|
|
Stylzz
|
|
|
Gek genoeg speelt hij helemaal niet zo slecht. Maar maakt weinig verschil. Actie op Zechiel fantastisch. Daarna weer zo naar knullig balverlies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Deze aanbieden bij Hoffenheim |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als beide vleugels worden gewisseld en twee jeugdspelers worden gebracht ipv hem, dan weet je wel hoe laat het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goudmijntje. Zit alleen wel een venijnig slot op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Deze wordt niet eens genoemd in het rijtje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
11 miljoen. Brrrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Is gewoon een Nacho plus 2 miljoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet echt maar dat gaan de meeste nog wel mee maken . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd dat Borges er helemaal niks van zou kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd dat Borges er helemaal niks van zou kunnen. Dan maken we jou TD van NEC. die krijgen misschien wel de CL jackpot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je ongeveer 15 keer een bal heb gegeven vanaf rechts die bij de penalty stip ongeveer uitkomt,en er is geen hond die daar op reageerd zal je nooit een assist op je naam krijgen. Ik neem aan dat hij dit op de trainingen ook zo doet ,dan zou je ondertussen wel een keer verwachten dat er in iederval 1 speler is die moet weten waar die bal de komt als hij voorgeeft . En daarmee zeg ik niet dat hij geweldig is,en ook niet dat ik hem zou halen. Dat is wat jij er van maak forum TDtje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dit soort shit is wel echt schandalig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verban hem naar O21. Een schande deze jongen. Die kan echt niks.
Degene die hier 11 miljoen voor heeft betaald zou onderzocht moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is maar 1 verzachtende, nauwelijks dat wel, omstandigheid en dat is dat hij zelden op zijn echte positie gestaan heeft Eigenlijk misschien maar 1 of 2 keer.
Maar dan nog. Niet best |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Werkelijk de aller slechtste speler die ik in al die jaren bij ons heb gezien. En dat waren er echt heel veel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind t zo treurig voor die jongen T is een klassieke rechtsbuiten. En speelt bij ons alleen op links omdat die pingeldoos moet spelen En links is Borges RUK |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind t zo treurig voor die jongen T is een klassieke rechtsbuiten. En speelt bij ons alleen op links omdat die pingeldoos moet spelen En links is Borges RUK Het is een circusartiest. Zet een tent op het veld en hij komt het beste tot zijn recht. Het heeft allemaal niets met voetbal te maken wat hij laat zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rechts ook.
Welke idioot koopt een buitenspeler voor 11 miljoen die 2 goals en 7 assists heeft in 88 wedstrijden. In de Portugese competitie, niveau Eredivisie op de top 3 na.
Dat wat hij laat zien is zijn niveau. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Is echt een speler die absoluut niet lekker uit komt op links, nag hopen gio dat nu ook wel inziet, jongen heeft het al moeilijk zo maak je het al helemaal onmogelijk voor hem. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 10:13 schreef MMM het volgende:Rechts ook. Welke idioot koopt een buitenspeler voor 11 miljoen die 2 goals en 7 assists heeft in 88 wedstrijden. In de Portugese competitie, niveau Eredivisie op de top 3 na. Dat wat hij laat zien is zijn niveau. O zeker waar, aan de voorkant al natuurlijk qua stats(welke stats) onbegrijpelijk zoveel poen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 10:13 schreef MMM het volgende:Rechts ook. Welke idioot koopt een buitenspeler voor 11 miljoen die 2 goals en 7 assists heeft in 88 wedstrijden. In de Portugese competitie, niveau Eredivisie op de top 3 na. Dat wat hij laat zien is zijn niveau. Rechts. Geen idee. Ik kan me niet eens een wedstrijd herinneren waar hij daar heeft mogen starten of invallen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit is gewoon 11M€ door het putje gespoeld. Je kunt beter je verlies nemen en zorgen dat dit soort idiote aankopen nooit meer plaatsvinden Degene die verantwoordelijk was voor deze scouting sowieso per direct op non actief zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Borges heeft wel eens op rechts gestaan. In ieder geval als invaller. Tis ondermaats. En we zijn een jaar verder en ook deze staf waagt niet eens die vertrager op rechtsbuiten te vervangen door hem.
Gaat het niet worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2026 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik pleit ook niet voor m op te stellen. Ik vind t wel onterecht dat hij continu vergeleken wordt als linksbuiten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 10:43 schreef Leuv het volgende:Dit is gewoon 11M€ door het putje gespoeld. Je kunt beter je verlies nemen en zorgen dat dit soort idiote aankopen nooit meer plaatsvinden Degene die verantwoordelijk was voor deze scouting sowieso per direct op non actief zetten. de verantwoordelijke heeft het hazenpad gekozen richting mexico , hoe dom kan je wezen om voor borges 11milj te geven ?? als men even in zijn data had gekeken weet je genoeg om er zeker geen 11milj voor te geven het is een jammerlijk verhaal maar DtK heeft miljoenen over de balk gegooid aan brandhout |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Maar, club goed achtergelaten he |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dramatisch. Een heel leger aan kneuzen aangetrokken en zie er maar vanaf te komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Meestal kwam hij in deze periode van de transfermarkt terug van een maand vakantie in Mexico 🍹⛱️ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De huidige is er nog met Hanssie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toch is Borges als vervanger van HM niet raar. We moeten gewoon af van óf 433 (451) of rechtspoot op links en vice versa. |
|
|
|