|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #29: FC Volendam - Feyenoord (zondag 5 april 2026, 14:30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 5 april 2026, 14:30 uur Locatie: Kras Stadion, Volendam Scheidsrechter: Allard Lindhout
Geschiedenis: Winstpercentage FC Volendam 11,5% Percentage gelijkspel 19,2% Winstpercentage Feyenoord 69,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2022-2023: 0-2 (0-2) 2008-2009: 2-1 (0-1) 2003-2004: 1-3 (1-1) 1997-1998: 0-0 (0-0) 1996-1997: 0-2 (0-1) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Traditioneel een lastige wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hopelijk was de klassieker de terugkeer van iets van structuur en stabiliteit in de speelwijze van Feyenoord. Maar goed, deze pot moet uiteraard gewoon gewonnen worden. Dan hou je nog iets van marge, wat waarschijnlijk hard nodig is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst kijken of de ponyclub de neuzen af laat haken voor plaats 2 Excelsior zal dat niet knnen tegen NEC. En wij tja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gaan we gladjes winnen, 0-1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Gladjes hahaha. Eerst maar eens zien wat er nog over is aan spelers die (deels) heel zijn. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kleine Generaal heeft deze 2 weken goed gebruikt. Zag deze week mooie symbolische foto van Persie die tegen het hek aanhing waarachter Advocaat aan het observeren was. Hoorde opnieuw van gasten dat Sterling de pollen er uit aan het sprinten was, die heeft deze break ook goed gebruikt. Daarom 0-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik volg de vibe van Bowie. Doe ik 1-3. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga ook mee in Bowie zijn vibe 0 - 3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Laat de paaseieren de goede kant maar oprollen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hadj-Moussa twijfelgeval. Trauner traint mee met de groep. Read en Smal zitten er tegenaan. Dus die laatste 3 zien we nog wel terug dit seizoen, alleen in ieder geval nog niet dit weekend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook bij Hwang is er overigens nog wel hoop/verwachting dat hij inzetbaar zal zijn dit seizoen. Maar dit weekend (uiteraard) nog niet. Speelt normaal gesproken ook nog het WK over 2 maanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 01:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook bij Hwang is er overigens nog wel hoop/verwachting dat hij inzetbaar zal zijn dit seizoen. Maar dit weekend (uiteraard) nog niet. Speelt normaal gesproken ook nog het WK over 2 maanden. Daar shinen en verkopen. Zou perfect zijn, ook gezien zijn leeftijd. Nu kan je er nog wat voor vangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Geldt voor onze Japanse vrienden ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wellenreuther; Deijl, Kraaijeveld, Watanabe, Bos; Moder, Valente, Targhalline; Borges, Ueda, Sterling.
Wissels: Bossin, Benda, Lotomba, Van den Elshout, Sliti, Diarra, Zinhagel, Grootfaam, Tengstedt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Balen van Hadj Moussa. Onmisbaar.
Ahmedhodzic mis je niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zie liever Lotomba dan Deijl eerlijk gezegd . Hoop dat Deijl laat zien dat ik er helemaal naast zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Denk dat t een lastige wordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom hebben we die donkerblauwe shirts niet aan?
Kijkt niet lekker zo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Fijne wedstrijd (tegen beter weten in hahaha) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T kijkt sowieso niet lekker met dit stadion. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De eerste die op een hoopje ligt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Werd volgens mij niet echt geraakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Waarom is dit geen penalty? Raakt de bal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ueda raakt hem zou de uitleg zijn denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Soms is het ook meer een botsing dan een overtreding. Ze draaien dezelfde kant op en hun benen raken verstrikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Drama vind ik het.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind t wel meevallen. De combi met Bos is goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| De combi Wellie en Deijl is dat dan weer niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Watanebe de verdediger die niet verdedigd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit veld is volgens mij kurkdroog T lijkt er wel kunstgras in de zon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Opbouwen kan die ook al niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Waar kijken we weer naar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Iets bevalt me niet aan dit middenveld aan de bal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 middenvelders met hetzelfde tempo. En dat tempo is niet heel erg hoog ,al laang is dat zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Half uur gespeeld en niets gecreƫerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haal die kut japanner er achter ook maar uit . Kraaijeveld verdedigd ,ijn positie en die van wata en bouwt ook 2x beter op dan die Wata . moett je kijken hoe matig die gast is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Het ziet er niet uit. Het merendeel hoort helemaal geen feyenoordshirt te dragen. Wat een niveau heeft deze selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Veel ruimte voor die palingen in tegenstoot. |
|
|
|