|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft de ervaring en leeftijd en waarschijnlijk ook de drive. Sem is er een beetje aan kapot gegaan bij ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb ik het weer gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 16:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heeft de ervaring en leeftijd en waarschijnlijk ook de drive. Sem is er een beetje aan kapot gegaan bij ons. Eensert, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Doe maar een ouwe rot …. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Houtwurm zit er al in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon iemand die het kan dragen . Die Belg lijkt mij wel een leider ,of tie ook kan voetballen weet ik niet 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gewoon iemand die het kan dragen . Die Belg lijkt mij wel een leider ,of tie ook kan voetballen weet ik niet 😂 Lekker bleren vanaf de tribune. GAS EROP MANNEN |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gewoon iemand die het kan dragen . Die Belg lijkt mij wel een leider ,of tie ook kan voetballen weet ik niet 😂 De lat ligt dit jaar bij Mats Deijl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interview met ESPN was wel duidelijk.
Die heeft echt een hekel aan RvP. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ging t vooral uit de weg toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha ja maar hij hield t wel netjes vond ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zei genoeg, vond ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wie, Steijn? Interview gemist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stond een frisse kop op Wil de uitdaging aan, en ik geloof dat het wel gaat lukken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 09:43 schreef piet de paler het volgende:Stond een frisse kop op Wil de uitdaging aan, en ik geloof dat het wel gaat lukken Vind je dat echt? Het interview staat onder de tekst. Ik vond het slap, bedacht, zonder enige energie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 13:22 schreef Alexmem het volgende:[..] Vind je dat echt? Het interview staat onder de tekst. Ik vond het slap, bedacht, zonder enige energie. Had ie nog liggen van z'n presentatie |
|
|
|