|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:41 schreef CobusIII het volgende:[..] Waarom wordt hij dan nerveus van een houten klaas op zijn positie? De reden van zijn vertrek is verleden seizoen al ontstaan. Juist . Dat was ook duidelijk in zijn laatste interview bij Utrecht. Ik ben 1 keer in Lille geweest een paar jaar geleden ,ik kwam die stad binnen bij het station waar een vrouw met kinderwagen belaagd werd door een afrikaan . Verders heb je er een leuk pleintje en een kerk en verders geen enne klote in een straal van 200 kilometer. Veel plezier daar en ik hoop dat hij zijn geluk vind daarzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Is God’s plan lees ik net, niet van hem |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Grote geld is tegenwoordig al snel motief ipl alles aanproberen te slagen je club, wat jammer is,, geld afg jaren zo meer gaan vloeien door het voetbal dat voetballers steeds meer brood voetballers worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:45 schreef van geil het volgende:Als er al 3/4 mensen voor die positie zijn, jij komt erbij als nummer 4/5. En tegelijkertijd wordt nummer 5/6 gekocht, tja. Hwang Moder Targ Valente hebben daar allen veel gespeeld. ja en Moder en HWang staan op de lijst van vertrekkers. Het is een topclub toch? Dan moet je de concurrentie aangaan met elkaar. En voor Valente hoeft Zechiel ook niet zo bang te zijn, die heeft op twee wedstrijden na ook nog niet veel laten zien. Feit is dat Zechiel verleden seizoen al zijn zinnen heeft gezet op vertrek. Dat sijpelde door al zijn interviews er reacties op social media door. Jammer, ik vind het een heel fijne speler en ook nog uit eigen jeugd. Maar de kaarten zijn geschud en nu er maar een hele mooie prijs voor zien te krijgen (20M+). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lille of op een Vanhoutje gaan bijten op de bank. Ik zou t ook wel weten. T signaal van Feyenoord was er al |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lille wil eerst huren met een koopoptie van 15 mijloen . Lekker erbij houden dan ,voor de ochtend trainingen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja, komende seizoen worden er wss genoeg verhuurd weer, dus voor redelijk gewilde spelers moet er gewoon gedokt worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord schijnt toch over deze deal te onderhandelen . Hopelijk wel met hele duidelijke en goede voorwaardes dan. Bijvoorbeeld ook kopen bij een ernstige blessure na zoveel gespeelde uren enzo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Flikker op, nu kopen of niet. Feyenoord heeft niet de luxe om een speler met een waarde van 15 mln te verhuren. Is een goede voetballer voor erbij en als die weg wil dan maar naar een club die t wel wil lappen. Ben klaar met de stengs en ivanusec transfer plannetjes. Loopt nooit ergens op uit. Als ze t geld niet hebben zoeken ze lekker verder en als ze hem willen hebben betalen ze. Kijk naar 020. Die zijn daar garder in geweest de laatste jaren en dat betaald zich nog steeds uit. Nu ook ket steur. Heeft nog niks laten zien en gaat voor 27 mln. Feyenoord wordt door dit soort constructies in t buitenland nog te veel gezien als de goedkopere optie in NL. Prestereb al jaren beter dan 020. Gaan de CL in en hebben geen financiële problemen meer dus moet je van dat stigma af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hopelijk vangen we een goed bedrag voor hem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 19:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord schijnt toch over deze deal te onderhandelen . Hopelijk wel met hele duidelijke en goede voorwaardes dan. Bijvoorbeeld ook kopen bij een ernstige blessure na zoveel gespeelde uren enzo Feyenoord gaat m niet op deze wijze verhuren, kan t me niet voorstellen. Dan zijn we nog achterlijker dan eerst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Feyenoord gaat m niet op deze wijze verhuren, kan t me niet voorstellen. Dan zijn we nog achterlijker dan eerst Maar voor 6 of 8 miljoen gelijk doen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| 14 vragen, en uitkomen op 10+- omdat je daar zeker nog wel mee kan leven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Zechiel verkopen voor 10M lijkt mij echt te weinig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| We hoeven niet te verkopen he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hè wat? Wat zijn dit voor fooitjes?
Een linksback van Twente en buitenspeler van NEC leveren nog meer op.
Denk nou eens groter, ook als supporters zijnde. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 21:06 schreef MMM het volgende:[..] Hè wat? Wat zijn dit voor fooitjes? Een linksback van Twente en buitenspeler van NEC leveren nog meer op. Denk nou eens groter, ook als supporters zijnde. inderdaad , als je maar klein blijf handelen blijf je ook een kleine club , jammer genoeg heeft dit beleid ertoe geleid dat we bekent staan als club waar de koopjes te halen zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens hoor ,15 direct is nog wel het mimimum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind t veel voor m. Maar van mij mag t |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:Lille of op een Vanhoutje gaan bijten op de bank. Ik zou t ook wel weten. T signaal van Feyenoord was er al Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
oneens wat hij gaf dat signaal al af gelijk aan het einde van het seizoen bij Utrecht. Was toen zelfs spraken dat Twente hem samen met Zerrouki wilde hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was ook zeer gecharmeerd van hem in het begin hoor. Hij leek best veelbelovend, en als een speler zo jong is dan is t altijd nog afwachten hoe hij zich ontwikkelt. En al die negativiteit leek me eerst een beetje opgeklopt. Dat die frustratie de persoon RVP betrof. Maar nu ik dit hoor ben ik er ook wel klaar mee. Dan is t gewoon moven, en zeker niks afprijzen. Het volle pond, anders no dice.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: misschien wel ja maar als je naar de markt kijkt weer niet. Zal nog wel een kluif voor hem worden om daar aan te haken denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Aanvoerder maken in de voorbereiding |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van mij mag ook alles, maar er zijn nu eenmaal grotere talenten met meer body en power Vraagtekens blijven bij echt potentie voor de top bij hem en clubs, ook eigenlijk zowat talent af, dus tijd om ergens basis te spelen al is dat wss niet ons
15 gaat geen 1 club betalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 21:52 schreef tomson het volgende:Ik was ook zeer gecharmeerd van hem in het begin hoor. Hij leek best veelbelovend, en als een speler zo jong is dan is t altijd nog afwachten hoe hij zich ontwikkelt. En al die negativiteit leek me eerst een beetje opgeklopt. Dat die frustratie de persoon RVP betrof. Maar nu ik dit hoor ben ik er ook wel klaar mee. Dan is t gewoon moven, en zeker niks afprijzen. Het volle pond, anders no dice.. Ik ook en heb hem het hele seizoen best aardig gevolgd en was blij om te weten dat hij terug zou komen. Maar dan daarna die media berichten van hem 🤮 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:oneens wat hij gaf dat signaal al af gelijk aan het einde van het seizoen bij Utrecht. Was toen zelfs spraken dat Twente hem samen met Zerrouki wilde hebben. Ja maar toen was stoute Robin er nog hè |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar toen had hij dus blijkbaar al zijn besluit genomen want aan zijn overkomen/houding is niks veranderd sinds die tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| als hij een beetje meer mentaliteit toont en de strijd aan gaat kan het een basis speler worden , hij moet niet zo vlug de handdoek gooien als hij geen basis plaats heeft , mentaliteit tonen en de strijd aangaan daar wordt hij ook een betere speler van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Heb n app fotmob, maar klopt geen hol van blijkbaar, zechiel niet gescoord toch maar vp ?, want geeft zechiel.aan 1-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Persie, Marmol en Van den Elshout maakten de goals. En dat klopt ook met wat ik bij fotmob zie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van Persie, Marmol en Van den Elshout maakte de goals. En dat klopt ook met wat ik bij fotmob zie? Op live score stond i.i.g. ook zechiel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, dat soort sites krijgt de data vaak door van dezelfde bron. Daar zal wel een fout gemaakt zijn. En daarna snel gecorrigeerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| ik had 4-1 en 5-1 ook Zechiel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van Persie, Marmol en Van den Elshout maakten de goals. En dat klopt ook met wat ik bij fotmob zie? Is wat later nog aangepast op fotmob zie ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zon voetbal site en app waar je veel uitslagen of tussenstanden enzovoort kunt bekijken uit veel landen en competities, heb die al tig jaar, zullen er vast veel zijn ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Jup, gebruik het zelf ook. Wel een fijne overzichtelijke app, met een hoop statistieken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| FotMob is inderdaad echt top. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Tnx mannen, gelijk eens opgezocht en lijkt wel wat idd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die eist gewoon een basisplaats Pestventje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee zo lees ik het niet . Hij heeft geen vertrouwen omdat hij nog geen voorstel heeft gehad over een contract verlenging . Een voorstel zou vertrouwen scheppen bij hem. Als dat gebruikelijk is wat ik niet weet dan heeft hij misschien een punt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Weet wel dat Valente het wel kreeg na een half seizoen. |
|
|
|