|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teleurstelling bij penaltymoment begreep ik wel, had Valente hem moeten gunnen.
Daarna wel paar keer mot met Steijn over corners en vrije trappen. Moet Moussa niet doen.
Verder qua wedstrijd geweldig natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:33 schreef bijft007 het volgende:Prima speler zeker als hij het naar zn zin heeft Denk wel af en toe van die momenten moeten vergeten waar hij spelers Alleen voor de goal kan zetten Bv eerste helft meen ik nog, wil duel aangaan centrum die hij logischerwijs ook verliest waar je bal echt moet steken ik meen op Ferri die je 1-1 voor goal zet. Had het ff par keerniet naar z’n zin, mocht de pingel niet nemen, vierde deze op aparte manier, was pissig op Steijn omdat ie de corner niet mocht nemen, reageerde daar ook geërgerd op toen Steijn hem niet goed nam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:37 schreef MMM het volgende:Teleurstelling bij penaltymoment begreep ik wel, had Valente hem moeten gunnen. Daarna wel paar keer mot met Steijn over corners en vrije trappen. Moet Moussa niet doen. Verder qua wedstrijd geweldig natuurlijk Haha jij zag het ook.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:37 schreef MMM het volgende:Teleurstelling bij penaltymoment begreep ik wel, had Valente hem moeten gunnen. Daarna wel paar keer mot met Steijn over corners en vrije trappen. Moet Moussa niet doen. Verder qua wedstrijd geweldig natuurlijk Invallertje Steijn moet ook z’n plek kennen ipv iedere stil liggende bal als was ie Messi himself opeisen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heeft een betere trap dan Moussa |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Heb je die corners gezien? Maar goed, dat is niet het punt. Vanaf hij moment dat meneer invalt draait alles om meneer. Het hele teamspel wat mooi en goed is verdwijnt. Een simpele breedtebal speelt hij niet omdat hij de mythe in stand wil houden dat t een doelpuntenmachine is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja. Ik zie m gewoon meedoen in t niveau. Met al die andere invallende spelers is dat gewoon beduidend minder. Lijkt me ook helemaal geen vervelende jongen. Maar velen kunnen m niet los zien van zijn aankoopbedrag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Oh joh, ik veroordeel helemaal zijn karakter (als mens) niet. Het lijkt me een aardig ventje. Maar het gedrag (jagen op doelpunten en alles willen doen) is sinds kort doorgeslagen. En dat zal ongetwijfeld te maken hebben met gebrek aan perspectief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Is nog steeds de enige optie op rechts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minder tenenkrommend laatste wedstrijden, stuk meer effectief. Zeer goed gespeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, heerlijke citaat uit het AD...
quote:‘Hadj Moussa is een attractie voor fans en een nachtmerrie voor backs’ |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Naast Nelson, Schaken en Bartje N. 🫣🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Volgens mij zit er ook nog 10 miljoen het bankje warm te houden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen van allen een serieuze optie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is geen echte voetballer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De beste optie wordt vergeten hier |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als een voetbalwedstrijd ooit worst ingekort naar 20 minuutjes zeker een optie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Als rechtsbuiten nog nooit een bal goed geraakt 🤷🏻♂️ |
|
|
|