|
|
CobusIII
|
|
|
| Is er dan niemand in de staf die tegen borges zegt dat hij bij elke schaar 1000 euro in het potje moet doen? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Maar gaat er ook om, als je weet dat het misschien nog best wat kan worden mits goed gebruikt moet je hem zo gebruiken ook, nu al definitief oud vuil zetten is ook nogal sneu, en het is totaal niet erg om Moussa wat vaker te rouleren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 11:11 schreef bijft007 het volgende:Maar gaat er ook om, als je weet dat het misschien nog best wat kan worden mits goed gebruikt moet je hem zo gebruiken ook, nu al definitief oud vuil zetten is ook nogal sneu, en het is totaal niet erg om Moussa wat vaker te rouleren. Al is het maar om je investering zo goed mogelijk te beschermen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| HM kan ook eens op links. Gaat ie wrs en stuk sneller voor de (vroege) voorzet. Lijkt mij prima. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 11:11 schreef bijft007 het volgende:Maar gaat er ook om, als je weet dat het misschien nog best wat kan worden mits goed gebruikt moet je hem zo gebruiken ook, nu al definitief oud vuil zetten is ook nogal sneu, en het is totaal niet erg om Moussa wat vaker te rouleren. Helemaal eens.
Maar ik vrees voor Borges dat de jonge Schaken in dat geval de minuutjes gaat krijgen. Tegen Barca was het anders mogelijk omdat Schaken bij Onder 19 ging spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik weet niet hoe hij traint , als je goed traint dwing je ook speel minuten af , hij is geen basis dus zal hij volle bak moeten gaan en investeren in zichzelf , jammer genoeg hebben wij daar geen zicht op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 16:54 schreef kenny het volgende:ik weet niet hoe hij traint , als je goed traint dwing je ook speel minuten af , hij is geen basis dus zal hij volle bak moeten gaan en investeren in zichzelf , jammer genoeg hebben wij daar geen zicht op En hij heeft een speler voor zich staan die 40 milj waard is,en daarvoor nog een jeugdspeler die getypt wordt |
|
|
|