BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 10:27 schreef bertus bikkel het volgende:
Hij zal er ook uitgaan ,maar pas na PSV uit...
De 2 aankomende potjes verlies je zoiezo en voor een interim trainer is dat geen lekker begin.
Vanaf volgende week zal er n ander voor de groep staan, hopelijk types als Bogarde/vh Schip die duidelijkheid en structuur gaan aanbrengen. Desnoods maar even 4-4-2 als dat resultaat brengt. Nog een weekje volhouden boys....
Dit vermoeden heb ik ook.

Systeem mag zelfs naar 5-3-2 als we daar beter geschikte spelers voor hebben.
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 11:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volstrekt met je eens. Maar zouden er "pareltjes" zijn die voor Ajax willen spelen, een club die op een rechtstreekse degradatieplaats staat?
Mijn hart huilt. Nog niet eerder in mijn lange carrière als Ajax-supporter heb ik een slechter Ajax gezien. Met dank aan die lul-hannes Mislintat. God, wat haat ik die kerel. Niet alleen heeft hij een sportieve ramp veroorzaakt, ook heeft hij mijn mooie club financieel naar de afgrond gebracht. Wat een arrogante klootzak.
Ja natuurlijk zijn er spelers die voor Ajax willen spelen.

En we staan op die plek met twee wedstrijden minder waarvan je er eentje gewoon winnend gaat afsluiten en ook van Volendam gaat zelfs deze trainer winnen. Dan sta je 9e of 10e. En 8 punten van Europees voetbal verwijderd.
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 11:32 schreef Pietje het volgende:
Mocht FC Volendam a.s. zondag van Excelsior winnen, en dat is alleszins mogelijk en Ajax diezelfde dag (uiteraard) van PSV verliezen, dan staan we helemaal ONDERAAN. Wie had dat ooit voor mogelijk gehouden. Zomaar nieuwe spelers kopen in de winterstop is vrijwel onmogelijk gezien de financiële situatie door het handelen van minkukel Mislintat.
Hoezo alleszins mogelijk? Volendam doet het nog slechter dan Ajax en Excelsior staat gewoon 6e met goed voetbal en die hebben na afgelopen weekend wat goed te maken.
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zijn er spelers die voor Ajax willen spelen.

En we staan op die plek met twee wedstrijden minder waarvan je er eentje gewoon winnend gaat afsluiten en ook van Volendam gaat zelfs deze trainer winnen. Dan sta je 9e of 10e. En 8 punten van Europees voetbal verwijderd.
Natuurlijk zijn er spelers die voor Ajax willen spelen, die zijn er immers nu ook. Maar we hadden het over "pareltjes", één of twee niveaus hoger dus.
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo alleszins mogelijk? Volendam doet het nog slechter dan Ajax en Excelsior staat gewoon 6e met goed voetbal en die hebben na afgelopen weekend wat goed te maken.
Zeker, en Volendam staat (nog) laatste eveneens met goed voetbal. Ik zie Ajax niet zomaar die inhaalwedstrijd winnen van Volendam. En tegen RKC moet ik die laatste paar minuten ook nog maar zien. Een gelijkmaker is zo gemaakt tegen onze defensie.
hjf
 hjf - maandag 23 oktober 2023 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, en Volendam staat (nog) laatste eveneens met goed voetbal. Ik zie Ajax niet zomaar die inhaalwedstrijd winnen van Volendam. En tegen RKC moet ik die laatste paar minuten ook nog maar zien. Een gelijkmaker is zo gemaakt tegen onze defensie.
Ik ben het volledig met je eens Pietje. Er is momenteel geen 1 wedstrijd die wij wel even gaan winnen. Hoe komen sommigen daar in godsnaam toch bij. Zeker als je de inzet en wedstrijd mentaliteit die gisteren op de mat is gelegd in ogenschouw neemt. Om je voor te schamen. Moet je in het bedrijfsleven flikken. Dan wordt je er snel uit geflikkerd. En terecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Supporters verzoeken Steijn om op te stappen als trainer van Ajax

De F-Side heeft het vertrouwen in Maurice Steijn opgezegd. De harde kern van Ajax roept de trainer op om de handdoek in de ring te werpen.

In een statement keert de F-side zich tegen de 49-jarige trainer. "Steijn, tijd om afscheid te nemen! We gaan liever zonder een trainer naar Brighton dan met jou. Je hebt voldoende tijd gehad om met deze selectie betere resultaten te behalen. Op dit moment staan we zeventiende in de Eredivisie."

Ajax verloor zondag met 4-3 van FC Utrecht en staat daardoor op een degradatieplek. "Ajax-onwaardig, zelfs met deze spelers waarvan veertien internationals hoor je niet op de zeventiende plek te staan. Dus Maurice, houd de eer aan jezelf en ga! Onze steun heb je niet meer."

Als Steijn de eer niet aan zichzelf houdt, dan wil de F-Side dat er van bovenaf wordt ingegrepen. "Mocht Maurice niet zelf opstappen verzoeken wij de RvC & directie van Ajax om niet dezelfde fout te maken als vorig jaar en dus niet te lang te wachten met het nemen van een beslissing."

Ajax wacht na de teleurstellende hervatting van de Eredivisie twee zware wedstrijden. Komende donderdag gaan de Amsterdammers op bezoek bij Brighton & Hove Albion. Komende zondag staat het uitduel met de nog foutloze koploper PSV op het programma.

FCUpdate
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 15:24 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens Pietje. Er is momenteel geen 1 wedstrijd die wij wel even gaan winnen. Hoe komen sommigen daar in godsnaam toch bij. Zeker als je de inzet en wedstrijd mentaliteit die gisteren op de mat is gelegd in ogenschouw neemt. Om je voor te schamen. Moet je in het bedrijfsleven flikken. Dan wordt je er snel uit geflikkerd. En terecht.
We zijn het helemaal eens met elkaar!
Elke tegenstander uit het linker rijtje, maar ook uit het rechter rijtje is een klus van jewelste voor onze club. Vaak, te vaak een onmogelijke klus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 15:24 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens Pietje. Er is momenteel geen 1 wedstrijd die wij wel even gaan winnen. Hoe komen sommigen daar in godsnaam toch bij. Zeker als je de inzet en wedstrijd mentaliteit die gisteren op de mat is gelegd in ogenschouw neemt. Om je voor te schamen. Moet je in het bedrijfsleven flikken. Dan wordt je er snel uit geflikkerd. En terecht.
Let wel onder van Gaal of Advocaat gebeurd dit niet
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Het is zover!!!!
Meldt de Telegraaf
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Wie nu?
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:43   quote  deeplink  
4de trainer in een jaar....wie durft?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Dit meldt ook ESP

Maduro neemt zijn taak over tegen Brighton
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Ook net officieel op de site van Ajax. Steijn weg.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Gevalletje Heitinga?.?
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Is straks ook weer afgeschreven
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 oktober 2023 - 18:57   quote  deeplink  
Lijkt me toch dat van Gaal op de achtergrond al iemand klaar heeft staan.
2 potjes Maduro en dan interim voor de rest van seizoen.
Hopelijk niet vd Gaag....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 18:55 schreef bertus bikkel het volgende:
Gevalletje Heitinga?.?
Huhh hoezo?
Ze gaan heus wel op zoek naar een trainer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2023 - 19:30   quote  deeplink  
Bye bye Steijn en uiteraard geen dank!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bye bye Steijn en uiteraard geen dank!
idd te weinig gebracht, dit is wel duidelijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 19:50   quote  deeplink  
Van 't Schip wordt nadrukkelijk genoemd
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 19:52   quote  deeplink  
Ik ben zeer benieuwd welke gereputeerde (?) trainer dit ongeregelde zootje onder zijn hoede durft te nemen. Ik opteer voor een harde trainer die ook harde beslissingen durft te nemen.
Tja de komende trainer is nummer vier in één kalenderjaar.
Wie het ook wordt, ik wens hem veel succes toe.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 19:52 schreef Pietje het volgende:
Ik ben zeer benieuwd welke gereputeerde (?) trainer dit ongeregelde zootje onder zijn hoede durft te nemen. Ik opteer voor een harde trainer die ook harde beslissingen durft te nemen.
Tja de komende trainer is nummer vier in één kalenderjaar.
Wie het ook wordt, ik wens hem veel succes toe.
Van 't Schip schijnt al gevraagd te zijn
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van 't Schip schijnt al gevraagd te zijn
Ik heb het zojuist gelezen. Maar is John van 't Schip die krachtige trainer die onze club op de rails gaat krijgen?
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 21:00   quote  deeplink  
Van t schip wordt hem ook niet. Daar geloof ik helemaal niks van. Leek bij pec Zwolle ook een tactisch slag te kort te komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:00 schreef remco k het volgende:
Van t schip wordt hem ook niet. Daar geloof ik helemaal niks van. Leek bij pec Zwolle ook een tactisch slag te kort te komen.
Ik vond Griekenland onder John wel goed spelen, weet niet of dit echt door hem kwam
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vond Griekenland onder John wel goed spelen, weet niet of dit echt door hem kwam
Leuk voetbal maar uiteindelijk was Zweden te sterk voor ze om het WK te halen.

Ik laat me graag verrassen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk voetbal maar uiteindelijk was Zweden te sterk voor ze om het WK te halen.

Ik laat me graag verrassen
Bedoel je door een andere trainer?
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:00 schreef remco k het volgende:
Van t schip wordt hem ook niet. Daar geloof ik helemaal niks van. Leek bij pec Zwolle ook een tactisch slag te kort te komen.
En ook bij FC Twente dacht ik. Ook ik geloof pertinent niet in John van 't Schip.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ook bij FC Twente dacht ik. Ook ik geloof pertinent niet in John van 't Schip.
Als ik het iemand gunt die het goed gaat doen dan is het wel John van het Schip.

Zijn vrouw is kort geleden overleden, dus hoop ik voor hem dat het een keer mee gaat zitten.
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als ik het iemand gunt die het goed gaat doen dan is het wel John van het Schip.

Zijn vrouw is kort geleden overleden, dus hoop ik voor hem dat het een keer mee gaat zitten.
Dat zijn natuurlijk twee gescheiden zaken: zakelijk en privé. Natuurlijk gun ik hem op ieder gebied het allerbeste en ik hoop oprecht dat hij en zijn gezin en de rest van de familie de kracht vinden om dit afschuwelijke verlies te kunnen dragen. Maar wij hebben te maken met
het belang van Ajax. Drie (min of meer) ongeslagen trainers in één kalenderjaar is veel, te veel. Dus een vierde miskleun kan Ajax zich niet veroorloven, met andere woorden Ajax mag zich niet nog een keer "vergissen". De nieuwe trainer moet hard en toch menselijk zijn, die er niet voor terugdeinst om impopulaire maatregelen neemt, bijvoorbeeld spelers laten banken na de zoveelste fout.
En dat heeft niets te maken met wel of niet gunnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 oktober 2023 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk twee gescheiden zaken: zakelijk en privé. Natuurlijk gun ik hem op ieder gebied het allerbeste en ik hoop oprecht dat hij en zijn gezin en de rest van de familie de kracht vinden om dit afschuwelijke verlies te kunnen dragen. Maar wij hebben te maken met
het belang van Ajax. Drie (min of meer) ongeslagen trainers in één kalenderjaar is veel, te veel. Dus een vierde miskleun kan Ajax zich niet veroorloven, met andere woorden Ajax mag zich niet nog een keer "vergissen". De nieuwe trainer moet hard en toch menselijk zijn, die er niet voor terugdeinst om impopulaire maatregelen neemt, bijvoorbeeld spelers laten banken na de zoveelste fout.
En dat heeft niets te maken met wel of niet gunnen.
Dit is geen reactie op wat jij laat weten Pietje, dit is mijn hoop en mijn gunfactor.

Daarnaast wanneer het hem goed gaat gaat het ook goed met Ajax.

Gezien zijn jarenlange ervaring ook als trainer bij Ajax en internationaal kan het wel eens goed uitpakken.

Heeft als trainer in ieder geval meer ervaring dan Steyn

Ik ben niet zo op voorhand laten weten dat een trainer het niet gaat redden, dit is lastig te voorspellen.

Laten we het hopen dat Ajax er snel boven op komt met welke trainer dan ook
Pietje
 Pietje - maandag 23 oktober 2023 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is geen reactie op wat jij laat weten Pietje, dit is mijn hoop en mijn gunfactor.

Daarnaast wanneer het hem goed gaat gaat het ook goed met Ajax.

Gezien zijn jarenlange ervaring ook als trainer bij Ajax en internationaal kan het wel eens goed uitpakken.

Heeft als trainer in ieder geval meer ervaring dan Steyn

Ik ben niet zo op voorhand laten weten dat een trainer het niet gaat redden, dit is lastig te voorspellen.

Laten we het hopen dat Ajax er snel boven op komt met welke trainer dan ook
Ik baseerde mijn reactie op het feit dat John van 't Schip de naam heeft een softie te zijn en dat is nou precies wat Ajax niet nodig heeft. Weer een miskleun kan Ajax zich niet permitteren, dus moeten zij goed om zich heen kijken.
Ook ik gun hem alle succes, maar niets is groter dan de club. Dus geen tijd voor enkel sentimenten. Uiteraard hoop ik oprecht dat hij succes gaat krijgen met onze club en hoop ik ook dat hij zo hoog mogelijk gaat eindigen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2023 - 01:25   quote  deeplink  
Afwachten... Maar wat ik nu met name lees ben ik echt blij dat die kut Steijn weg is.. wat een achterbakse hond om alles en iedereen tegen over elkaar op te zetten en aankopen als niksnutten te laten lijken om zijn gelijk te halen en zieltjes te winnen...

Van het schip met Maduro... Misschien wel een hele goede combi en misschien gaan we nu eens een keer echt zien wat de aankopen kunnen...
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2023 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bedoel je door een andere trainer?
Door van t Schip, uiteraard krijgt hij alle steun als hij zou beginnen. Maar ik heb er vooraf 0 vertrouwen in.
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2023 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 21:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als ik het iemand gunt die het goed gaat doen dan is het wel John van het Schip.

Zijn vrouw is kort geleden overleden, dus hoop ik voor hem dat het een keer mee gaat zitten.
Dit staat er toch volledig los van. Uiteraard gunt iedere Ajacied hem geluk en de ommekeer bij Ajax als hij trainer zou worden.

Maar Ajax heeft iemand nodig die ervoor gaat zorgen dat ze bij de eerste 5 gaat komen om Europees voetbal te halen. Ik geloof niet dat vanaf t schip die man is.
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2023 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:
Afwachten... Maar wat ik nu met name lees ben ik echt blij dat die kut Steijn weg is.. wat een achterbakse hond om alles en iedereen tegen over elkaar op te zetten en aankopen als niksnutten te laten lijken om zijn gelijk te halen en zieltjes te winnen...

Van het schip met Maduro... Misschien wel een hele goede combi en misschien gaan we nu eens een keer echt zien wat de aankopen kunnen...
Ik hoop het.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2023 - 10:55   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/10/van-gaal-grijpt-naast-droomkandidaat-om-steijn-op-te-volgen-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hoezo moet deze man de droom kandidaat zijn van van gaal ?
p111
 p111 - dinsdag 24 oktober 2023 - 12:47   quote  deeplink  
John is zo ie zo een echte Ajacied das al een plus/punt en hij heeft inmiddels een behoorlijke cv met Australie en Griekenland ,dus wat dat betreft moet je er zeker op vooruit gaan.Wat betreft hardheid zal hij ook wel wat bijgeleerd hebben,en als hij Bogarde terug haalt die kaffert die watjes wel uit dus ja ik geloof wel in Johnny voor de rest van het seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 12:47 schreef p111 het volgende:
John is zo ie zo een echte Ajacied das al een plus/punt en hij heeft inmiddels een behoorlijke cv met Australie en Griekenland ,dus wat dat betreft moet je er zeker op vooruit gaan.Wat betreft hardheid zal hij ook wel wat bijgeleerd hebben,en als hij Bogarde terug haalt die kaffert die watjes wel uit dus ja ik geloof wel in Johnny voor de rest van het seizoen.
Vd Vaart zei tijdens Rondo dat John als het moet hard kan zijn
wvb
 wvb - dinsdag 24 oktober 2023 - 14:06   quote  deeplink  
De zoveelste noodgreep. Van het Schip, is een persoon voor in de luwte, ik zou ervoor passen, als ik hem was.
Iedere willekeurige amateur club heeft zijn zaken beter op orde.
Dat Huntelaar thuis zit, die heeft er genoeg van om als joker ingezet te worden.
Zooitje daar.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2023 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 14:06 schreef wvb het volgende:
De zoveelste noodgreep. Van het Schip, is een persoon voor in de luwte, ik zou ervoor passen, als ik hem was.
Iedere willekeurige amateur club heeft zijn zaken beter op orde.
Dat Huntelaar thuis zit, die heeft er genoeg van om als joker ingezet te worden.
Zooitje daar.
Een burnout.. die creëer je niet in 4 maand normaal gesproken...

Daarbij word huntelaar juist gezien als de man naast onze nieuwe AD... dus nee ik denk niet dat dit de reden is...

En noodgreep ? Wie anders ?

Ik denk oprecht dat de technische staf niet eens op 1 lijn zat en Steijn zijn eigen gangetje is gegaan... En ik denk steeds meer dat de spelers opzettelijk weinig goeds hebben gedaan, het is inmiddels bekend dat die de groep gewoon misbruikt heeft..
p111
 p111 - dinsdag 24 oktober 2023 - 17:34   quote  deeplink  
Nou als eerste zou ik Tylor en Berghuis aanpakken ,die lieten afgelopen wedstrijd echt duidelijk merken geen zin te hebben om te werken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit staat er toch volledig los van. Uiteraard gunt iedere Ajacied hem geluk en de ommekeer bij Ajax als hij trainer zou worden.

Maar Ajax heeft iemand nodig die ervoor gaat zorgen dat ze bij de eerste 5 gaat komen om Europees voetbal te halen. Ik geloof niet dat vanaf t schip die man is.
John maakt zeer waarschijnlijk de rest van het seizoen af, het is niet te zeggen dat hij dan aan blijft
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2023 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 19:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

John maakt zeer waarschijnlijk de rest van het seizoen af, het is niet te zeggen dat hij dan aan blijft
Is al rond... Ben benieuwd..

Wat nu wel blijkt is dat bijna de hele selectie en zelfs zijn assistenten hem weg wouden hebben..

Zouden ze echt opzettelijk zo slecht zijn gaan spelen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 19:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is al rond... Ben benieuwd..

Wat nu wel blijkt is dat bijna de hele selectie en zelfs zijn assistenten hem weg wouden hebben..

Zouden ze echt opzettelijk zo slecht zijn gaan spelen ?
Mocht dit zo zijn dan niet allemaal.

Ik vond overigens Taylor en Berghuis dramatisch, lieten beiden hun man lopen, totaal geen inspiratie, maar of dit opzettelijk was gaan we de komende tijd zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2023 - 20:37   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat Ajax voor minder geld.

Ziyech
Sanchez
Lang
Dest
Schouten
Tagliafico
Tadic
Klaassen

Op het veld had kunnen hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 20:37 schreef remco k het volgende:
En dan te bedenken dat Ajax voor minder geld.

Ziyech
Sanchez
Lang
Dest
Schouten
Tagliafico
Tadic
Klaassen

Op het veld had kunnen hebben.
Tja ze moesten zo nodig Mislintat aanstellen met zijn diamanten ogen...

Het is ongelooflijk maar ze vertrouwde hem 110 miljoen toe om spelers van het 2e garnituur op te halen

Zodoende ging Ajax naar de kloten, en duurt het misschien jaren voordat ze weer mee kunnen doen om de prijzen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 24 oktober 2023 - 23:17   quote  deeplink  
Die Duitser heeft volgens mij heel veel verdiend aan deze transfers,ik hoop dat dit onder zoek naar buiten komt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 23:17 schreef p111 het volgende:
Die Duitser heeft volgens mij heel veel verdiend aan deze transfers,ik hoop dat dit onder zoek naar buiten komt.
Mocht dit hebben plaats gevonden dan komt dit in de toekomst boven water

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!









0.0083689