BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gjivai Zechiël topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2026 - 09:31   quote  deeplink  
Zechiel cs. wil eerst zien of ie daadwerkelijk basisspeler is. En dan in najaar contractverlenging en stevig salaris.

Blijft evenwel een hooghartig kereltje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2026 - 09:55   quote  deeplink  
Vond ik eerst ook maar ik begrijp hem nu wel .
Hij kan gewoon makelijk concureren met de huidige spelers.
Iets dat vorig jaar onopgemerkt bleef binnen Feyenoord en waardoor
hij verhuurd werd.
Vertrouwen moet van 2 kanten komen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 04 augustus 2026 - 09:57   quote  deeplink  
Hij heeft nu ook een leeftijd dat je niet nog ff een seizoen op de bank gaat zitten.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 04 augustus 2026 - 10:17   quote  deeplink  
Verhuur periode wel echt goed voor hem geweest, want lijkt meer te kunnen aanhaken nu, of het genoeg zal zijn qua verwachting afwachten maar oogt veel zekerder, iig ervoor zorgen aardig wat kwaliteit ook bankie hebben en kunnen brengen wie er afvalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2026 door bijft007 --
DMD
 DMD - dinsdag 04 augustus 2026 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2026 - 09:31 schreef FR-Henk het volgende:
Zechiel cs. wil eerst zien of ie daadwerkelijk basisspeler is. En dan in najaar contractverlenging en stevig salaris.

Blijft evenwel een hooghartig kereltje.
Op basis van wat hooghartig?

Heeft sinds jaar en dag niet het vertrouwen van Feyenoord gekregen. Had mot met V.Persie & leek weer buiten de boot te vallen aan het begin van dit seizoen.

Was een dragende speler bij zowel Sparta als Utrecht en heeft bij Utrecht cijfers weerlegd waar geen middenvelder van Feyenoord ook maar in de buurt kwam.

Ik snap heel goed dat je gaat twijfelen aan je toekomst bij een club als je 2x verhuurd wordt, in beide periodes laat zien dat je het niveau makkelijk aankan en er nog steeds twijfel bestaat.

Zechiël had vorig jaar al prima op het middenveld bij Feyenoord kunnen spelen & in de voorbereiding van dit seizoen bewijst die ook mijn gelijk dat het je grootste talent & beste middenvelder is.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 04 augustus 2026 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2026 - 10:48 schreef DMD het volgende:

[..]

Heeft sinds jaar en dag niet het vertrouwen van Feyenoord gekregen. Had mot met V.Persie & leek weer buiten de boot te vallen aan het begin van dit seizoen.

Was een dragende speler bij zowel Sparta als Utrecht en heeft bij Utrecht cijfers weerlegd waar geen middenvelder van Feyenoord ook maar in de buurt kwam.

Ik snap heel goed dat je gaat twijfelen aan je toekomst bij een club als je 2x verhuurd wordt, in beide periodes laat zien dat je het niveau makkelijk aankan en er nog steeds twijfel bestaat.

Zechiël had vorig jaar al prima op het middenveld bij Feyenoord kunnen spelen & in de voorbereiding van dit seizoen bewijst die ook mijn gelijk dat het je grootste talent & beste middenvelder is.
eens
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2026 - 11:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

De stap naar Utrecht is goed uitgepakt. Bij Feyenoord zelf was ie nog te licht en teveel z'n eigen spel aan het spelen. Jeugdige overmoed.
Hooghartig ja. Zeg intern dat je de waardering mist. En etaleer je ongenoegen niet naar buiten toe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2026 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2026 - 11:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De stap naar Utrecht is goed uitgepakt. Bij Feyenoord zelf was ie nog te licht en teveel z'n eigen spel aan het spelen. Jeugdige overmoed.
Hooghartig ja. Zeg intern dat je de waardering mist. En etaleer je ongenoegen niet naar buiten toe.
Bij Feyenoord te ligt ?
Heel het seizoen goed genoeg geweest voor ons anders maak
je geen 10 doelpunten en 10 assists .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2026 - 12:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

eens!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2026 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2026 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord te ligt ?
Heel het seizoen goed genoeg geweest voor ons anders maak
je geen 10 doelpunten en 10 assists .
Heb het over de Feyenoordperiode (2024 en eerder) vóór Sparta en Utrecht. En met name bij Utrecht heeft hij die stats bewerkstelligd.
Heeft nu laten zien dat hij basisplaatswaardig is. Is voorbeeld van verhuur die goed heeft uitgepakt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2026 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2026 - 12:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb het over de Feyenoordperiode (2024 en eerder) vóór Sparta en Utrecht. En met name bij Utrecht heeft hij die stats bewerkstelligd.
Heeft nu laten zien dat hij basisplaatswaardig is. Is voorbeeld van verhuur die goed heeft uitgepakt.
Eerlijk Henk na Sparta had hij al de kans verdient.
Hoop zo dat dit in de toekomst gaat veranderen .
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2026 - 16:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens hoor,
Snap die gozer helemaal.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 augustus 2026 - 07:28   quote  deeplink  
Als je wil dat hij verlengt moet je m aanvoerder maken
MMM
 MMM - vrijdag 07 augustus 2026 - 21:50   quote  deeplink  
Vind ik een stap te ver.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 augustus 2026 - 21:53   quote  deeplink  
Je moet hem vooral perspectief geven. Opstellen of anders in laten vallen. Dan is er wel een goede kans dat hij een nieuw contract gaat tekenen denk ik. We zien het wel.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 07 augustus 2026 - 22:05   quote  deeplink  
Beter gewoon ervaren verdediger die band, st juste wattanabe of Ahmedhodzic ofzo want echt ideale heb en we niet en geen risicos mee nemen

beter geen Valente zechiel of meer n voetballer zeg maar, gaan zo vaak teveel willen doen met zon band waar ze gewoon lekker moete ballen, read ook gewoon lekker jaar zn ding doen zonder extra druk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 augustus 2026 - 22:06   quote  deeplink  
Speler in de aa. Verdedigend of middenvelder.
Dat moet m worden.
Met ervaring en t liefst geen aankoop
bijft007
 bijft007 - vrijdag 07 augustus 2026 - 22:09   quote  deeplink  
Voorkeur bij mij mij meestal cv kf controlerend middenvelder idd, van houte nu al te geven ook nogal n ding mss, al heeft het wel alle schijn van hij geen gekke dingen zal doen en gewoon zn ding, hij bv 1 en st juste of Ahmed 2, maar niet echt uitgesproken leider eigenlijk nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 14:27   quote  deeplink  
Heeft wel veel kansen nosig
CobusIII
 CobusIII - zondag 09 augustus 2026 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:
Heeft wel veel kansen nosig
Ja, net als valente. Zij komen vaak in scoringspositie dus moet dat rendement flink omhoog.
voor de rest was hij 60 minuten een baas.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 15:17   quote  deeplink  
Hierdoor zal t nooit een favoriet van me worden hoe goed hij ook speelt.
Voor hem is t business. Heeft niets met de club

22-jarige middenvelder kon ook op belangstelling rekenen van Lille, maar Zechiël maakt duidelijk dat hij zich volledig focust op Feyenoord. "Zodra ik op het veld sta, heb ik er altijd zin in. Wat er daarbuiten gebeurt, laat ik aan mijn zaakwaarnemers over. Daar probeer ik me zo min mogelijk op te focussen. Ik ben dankbaar en blij dat ik op het veld sta en dat het goed gaat." Op de vraag of hij de knoop heeft doorgehakt over waar hij dit seizoen speelt, is hij duidelijk. "Dat laat ik helemaal aan mijn zaakwaarnemers over."
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 15:20   quote  deeplink  
Pfffffff het antwoord ...moet je aan mijn zaakwaarnemer vragen.
Wordt ik zo moe van, je bent toch geen slaaf
En geef antwoord of je wil blijven
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

22-jarige middenvelder kon ook op belangstelling rekenen van Lille, maar Zechiël maakt duidelijk dat hij zich volledig focust op Feyenoord. "Zodra ik op het veld sta, heb ik er altijd zin in. Wat er daarbuiten gebeurt, laat ik aan mijn zaakwaarnemers over. Daar probeer ik me zo min mogelijk op te focussen. Ik ben dankbaar en blij dat ik op het veld sta en dat het goed gaat." Op de vraag of hij de knoop heeft doorgehakt over waar hij dit seizoen speelt, is hij duidelijk. "Dat laat ik helemaal aan mijn zaakwaarnemers over."
Meer zn voeten laten spreken ipv zn mond.
Was laatste 30 minuten ook niets meer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 15:33   quote  deeplink  
Is geen echte top....ja met zijn praatjes
VVout
 VVout - zondag 09 augustus 2026 - 15:48   quote  deeplink  
Read zij niet veel anders, dat hij dit aan zijn zaakwaarnemer over laat. Wat moet je anders zeggen, schuif het af en praat over wat je op het gras laat zien. Vooral met dat getrek tijdens de transferwindow, lekker van je af laten glijden en niet te veel aan ergeren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

Ben ik met jou eens ,geen moment het gevoel gegeven om mensen
te overtuigen dat hij er voor gaat en blij is bij Feyenoord.
Dat andere is namelijk helemaal niet relevant
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 15:56   quote  deeplink  
Zelfde als Valente. Goed eerste uur. Daarna rijp voor een wissel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 15:48 schreef VVout het volgende:
Read zij niet veel anders, dat hij dit aan zijn zaakwaarnemer over laat. Wat moet je anders zeggen, schuif het af en praat over wat je op het gras laat zien. Vooral met dat getrek tijdens de transferwindow, lekker van je af laten glijden en niet te veel aan ergeren.
Read geeft aan blij bij Feyenoord te zijn en nog niet uitgekeerd
Heel andere toon
VVout
 VVout - zondag 09 augustus 2026 - 16:23   quote  deeplink  
Daarom kan je beter ook maar zo weinig mogelijk zeggen en het over laten aan je zaakwaarnemer, of in Gio zijn geval aan Dévy
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 16:23 schreef VVout het volgende:
Daarom kan je beter ook maar zo weinig mogelijk zeggen en het over laten aan je zaakwaarnemer, of in Gio zijn geval aan Dévy
Meer beseffen wie je betaald elke maand ,en wie er geld voor over heb
om jou te komen bekijken in de stadions.
Begrijp ook niet dat ESPN bij hem uitkomt .
Die hebben ook het gevoel dat er iets te halen valt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - zondag 09 augustus 2026 - 17:50   quote  deeplink  
Beetje vissen natuurlijk, als je een idee hebt dat er wat te halen valt gooi je je hengel uit.
DMD
 DMD - zondag 09 augustus 2026 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 16:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Read geeft aan blij bij Feyenoord te zijn en nog niet uitgekeerd
Heel andere toon
Als ik als read speelde vandaag dan zou ik ook heel blij zijn dat ik bij Feyenoord speelde.

Zechiël heeft toch echt al 2 jaar meer laten zien als voetballer bij mindere clubs dan Read bij Feyenoord.

Zo'n jongen wordt 2 jaar verhuurd, wordt amper contact met hem opgenomen. Ging vorig jaar door het stof richting v.Persie wat niks uithaalde en wordt nu voor het eerst op waarde geschat.

Ik zou ook niet opeens de polonaise lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door DMD --
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2026 - 18:06   quote  deeplink  
Complete dynamische speler.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 18:06 schreef van geil het volgende:
Complete dynamische speler.
Dat zeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 18:05 schreef DMD het volgende:

[..]

Als ik als read speelde vandaag dan zou ik ook heel blij zijn dat ik bij Feyenoord speelde.

Zechiël heeft toch echt al 2 jaar meer laten zien als voetballer bij mindere clubs dan Read bij Feyenoord.

Zo'n jongen wordt 2 jaar verhuurd, wordt amper contact met hem opgenomen. Ging vorig jaar door het stof richting v.Persie wat niks uithaalde en wordt nu voor het eerst op waarde geschat.

Ik zou ook niet opeens de polonaise lopen.
Eens maar hoop wel dat hij dat bepaalde toontje
de volgende keer laat vallen.
Zegt nog net niet dat hij eigenlijk graag weg wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2026 - 18:28   quote  deeplink  
Zechiël ziet oude Feyenoord-principes terug: ''Uit de tijd van Arne''

IMG-0388.webp

Feyenoord behoort tot de ploegen die hun eerste competitiewedstrijd hebben gewonnen. Dat is een prettig begin, zeker gezien het spel in het eerste deel van de wedstrijd. Er viel echter veel aan te merken op het laatste halfuur. Dat zag Gjivai Zechiël ook in zijn nabespreking met ESPN.

De middenvelder reageert op logische wijze als hem gevraagd wordt waarom de overwinning zo moeizaam over de streep werd getrokken. ''Dat doen we vooral onszelf aan, hè? We spelen de eerste 60 minuten echt goed. We hebben veel grote kansen gekregen, waaronder ik. Dat is positief, alleen de next step is om die kansen af te maken.''

Valente
Na twee verhuurperiodes staat Zechiël nu naast de nieuwe aanvoerder Valente. Dat bevalt hem wel: ''Het is een goede speler. Ik kan het goed met hem vinden. Dat wist ik eigenlijk al, want ik had bij Jong Oranje al een keer met hem samen gespeeld. Maar iedereen was vast aan de bal in de eerste 60 minuten. Er was veel beweging en diepte in de ploeg. We moeten onszelf belonen.''

Moeizaam einde
Feyenoord kwam er niet meer aan te pas in de slotfase. Dat de bezoekers het nog moeilijk kregen, leek lange tijd niet nodig. Zechiël weet alleen niet precies waar het door komt dat het nog lastig werd. ''We zullen moeten analyseren wat er gebeurde. Je moet dodelijk zijn. 1-0 is altijd spannend met lange ballen, waar je ook speelt. Dat is gevaarlijk met een Zonneveld die erin komt. Dat doen we onszelf aan.''

Sparta scoorde ook nog in de laatste minuut. Milan Zonneveld duwde Jeremiah St. Juste echter in de rug. Zechiël kon niet zeggen of hij de afkeuring terecht vond. ''Ik zag het niet echt goed. Ik keek naar de bal. Ik moet dat moment terugzien, maar ik weet niet of het terecht was dat hij hem afkeurde. We hebben drie punten, dat is het belangrijkste.''

Transferperikelen
De blik van de middenvelder verandert als een vraag over een afgeketste transfer wordt gesteld. Hij reageert zakelijk: ''Zolang ik op het veld sta, heb ik er zin in. Wat er daar buitenom gebeurt, laat ik aan mijn zaakwaarnemers over. Daar probeer ik me echt zo min mogelijk op te focussen en mijn ding te doen. Ik heb een gave van God gekregen en die probeer ik altijd te laten zien.''

Sinclair Bisschop van ESPN vraagt naar de nieuwe ontwikkelingen bij Feyenoord. Zechiël is tevreden over de staat van de club en hemzelf: ''Ik ben dankbaar en blij dat ik op het veld sta en dat het goed gaat. De rest laat ik aan mijn zaakwaarnemers en ik ben blij dat ik hier ben. Ik zie veel dingen terug uit de tijd van Arne, toen ik een beetje doorbrak. Ik ben gegroeid als speler, dat kan ik ook toepassen. Ik moet echt scoren, maar dat komt wel.''
bijft007
 bijft007 - maandag 10 augustus 2026 - 13:12   quote  deeplink  
Complimenten hoor voor zechiel🙏

Zo zie je maar dat uitleen beurt voor een speler echt goed uit kan pakken

En er nu echt klaar voor is zo lijkt het nu en wat vaster is in zn acties en Vooral minder slaapmomentjes wat bij balverlies nogal wat problemen opleverde al speelt hij nu niet meer vanuit de 6 omdat nu stofzuiger Vanhoute daar loopt wat waarschijnlijk zeker helpt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2026 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2026 - 13:15   quote  deeplink  
In die laatste alinea proef ik ook een lichte sneer naar het RvP tijdperk.
bijft007
 bijft007 - maandag 10 augustus 2026 - 13:31   quote  deeplink  
Onee hoor, ik meen dat hij onder priske nog voorbereiding meedraaide+wat wedstrijden en was er toen echt nog niet klaar voor nog,, maar werd toen vooral gebruikt op 6 samen met onze grote vriend zerrouki mede omdat we al goed voorzien waren linies ervoor

Erna half jaar Sparta, en onder rvp kreeg hij zoiezo al geen kans meer en mocht utrecht dacht ik al snel, al weet ik niet 💯 zeker meer

Dus meer dat huidige rol hem meer helpt met vaste stofzuiger achter zich en denk nu er zelf ook gewoon meer klaar voor is dus ++

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2026 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - maandag 10 augustus 2026 - 17:28   quote  deeplink  
Hij smeet ook wel heel erg met zijn krachten de eerste helft. Wil zich graag bewijzen. Zou wat mij betreft iets meer moeten doseren als hij de 90 minuten wil volmaken en een te grote terugval wil voorkomen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 augustus 2026 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2026 - 17:28 schreef CobusIII het volgende:
Hij smeet ook wel heel erg met zijn krachten de eerste helft. Wil zich graag bewijzen. Zou wat mij betreft iets meer moeten doseren als hij de 90 minuten wil volmaken en een te grote terugval wil voorkomen.
Als ik hem zo hoor wil hij een transfer maken
Alexmem
 Alexmem - maandag 10 augustus 2026 - 21:23   quote  deeplink  
Hij is in z’n eer aangetast. Maar laat m nog 3x zo spelen met alle complimenten, voorselectie oranje halen, en laat m 3x zoveel verdienen: klaar.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 12 augustus 2026 - 17:11   quote  deeplink  
https://voetbal.headliner.nl/item/kraay-prijst-gratis-aankoop-feyenoord-als-je-mee-wil-doen-om-kampioenschap-voetbalprimeur-706834 Eens met Hans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gjivai Zechiël topic

0.0156440