BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - zondag 22 oktober 2023 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:12 schreef nummer10 het volgende:
Doordat hij en zijn ploeg opnieuw geen resultaat hebben weten te behalen, breekt Ajax een record van het seizoen 1964/65.

En het zit/zat er nog..
En wat is de grootste nederlaag die we ooit hebben geleden?
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2023 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:17 schreef hjf het volgende:

[..]

En wat is de grootste nederlaag die we ooit hebben geleden?
Die komt binnenkort tegen psv als Ajax niet ingrijpt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die komt binnenkort tegen psv als Ajax niet ingrijpt
Dit denk ik ook
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:28   quote  deeplink  
Ze lachen hun eigen kapot in de rest van Nederland, het meest in Rotterdam en Eindhoven
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze lachen hun eigen kapot in de rest van Nederland, het meest in Rotterdam en Eindhoven
Geef ze ongelijk. Deden wij andersom jaren terug ook he.
hjf
 hjf - zondag 22 oktober 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die komt binnenkort tegen psv als Ajax niet ingrijpt
Daarom vroeg ik het ook.
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:31 schreef hjf het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het ook.
Die verlies je sowieso keihard. Ook als er een interim zal staan.

Vertrouwen is dan nog steeds broos
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geef ze ongelijk. Deden wij andersom jaren terug ook he.
Klopt hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die verlies je sowieso keihard. Ook als er een interim zal staan.

Vertrouwen is dan nog steeds broos
Inderdaad maakt niet uit, die kunnen het niet binnen een week omdraaien al had ik de winst van Utrecht op Ajax ook niet verwacht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:44   quote  deeplink  
De trainerswissel bij Utrecht is op tijd gebeurd en goed uit gevallen
Pietje
 Pietje - zondag 22 oktober 2023 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:17 schreef hjf het volgende:

[..]

En wat is de grootste nederlaag die we ooit hebben geleden?
Die is inderdaad aanstaande.
Volgend weekend wint Volendam en Ajax verliest van PSVZ en dan staan we laatste.
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad maakt niet uit, die kunnen het niet binnen een week omdraaien al had ik de winst van Utrecht op Ajax ook niet verwacht
Ik wel. Heb het de afgelopen weken vaak op sociale media geplaatst en zal het hier nu ook doen.

Als jij je individuele duels niet wint, constant uit positie bent en gewoon basisvaardigheden met betrekking tot verdedigen mist, heeft iedereen kans tegen je. Ook als we in de beker uit bij een amateurclub spelen. En dat meen ik echt.

En het kan 2 kanten op. Of we draaien het om met Play offs Conference League als hoogst haalbare en dus weer een mega verlies financieel, of Ajax gaat echt om degradatie spelen.

Want als iedereen met het grootste gemak 7/8 100% kansen tegen jou kan krijgen tot in de Arena toe, kun je alles ook verliezen.

Hoe absurd het ook is, maar dit is echt zo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wel. Heb het de afgelopen weken vaak op sociale media geplaatst en zal het hier nu ook doen.

Als jij je individuele duels niet wint, constant uit positie bent en gewoon basisvaardigheden met betrekking tot verdedigen mist, heeft iedereen kans tegen je. Ook als we in de beker uit bij een amateurclub spelen. En dat meen ik echt.

En het kan 2 kanten op. Of we draaien het om met Play offs Conference League als hoogst haalbare en dus weer een mega verlies financieel, of Ajax gaat echt om degradatie spelen.

Want als iedereen met het grootste gemak 7/8 100% kansen tegen jou kan krijgen tot in de Arena toe, kun je alles ook verliezen.

Hoe absurd het ook is, maar dit is echt zo
Tja welke kant het op valt is afwachten.

Laten we hopen dat het eerste nog haalbaar is
hjf
 hjf - zondag 22 oktober 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wel. Heb het de afgelopen weken vaak op sociale media geplaatst en zal het hier nu ook doen.

Als jij je individuele duels niet wint, constant uit positie bent en gewoon basisvaardigheden met betrekking tot verdedigen mist, heeft iedereen kans tegen je. Ook als we in de beker uit bij een amateurclub spelen. En dat meen ik echt.

En het kan 2 kanten op. Of we draaien het om met Play offs Conference League als hoogst haalbare en dus weer een mega verlies financieel, of Ajax gaat echt om degradatie spelen.

Want als iedereen met het grootste gemak 7/8 100% kansen tegen jou kan krijgen tot in de Arena toe, kun je alles ook verliezen.

Hoe absurd het ook is, maar dit is echt zo
Een hele goeie analyse!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Een hele goeie analyse!
Vind ik ook, hij is daar wel in thuis
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 16:31   quote  deeplink  
Dit is ook een goede analyse..

†*******************

Pijnlijke conclusie over Steijn en Ajax: 'Die twee lopen doelloos rond, hij krijgt ze gewoon niet aan de gang'
Frank Hoekman
22 oktober 2023, 16:16

Ajax leek zondagmiddag in Utrecht zowaar even op weg naar een zege in Utrecht na een 2-0 achterstand, maar wist de 2-3 voorsprong na een knappe comeback niet vast te houden en stond na negentig minuten alsnog met lege handen. Willem Vissers trekt in De Volkskrant een pijnlijke conclusie over het spel van de ploeg van Maurice Steijn.

"Onzekerheid, angst, voorliefde voor de pass achteruit of breed, geen druk op de bal, geen verband tussen linies, geen diepte of vertrouwen in de opbouw. Het voetbal is slecht en het blijft slecht bij Ajax", schrijft Vissers in zijn wedstrijdverslag. Ook een van de weinige spelers die zich de in de voorgaande wedstrijden nog weleens aan de malaise wist te onttrekken kon daar geen verandering in brengen: "Zelfs Carlos Forbs, de laatste tijd een lichtpuntje in de ondoordringbare duisternis, is een gewone jongen geworden met een lekkere sprint, maar zonder gevaar en rendement", aldus Vissers.

Dat Ajax zich na een 2-0 achterstand nog oprichtte en zowaar een 2-3 voorsprong wist te nemen, noemt de journalist 'het enige aan Ajax dat deugde' op zondagmiddag. Toch had de ploeg van Steijn, was die tussenstand ook de eindstand geworden, meer gekregen dan waar het in de ogen van Vissers recht op had: "De zege zou niet verdiend zijn geweest."

De wederopstanding kwam namelijk niet met beter voetbal dan de voorbije weken op de mat werd gelegd tot stand, signaleert Vissers. "Sterker: alles berust op toeval", karakteriseert hij het spel van de ploeg van Steijn. "De trainer krijgt de spelers gewoon niet aan de gang, ook niet degenen die al langer bij Ajax zitten", concludeert Vissers bovendien. "Brian Brobbey en Steven Bergwijn bijvoorbeeld, tweederde van de aanval. Ze lopen vaak doelloos rond, wachtend op een bal die bijna nooit komt. Op een gegeven moment gaan ze die steeds meer vragen in de voeten, terwijl ze juist diepte horen te zoeken."
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 16:43   quote  deeplink  
Iets in mij zegt dat Ajax volgend seizoen met Overmars en Van Bommel start, of met Max Huiberts en Pascal Jansen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:43 schreef Loetje het volgende:
Iets in mij zegt dat Ajax volgend seizoen met Overmars en Van Bommel start, of met Max Huiberts en Pascal Jansen.
En dat Steyn met iemand naast hem het seizoen mag afmaken ?
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dat Steyn met iemand naast hem het seizoen mag afmaken ?
Voor Steijn is na volgende week zondag geen draagvlak meer.

Die zal men nooit meer accepteren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor Steijn is na volgende week zondag geen draagvlak meer.

Die zal men nooit meer accepteren.
Die kans is groot aanwezig
p111
 p111 - zondag 22 oktober 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Ik was geen voorstander van ontslag Steijns ,maar de laatste wedstrijden en ook vandaag weer geen wissels bij de dramatisch slechte Tylor en Tahocovis bij een mazzel gekregen 2-3 voorsprong ,dat is het punt waar hij het over de streep had kunnen trekken,hij heeft weer gefaald dus nu wegwezen.
p111
 p111 - zondag 22 oktober 2023 - 17:04   quote  deeplink  
Ook Satulo mag van mij gaan banken zit echt geen verbetering in wat een scheit voetballers.
coenjo
 coenjo - zondag 22 oktober 2023 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor Steijn is na volgende week zondag geen draagvlak meer.

Die zal men nooit meer accepteren.
wie kan van deze selectie wel wat maken?:)
Pietje
 Pietje - zondag 22 oktober 2023 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 17:04 schreef p111 het volgende:
Ook Satulo mag van mij gaan banken zit echt geen verbetering in wat een scheit voetballers.
Klopt zeker, p111 maar vreemd is het wel. Die jongen is een vaste waarde bij het Kroatische landenteam en heel veel topteams in Europa zaten achter hem aan. Dan moet je toch echt wel wat kunnen. Toch? Ik snap er in ieder geval geen jota van.
Pietje
 Pietje - zondag 22 oktober 2023 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 15:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wel. Heb het de afgelopen weken vaak op sociale media geplaatst en zal het hier nu ook doen.

Als jij je individuele duels niet wint, constant uit positie bent en gewoon basisvaardigheden met betrekking tot verdedigen mist, heeft iedereen kans tegen je. Ook als we in de beker uit bij een amateurclub spelen. En dat meen ik echt.

En het kan 2 kanten op. Of we draaien het om met Play offs Conference League als hoogst haalbare en dus weer een mega verlies financieel, of Ajax gaat echt om degradatie spelen.

Want als iedereen met het grootste gemak 7/8 100% kansen tegen jou kan krijgen tot in de Arena toe, kun je alles ook verliezen.

Hoe absurd het ook is, maar dit is echt zo
Mooi Loetje. Ik sta vierkant achter je.
Ik kan wel janken als ik de stand van de eredivisie zie op teletekst pagina 819. Kun jij je het voorstellen dat Ajax volgend seizoen in de KKD speelt? Wat een scenario! Maar ja, als je Ajax ziet spelen zoals vanmiddag dan zijn ze beslist KKD waardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 22 oktober 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 16:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dit is ook een goede analyse..

†*******************

Pijnlijke conclusie over Steijn en Ajax: 'Die twee lopen doelloos rond, hij krijgt ze gewoon niet aan de gang'
Frank Hoekman
22 oktober 2023, 16:16

Ajax leek zondagmiddag in Utrecht zowaar even op weg naar een zege in Utrecht na een 2-0 achterstand, maar wist de 2-3 voorsprong na een knappe comeback niet vast te houden en stond na negentig minuten alsnog met lege handen. Willem Vissers trekt in De Volkskrant een pijnlijke conclusie over het spel van de ploeg van Maurice Steijn.

"Onzekerheid, angst, voorliefde voor de pass achteruit of breed, geen druk op de bal, geen verband tussen linies, geen diepte of vertrouwen in de opbouw. Het voetbal is slecht en het blijft slecht bij Ajax", schrijft Vissers in zijn wedstrijdverslag. Ook een van de weinige spelers die zich de in de voorgaande wedstrijden nog weleens aan de malaise wist te onttrekken kon daar geen verandering in brengen: "Zelfs Carlos Forbs, de laatste tijd een lichtpuntje in de ondoordringbare duisternis, is een gewone jongen geworden met een lekkere sprint, maar zonder gevaar en rendement", aldus Vissers.

Dat Ajax zich na een 2-0 achterstand nog oprichtte en zowaar een 2-3 voorsprong wist te nemen, noemt de journalist 'het enige aan Ajax dat deugde' op zondagmiddag. Toch had de ploeg van Steijn, was die tussenstand ook de eindstand geworden, meer gekregen dan waar het in de ogen van Vissers recht op had: "De zege zou niet verdiend zijn geweest."

De wederopstanding kwam namelijk niet met beter voetbal dan de voorbije weken op de mat werd gelegd tot stand, signaleert Vissers. "Sterker: alles berust op toeval", karakteriseert hij het spel van de ploeg van Steijn. "De trainer krijgt de spelers gewoon niet aan de gang, ook niet degenen die al langer bij Ajax zitten", concludeert Vissers bovendien. "Brian Brobbey en Steven Bergwijn bijvoorbeeld, tweederde van de aanval. Ze lopen vaak doelloos rond, wachtend op een bal die bijna nooit komt. Op een gegeven moment gaan ze die steeds meer vragen in de voeten, terwijl ze juist diepte horen te zoeken."
Laten we eerlijk en realistisch zijn, ook dit is een schitterende analyse!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 17:02 schreef p111 het volgende:
Ik was geen voorstander van ontslag Steijns ,maar de laatste wedstrijden en ook vandaag weer geen wissels bij de dramatisch slechte Tylor en Tahocovis bij een mazzel gekregen 2-3 voorsprong ,dat is het punt waar hij het over de streep had kunnen trekken,hij heeft weer gefaald dus nu wegwezen.
Tahirovic komt te kort, staat niet goed, loopt niet goed. Ben blij dat we Vos hebben
Taylor niet gezien, kroop weg, moet wat van gezegd worden
Bergwijn op links is geen Tadic
Forbs had zijn dag niet, is meer een renpaard
Sosa aanvallend met een uitstekende pass maar verdedigend niet oplettend
Gaaei was een uitzondering, speelde een goede wedstrijd
Gorter ben ik geen fan van, dan maar Ramaj
Sutalo kan vele malen beter, ging enorm de fout in, dan maar Medic
Hlynsson speelde een goede 2e helft, 1e helft niet gezien
Brobbey staat balletjes af te wachten, weet zich geen raad met hoge ballen, is absoluut niet technisch moet het van zijn lichaam hebben, zou daar Mikautadze willen zien

Nou dit is zo maar een greep

Oja STEYN OUT want iedereen doet zo maar wat, wisselt niet goed of te laat.
Spelers weten niet wat te doen.
coenjo
 coenjo - zondag 22 oktober 2023 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi Loetje. Ik sta vierkant achter je.
Ik kan wel janken als ik de stand van de eredivisie zie op teletekst pagina 819. Kun jij je het voorstellen dat Ajax volgend seizoen in de KKD speelt? Wat een scenario! Maar ja, als je Ajax ziet spelen zoals vanmiddag dan zijn ze beslist KKD waardig.
ik ben feyenoorder maar je denkt toch niet dat ze in de kkd belanden
2 of 3 directe versterkingen en de wereld kan er weer heel anders uit zien
ik heb het even bekeken vandaag, ze missen een alvarez/martinez/ el ahmadi/wieffer
een stofzuiger en verbindingspeler die goed kan ballen en vooruit speelt.
die hebben ze niet net voor de verdediging lopen, vandaar de enorme gaten en de vele tegengoals

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door coenjo --
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Ik ga het weer zeggen... Stel een fatsoenlijk trainer op die de groep duidelijkheid en vertrouwen geeft... Dan ben je al een heel eind.. we zijn ook vergeten dat Steijn de spelers vies heeft gebruikt/misbruikt om de strijd van die Duitser te winnen..
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 18:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tahirovic komt te kort, staat niet goed, loopt niet goed. Ben blij dat we Vos hebben
Taylor niet gezien, kroop weg, moet wat van gezegd worden
Bergwijn op links is geen Tadic
Forbs had zijn dag niet, is meer een renpaard
Sosa aanvallend met een uitstekende pass maar verdedigend niet oplettend
Gaaei was een uitzondering, speelde een goede wedstrijd
Gorter ben ik geen fan van, dan maar Ramaj
Sutalo kan vele malen beter, ging enorm de fout in, dan maar Medic
Hlynsson speelde een goede 2e helft, 1e helft niet gezien
Brobbey staat balletjes af te wachten, weet zich geen raad met hoge ballen, is absoluut niet technisch moet het van zijn lichaam hebben, zou daar Mikautadze willen zien

Nou dit is zo maar een greep

Oja STEYN OUT want iedereen doet zo maar wat, wisselt niet goed of te laat.
Spelers weten niet wat te doen.
Hoe kan het dan dat tahirovic gewoon simpelweg de betere speler was van de voorbereiding...

De spelers individueel kan je simpelweg niet beoordelen omdat er maar wat gedaan word... Als het gewoon had gelopen zoals het makkelijk kan met dit materiaal zag het er bij elke aankoop en speler anders uit..
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 18:50   quote  deeplink  
Tegen PSV wat mij betreft met 5 verdedigers, al blijf je met dit soort fouten ook dan kwetsbaar. Middenveld met Vos, Taylor en Berghuis achter Forbs en Bergwijn.

Ga maar counteren, dit is niks.
p111
 p111 - zondag 22 oktober 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 18:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt zeker, p111 maar vreemd is het wel. Die jongen is een vaste waarde bij het Kroatische landenteam en heel veel topteams in Europa zaten achter hem aan. Dan moet je toch echt wel wat kunnen. Toch? Ik snap er in ieder geval geen jota van.
Hi Pietje volgens mij is hij bij de laatse interland ook gepasseerd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 18:50 schreef Loetje het volgende:
Tegen PSV wat mij betreft met 5 verdedigers, al blijf je met dit soort fouten ook dan kwetsbaar. Middenveld met Vos, Taylor en Berghuis achter Forbs en Bergwijn.

Ga maar counteren, dit is niks.
Ik ga met je mee, 5 verdedigers akkoord alleen heb ik mijn twijfels over Taylor, die speelt bij Ajax stukken slechter dan bij Jong Oranje.

Verdedigd gewoon niet mee, kwam nauwelijks aan de bal verstopt zich, Berghuis kan daar ook spelen. Dan Kristian Hlynsson maar op 10 weer.

Goed dat je Brobbey niet laat spelen
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga met je mee, 5 verdedigers akkoord alleen heb ik mijn twijfels over Taylor, die speelt bij Ajax stukken slechter dan bij Jong Oranje.

Verdedigd gewoon niet mee, kwam nauwelijks aan de bal verstopt zich, Berghuis kan daar ook spelen. Dan Kristian Hlynsson maar op 10 weer.

Goed dat je Brobbey niet laat spelen
Ik vind Taylor ook niet best. Maar wie is er aantoonbaar beter?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Taylor ook niet best. Maar wie is er aantoonbaar beter?
Berghuis op zijn positie die heeft dit Wel eens eerder verdienstelijk gedaan bij het Nederlands Elftal onder de Boer, verdedigd ook mee.

En anders van der Boomen
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 19:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Berghuis op zijn positie die heeft dit Wel eens eerder verdienstelijk gedaan bij het Nederlands Elftal onder de Boer, verdedigd ook mee.

En anders van der Boomen
Van der Boomen niet. En Berghuis heb je op 10 nodig. Anders heb je daar bijna helemaal geen creativiteit meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 19:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van der Boomen niet. En Berghuis heb je op 10 nodig. Anders heb je daar bijna helemaal geen creativiteit meer
Dan mis je hem op 10 klopt, maar dan nog liever van der Boomen dan Taylor.

En anders zou je Sosa kunnen proberen op de positie van Taylor, aanvallend goed en een goede voorzet.

Avila op linksback
Pietje
 Pietje - zondag 22 oktober 2023 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 18:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi Pietje volgens mij is hij bij de laatse interland ook gepasseerd
Hallo p111,
Ik had begrepen dat hij licht geblesseerd was en daarom niet kon spelen.
JOOD
 JOOD - zondag 22 oktober 2023 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 17:58 schreef coenjo het volgende:

[..]

wie kan van deze selectie wel wat maken?:)
Klinkt misschien vreemd, maar een eigenwijze trainer als Peter Bosz had dit zooitje wel aan het voetballen gekregen na 4-5 wedstrijden. Er moet gewoon een harde tacticus komen die heel simpel uit kan leggen wat er moet gebeuren.

En de assistenten moeten de mega domme fouten eruit slaan op de training. Ballen door het midden zoals Satulo vandaag… jongens jongens..

En dan een sterke technisch directeur die deze winter de boer op gaat en met 2-3 pareltjes op de proppen komt om de tweede seizoenshelf te gaan knallen.

Lukt dat niet, zie ik het somber in.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 oktober 2023 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 22:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klinkt misschien vreemd, maar een eigenwijze trainer als Peter Bosz had dit zooitje wel aan het voetballen gekregen na 4-5 wedstrijden. Er moet gewoon een harde tacticus komen die heel simpel uit kan leggen wat er moet gebeuren.

En de assistenten moeten de mega domme fouten eruit slaan op de training. Ballen door het midden zoals Satulo vandaag… jongens jongens..

En dan een sterke technisch directeur die deze winter de boer op gaat en met 2-3 pareltjes op de proppen komt om de tweede seizoenshelf te gaan knallen.

Lukt dat niet, zie ik het somber in.
Zo is het Jood!👍
nummer10
 nummer10 - maandag 23 oktober 2023 - 08:58   quote  deeplink  
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/2023/10/sjoerd-mossou-ziet-ajax-onder-maurice-steijn-verder-afglijden-slechtste-van-allemaal?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Helemaal eens, oprotten met Steijn !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2023 - 09:33   quote  deeplink  
Even serieus maar als ik dan kijk naar de wedstrijd van gisteren kan ik alleen maar stellen dat het hele team geen vertrouwen heeft in deze trainer. Ze lopen als kippen zonder kop rond en ik denk bijna zeker dat hier ook sabotage in het spel is. Als je de instelling van sommigen ziet namelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 09:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even serieus maar als ik dan kijk naar de wedstrijd van gisteren kan ik alleen maar stellen dat het hele team geen vertrouwen heeft in deze trainer. Ze lopen als kippen zonder kop rond en ik denk bijna zeker dat hier ook sabotage in het spel is. Als je de instelling van sommigen ziet namelijk.
Dit zag ik ook gisteren, hoe lang moet deze trainer nog aan gehouden worden?

Heel vreemd wat er bij Ajax gebeurd
p111
 p111 - maandag 23 oktober 2023 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 09:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even serieus maar als ik dan kijk naar de wedstrijd van gisteren kan ik alleen maar stellen dat het hele team geen vertrouwen heeft in deze trainer. Ze lopen als kippen zonder kop rond en ik denk bijna zeker dat hier ook sabotage in het spel is. Als je de instelling van sommigen ziet namelijk.
Klopt,Berghuis deed niks bij Goal 3 en Tylor doet verdedigend totaal niks ,het neigt heel erg naar onverschilligheid t/o trainer. Als trainer zijnde had je MOETEN ingrijpen STEIJN deed niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2023 door p111 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Hij zal er ook uitgaan ,maar pas na PSV uit...
De 2 aankomende potjes verlies je zoiezo en voor een interim trainer is dat geen lekker begin.
Vanaf volgende week zal er n ander voor de groep staan, hopelijk types als Bogarde/vh Schip die duidelijkheid en structuur gaan aanbrengen. Desnoods maar even 4-4-2 als dat resultaat brengt. Nog een weekje volhouden boys....
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 - 22:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klinkt misschien vreemd, maar een eigenwijze trainer als Peter Bosz had dit zooitje wel aan het voetballen gekregen na 4-5 wedstrijden. Er moet gewoon een harde tacticus komen die heel simpel uit kan leggen wat er moet gebeuren.

En de assistenten moeten de mega domme fouten eruit slaan op de training. Ballen door het midden zoals Satulo vandaag… jongens jongens..

En dan een sterke technisch directeur die deze winter de boer op gaat en met 2-3 pareltjes op de proppen komt om de tweede seizoenshelf te gaan knallen.

Lukt dat niet, zie ik het somber in.
Volstrekt met je eens. Maar zouden er "pareltjes" zijn die voor Ajax willen spelen, een club die op een rechtstreekse degradatieplaats staat?
Mijn hart huilt. Nog niet eerder in mijn lange carrière als Ajax-supporter heb ik een slechter Ajax gezien. Met dank aan die lul-hannes Mislintat. God, wat haat ik die kerel. Niet alleen heeft hij een sportieve ramp veroorzaakt, ook heeft hij mijn mooie club financieel naar de afgrond gebracht. Wat een arrogante klootzak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 09:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even serieus maar als ik dan kijk naar de wedstrijd van gisteren kan ik alleen maar stellen dat het hele team geen vertrouwen heeft in deze trainer. Ze lopen als kippen zonder kop rond en ik denk bijna zeker dat hier ook sabotage in het spel is. Als je de instelling van sommigen ziet namelijk.
Dat constateerde ik gisteren ook. Inderdaad sabotage, muiterij en desinteresse.
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 11:32   quote  deeplink  
Mocht FC Volendam a.s. zondag van Excelsior winnen, en dat is alleszins mogelijk en Ajax diezelfde dag (uiteraard) van PSV verliezen, dan staan we helemaal ONDERAAN. Wie had dat ooit voor mogelijk gehouden. Zomaar nieuwe spelers kopen in de winterstop is vrijwel onmogelijk gezien de financiële situatie door het handelen van minkukel Mislintat.
hjf
 hjf - maandag 23 oktober 2023 - 11:46   quote  deeplink  
We moeten eerst naar de bron kijken waar het fout is gegaan. En dan kan ik maar 1 ding bedenken. De aanstelling van Mislintat. Degene die hem hebben aangesteld en vervolgens de sleutel van de kluis hebben gegeven, die moeten met een schop onder hun hol uit de Arena gerost worden. En geen oprotpremie krijgen hé. In de winterstop zullen we tijdens de transfer window verlies moeten nemen door een schoonmaak te houden, die zijn weerga niet kent. Wat mij betreft 10 spelers vertrekken. Jullie mogen zelf de namen invullen. Ik denk, dat we van de 9 van de 10 op dezelfde uitkomen. Er gaat geen andere trainer momenteel instappen in deze politiek bestuurde chaos.
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 11:46 schreef hjf het volgende:
We moeten eerst naar de bron kijken waar het fout is gegaan. En dan kan ik maar 1 ding bedenken. De aanstelling van Mislintat. Degene die hem hebben aangesteld en vervolgens de sleutel van de kluis hebben gegeven, die moeten met een schop onder hun hol uit de Arena gerost worden. En geen oprotpremie krijgen hé. In de winterstop zullen we tijdens de transfer window verlies moeten nemen door een schoonmaak te houden, die zijn weerga niet kent. Wat mij betreft 10 spelers vertrekken. Jullie mogen zelf de namen invullen. Ik denk, dat we van de 9 van de 10 op dezelfde uitkomen. Er gaat geen andere trainer momenteel instappen in deze politiek bestuurde chaos.
Hier ben ik het volstrekt mee eens. Geen zachte heelmeesters, maar een keiharde positie innemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!









0.0070569