|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat gezegd hebbende, ik neig ernaar om hem te laten gaan. Het is een bedrag dat je eigenlijk niet kan laten liggen, bovendien moet je anders ook weer een ontevreden Hadj-Moussa gaan managen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan je ook omdraaien want Feyenoord kan geen vervanger meer halen. Het is net zo goed schofterig van speler naar de club. Hoe dan ook een situatie die voorkomen had moeten worden, waarom komen ze nu pas (en waarom ging Hadj-Moussa eerder deze zomer niet op vergelijkbare interesse in). toen werd er ook een heel stukje minder geboden en misschien hoopte hij nog op een PL club |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat gezegd hebbende, ik neig ernaar om hem te laten gaan. Het is een bedrag dat je eigenlijk niet kan laten liggen, bovendien moet je anders ook weer een ontevreden Hadj-Moussa gaan managen. Je had al gewaarschuwd op pagina 1 van dit topic, las ik net ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij kon toch naar die club een paar weken geleden en blokkeerde hijzelf die transfer omdat hij maar de PL wilde. Nu niet gaan janken als de transferperiode voorbij is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij kon toch naar die club een paar weken geleden en blokkeerde hijzelf die transfer omdat hij maar de PL wilde. Nu niet gaan janken als de transferperiode voorbij is. heb je wel gelijk in je moet de club niet laten leiden door de spelers , hij heeft een contract getekend dus moet hij zich eraan houden , of dat nu verstandig is weet ik niet je ziet het nu al komt expres te laat om te boycotten , dit kan ook een leven gaan leiden in de groep en laten we eerlijk zijn het is een hoop geld zie het er maar voor te krijgen in de toekomst |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Laten gaan want je wordt er weinig minder van en je groeit er als team van. Gewoon Borges het uit laten zoeken met Diarra en Schaken en Zinhagel en Grootfaam. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zou het prima vinden dat hij wiebert, cashen en een streep er onder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan je ook omdraaien want Feyenoord kan geen vervanger meer halen. Het is net zo goed schofterig van speler naar de club. Hoe dan ook een situatie die voorkomen had moeten worden, waarom komen ze nu pas (en waarom ging Hadj-Moussa eerder deze zomer niet op vergelijkbare interesse in). Dom gelul man. 10 miljoen per jaar denk eens na. Ik zou het echt schofterig vinden, en wens de mensen die dat beslissen karma toe. Zeker omdat de schade ruim betaald wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dus kortom hij kon eerder naar Arabië toen wou hij niet En nu er uit Arabië nog meer geboden wordt wil hij nu wel maar mag hij nu niet Zat hem dus in net wat meer poen voor hadj+ premier league club kwam niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:11 schreef van geil het volgende:[..] Dom gelul man. 10 miljoen per jaar denk eens na. Ik zou het echt schofterig vinden, en wens de mensen die dat beslissen karma toe. Zeker omdat de schade ruim betaald wordt. Was eerder 8 miljoen per jaar, en wilde hij absoluut niet. Nu op de laatste dag je gedragen als een klein kind.
Wat moeten al die topspelers in de wereld wel niet zeggen, bij al die transfers? Of gaan ze allemaal naar huis huilen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:08 schreef kenny het volgende:[..] heb je wel gelijk in je moet de club niet laten leiden door de spelers , hij heeft een contract getekend dus moet hij zich eraan houden , of dat nu verstandig is weet ik niet je ziet het nu al komt expres te laat om te boycotten , dit kan ook een leven gaan leiden in de groep en laten we eerlijk zijn het is een hoop geld zie het er maar voor te krijgen in de toekomst Ik heb liever dat hij gaat hoor als die club de betalingen ook nakomen. Maar hij heeft die zelf al afgewezen in de transferperiode. Dan moet je nu niet gaan zeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:15 schreef R()b het volgende:[..] Was eerder 8 miljoen per jaar, en wilde hij absoluut niet. Nu op de laatste dag je gedragen als een klein kind. Wat moeten al die topspelers in de wereld wel niet zeggen, bij al die transfers? Of gaan ze allemaal naar huis huilen? Echt een hele domme reactie en vergelijking. die verdienen namelijk al miljoenen per jaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jij praat dom. Dus elk talent en speler die dus miljoenen meer kan verdienen, mag in elke window moeilijk gaan doen en naar huis? Je maakt een speler even groter dan de club. Tijd voor bed voor jou. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Maakt allemaal niet veel uit. Heeft in eerste instantie aangegeven er geen zin aan te hebben en nu moeilijk aan het doen. Waarom verbaas ik me hierover eigenlijk geen eens, straalt er van af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:19 schreef R()b het volgende:[..] Jij praat dom. Dus elk talent en speler die dus miljoenen meer kan verdienen, mag in elke window moeilijk gaan doen en naar huis? Je maakt een speler even groter dan de club. Tijd voor bed voor jou. Ik vind het gewoon schofterig personeelsbeleid. En oliedom En dat gaat Feyenoord voelen, spelers van buitenaf krijgen dit mee, en kiezen voor een tussenstap een andere werkgever. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Buiten dat , Financieel ook totaal onverantwoord. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:22 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind het gewoon schofterig personeelsbeleid. En oliedom En dat gaat Feyenoord voelen, spelers van buitenaf krijgen dit mee, en kiezen voor een tussenstap een andere werkgever. Wat een onzin zeg, spelers hebben de afgelopen 15 jaar genoeg mee gekregen. En ze blijven gewoon komen bij Feyenoord. Als wij jou theorie gaan volgen, dan houden we geen speler over. Wat ...dan kan geen één club bijna normaal voetballen. Want iedereen waar interesse in is en meer kan verdienen, die zit thuis volgens jou beleid!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb liever dat hij gaat hoor als die club de betalingen ook nakomen. Maar hij heeft die zelf al afgewezen in de transferperiode. Dan moet je nu niet gaan zeuren volkomen mee eens , hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend dus moet hij niet gaan piepen , feyenoord moet zich ook zo niet laten piepelen
alleen is het een flink bedrag waar feyenoord verder mee komt , kampioen ga je niet worden met of zonder moussa , het zou heel dom zijn om dit bedrag te laten schieten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan je ook omdraaien want Feyenoord kan geen vervanger meer halen. Het is net zo goed schofterig van speler naar de club. Hoe dan ook een situatie die voorkomen had moeten worden, waarom komen ze nu pas (en waarom ging Hadj-Moussa eerder deze zomer niet op vergelijkbare interesse in). Dat staat niet in verhouding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:26 schreef kenny het volgende:[..] volkomen mee eens , hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend dus moet hij niet gaan piepen , feyenoord moet zich ook zo niet laten piepelen alleen is het een flink bedrag waar feyenoord verder mee komt , kampioen ga je niet worden met of zonder moussa , het zou heel dom zijn om dit bedrag te laten schieten Ik zie m ook liever gaan voor dat bedrag . Maar alleen vanuit de club ,niet omdat hijzelf opeens wil op het laatste moment terwijl hijzelf die club eerst had afgewezen.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie m ook liever gaan voor dat bedrag . Maar alleen vanuit de club ,niet omdat hijzelf opeens wil op het laatste moment terwijl hijzelf die club eerst had afgewezen.. Inderdaad, als je 100 miljoen op de bank hebt staan. Dan kun je hem wel verplichten te blijven. Maar Feyenoord heeft het gewoon nodig helaas! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:37 schreef R()b het volgende:[..] Inderdaad, als je 100 miljoen op de bank hebt staan. Dan kun je hem wel verplichten te blijven. Maar Feyenoord heeft het gewoon nodig helaas! eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ik las het net, was het alweer vergeten ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:11 schreef van geil het volgende:[..] Dom gelul man. 10 miljoen per jaar denk eens na. Ik zou het echt schofterig vinden, en wens de mensen die dat beslissen karma toe. Zeker omdat de schade ruim betaald wordt. Het zal wel. Als dat geld zo belangrijk was had ie dat eerder ook kunnen beslissen, de zandbak klopte al eerder aan. Okay, het was dan misschien een paar miljoen minder geweest, alsnog ruim geld om je nooit meer zorgen te maken. En bij Feyenoord hoef je ook niet op een houtje te bijten tegenwoordig. Daar zal hij netto toch ook wel gauw rond een miljoen of meer zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien niet, maar het principe is vergelijkbaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| 37M..nog niet heel lang geleden had een aantal forumleden dit een fooi genoemd en zou Rigaux Sinterklaas zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Veel hadden m voor 25 al weggedaan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Als je pagina 1 leest had 90% m überhaupt niet gehaald voor dat bedrag :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| TD heeft met zijn uitspraak zichzelf voor een dilemma gezet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nou schiet op met die strik en toedeloe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe heet de burgemeester van Wezel...........ezel |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Rol postzegels nodig om hem op te sturen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als deze meneer weg wil en daarin volhardt haal dan die transfersom binnen. En de Arabs gaan de transfermarkt steeds vaker op zn kop zetten.
En vervelend ook dat er niet algeheel 1 einddatum is qua transferwindow. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Hij heeft ook loyaliteit en verantwoordelijkheid richting zijn familie/gezin en zichzelf. Dat weegt zwaarder dan een club waar je vaak een passant bent. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoe zeer feyenoord gelijk heeft en logischerwijs niemand meer wil laten gaan als het ff kan nu nlse deadline voorbij is en breed getrokken (want die regel geld dan voor elke speler) en zeker hij eerst wel club zandbak af sloeg vooral ook
Maar hoop natuurlijk dat ze het wel doen want is echt niet te weigeren bod En uitzondering op de regel waard puur en alleen voor de club
Maar gedrag speler mag je dus nooit goedkeuren als club want heeft zn kans gehad op transfer in de transfer periode maar zelf niet gepakt en als club kun je niks meer terug halen buiten transfervrije opties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 12:43 schreef CobusIII het volgende:Hij heeft ook loyaliteit en verantwoordelijkheid richting zijn familie/gezin en zichzelf. Dat weegt zwaarder dan een club waar je vaak een passant bent. Dat kan mij dus echt onwijs weinig schelen.
Als Feyenoord er beter van wordt dan mag die van mij part vandaag nog vertrekken. Als er 40+ betaald wordt dan is dat echt subliem onderhandeld door Rigeaux. DtK had hem al voor 20+ laten gaan aan het begin van de transfer window.
Maar zolang hij nog betaald wordt door Feyenoord dan hoor je je gewoon te gedragen. Dan kan die in dit geval een voorbeeld nemen aan Read.
Ik heb ook echt 0,0 medelijden met voetballers. Ook bij Feyenoord verdient AhM al in een jaar meer dan de meeste mensen in hun hele werkende leven zullen verdienen.
Ik ben zelf wel empathisch. Desalniettemin wanneer profvoetballers onvergelijkt gaan doen, omdat ze b.v van 2M naar 10M per jaar kunnen gaan kwa salaris, sorry daar veeg ik echt mijn reet mee af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 13:35 schreef DMD het volgende:[..] Dat kan mij dus echt onwijs weinig schelen. Als Feyenoord er beter van wordt dan mag die van mij part vandaag nog vertrekken. Als er 40+ betaald wordt dan is dat echt subliem onderhandeld door Rigeaux. DtK had hem al voor 20+ laten gaan aan het begin van de transfer window. Maar zolang hij nog betaald wordt door Feyenoord dan hoor je je gewoon te gedragen. Dan kan die in dit geval een voorbeeld nemen aan Read. Ik heb ook echt 0,0 medelijden met voetballers. Ook bij Feyenoord verdient AhM al in een jaar meer dan de meeste mensen in hun hele werkende leven zullen verdienen. Ik ben zelf wel empathisch. Desalniettemin wanneer profvoetballers onvergelijkt gaan doen, omdat ze b.v van 2M naar 10M per jaar kunnen gaan kwa salaris, sorry daar veeg ik echt mijn reet mee af. Ik heb geen medelijden met Moussa, ik vind hem irritant, mag van mij vertrekken en keur zijn gedrag niet goed. Ging mij erom dat mensen/spelers ook verantwoordelijkheid die een hoger belang dienen. Zoals gezin/familie/vrienden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraag me af of John de Wolf ook geconsulteerd wordt als het gaat om inschatting persoon Moussa: is hij loyaal naar de club waarvoor hij speelt, is het een intrigant, wordt ie op handen gedragen of...etc
Je wil toch niet dat hij stelselmatig gaat verzieken. Dan heb je een dissonant. En dat wordt een dure dissonant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoeveel forum leden denken dat hij alsnog gaat? Ik denk van niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik van wel, want zulke bedragen doet wat met je als club En voor ons nog absoluut niet te weigeren,, dus dan gooien ook wel eens principes Na transferperiode overboord, plus ontevreden speler schiet je ook niks mee op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| er wordt nog druk onderhandelt , 40milj is toch serieus geld , alleen binnen feyenoord moeten ze er nog over denken pffff dit is toch een no brainer , vlug ja zeggen en klaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, dan denk ik van wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 15:24 schreef kenny het volgende:er wordt nog druk onderhandelt , 40milj is toch serieus geld , alleen binnen feyenoord moeten ze er nog over denken pffff dit is toch een no brainer , vlug ja zeggen en klaar En van Moussa ga je geen kampioen worden en dit ga je er never nooit meer voor vangen.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Gelijk zaken doen want dit bedrag krijg je nooit meer voor Moussa. Anders hou je een ontevreden speler die ook aangeeft dat hij afspraken met Feyenoord heeft gemaakt over een transfer en zich daar terecht op beroept. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat weet niemand. Hangt van zoveel factoren af. Je kunt alleen zeggen wat je vindt: houden of loslaten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ga er op proosten als het officieel is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je m niet verloopt heb je t hele seizoen niks aan m T is bijna onmenselijk m te houden |
|
|
|