijk concurreren ze elkaar naar een hoger niveau, want de andere middenvelders waren vandaag ook matig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:Als je dat filmpje bekijkt van Trabelsi op X lijkt t heel wat. Maar heb vandaag Zechiel echt super vaak het spel zien vertragen, te lang door dribbelen of t balletje diep niet durven/kunnen geven. Was wel een van de betere op t veld de tweede helft, dat wel. Hopelijk concurreren ze elkaar naar een hoger niveau, want de andere middenvelders waren vandaag ook matig Misschien heeft het te maken met wat Bossin vertelde in zijn interview . Dat Feyenoord telkens weer te snel weer wilde opbouwen. En ja hij bertraagde met balvast zijn om vervolgens opmaat een pass te versturen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Kan ook zijn natuurlijk ze pas samen spelen en moeten weten van elkaar wanneer diep of wanneer beter vertragen, maar aan zich enorm benieuwd hoe het allemaal gaat straks en weer wat nieuwe spelers aanmoedigen als een gek echt super veel zin in, man wat hou ik van die club joh🙏 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 20:20 schreef bijft007 het volgende:Kan ook zijn natuurlijk ze pas samen spelen en moeten weten van elkaar wanneer diep of wanneer beter vertragen, maar aan zich enorm benieuwd hoe het allemaal gaat straks en weer wat nieuwe spelers aanmoedigen als een gek echt super veel zin in, man wat hou ik van die club joh🙏 Ik zie het anders hoor eerlijk gezegt. Hier zijn momenten vastgelegd van de wedstrijd van vanmiddag.
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 20:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie het anders hoor eerlijk gezegt. Hier zijn momenten vastgelegd van de wedstrijd van vanmiddag. [ tweet ] ben het eens met je , zechiel ziet het spelletje weldegelijk , eerlijk gezegd vind ik targ juist vertragender spelen |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zowel Zechiel als Targ verkopen en daarvoor in de plaats één topper binnenhalen.... Is ook niet de oplossing, maar ik denk dat er meer uit beide spelers is tehalen, vwel talent in ieder geval. Zechiel zou ik nu absoluut niet verkopen. Maak hem belanrijker en je krijgt er volgend jaar 25+ voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 20:27 schreef kenny het volgende:[..] ben het eens met je , zechiel ziet het spelletje weldegelijk , eerlijk gezegd vind ik targ juist vertragender spelen Targ & Vanhoutte en Valente & Zechiël. Targ & Vanhoutte puur als de betere verdedigende middenvelders en Zechiël en Valente als de spelverdelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 20:38 schreef Frobin1974 het volgende:Zowel Zechiel als Targ verkopen en daarvoor in de plaats één topper binnenhalen.... Is ook niet de oplossing, maar ik denk dat er meer uit beide spelers is tehalen, vwel talent in ieder geval. Zechiel zou ik nu absoluut niet verkopen. Maak hem belanrijker en je krijgt er volgend jaar 25+ voor. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zechiel en Valente zijn allebei geen pure spelverdelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
met de middenvelders die er nu zijn zou ik met vanhoutte zechiel en valente gaan spelen , tegen de sterke tegenstanders CL zou ik voor targ gaan ipv zechiel mooiste zou zijn als je Moder en Stengs nog kan slijten en dan een goede 10 halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals t nu is. Targ Zechiel en Stein |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Steijn moet op 10. Ik zie ook zijn beperkingen maar je hebt goals nodig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: steijn moet je lozen , al viel die aardig in vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Valente vond ik in de passing beter vandaag dan Zechiel. Targ was totaal onzichtbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik denk het wel alleen niet vanaf de 10 uiteraard maar de creativiteit van achteren zal vanaf deze 2 komen in de opbouw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ben erg benieuwd waar zijn top ligt. Zou eigenlijk raar zijn om hem te laten gaan voor onder de 15M? Vind hem zeker niet onder doen voor de rest van de middenvelders. Samen met Targh is er wel veel loopvermogen op het middenveld, maar of ze samen moeten spelen weet ik niet. Wellicht een van de twee in combinatie met Vanhoutte plus een nummer 10. Ik denk dat Valente het best nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen. Ik denk dat hij fysiek het minst ver is van het stel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als je moet kiezen tussen Targ, Vanhoutte en Zechiel. Zou ik altijd voor de laatste kiezen. Want eigen jeugd en ze doen nauwelijks voor elkaar onder. Echter is t een pest ventje en heeft hij nog maar twee jaar contract. Dus cashen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:Als je moet kiezen tussen Targ, Vanhoutte en Zechiel. Zou ik altijd voor de laatste kiezen. Want eigen jeugd en ze doen nauwelijks voor elkaar onder. Echter is t een pest ventje en heeft hij nog maar twee jaar contract. Dus cashen Ik vind het niet zo relevant of hij een pestventje is of niet. We kennen er wel meer en die hebben Feijenoord veel gebracht in het verleden. Maar zie jij hem liever op het middenveld met Vanhoutte of met Targh? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| En waar zie jij Valente in de hiërarchie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 11:42 schreef CobusIII het volgende:Ben erg benieuwd waar zijn top ligt. Zou eigenlijk raar zijn om hem te laten gaan voor onder de 15M? Vind hem zeker niet onder doen voor de rest van de middenvelders. Samen met Targh is er wel veel loopvermogen op het middenveld, maar of ze samen moeten spelen weet ik niet. Wellicht een van de twee in combinatie met Vanhoutte plus een nummer 10. Ik denk dat Valente het best nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen. Ik denk dat hij fysiek het minst ver is van het stel. Helemaal mee eens ,zelfs voor 20 miljoen niet laten gaan. Tis mooi dat hij binnen de huidige staf eindelijk herkend wordt. En hij weet dat want hij fleurt op onder de nieuwe staf. Net zoals met Summerville zijn sommige supporters blij met een opleidingsvergoeding omdat hij een transfer maakt van 50 miljoen of meer. Nee de goede moeten doorbreken in de Kuip ,dat verdienen zij en het legioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die gaat hoe dan ook verkeerd gebruikt worden. Dus als Gio vanuit twee zessen en een tien gaat spelen heb je geen plek voor een acht. En dan zou Valente op de bank moeten.
En ik zou Vanhoutte er ook naast zetten, want Targ heeft meer potentieel, qua leeftijd Daarom is de aankoop van Vanhoutte eigenlijk overbodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je kan toch gewoon kijken naar de situatie en op elkaar afstemmen wie er mee loopt, inloopt, enz. Een nummertje moet toch niet bepalend zijn hoe je speelt, maak je het de tegenstander wel heel erg makkelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dit nu een speler die in de CL potten gaat breken? Er is geld,er is ambitie...hoort daar archipel tussen. Hij viel soms bij Juni erg terug. Ik ben niet overtuigd..ik wil spelers die het CL niveau kunnen aantikken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:11 schreef VVout het volgende:Je kan toch gewoon kijken naar de situatie en op elkaar afstemmen wie er mee loopt, inloopt, enz. Een nummertje moet toch niet bepalend zijn hoe je speelt, maak je het de tegenstander wel heel erg makkelijk. Een nummer staat in die geval voor de manier hoe je t invult En dat is dus relevant . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:Is dit nu een speler die in de CL potten gaat breken? Er is geld,er is ambitie...hoort daar archipel tussen. Hij viel soms bij Juni erg terug. Ik ben niet overtuigd..ik wil spelers die het CL niveau kunnen aantikken Moet je bijna iedereen vervangen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Een nummer staat in die geval voor de manier hoe je t invult En dat is dus relevant . Je kan het invullen, maar als je aan de interpretatie vast houdt limiteer je de creativiteit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:Is dit nu een speler die in de CL potten gaat breken? Er is geld,er is ambitie...hoort daar archipel tussen. Hij viel soms bij Juni erg terug. Ik ben niet overtuigd..ik wil spelers die het CL niveau kunnen aantikken Dit is een speler waarbij bij een paar goede wedstrijden op CL niveau de waarde heel rap omhoog gaat. het heeft totaal geen zin om een eigenjeugdspeler van dit niveau nu al te laten gaan voor betrekkelijk weinig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Bekijk ( met respect) de wedstrijden van U terug,hij was vaak ondermaats |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:Bekijk ( met respect) de wedstrijden van U terug,hij was vaak ondermaats LOL..alsof iemand de wedstrijden van Utrecht terug gaat kijken..😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Nee maar ik lees de kranten,en dan zie ik de beoordeling 😀 |
|
|
|