|
|
van geil
|
|
|
Als je die bal veel te ver naar buiten van Ueda bedoelt. ik vond t bijzonder knap dat hij er met links nog dit van maakte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:25 schreef van geil het volgende:Als je die bal veel te ver naar buiten van Ueda bedoelt. ik vond t bijzonder knap dat hij er met links nog dit van maakte. Ja eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Als je hem vast wil opstellen,wie raakt dan zijn huidige plek kwijt ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:25 schreef van geil het volgende:Als je die bal veel te ver naar buiten van Ueda bedoelt. ik vond t bijzonder knap dat hij er met links nog dit van maakte. Nee, ik bedoelde het moment dat Ueda de bal panklaar neerlegde voor Steijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:25 schreef van geil het volgende:Als je die bal veel te ver naar buiten van Ueda bedoelt. ik vond t bijzonder knap dat hij er met links nog dit van maakte. Ook eens.
Verder zag je ook zijn beperkingen weer vandaag. Onbegrijpelijke smak som voor betaald.
Maar in dit soort potjes, als je ‘m toch hebt, basis. Die maakt er dan echt wel 10/15 per seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Maar hij kost je ook tegengoals op een middenveld met én Zechiel én Valente. Dat kan niet. Dus dat moet je gewoon geen 433 spelen. Zeker niet als je geen linksbuiten hebt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Alsof we die nu niet krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat we geen 4 3 3 moeten spelen met deze selectie roep ik al twee jaar. Dat dus wel eens. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zeker wel. Maar als de tegenstander iets beter was dan ADO, doe eens NEC, verlies je vandaag met pak m beet 2-7. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schei uit, hij werkt meer mee dan Valente. Laat die maar banken, ow wacht even, de aanvoerder natuurlijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Tuurlijk werkt ie. Hij kan alleen niet lopen. En ja Valente was ook (weer) heel zwak. Steijn zou bij mij spelen. Ik zou m alle vertrouwen geven in de hoop dat ie 25 goals maakt en ik m kon verkopen. Maar niet in een 433. En met bos/ Lopez, Read en Diarra is 433 sowieso niet een briljant idee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| ijverig spelertje zonder noemenswaardig talent in een junioren lichaam. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Voorlopig maar in de spits zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: En hem dan ook het liefst door de lucht aanspelen met twee cv's in de rug. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij is zijn reserve rol zat , zou hij nou zelf ook niet zien dat hij niet goed genoeg is ?? , blijft een bizarre aankoop , 10milj en dan nog bonussen en dan nog een salaris opstrijken van bijna 2milj ook deze aankoop gaat door het putje evenals die van ivanusec en borges |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Nou, je krijgt een maatje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat bedoel ik met Steijn.
Op heel veel punten echt ondermaats, moet beter. Maar hij maakt goals, een garantie voor goals. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Hoop dat hij meer minuten gaat krijgen. Mag van mij best na een uur invallen voor Valente, daar is het beste dan vaak wel vanaf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 08:40 schreef netsurfer het volgende:Hoop dat hij meer minuten gaat krijgen. Mag van mij best na een uur invallen voor Valente, daar is het beste dan vaak wel vanaf. Wat mij betreft mag hij wel een keer in de basis voor Ferri en de spitspositie wat anders invullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu weer dat gezever over het juichen van Steijn, na zijn 4-1. Volgende keer nog harder juichen Sem, de supporters doen dat dan ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Misschien luisterd Gio naar analisten. Deze zien hem als valse spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft wel puntige hoektandjes Piet 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 18:31 schreef FR-Henk het volgende:Nu weer dat gezever over het juichen van Steijn, na zijn 4-1. Volgende keer nog harder juichen Sem, de supporters doen dat dan ook. Echt gezever hoor, laat gvd de man juichen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als men gewoon beseft dat ie juichte om dat familie dingetje, net zo als zijn pa tegen Barcelona scoren moet je we een plaat voor je kop hebben dit niet te snappen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wil hem wel eens regelmatig af zien wisselen net nacho En v Persie jr onze joker dit seizoen aftoe op 10 of rechts en bij pijntjes spits En evt beker duel spits
Niet verkeerd om zo te beginnen en steeds meer minuten voor Persie jr, en volgend seizoen dan weer wat meer vaster erin,, maar nu je Steijn hebt moet je hem ook niet afval bak gooien want dan is hij volgend seizoen met rotte nasmaak weg met wat als
Je moet nu überhaupt pogen om maximaal uit je materiaal te halen goed voor waarde behoud en kans ook nog is voor je als team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|