|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vooral Valente ziet hem totaal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou heb meer t idee dat ie m negeert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen hij het wel deed stond hij een minuut met zijn hand omhoog ,kreeg de bal en gaf een assist |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat idee krijg ik ook en ik erger mij er aan |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Begrijpelijk, je krijgt de bal namelijk 5x zo hard terug.
Kost alleen maar energie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je hem in de diepte inspelen ,dan kan je nooit meer de bal terug krijgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Heeft n doelpuntje nodig en wat mooie momenten wat hem sterker maakt in het team, en zn vertrouwen in zn kunnen toeneemt, wel echt idee er wat moois uit kan komen met hem. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Diarra vind vast wel een manier om de slechtst mogelijke oplossing voor Feyenoord te realiseren ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 15:32 schreef bijft007 het volgende:Heeft n doelpuntje nodig en wat mooie momenten wat hem sterker maakt in het team, en zn vertrouwen in zn kunnen toeneemt, wel echt idee er wat moois uit kan komen met hem. precies dat heb ik ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja t is bijna pesten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 15:33 schreef DMD het volgende:[..] Diarra vind vast wel een manier om de slechtst mogelijke oplossing voor Feyenoord te realiseren ;) onzin op de trainingen vliegen ze er van alle kanten in bij hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar lijkt het op ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 goede acties. Zeker bij de 0-2. Maar, het is wel Cambuur he.
Ik vond het verder namelijk nog steeds treurig. Schieten moet hij helemaal niet meer doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Begint nu wel pas echt bij ons, vorig jaar Niet fraai behandeld zo leek het althans
Is wel speler net als mogelijk meerdere zo begonnen zijn op deze manier kan uitgroeien volwaardig basis want doet ook veel goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar vasthouden aan het gegeven dat er meer in zit. Ik denk het niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In het begin zat ik nog te vloeken ,had echt op een meter of 10 ,3x de bal niet onder controle in een laag tempo. Heeft gewoon tijd nodig ,en @MMM dat schieten moet hij zeker een paar keer doen per wedstrijd want hij moet dit kunnen. Paixão schoot zijn eerste 100 ballen ook de 2de ring in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Laat m dat maar op de training doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik telde toch uiteindelijk een handvol aardige momenten van hem. En verdedigend is hij meestal ook wel op de afspraak.
Het was vorig jaar nog niets, nu is het ieder geval iets. Hij liep vandaag zeker niet in de weg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 20:43 schreef MMM het volgende:2 goede acties. Zeker bij de 0-2. Maar, het is wel Cambuur he. Ik vond het verder namelijk nog steeds treurig. Schieten moet hij helemaal niet meer doen. eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik denk het wel dat er meer in zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Het is nog niet goed, maar er zit een stijgende lijn in. hij was in ieder geval gisteren beter dan Moussa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zijn schoten lijken wel erg op het vuurwerk wat de lucht inging. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2026 - 08:52 schreef CobusIII het volgende:Het is nog niet goed, maar er zit een stijgende lijn in. hij was in ieder geval gisteren beter dan Moussa. Dat was niet zo moeilijk. Stijgende lijn wel, maar het was wel Cambuur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Beste aanvaller van vandaag verkopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kun je nagaan wat de rest is. Slechtste voorhoede in jaren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Veld breed houden schort het ook enorm aan met name mous, wil de bus opzoeken en passeren maar met name sneller bal tempo hanteren niet alleen aanvallers fout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet moeten wisselen als je al gewoon veel goed deed tegen team zich ingraaft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Soms aardig, soms helemaal niets. Maar het grote probleem is natuurlijk dat je geen serieus alternatief hebt. Dat je of bij jeugdspelers uitkomt of spelers die beter zijn op andere posities. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hier kun je niet het seizoen mee in gaan. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 16:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Soms aardig, soms helemaal niets. Maar het grote probleem is natuurlijk dat je geen serieus alternatief hebt. Dat je of bij jeugdspelers uitkomt of spelers die beter zijn op andere posities. Het grootste probleem is de afstemming twee buitenspelers die naar binnen komen en de bal aan de voet houden. Read nog niet fit genoeg voor buitenom. Ueda die juist baat heeft bij heel snel spel en voorzetten. Ik bepleit al heel kan minimaal 1 speler die buitenom kan. Dus een linkspoot t liefst. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet zoiezo wat bij, maar wisten we al,, maar als zon diarra gewoon duidelijk steigende lijn laat zien als praktisch nieuwe man die nu kans krijgt
en al zeker 2 wedstrijden je beste buitenspeler is moet je echt harde maatregelen durven nemen met Moussa of ueda naar is mijn mening natuurlijk hij is het makkelijkste slachtoffer.
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij ruimte een redelijke 3 e keuze Moet nog veel leren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zeker uiteraard, maar wordt nu snel geslachtoffert tov iemand anders waar hij echt prima zn taken als eerste op zon positie uitvoert
En was absoluut het minst slechte vandaag weer Dan moet en hoor je een speler te belonen omdat er duidelijk een steigende lijn in zit naar mn mening
want nu geef je zon jongen geen hoop of idee mee hoe nu verder dus dat vooral En zit hem echt nu niet in 1 speler wat het verschil maakt ofso het is team probleem je verdedigd en aanvalt met zn allen en urgentie waarschijnlijk in je aanvallen.
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Sauer had zoveel meer talent. Wat een belachelijke beslissing en voor een aantal rotcentjes. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zover wil ik ook niet gaan tov minteh haha,, maar je ziet duidelijke stijgende lijn als je puur Op hem let dit geval en smaakt naar meer in een elftal wat niet klopt en draait
En wie weet wordt het deze manier ook meer al dan niet uit nood geboren, maar als je nu hem al slachtoffert tov anderen voel ik bui al hangen.
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Moet ruimte hebben, dat gaat hij wel krijgen tegen de beter voetballende ploegen.ik denk en hoop dat je dat tegen NEC gaat zien ( hoop ik ) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Speelt daar niet en is alweer geblesseerd (eergisteren). |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| De meeste clubs in de eredivisie hebben betere buitenspelers |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En moet eens sportschool gaan om jeugd af te geraken en mee te kunnen Talent had hij zeker in de jeugd.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan toch niet. Hoe kunnen we al vier weken naar dit zitten te kijken als basisspeler?
Een schande. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Medespelers worden ook gek van ‘m |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alsjeblieft haal hem eraf ,en stuur hem naar huis Diep triest Feyenoord onwaardig. |
|
|
|