BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2023 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 - 08:29 schreef p111 het volgende:
Het lijkt wel een roddelblaadje hier,laten we gewoon afwachten als er echt wat interessants op het media nws komt inplaats van mee tegaan in dit anti Ajax spel.
Anti Ajax ? Nee juist het beste willen voor Ajax.. en als bovenstaande waar is moet die heel rap weg..
wvb
 wvb - dinsdag 17 oktober 2023 - 23:07   quote  deeplink  
Paar keer verliezen nog, dat zit er al aan te komen, want de ploeg speelt zonder bezieling, volkomen onsamenhangend, als los zand en hij is weg, met een hele aardige ontslag vergoeding, de zoveelste.
Hij is feitelijk al aan het wachten op het moment suprême.
Totaal ongeschikt, geen uitstraling, geen overwicht, geen vuur, geen elan en spirit.
Absoluut niet goed genoeg voor de top. De zoveelste miskleun van het clubbestuur en de TD.
Hij had de wind niet helemaal mee, dat is een feit.
Ibiza, ja daar was bij NAC ook al heel wat commotie over.
Je moet je momenten een beetje uitkiezen, vooral zelf ook wat meer gewiekst en stijlvoller zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 oktober 2023 door wvb --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 oktober 2023 - 23:56   quote  deeplink  
Kan ik het wel mee eens zijn, met name zijn uitstraling mag stukken beter en niet als een geslagen hond er bij gaan zitten.

Ik denk niet dat hij het nog op de rit krijgt.

Ajax wacht net als vorig seizoen te lang om hem te ontslaan.

Hij heeft nu het geluk dat we zondag tegen Utrecht spelen, de kans zit er in dat we dan ruim winnen, dan heeft hij weer even lucht.

Spelen we daarna gelijk tegen PSV blijft hij de rest van het seizoen aan, en worden 5e of 6e..

Dus in principe is dit seizoen naar de kloten.

Een frisse wind, een nieuwe trainer die de spelers meer zelfvertrouwen geeft, die daarnaast de poppetjes op de goede plaats zet kan het seizoen nog redden.

Steyn out!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 18 oktober 2023 - 08:28   quote  deeplink  
Inderdaad het is gewoon belachelijke internet haat.
===================================================
Er is echter ook begrip. "Aan de andere kant geven heel veel clubs hun spelers en staf drie of vier dagen vrij, Als je altijd naar Ibiza gaat, dan vind ik dat het moet kunnen om nu ook te gaan. Hij gaat misschien wel sneuvelen als coach van Ajax, maar om hem hierop af te rekenen vind ik onzin."

Driessen is het daarmee eens en vindt dat de trainer recht heeft op vrije tijd. "De man is 24 uur per dag met Ajax bezig en krijgt alleen maar tegenslagen te verwerken. Ik snap wel dat hij even een paar dagen gaat uitwaaien op Ibiza."

Verweij ziet een internetcampagne. "Uiteindelijk denk ik dat Maurice Steijn zal sneuvelen, door de hele voorgeschiedenis met Mislintat en de opmerking dat het niet zijn selectie is. Er is een heel klein internet bubbeltje van mensen uit Breda die een slechte ervaring met hem hebben bij NAC. Die proberen hem weg te krijgen."

Daarin gaan ze slagen. "Dat gaat ze uiteindelijk ook lukken, niet door hen, maar door de situatie bij Ajax. Ik vind het bijna zielig worden. Vanuit het stadion hoor je geen enkele wanklank en je ziet geen witte zakdoekjes, dus het is een internetcampagne om hem weg te krijgen."
p111
 p111 - woensdag 18 oktober 2023 - 08:29   quote  deeplink  
Nou boys ga maar weer los
wvb
 wvb - woensdag 18 oktober 2023 - 09:29   quote  deeplink  
Hij had ook op voorhand kunnen zeggen, als ik helemaal niets in te brengen heb in de keuze van de selectie door de TD, dan kom ik onder geen beding bij Ajax werken.
Geen enkele trainer met ballen zou dat pikken.
Want in praktijk, dat kan toch nimmer een werkbaar model worden.
Er is niks mis met op vakantie gaan, echter als je onderin staat, er een totaal ongemotiveerd en onsamenhangen elftal in de wei staat, dan is er veel werk aan de winkel. Kies je momenten beter.
Het zegt iets over je persoonlijke inzet, ambitie en motivatie.
Natuurlijk die Mislantat is ook een grote opportunist en ladenlichter pur sang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 oktober 2023 door wvb --
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2023 - 11:54   quote  deeplink  
De telegraaf... Het vriendje van Steijn... Wie denk je dat het lek was... Maar dit is allanger bekend volgens mij vanaf zijn nac tijd..

Ibiza vind ik overigens prima, maar niet op dit moment..

Feyenoord, Heracles, Utrecht, psv.. allemaal oefenpotjes om beter te worden.. maar steijnemans gaat lekker bruin bakken en geeft iedereen vrij af ipv trainen trainen en nog eens trainen..

Luie trainer, maar dit hadden we al eens gehoord van pi air..
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kan ik het wel mee eens zijn, met name zijn uitstraling mag stukken beter en niet als een geslagen hond er bij gaan zitten.

Ik denk niet dat hij het nog op de rit krijgt.

Ajax wacht net als vorig seizoen te lang om hem te ontslaan.

Hij heeft nu het geluk dat we zondag tegen Utrecht spelen, de kans zit er in dat we dan ruim winnen, dan heeft hij weer even lucht.

Spelen we daarna gelijk tegen PSV blijft hij de rest van het seizoen aan, en worden 5e of 6e..

Dus in principe is dit seizoen naar de kloten.

Een frisse wind, een nieuwe trainer die de spelers meer zelfvertrouwen geeft, die daarnaast de poppetjes op de goede plaats zet kan het seizoen nog redden.

Steyn out!
Gelijkspelen tegen PSV? Forget it! Het huidige PSV is vele malen een maatje te groot voor het huidige Ajax. Vreselijk om te constateren.
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:
De telegraaf... Het vriendje van Steijn... Wie denk je dat het lek was... Maar dit is allanger bekend volgens mij vanaf zijn nac tijd..

Ibiza vind ik overigens prima, maar niet op dit moment..

Feyenoord, Heracles, Utrecht, psv.. allemaal oefenpotjes om beter te worden.. maar steijnemans gaat lekker bruin bakken en geeft iedereen vrij af ipv trainen trainen en nog eens trainen..

Luie trainer, maar dit hadden we al eens gehoord van pi air..
Pi air is een notoire Steijn-hater uit de tijd dat Steijn trainer was van NAC Breda, waar Pi air toen iets bij die club deed en waar zijn zoon Sidney speelde. Volgens Van Hooijdonk kreeg Sidney te weinig speeltijd en dat escaleerde toen. Dus alles wat Van Hooidonk hierover zegt moet je met een korreltje zout nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 oktober 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Gelijkspelen tegen PSV? Forget it! Het huidige PSV is vele malen een maatje te groot voor het huidige Ajax. Vreselijk om te constateren.
Dat weet mijn dochter ook, is niet moeilijk in de situatie waarin we zitten maar ik schrijf stel dat dit gebeurd, want de wonderen zijn de wereld niet uit.

Het ging in mijn tekst dat Steyn dan weer gesteund wordt terwijl we er dan nog niet zijn
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 17:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat weet mijn dochter ook, is niet moeilijk in de situatie waarin we zitten maar ik schrijf stel dat dit gebeurd, want de wonderen zijn de wereld niet uit.

Het ging in mijn tekst dat Steyn dan weer gesteund wordt terwijl we er dan nog niet zijn
Oké, duidelijk.
Ik hoop dat Maurice Steijn dan gesteund wordt. Rust in de tent is heel belangrijk. Als de onrust gaat toenemen dan leidt dat ook enorm af bij de spelers en dat is het laatste dat wij nodig hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2023 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pi air is een notoire Steijn-hater uit de tijd dat Steijn trainer was van NAC Breda, waar Pi air toen iets bij die club deed en waar zijn zoon Sidney speelde. Volgens Van Hooijdonk kreeg Sidney te weinig speeltijd en dat escaleerde toen. Dus alles wat Van Hooidonk hierover zegt moet je met een korreltje zout nemen.
Heb pi air nooit serieus genomen hoor... Maar ik vind wel dat Steijn had moeten door trainen zoals psv Feyenoord Utrecht Heracles etc etc en daarin dat het een luie trainer is heeft die dan gewoon gelijk.. als het nu al liep en hij niet liep te janken dat hij de spelers niet kent had ik het heel anders gevonden..
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2023 - 18:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 oktober 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, duidelijk.
Ik hoop dat Maurice Steijn dan gesteund wordt. Rust in de tent is heel belangrijk. Als de onrust gaat toenemen dan leidt dat ook enorm af bij de spelers en dat is het laatste dat wij nodig hebben.
Ik denk dat de spelersgroep al veel te verdeeld is...
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 18:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb pi air nooit serieus genomen hoor... Maar ik vind wel dat Steijn had moeten door trainen zoals psv Feyenoord Utrecht Heracles etc etc en daarin dat het een luie trainer is heeft die dan gewoon gelijk.. als het nu al liep en hij niet liep te janken dat hij de spelers niet kent had ik het heel anders gevonden..
Misschien blijkt straks wel dat Steijn gelijk heeft met wat ontspanning voor de selectie (en voor hemzelf).De boog kan niet altijd gespannen zijn is een toepasselijk gezegde. De tijd zal het leren of de clubs die jij noemde en Ajax het bij het juiste eind had.
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 18:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelersgroep al veel te verdeeld is...
En niet alleen verdeeld, maar ook onverstaanbaar voor elkaar. Als ik iets ge vertellen zou hebben bij Ajax, dan zou ik als eerste verplichte Nederlandse les invoeren. Je moet toch echt enigszins verstaanbaar voor elkaar zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 oktober 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, duidelijk.
Ik hoop dat Maurice Steijn dan gesteund wordt. Rust in de tent is heel belangrijk. Als de onrust gaat toenemen dan leidt dat ook enorm af bij de spelers en dat is het laatste dat wij nodig hebben.
Zou fijn voor Steyntje maar ik denk dat Steyntje zijn kruit al verschoten heeft.

Vermoed dat hij de winterstop niet haalt
Pietje
 Pietje - woensdag 18 oktober 2023 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou fijn voor Steyntje maar ik denk dat Steyntje zijn kruit al verschoten heeft.

Vermoed dat hij de winterstop niet haalt
We gaan het zien, Jack.
Het zou wat zijn: Ajax ontdoet zich van zijn derde trainer in één kalenderjaar (Schreuder, Heitinga, Steijn). Dat is pertinent niet goed voor de naam Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 oktober 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 21:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

We gaan het zien, Jack.
Het zou wat zijn: Ajax ontdoet zich van zijn derde trainer in één kalenderjaar (Schreuder, Heitinga, Steijn). Dat is pertinent niet goed voor de naam Ajax.
Wellicht niet goed voor de naam maar Ajax roept dit over zich zelf af..

Omdat ze na ten Hag alleen maar licht gewichten hebben gehaald.

Mochten ze van der Gaag vast leggen ben ik bang dat ze weer een licht gewicht binnen halen, deze selectie heeft een trainer nodig met internationale ervaring.

Het is alleen lastig op dit moment, die hebben allemaal een club of ze hebben er geen trek in..

We gaan het idd zien Pietje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
hjf
 hjf - donderdag 19 oktober 2023 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wellicht niet goed voor de naam maar Ajax roept dit over zich zelf af..

Omdat ze na ten Hag alleen maar licht gewichten hebben gehaald.

Mochten ze van der Gaag vast leggen ben ik bang dat ze weer een licht gewicht binnen halen, deze selectie heeft een trainer nodig met internationale ervaring.

Het is alleen lastig op dit moment, die hebben allemaal een club of ze hebben er geen trek in..

We gaan het idd zien Pietje
Voordat Ajax Ten Hag binnen haalde was laatstgenoemde ook geen zwaargewicht. De reserves van Bayern München en Utrecht was bepaald niet een indrukwekkende CV te noemen. Je zult inderdaad een trainer moeten aanstellen met veel internationale ervaring. Een zwaargewicht dus. Laten we dan hopen, dat er de komende maanden een aantal bij hun clubs worden ontslagen en dus de vijver groter wordt om uit te vissen. De nieuwe man kan het alleen maar beter doen en Ajax weer terug brengen waar ze horen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 oktober 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 10:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Voordat Ajax Ten Hag binnen haalde was laatstgenoemde ook geen zwaargewicht. De reserves van Bayern München en Utrecht was bepaald niet een indrukwekkende CV te noemen. Je zult inderdaad een trainer moeten aanstellen met veel internationale ervaring. Een zwaargewicht dus. Laten we dan hopen, dat er de komende maanden een aantal bij hun clubs worden ontslagen en dus de vijver groter wordt om uit te vissen. De nieuwe man kan het alleen maar beter doen en Ajax weer terug brengen waar ze horen.
Het vijvertje is nu idd nog te klein, maar een heel seizoen door met deze trainer is huilen met de pet op.

Je kan pas iets van deze spelers zeggen indien er een trainer is met meer ervaring.
Er zitten spelers tussen die het niveau nog niet halen, en wellicht nooit halen.

Daar zal Ajax afscheid en dus zijn verlies moeten pakken.

Zoals wij aan gaven zal er een trainer moeten komen die meer gelouterd is.
Wanneer die komt is lastig te zeggen zolang ze Steyn aan houden komt er niets
remco k
 remco k - donderdag 19 oktober 2023 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wellicht niet goed voor de naam maar Ajax roept dit over zich zelf af..

Omdat ze na ten Hag alleen maar licht gewichten hebben gehaald.

Mochten ze van der Gaag vast leggen ben ik bang dat ze weer een licht gewicht binnen halen, deze selectie heeft een trainer nodig met internationale ervaring.

Het is alleen lastig op dit moment, die hebben allemaal een club of ze hebben er geen trek in..

We gaan het idd zien Pietje
Er is helemaal niks mis met lichtgewichten als trainer. Het moet gewoon de juiste man zijn.

Alle grote succesvolle trainers bij Ajax kwamen binnen als lichtgewicht als trainer. En de meeste “zwaargewichten” hebben allemaal gefaald.
Pietje
 Pietje - donderdag 19 oktober 2023 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 11:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het vijvertje is nu idd nog te klein, maar een heel seizoen door met deze trainer is huilen met de pet op.

Je kan pas iets van deze spelers zeggen indien er een trainer is met meer ervaring.
Er zitten spelers tussen die het niveau nog niet halen, en wellicht nooit halen.

Daar zal Ajax afscheid en dus zijn verlies moeten pakken.

Zoals wij aan gaven zal er een trainer moeten komen die meer gelouterd is.
Wanneer die komt is lastig te zeggen zolang ze Steyn aan houden komt er niets
Wat mij betreft hoeft een Ajax-trainer geen "zwaargewicht" te zijn, als er maar chemie is tussen hem en de spelers. En respect. Ik ben het eens met Remco. Erik ten Hag, Frank de Boer, Leo Beenhakker... waren dat zwaargewichten?
p111
 p111 - donderdag 19 oktober 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:
De telegraaf... Het vriendje van Steijn... Wie denk je dat het lek was... Maar dit is allanger bekend volgens mij vanaf zijn nac tijd..

Ibiza vind ik overigens prima, maar niet op dit moment..

Feyenoord, Heracles, Utrecht, psv.. allemaal oefenpotjes om beter te worden.. maar steijnemans gaat lekker bruin bakken en geeft iedereen vrij af ipv trainen trainen en nog eens trainen..

Luie trainer, maar dit hadden we al eens gehoord van pi air..
Ja je moet het vooral aan Pierre vragen dat is de grootste vriend van Steijn wha wha ,die hele hertze tegen Steijn is lachwekkend over een paar dagen naar Ibiza terwijl zijn hele selectie op pad is naar interland wedstrijden ha ha
p111
 p111 - donderdag 19 oktober 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Ik ben geen vriend van Steijn, ik vind alleen dat hij wel een eerlijke kans moet krijgen.Hij heeft de laatste wedstrijden qua wissels mij niet blij gemaakt maar ik vind het nog te kort om hem nu al te ontslaan,maar ik doe ook niet mee aan dat roddel gedrag om hem constant zwart te maken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 11:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja je moet het vooral aan Pierre vragen dat is de grootste vriend van Steijn wha wha ,die hele hertze tegen Steijn is lachwekkend over een paar dagen naar Ibiza terwijl zijn hele selectie op pad is naar interland wedstrijden ha ha
Er waren genoeg niet internationals om oefen wedstrijdjes te doen en te trainen, zo simpel is het..
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2023 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 12:14 schreef p111 het volgende:
Ik ben geen vriend van Steijn, ik vind alleen dat hij wel een eerlijke kans moet krijgen.Hij heeft de laatste wedstrijden qua wissels mij niet blij gemaakt maar ik vind het nog te kort om hem nu al te ontslaan,maar ik doe ook niet mee aan dat roddel gedrag om hem constant zwart te maken.
Slechtste start ooit... Maar hij moet wel de tijd krijgen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 oktober 2023 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is helemaal niks mis met lichtgewichten als trainer. Het moet gewoon de juiste man zijn.

Alle grote succesvolle trainers bij Ajax kwamen binnen als lichtgewicht als trainer. En de meeste “zwaargewichten” hebben allemaal gefaald.
Het is echt niet eenvoudig, Je ziet het toch na ten Hag hebben ze niet de juiste keuzes gemaakt

Nu heb je een "vreemdelingen selectie" dan moet je helemaal geen risico's nemen met een trainer die NAC en Sparta heeft getraind.

Het is de mix die niet klopt, spelers die niet het juiste niveau hebben met een trainer die eugenlijk niets heeft bewezen

Ik bedoel eerder een ervaren vent ipv een zwaargewicht.

Maar goed wanneer is het de juiste man Remco, wanneer weet je dat?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 oktober 2023 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 11:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft een Ajax-trainer geen "zwaargewicht" te zijn, als er maar chemie is tussen hem en de spelers. En respect. Ik ben het eens met Remco. Erik ten Hag, Frank de Boer, Leo Beenhakker... waren dat zwaargewichten?
Erik ten Hag zijn trainers lijstje gezien Pietje die had veel meer ervaring dan Frank de Boer, zoek maar op

Frank had alleen Jong Ajax getraind, maar had gelukkig wel succes

Wat je noemde chemie die moet er zijn tussen spelers en trainer, maar weet je dat van te voren?

De spelers kunnen een trainer maken of breken, en wie verliest het dan ?

Ik had het woord zwaargewicht niet moeten benoemen maar eerder ervaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - donderdag 19 oktober 2023 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Slechtste start ooit... Maar hij moet wel de tijd krijgen...
kijk naar de oorzaak,en hoop dat hij of een ander met de tijd het weer op rit krijgt
p111
 p111 - donderdag 19 oktober 2023 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Er waren genoeg niet internationals om oefen wedstrijdjes te doen en te trainen, zo simpel is het..
Zo simpel is het niet,je gaat geen oefen wedstrijd doen met wat jeugd en wat B spelers dat heeft weinig zin.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 14:08 schreef p111 het volgende:

[..]

kijk naar de oorzaak,en hoop dat hij of een ander met de tijd het weer op rit krijgt
De oorzaak..

Feit blijft dat zelfs het veld spel of idee erachter niet lukt..

0 vertrouwen in de ploeg, 0 speelstijl

En ook al heb je 11 amateurs dan lukt dat een beetje trainer nog.. we moeten niet net doen of de jongens echt amateur niveau zijn wat dat is echt dikke onzin

2 topscorers van de pl2 en lique 2
2 Kroatisch internationals
2 top talenten tenminste zo werden ze gezien in eigen land
Vd boomen 1 van de beste in de voorbereiding, kan niks meer
Tahirovic 1 van de beste in de voorbereiding, kan niks meer

Doe me een plezier en bekijk van elke aankoop is een paar beelden.. tuurlijk het zijn filmpjes, maar zo slecht als wat Steijn ons doet geloven is echt dikke onzin..

Puur een stuk vertrouwen, en dat heeft Steijn vanaf dag 1 echt zelf hard de grond ingetrapt
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 14:10 schreef p111 het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet,je gaat geen oefen wedstrijd doen met wat jeugd en wat B spelers dat heeft weinig zin.
Waarom niet ? Hij kent ze niet toch ? Had die mooi de tijd voor gehad..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 oktober 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 21:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waarom niet ? Hij kent ze niet toch ? Had die mooi de tijd voor gehad..
Al gaat hij alleen maar filmpjes bekijken en bespreken met zijn staf hoe verder, de trainingen de wedstrijden, waar liggen de pijnpunten etc.

Daarnaast blijven er genoeg spelers over om bepaalde zaken te trainen waar in het mis ging.

Ook besprekingen voeren met de spelers die over blijven, er is een krachthonk etc

Overigens bestaat de selectie uit minimaal 22 spelers, niet iedereen is opgeroepen, ook aanstormend talent kunnen zich er bij voegen, zich laten zien.

Genoeg te doen voor verbeteringen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 20 oktober 2023 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Slechtste start ooit... Maar hij moet wel de tijd krijgen...
Inderdaad,dit is de slechtste voorbereiding die een trainer ooit heeft gehad.Uiteraard niet te lang
p111
 p111 - vrijdag 20 oktober 2023 - 12:09   quote  deeplink  
Nou deze discussie heeft geen zin meer,we gaan het wel zien hoe dit afloopt
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 oktober 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 12:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad,dit is de slechtste voorbereiding die een trainer ooit heeft gehad.Uiteraard niet te lang
100 dagen... Ook op Overmars was er eerst kritiek dat de aankopen te laat kwamen, nooit geen gezeik over dat de ploeg pas zo laat samen was... En uiteindelijk grotendeels jeugd die het spelletje wel degelijk kennen...

Steijn is gewoon een eigenwijze vent die de aankopen verkeerd gebruikt en spelers die wel goed waren slechter heeft laten functioneren...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 oktober 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 12:09 schreef p111 het volgende:
Nou deze discussie heeft geen zin meer,we gaan het wel zien hoe dit afloopt
Ik vrees niet best zondag..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 oktober 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Al gaat hij alleen maar filmpjes bekijken en bespreken met zijn staf hoe verder, de trainingen de wedstrijden, waar liggen de pijnpunten etc.

Daarnaast blijven er genoeg spelers over om bepaalde zaken te trainen waar in het mis ging.

Ook besprekingen voeren met de spelers die over blijven, er is een krachthonk etc

Overigens bestaat de selectie uit minimaal 22 spelers, niet iedereen is opgeroepen, ook aanstormend talent kunnen zich er bij voegen, zich laten zien.

Genoeg te doen voor verbeteringen
Precies
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 oktober 2023 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik vrees niet best zondag..
Mocht dit zo zijn is hij direct weg, dit kan niet blijven duren zo
p111
 p111 - vrijdag 20 oktober 2023 - 22:15   quote  deeplink  
Steijn heeft voor de ESPN al verklaard dat ze al 2 oefen wedstrijden hebben moeten afzeggen ivm te weinig spelers.
remco k
 remco k - vrijdag 20 oktober 2023 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2023 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is echt niet eenvoudig, Je ziet het toch na ten Hag hebben ze niet de juiste keuzes gemaakt

Nu heb je een "vreemdelingen selectie" dan moet je helemaal geen risico's nemen met een trainer die NAC en Sparta heeft getraind.

Het is de mix die niet klopt, spelers die niet het juiste niveau hebben met een trainer die eugenlijk niets heeft bewezen

Ik bedoel eerder een ervaren vent ipv een zwaargewicht.

Maar goed wanneer is het de juiste man Remco, wanneer weet je dat?
Dat weet je inderdaad niet. Echter is de verwachting vaak gewoon veel te groot bij een ervaren of bekende en wordt die vaak niet gehaald.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 oktober 2023 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet. Echter is de verwachting vaak gewoon veel te groot bij een ervaren of bekende en wordt die vaak niet gehaald.
Idd had/ heb ik die verwachting terwijl het misschien niet gehaald wordt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 oktober 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 22:15 schreef p111 het volgende:
Steijn heeft voor de ESPN al verklaard dat ze al 2 oefen wedstrijden hebben moeten afzeggen ivm te weinig spelers.
Dan nog had je door kunnen trainen en elkaar leren kennen als team en mensen..
p111
 p111 - zaterdag 21 oktober 2023 - 13:10   quote  deeplink  
Het is geen dating club
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 14:24   quote  deeplink  
STEYN OUT, weg wezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 14:50   quote  deeplink  
Er zal nu topoverleg gepleegd worden, van Gaal gaat actie nemen
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er zal nu topoverleg gepleegd worden, van Gaal gaat actie nemen
Zo niet is hij ook ongeschikt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zo niet is hij ook ongeschikt...
Het is lastig nu een trainer ontslaan vlak voor een Europese wedstrijd en PSV maar aan de andere kant kan het werken
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Doordat hij en zijn ploeg opnieuw geen resultaat hebben weten te behalen, breekt Ajax een record van het seizoen 1964/65.

En het zit/zat er nog..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!









0.0071840