|
|
ar
|
|
|
| Er zal ook wel een zaakwaarnemertje tussen zitten om zn kop gek te maken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik zie hem niet meer terugkomen eigenlijk. Teveel wijst erop dat hij het niet meer ziet zitten om met van Persie te werken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Het is maar wat je leest of wie het heeft opgeschreven. Ik heb het hem nog nergens zelf horen zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Positieve opinie van (oa) Hans Kraaij jr over hem.
Hij zou volgend jaar wel een hoop energie en diepgang op het middenveld moeten kunnen brengen. Plus extra goals. Ontbrak ook dit jaar. Eigenlijk was Steijn de enige met veel diepgang, maar die stond zo diep dat je met een middenvelder minder speelde. Verder heeft Hwang het ook wel, maar die is constant stuk. Timber had het ook trouwens. Maar de rest wil vooral het spel meer voor zich hebben. Al zou met name Valente het ook wel moeten kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zëchiel zelf bevestigt wat Robin al eerder zei. Dat Feyenoord blij is met zijn ontwikkeling en dat hij de kans krijgt in de voorbereiding.
Oogt nog steeds een beetje vrijblijvend vanuit het perspectief van Feyenoord. Je kan ook zeggen dat hij volgend jaar vast onderdeel is van Feyenoord 1. Ze willen hem blijkbaar nog even van dichtbij aan het werk zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou Calvin zelf nog een kans krijgen eigenlijk? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Das tegenwoordig geen vereiste meer om bij Feyenoord te komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
NEC wordt nu ook weer genoemd voor hem. Dus mocht hij onverhoopt niet bij Feyenoord aan bod komen, dan kan hij bij zo'n beetje de hele subtop wel terecht.
Maar je zou denken dat hij volgend seizoen gewoon een volwaardige speler van Feyenoord 1 gaat zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Twente heeft zich gemeld maar daar moeten ze niet op ingaan . Laat ze Zerouki maar lekker kopen . Zerouki heeft het zo naar zijn zin daar maar blijkbaar is dat niet wederzijds als ze Zechiël willen. Maar niet doen Feyenoord !!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zolang van Persie trainer is gaat dit hem niet worden denk ik. Interview bij Voetbalprimeur toch ook weer niet helemaal lekker.
‘Kans’ is leuk voor iemand van 16/17, niet voor één van de beste spelers van het afgelopen seizoen bij Utrecht. Ik snap hem ergens wel. En misschien dat er toch wat oud zeer zit tussen die twee.
Leuk een trainer die met tig spelers bonje heeft. Geen people manager, tactisch onbenul en een legio aan foute keuzes. En meneer mag blijven. Het is een schande als we nog een jaar met deze prutser doorgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft met RvP een persoonlijk gesprek gehad, zei zelf zand erover en door. Ze hebben nota bene een dingetje gehad in de jeugd. En iedereen krijgt een kans. Wat moet ie dan zeggen, Zechiel is volgend jaar mijn nummer 6? Bij een andere trainer is hij ook gewoon een van de selectie. Bewijs je maar.
En de trainer had bonje met spelers die buiten de boot vielen, oh jee.
Bij een subtopper meedoen, maakt je niet per se geschikt voor Feyenoord 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit was toen . Nu verkopen maar niet aan Twente. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens was hij het hele seizoen juist positief richting een terugkeer naar Feyenoord. En nu opeens niet en dat is raar . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 09:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Overigens was hij het hele seizoen juist positief richting een terugkeer naar Feyenoord. En nu opeens niet en dat is raar . Gjivai Zechiël is momenteel onderwerp van gesprek in de landelijke media. De middenvelder van Feyenoord kende als huurling een uitstekend seizoen bij FC Utrecht en staat daardoor nadrukkelijk in de belangstelling. Onder meer NEC Nijmegen en FC Twente worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
De teller van Zechiël staat dit seizoen op 49 wedstrijden. Daarin was de 21-jarige middenvelder goed voor negen doelpunten en tien assists. Uitstekende cijfers voor een middenvelder, die zondag tegen Ajax zijn statistieken verder kan verbeteren. Het contract van Zechiël bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2028 en zijn marktwaarde wordt inmiddels geschat op zeven miljoen euro.
Mocht een club als FC Twente, NEC of FC Utrecht definitief willen toeslaan, dan zal er stevig betaald moeten worden. Tegelijkertijd lijkt een langer verblijf in De Kuip ook nog altijd een optie. Zechiël bevestigt dat er inmiddels een gesprek heeft plaatsgevonden met Robin van Persie.
''Het was geen telefoongesprek, maar gewoon in het echt. Het is helemaal uitgesproken, zand erover en door. Een kans, verder heeft het geen nut om er op in te gaan, maar een kans krijg ik'', vertelt de middenvelder tegenover VoetbalPrimeur.
De rechtspoot hield zich verder op de vlakte toen hem werd gevraagd of hij die kans ook daadwerkelijk wil grijpen bij Feyenoord. ''Ja... We gaan het zien.'' Ook over een mogelijke transfer naar FC Twente wilde Zechiël weinig kwijt. ''We gaan het allemaal zien, ik weet het niet. We hebben zondag een hele belangrijke wedstrijd en daar focus ik me nu op. Als je wat wilt weten, moet je met mijn zaakwaarnemers in gesprek.''
Voorlopig lijkt Zechiël donderdagavond wel zijn laatste wedstrijd in de Domstad gespeeld te hebben. Zondag wacht nog de uitwedstrijd tegen Ajax in Volendam in de finale van de play-offs. ''Je weet nooit hoe het loopt, maar hier ga ik het denk ik niet meer zien. Het was een mooie tijd en ik ben dankbaar voor alles wat ik mocht meemaken.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dit soort dingen, dan mag je van mij oppleuren hoor:

Snotneus moet zich gewoon in de basis spelen, niet eisen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens maar hij heeft 49 wedstrijden gespeeld . Ik zou hem iets meer als een kans bieden want Moder is alsmaar stuk en Valente is niet beter op die positie . Als Targhalinne misschien wel vertrekt dan heb je de nieuwe al binnen.
En waarom bellen ,hij zit niet in Spanje ofzo . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat het vooral belangrijk voor hem is of te spelen of dicht tegen de basis aan te zitten. Als je anderhalf jaar alles gespeeld hebt, dan snap ik ook wel dat het niet meer zo aantrekkelijk is ergens derde keus te zijn, zelfs al zou het op een hoger niveau zijn.
Laten we zeggen dat hij met name als 6 of 8 zou spelen, dan heeft hij wel wat concurrentie natuurlijk. Dan zou je Valente, Targhalline, Hwang en Moder hebben. En ook nog Kraaijeveld eventueel.
Van die eerste 4, daar moet dan wel wat van weg op plaats te maken voor hem. Kijk je met name naar Hwang denk ik. Moder misschien. Dan kan je Zëchiel echt perspectief geven. Dan kan je zeggen dat hij met Valente de concurrentie aangaat voor 8 en ook voor 6 in aanmerking komt.
Perspectief dat hij ook zelf moet afdwingen natuurlijk, door zich te laten zien in de voorbereiding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Wat een gelul allemaal. In een selectie heb je 23 spelers nodig dus hij hoort daar gewoon bij. Doorselecteren en Hwang en Targhalline van de hand doen en Zechiel op 6 zetten, het spel wordt daar alleen maar beter van. Hij zal wel niet alle wedstrijden spelen maar met een selectie van 23 spelers zal hij genoeg aan het spelen komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dit CL niveau? En als hij dit roept.....wie ben je dan wel blaag, je plek moet je verdienen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hij ambieert een basisplaats... foei ! |
|
|
|