|
|
Stylzz
|
|
|
Maar zonder bal wel uitstekend. Heel taakbewust
Verdedigend echt een meerwaarde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ja,je hebt er alleen geen kt aan |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Mist alles om op dit niveau te acteren.
- mist snelheid - mist een passeer actie - mist voetbal intelligentie - mist finesse
Alles aan hem is hoekig; zn rennen, acties, passes er zit echt 0,0 verfijndheid in.
Wat ziet de technische staf wat ik niet zie? Je speelt effectief echt met een man minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Deze had je als eerste moeten lozen maar niemand wil hem denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op links wel echt potentie vind ik, op rechts nee Zet Borges gewoon op zn positie en diarra links houden als je hem gebruikt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:22 schreef bijft007 het volgende:Op links wel echt potentie vind ik, op rechts nee Zet Borges gewoon op zn positie en diarra links houden als je hem gebruikt. Wat is de potentie op links dan?
Heeft nu op beide flanken gespeeld. Wat is de meerwaarde en de potentie?
Draagt echt al wedstrijden niks bij aan het spel.
Het enige wat ik hem zie doen is naar binnen komen en naast of over schieten. Of de bal inleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:23 schreef DMD het volgende:[..] Wat is de potentie op links dan? Heeft nu op beide flanken gespeeld. Wat is de meerwaarde en de potentie? Draagt echt al wedstrijden niks bij aan het spel. Wie dan ???? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Laat Zinhagel eens voor hetzelfde aantal wedstrijden staan als Diarra nu de kans heeft gekregen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:23 schreef DMD het volgende:[..] Wat is de potentie op links dan? Heeft nu op beide flanken gespeeld. Wat is de meerwaarde en de potentie? Draagt echt al wedstrijden niks bij aan het spel. Het enige wat ik hem zie doen is naar binnen komen en naast of over schieten. Of de bal inleveren. Ja je verwacht wel wat meer creativiteit ,maar je kan zeggen wat je wil deze rechterkant staat verdedigd veel sterker als met Moussa. Nu alleen nog hopen dat er wat meer aanvallende acties gaan uitkomen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:23 schreef DMD het volgende:[..] Wat is de potentie op links dan? Heeft nu op beide flanken gespeeld. Wat is de meerwaarde en de potentie? Draagt echt al wedstrijden niks bij aan het spel. Het enige wat ik hem zie doen is naar binnen komen en naast of over schieten. Of de bal inleveren. Vind hem dus positioneel best oke en ook een kwaliteit en zeker afg wedstrijden daar niet veel slechter dan overige wingers op links
vandaag echt stuk minder en weinig tot niks lukt aanvallend Maar zit hem meer in, bij regelmatig zn minuten die hij maakt kan hij echt nog verbeteren Denk van wel eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja je verwacht wel wat meer creativiteit ,maar je kan zeggen wat je wil deze rechterkant staat verdedigd veel sterker als met Moussa. Nu alleen nog hopen dat er wat meer aanvallende acties gaan uitkomen. Ik heb toch liever dat er iemand staat die aanvallend wat laat zien. Dan hoef je ook minder vaak te verdedigen namelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T enige wat echt goed aan m is, is dat hij verdedigend 100% zijn taak uitvoert. Daardoor komt NEC ook niet tot voetballen. Heeft ook t loop vermogen dat te blijven doen.
Maar aan de bal speel je gewoon met tien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze kunnen hem ook beter aanspelen ,daar heeft hij dan nog een mazzeltje aan dat dit nog niet is gebeurt. Maar om zijn speler heen gaan is nog niet echt gelukt nee. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Maar hij staat daar om kansen te creëren en af te ronden. Anders kan je er beter een verdediger neerzetten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:29 schreef DMD het volgende:[..] Ik heb toch liever dat er iemand staat die aanvallend wat laat zien. Dan hoef je ook minder vaak te verdedigen namelijk. Valt wat voor te zeggen hoor, maar hee feyenoord niet voor gekozen iemand die al wat verder is aan te schaffen alsnog, of nouja Nelson dan maar wanneer is die fit en echt klaar geen idee, hou dan maar al he spelers bij voorkeur op zn positie het meest ligt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:32 schreef Alexmem het volgende:Maar hij staat daar om kansen te creëren en af te ronden. Anders kan je er beter een verdediger neerzetten. Nee hoor het is al sinds Slotbal dat de vleugels hun verdedigende taken moet uitvoeren. Moussa lukte het vrijwel nooit ,en Diarra altijd . Geef het tijd en misschien komt tie los. We kunnen ook niet echt anders of wat de verslaggever zojuist zegt Schaken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Zeer matig aanvallend gezien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gratis bij aankoop van 1 Hadj-Moussa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet super ,lekker laten staan. Ik heb me meer met hem vermaakt dan Moussa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Ongeloofelijke aankoop, kan er echt niks van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zie ook wel veel te verbeteren heeft, maar vond hem zeker op links Echt stappen zetten, ook in deelname in het spel
aanvallend gezien moet hij Schroom echt losgooien en gewoon ervoor gaan en niet half
En eens met Leon stoor me echt veel minder aan omdat hij echt ervoor gaat voor het team ook, daarin stoor ik me vele malen meer aan Moussa
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vind het nog half/half dus een 5, maar heb de hoop wel in verdere ontwikkeling. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beetje afwisselen daar met Schaken/Diarra/Borges de beste komt boven drijven. Kan er in de winter 1 weg, verhuur of transfer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond hem mede de oorzaak van een stabiele eerste helft. Verdedigde zo ontzettend fel terug . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat mag ook wel als je hem zelf steeds verliest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan ook wel zo zijn, maar alles in dienst van het team Deed Moussa dat maar, die minstens even veel duels verliest Maar als een superster vaak genoeg bleef staan Of voor de bühne er half achteraan sjokt
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima, ik vind het werkelijk helemaal niks.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Het is gewoon zielig voor deze gozer, zat er helemaal verslagen bij na de goal van Schaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Dit kan echt niet. Zou bij heel weinig clubs uit de Eredivisie basis staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aanvallend 0 nog ja |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens het is ook niks , beter voor hem was hem terug te sturen naar turkije |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Dit kan gewoon niet voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hoor het is al sinds Slotbal dat de vleugels hun verdedigende taken moet uitvoeren. Moussa lukte het vrijwel nooit ,en Diarra altijd . Geef het tijd en misschien komt tie los. We kunnen ook niet echt anders of wat de verslaggever zojuist zegt Schaken. Taken uitvoeren is in de basis iets heel anders dan terugverdedigen. Dat laatste is maar een onderdeel. Hij wordt opgesteld om goals en assist te maken. Daarbij moet hij ook z’n verdedigende taak uitvoeren. Ik heb voor jou wel een gedroomde oplossing als rechterspits.
Mats Deijl. Loopt uit zichzelf altijd keurig achteruit. Als t moet tot op z’n eigen achterlijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 09:44 schreef Alexmem het volgende:[..] Taken uitvoeren is in de basis iets heel anders dan terugverdedigen. Dat laatste is maar een onderdeel. Hij wordt opgesteld om goals en assist te maken. Daarbij moet hij ook z’n verdedigende taak uitvoeren. Ik heb voor jou wel een gedroomde oplossing als rechterspits. Mats Deijl. Loopt uit zichzelf altijd keurig achteruit. Als t moet tot op z’n eigen achterlijn. Hij word opgesteld voor balbezit,anders had Schaken of van Persie er wel gestaan van minuut 1 ,die kunnen dat fysiek alleen nog niet aan. Hoop wel dat ze dat wel snel kunnen overigens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 11:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij word opgesteld voor balbezit,anders had Schaken of van Persie er wel gestaan van minuut 1 ,die kunnen dat fysiek alleen nog niet aan. Hoop wel dat ze dat wel snel kunnen overigens Als ie word opgesteld voor balbezit, dan mogen ze Gio er ook gelijk uit donderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar je ziet toch zelf ook dat Schaken een geweldig doelpunt maakte maar vanaf dat moment alleen nog maar rond onze 16 waren de rest van de tijd. Als Ferri en Diarra de bal in de ploeg houden dan gaat er vanzelf wel iemand scoren die wel die creativiteit heeft. Zowel van Persie en Schaken zijn betere voetballers maar doen nog fysiek veelste weinig natuurlijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| kunnen we hem niet cadeau doen met moussa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan weet ik er nog wel een paar haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 17:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar je ziet toch zelf ook dat Schaken een geweldig doelpunt maakte maar vanaf dat moment alleen nog maar rond onze 16 waren de rest van de tijd. Als Ferri en Diarra de bal in de ploeg houden dan gaat er vanzelf wel iemand scoren die wel die creativiteit heeft. Zowel van Persie en Schaken zijn betere voetballers maar doen nog fysiek veelste weinig natuurlijk. Tuurlijk, maar ik ga niet mee in het feit dat je diarra in de basis zet voor z’n balvastheid.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 18:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk, maar ik ga niet mee in het feit dat je diarra in de basis zet voor z’n balvastheid.. Nou denk het wel want voor de doelpunten en zijn acties hoef je hem niet op te stellen maat haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 19:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou denk het wel want voor de doelpunten en zijn acties hoef je het niet te doen maat haha Ghehe, donder dan Gio er maar uit dus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee joh komt allemaal goed! volgend seizoen haha ;) |
|
|
|