|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vooral Valente ziet hem totaal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou heb meer t idee dat ie m negeert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen hij het wel deed stond hij een minuut met zijn hand omhoog ,kreeg de bal en gaf een assist |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat idee krijg ik ook en ik erger mij er aan |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Begrijpelijk, je krijgt de bal namelijk 5x zo hard terug.
Kost alleen maar energie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je hem in de diepte inspelen ,dan kan je nooit meer de bal terug krijgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Heeft n doelpuntje nodig en wat mooie momenten wat hem sterker maakt in het team, en zn vertrouwen in zn kunnen toeneemt, wel echt idee er wat moois uit kan komen met hem. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Diarra vind vast wel een manier om de slechtst mogelijke oplossing voor Feyenoord te realiseren ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 15:32 schreef bijft007 het volgende:Heeft n doelpuntje nodig en wat mooie momenten wat hem sterker maakt in het team, en zn vertrouwen in zn kunnen toeneemt, wel echt idee er wat moois uit kan komen met hem. precies dat heb ik ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja t is bijna pesten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 15:33 schreef DMD het volgende:[..] Diarra vind vast wel een manier om de slechtst mogelijke oplossing voor Feyenoord te realiseren ;) onzin op de trainingen vliegen ze er van alle kanten in bij hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar lijkt het op ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 goede acties. Zeker bij de 0-2. Maar, het is wel Cambuur he.
Ik vond het verder namelijk nog steeds treurig. Schieten moet hij helemaal niet meer doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Begint nu wel pas echt bij ons, vorig jaar Niet fraai behandeld zo leek het althans
Is wel speler net als mogelijk meerdere zo begonnen zijn op deze manier kan uitgroeien volwaardig basis want doet ook veel goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar vasthouden aan het gegeven dat er meer in zit. Ik denk het niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In het begin zat ik nog te vloeken ,had echt op een meter of 10 ,3x de bal niet onder controle in een laag tempo. Heeft gewoon tijd nodig ,en @MMM dat schieten moet hij zeker een paar keer doen per wedstrijd want hij moet dit kunnen. Paixão schoot zijn eerste 100 ballen ook de 2de ring in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Laat m dat maar op de training doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik telde toch uiteindelijk een handvol aardige momenten van hem. En verdedigend is hij meestal ook wel op de afspraak.
Het was vorig jaar nog niets, nu is het ieder geval iets. Hij liep vandaag zeker niet in de weg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 20:43 schreef MMM het volgende:2 goede acties. Zeker bij de 0-2. Maar, het is wel Cambuur he. Ik vond het verder namelijk nog steeds treurig. Schieten moet hij helemaal niet meer doen. eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik denk het wel dat er meer in zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Het is nog niet goed, maar er zit een stijgende lijn in. hij was in ieder geval gisteren beter dan Moussa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zijn schoten lijken wel erg op het vuurwerk wat de lucht inging. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 08:52 schreef CobusIII het volgende:Het is nog niet goed, maar er zit een stijgende lijn in. hij was in ieder geval gisteren beter dan Moussa. Dat was niet zo moeilijk. Stijgende lijn wel, maar het was wel Cambuur. |
|
|
|